Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Sety náušnic s krystaly Swarovski Elements a Cubic Zirconia

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Nell

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Platba probíhá jakou formou? Potřebovala bych zaplatit na dobírku? Bude příplatek? Děkuji moc za odpověď

Gabriela

Dobrý den můžou být i pro pány ty naušnice děkuji za odpověď

Elanis Jewel

Dobrý den,

záleží na vkusu.

S pozdravem
Elanis.cz

jan Hasek

Dobry den nausnice me dosli mnohokrat dekuji za rychlost a vyrizeni Spozravem Hasek 👍👍👍

Elanis Jewel

Dobrý den,

jsme rádi, že jste zásilku rychle a v pořádku obdržel :-)

S pozdravem

Elanis.cz

jan Hasek

Nevim opravdu co jse stalo ze slevomatu s pani to resim jiz tydena predevcirem sem ji psal znova napsala me ze vas bude kontaktovat a da me vedet zatim nic co mam teda delat dal abych nausnice obdrzel Dekuji

Elanis Jewel

Jak jsme Vám psali níže, zboží Vám zítra odešleme, ale opravdu bychom potřebovali vědět, jak k tomuto problému se změnou statusu Vaší objednávky mohlo dojít, aby se v budoucnu již neopakoval. Děkujeme za pochopení

jan Hasek

Dobry den pred mesicem sem si u vas obednal nausnice zaplatil a stale sem je neobdrzel nevim vcem je problem Hasek Jan

Elanis Jewel

Dobrý den, překontrolovali jsme Vaši objednávku a zjistili jsme s podivem, že ve stejný den 19.9.2016, kdy se objevila v systému portálu se statusem „objednávka přijata“, byl také její status změněn na „převzato zákazníkem“, což si můžete sám překontrolovat. Tato změna statusu zapříčínila to, že jsme Vaši objednávku neměli mezi nově přijatými ke zpracování a tudíž nemohla být odeslána, neboť byla v systému vedena již jako vyřízená. Nemůžeme takto změnit status objednávky, jako prodejce můžeme zadat do systému pouze to, že je objednávka připravena k odeslání a následně odeslána, přijetí zásilky pak potvrzuje již sám zákazník, popř. se po několika dnech automaticky přeřadí mezi přijaté. Nemáme tedy tušení, jak k této situaci mohlo dojít a pokud jste si jistý, že jste nezměnil status objednávky sám, pak se prosím s tímto dotazem obraťte na pracovníky Slevomatu. Zboží Vám samozřejmě odešleme, ale velmi by nás zajímalo, jak k tomuto vůbec mohlo dojít, neboť jsme dosud takovouto situaci nemuseli řešit. Prosíme, abyste nás informoval, pokud zjistíte, kde tento problém nastal. Děkujeme Elanis.cz

Zdenek Zátopek

Dobrý den je možné i osobní vyzvednutí na prodejně?
Děkuji Zátopek

Elanis Jewel

Dobrý den, osobní odběr bohužel nenabízíme. Děkujeme za pochopení

Bětka Butorová

Dobrý den, chtěla bych si objednat naušničky, ale vidím že jediný způsob dodání je pošta. Bohužel mám s poštou trošku špatné zkušenosti a několikrát se mi už stalo, že se mi balíček vrátil zpět k dodavateli. Bylo by prosím možné se domluvit rovnou s Vámi, že by ste mi balíček poslali přímo na pobočku a měla bych možnost sledování zásilky, abych věděla, kdy mi bude balíček doručen.. Děkuji

Elanis Jewel

Dobrý den, pokud máte na místě doručení řádně označenou schránku a zvonek, pak by neměla nastat situace, že by se zásilka vrátila zpět odesílateli. Pokud byste si přála zaslat zásilku přímo na poštu, pak stačí uvést do Vaší adresy navíc „POSTE RESTANTE“ a zásilka zůstane uložená na Vaší poště. Samozřejmě Vám poté můžeme poskytnout podací číslo, stačí, když se nám ozvete na náš email a zašleme Vám jej.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru