Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Relax na Vysočině – vynikající jídlo a bohaté kulturní zážitky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu recepce@wellness-hotel-harmony.cz nebo tel.: 736 612 368.
- Děti do 3 let mají pobyt zdarma bez nároku na lůžko a stravu.
- Každá další osoba starší 3 let na přistýlce doplatí 350 Kč/noc se snídaní.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna termínu je možná nejpozději 7 dní před nástupem na pobyt, při pozdějších změnách propadá v plné výši.
- Změnu rezervace je možné provést pouze 1× nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
můj dotaz se týká voucheru. Platbu jsme provedli 13. 10. večer, ale voucher
nám zatím nepřišel. Děkuji předem za odpověď. :)
Dobrý den, v rámci tohoto dotazu se musíte obrátit přímo na slevový
portál, který vyřizuje veškeré náležitosti ohledně prodeje
voucherů.
S pozdravem Hotel Harmony
Dobrý večer, chci se zeptat, zda je volný některý z víkendů od listopadu do poloviny prosince. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
voucher je platný pouze do konce listopadu, tudíž ho nelze uplatnit
v prosinci. Prozatím máme ještě pár volných pokojů v termínu 4.-6.11.,
18.-20.11. a 25.-27.11.2016. V rámci rezervace či bližších informací je
však nutné zkontaktovat přímo recepci hotelu.
Dobrý den, poptávám dva dvoulůžkové pokoje (4 dospělé osoby) v termínu 10.11 –13.11.. Bylo by možné dokoupit ještě ednu noc? Děkuji
Dobrý den, v rámci tohoto dotazu se prosím obraťte přímo na recepci hotelu na recepce@whh.cz. Děkuji Hotel Harmony
Dobrý den, máte volný termín pro 2 osoby 1.11.-3.11.? Děkuji
Dobrý den,
v požadovaném termínu máme ještě pár volných pokojů. V rámci
rezervace či bližších informací se obraťte přímo na recepci hotelu na recepce@whh.cz.
Děkuji Hotel Harmony
Dobrý den,
je volný termín 26.10–28.10. ? Voucher se v tomto případě kupuje na
2 noci (3 dny) ve všední den? Dítě se doplácí na místě.
Děkuji Patrik
Dobrý den, v rámci tohoto dotazu se prosím obraťte přímo na recepci hotelu na recepce@whh.cz. Děkuji Hotel Harmony
Dobrý den. Ráda bych požádala o kalkulaci pobytu pro 2 dospělé a 2 děti (1 a 4 roky). Chtěli bychom využít voucher na 3 noci + přikoupit 1 noc navíc v termínu 16.-20.11.2016. Starší dítě na přistýlce, menší v dětské postýlce. Dále se chci zeptat, zda je možnost zapůjčení dětské postýlky a zda se v takové sestavě vejdeme do nabízeného pokoje. Děkuji
Dobrý den,
v rámci tohoto dotazu se prosím obraťte přímo na recepci hotelu na recepce@whh.cz.
Děkuji Hotel Harmony
Dobrý den,
chtěla jsme se zeptat, zdali máte volno v termínu od 12. do 14. 9.?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v daném termínu je prozatím ještě pár volných pokojů. Pro bližší
informace se prosím obraťte přímo na recepci hotelu na recepce@whh.cz.
Děkuji Hotel Harmony
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli máte volno v termínu 28.-30.10.
Děkuji
Kuníková
Dobrý den,
v tomto termínu jsou kapacity bohužel plně obsazené.
S pozdravem Hotel Harmony