Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Nabité wellness pobyty v lázeňských Poděbradech – platnost až do března 2017
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace pobytu provádějte předem na e‑mailu: info@rc-iris.cz nebo na tel.739 401 514(Po–Pá 9:00–16:00).
- Ubytování probíhá v těch nejhezčích penzionech v centru města.
- Pro zajištění požadovaného termínu doporučujeme rezervaci provést ihned po zakoupení poukazu.
- Při rezervaci je nutné nahlásit číslo poukazu.
- Více na www.rc-iris.cz
- Dítě od 3 do 9,9 let věku, příplatek 350 Kč/noc
- Osoby starší 10 let za plnou cenu (1 osoba - 50% z ceny vybraného voucheru)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den máte dost volných termínů na únor, březen když mohu jen některé dny? Nemohu se k vam dovolat. Není lepší koupit woucher az po domluvě s vámi? Koupel je ten den co se ubytujeme na jeden den možná?
Dobrý den, na recepci se dovoláte ve všední den mezi 9–16h, případně napište email na info@rc-iris.cz. Ano, je lepší nejprve rezervovat termín, a pak koupit poukaz. Koupel je většinou v den příjezdu. V únoru a březnu je ještě dost volných termínů, prakticky všechny všední dny a některé víkendy.
Dobrý den. Máte volný termín 3.12.2016? S pozdravem Vojáček
Dobrý den,
pro informaci o volných termínech prosím kontaktuje centrum IRIS, email: info@rc-iris.cz, tel.:
739 401 514
Tento termín je bohužel již obsazen, volný je následující víkend.
Dobrý den, bylo by možné si rezervovat termín na měsíc leden,event.únor? Bylo by i možno prodloužit pobyt na více dní?Např.týden? Děkuji
Dobrý den, lze se předem domluvit a vybrat si, u kterého z vašich partnerů budeme ubytováni?
Ano, ale záleží na volné kapacitě. Pro rezervaci nás prosím kontaktujte na email info@rc-iris.cz
Dobry den, chtela jsem se zeptat, zda mame jeste volno 25–27.11.Dekuji S pozdravem Tumovcova
Dobrý den,
tento víkend už je obsazen.
Ano potvrzuji že mejl je můj
???
Ano prosím o odpověď zda je volný nějaký termín v prosinci o víkendu Kolovratová J
Dobrý den,
volné jsou už jen všední dny: 1.12., 4.-9.12., 11.-16.12., 18.-22.12.,
27.-30.12.. S pozdravem, Valérie Keltnerová, IRIS
Dobrý den chci se zeptat na termín v prosinci. Je mi to jedno kdy prostě kdy máte volný termín. Na 1 noc-2dny. děkuji Kolovratová Jarmila
Dobrý den,
volné jsou už jen všední dny: 1.12., 4.-9.12., 11.-16.12., 18.-22.12.,
27.-30.12.. S pozdravem, Valérie Keltnerová, IRIS
PS: rezervaci provádějte na email info@rc-iris.cz, takto na diskuzi si nemusíme dotazu hned všimnout.
PS: rezervaci provádějte na email info@rc-iris.cz, takto na diskuzi si nemusíme dotazu hned všimnout.
Dobrý den,
je možn pobyt se psem a máte volný termín 7. – 9.10.?
Děkuji
Dobrý den, tento termín je již obsazen.
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat jestli máte ještě volne misto na wellness pobyt
v terminu od 14.10.-16.10.2016.
Děkuji za odpověď Koptíková Eliška
Dobrý den, tento termín je již obsazen.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , ten telefon ale nikdo nezvedá a ani se neozvou zpět ?? Na mail mi odpověděli druhy den ale chci se ješte neco zeptat než to zaplatím děkuji Kuchařová
Dobrý den,
bohužel nám ze Slevomatu chodí upozornění na nový dotaz s velikým zpožděním, to neovlivníme. Vaši rezervaci již vyřizujeme. Provozní doba recepce je 9–16h. Takže pokud voláte nebo píšete po 16h, odpovíme Vám následující pracovní den.
S pozdravem,
Valérie Keltnerová, IRIS