Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Skvostný pobyt v centru Špindlerova Mlýna s polopenzí i vstupem do aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervujte si pobyt co nejdříve na e‑mailu hotel.grand@felicity.cz nebo tel. 499 629 214 a 777 813 183.
- Dítě do 4 let (včetně) bez nároku na lůžko a extra služby má pobyt zdarma. Zapůjčení dětské postýlky zdarma.
- Dítě ve věku 5– 9.9 let na přistýlce 510 Kč/noc s polopenzí (ubytování pouze se snídaní 400 Kč/noc)
- Dítě ve věku 10– 14,9 let na přistýlce 610 Kč/noc s polopenzí (ubytování pouze se snídaní 500 Kč/noc)
- Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti, při pozdějších změnách propadá v plné výši. Změnu je možné provést pouze 1x nebo po dohodě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
máte volná dvě místa v termínu 14.-16.10. nebo 21.-23.10?
Děkuju
Dobrý den, Aleno,
oba tyto termíny jsou ještě volné, stačí se tedy co nejdříve rezervovat
:-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte ještě volno v termínu od 21.10.-23.10, pro dvě osoby. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Helčo,
mám pro vás dobrou zprávu, termín je ještě stále volný, určitě však
neváhejte s rezervací :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, máte volný termín od 28.10. do 30.10.? cca 10 míst. Děkuji hezký večer Barbora
Dobrý den paní Rajmanová,
děkujeme za zájem o ubytování na hotelu Grand. Vámi poptávaný termín je
volný. Pokud budete mít zájem o rezervaci, prosím kontaktujte nás na
emailu hotel.grand@felicity.cz
nebo tel.č. 777813 183. Děkujeme, S pozdravem Alena Fridrichová –
hotelová recepce
Dobrý den. Chtela bych se zeptat zda li mate jeste volny pokoj pro 2 osoby na 2 nebo 4 noci (pri koupi 2 voucheru) v terminu 5.-11.9.?
Dobrý den, ano, Vámi poptávaný termín je volný. Pokud máte zájem o rezervaci, kontaktujte nás prosím na emailu hotel.grand@felicity.cz. S pozdravem Alena Fridrichová – hotelová recepce
Dobry den,
Mate prosim volne vikendy v rijnu?
Dekuji
Dobrý den,
ano, volné víkendy v říjnu ještě máme. Pokud máte zájem o rezervaci,
kontaktujte nás prosím na emailu hotel.grand@felicity.cz.
S pozdravem
Alena Fridrichová – hotelová recepce
Dobrý den, prosím o informaci, jestli máte volný termín od 28.9. –
30.9.?
Dekuji.
Dobrý den,
Vámi poptávaný termín je stále dostupný. Pokud máte zájem o rezervaci,
prosím o kontaktovaní na email hotel.grand@felicity.cz.
S pozdravem Alena Fridrichová – hotelová recepce
Dobrý večer,máte volné víkendy v září?Děkuji za odpoved
Dobrý den, v září máme ještě volné všechny víkendy. V případě zájmu o rezervaci, prosíme o potvrzení na hotel.grand@felicity.cz. S pozdravem Lenka Umlaufová – hotelová recepce
Dobrý den, máte volný termín od 26.8 do 28.8 pro 2 osoby? Děkuji
Dobrý den, uvedený termín máme již obsazený. Ubytovat vás můžeme až od neděle 28.08.2016. S pozdravem Lenka Umlaufová – recepce hotelu Grand ***
Dobrý den,
máte prosím vás volný termín pro 2 osoby na 2 noci v termínu mezi
21.8. – 26.8.? Děkuji mockrát za odpověď.
Dobrý den,
děkujeme za zájem o ubytování v Hotelu Grand***. Můžeme nabídnout
termín 23. – 25.8.2016 nebo 24. – 26.8.2016. Pokud máte o nějaký
termín zájem prosím kontaktujte nás na hotel.grand@felicity.cz.
S pozdravem Alena Fridrichová – hotelová recepce
Dobrý den,
ráda bych věděla, zda máte ještě volný termín od 25.-27.8.?
2 dospělé osoby + 3 děti(11, 7, 1 rok).
Děkuji!
Dobrý den, uvedený termín máme již obsazený. Ubytovat vás můžeme až od neděle 28.08.2016. S pozdravem Lenka Umlaufová – recepce hotelu Grand ***
Dobrý ráno, chtěla jsem se zeptat zda máte volný termín 28.8. – 30.8. ? Děkuji
Dobrý den, děkujeme za zájem o ubytování na hotelu Grand ***. Uvedený termín máme volný. V případě zájmu o rezervaci, prosíme o potvrzení na hotel.grand @felicity.cz . S přáním pěkného dne L. Umlaufová – Recepce Hotelu Grand
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,
máte ještě volný pokoj, ideálně ten s terasou , od 29.9–1.10., to znamená, dvě noci pro dvě osoby. Děkuji šírová
Dobrý den, Jani,
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již plně obsazen :-(
Děkuji a přeji vám krásný den. Míša