Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Prožijte nádherný adventní den v kouzelné Paříži s průvodcem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na e‑mailuhellotour.rezervace@email.cz – uveďte jméno, příjmení, telefonní kontakt a e‑mailovou adresu cestujících osob a kódy všech voucherů.
- V případě nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Cena je jednotná pro děti i dospělé.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu a před uzavřením smlouvy s CK. V době kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat. Po podpisu smlouvy se storno řídí VOP CK Hello Tour.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, přijde mi že vaše rozřazení do kategorií podle dní pozbýva smysl, pokud zadám třídenní pobyty a vyskočí mi tato nabídka.
Dobrý den, Vojto,
děkujeme vám za zpětnou vazbu. Nicméně jedná se o zájezd na 3 dny, vše
je tedy v pořádku.
Hezký den. Míša
Dobry den, mohu se zeptat, kde v Praze bývá nástupní místo a zda je možná rezervace sedadel v autobuse poblíž sebe při větší skupině? Děkuji!
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o zájezd naší CK. Nástupní místo je vždy
v ulici Na Florenci, Praha 1 a pro větší skupinku dáváme automaticky
rezervaci sedadel vedle sebe. Děkujeme! Hello Tour
Dobry den, v nabidce mate napsano Priplatky- cestovni pojisteni-co to
znamena a za kolik…?budeme neco priplacet?
Ale zase v kolonce V cene je napsano ze pojisteni proti upadku je hrazeno?
Dekuji za odpoved a snad pojedeme!Sadirova Tana
Dobrý den, děkujeme za zájem. V ceně je pojištění CK proti úpadku, ale cestovní pojištění léčebných výloh, které Vám doporučujeme sjednat pro případ hospitalizace v zahraničí, v ceně není. Cena se liší, dle typu pojištění a dle Vámi vybrané pojišťovny, kde si pojištění sjednáte, obvyklá cena je cca 30,–Kč /den.
Dobrý den, je nutný vstup na všechny/většinu památek? V případě, že jsem v Paříži již nějaké památky ze seznamu navštívil mohu se tedy některé návštěvy vynechat nebo je to tím podmíněno?
Dobrý den, všechny vstupy jsou dobrovolné, zakupujete jen to, o co máte zájem. Děkujeme.
Dobry den,mate psano vstupy do objektu kolik tak EUR se sebou doporucuje?
Dobrý den, doporučujeme na tento zájezd cca 70 EUR / osoba.
Dobrý den, kolik stojí lístek na tu projížďku po Seině? Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za zájem, lístek stojí cca 12 EUR.
Dobry den, je možnost návštěvy Eiffelovy věže? Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za zájem, ano, návštěva je možná v individuálním volnu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je mozne vypsat ceny jednotlivich vstupu a atraktivit, ktere by se priplacely?? Dekuji
Dobrý den, všechny vstupy jsou nepovinné – možno zakoupit lístek na mrakodrap Montparnasse cca 13 EUR, loď po Seině 12 EUR, muzeum Louvre cca 12 EUR, Eiffelova věž cca 15 EUR.