Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Předplatné časopisu 100+1 historie – rozlouskněte historické záhady
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky přes online formulář.
- 1. Vyplňte požadované údaje, zadejte doručovací adresu a jméno adresáta.
- 2. Kód voucheru zadejte do příslušného pole.
- Aktivujete-li si předplatné do středy 14. 12. 2016 včetně, již v pátek 16. 12. 2016 Vám bude odeslána první z několika zásilek. Kompletní objednávka dorazí do 3 – 5 týdnů.
- Doprava:
- Osobní odběr není možný.
- Dodání službou Česká pošta máte v ceně voucheru.
- Následující vydání dorazí postupně v termínu vydání. Starší výtisky vám přijdou do 3 až 5 týdnů.
Nevyužité vouchery propadají.
Dobrý den, objednal jsem 2× v domnění, že jde o předplatné na 2017; bohužel až posléze jsem zjistil, že jde o objednání časopisů z 2016:-( Možná moje chyba, nedočetl jsem celou nabídku a vidina, že objednávám „předplatné“ jsem slepě objednal. Mělo to být jako dárek pro rodiče. Nešlo by prosím zrušit, když jde o zaslání 12ti čísel z roku 2016? děkuji.
Dobrý den, v případě, že vouchery nejsou uplatněny, obraťte se pro storno na slevový portál Slevomat. V případě, že jsou již uplatněny, kontaktujte nás na emailu akce@epublishing.cz. Překontrolujeme, zda ještě nešla žádná zásilka a zda je storno možné. Děkujeme.
Dobrý den, je možné, aby začaly výtisky chodit až po Vánocích, že by to byl dárek. Děkuji, Veronika Vintrová
Dobrý den, výtisky jsou odesílány do 3–5 týdnů po registraci voucheru. Dodací podmínky není možné měnit. Děkujeme.
Dobrý den,
bylo by možné, aby časopisy do Vánoc chodily na jinou adresu než ty po
Vánocích, když objednám až tento týden? Abych to mohla pojmout jako
dárek. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Změna adresy je možná. Kontaktujte nás na email akce@epublishing.cz, kde Vám vysvětlíme jak v takovém případě postupovat. Děkujeme.
Dobrý den, chtěla bych objednat předplatné časopisu jako dárek
k vánocům, ale ne historii, ale klasický časopis 100+1. Je to možné a
kolik by stálo předpaltné na rok.
Děkuji a jsem s pozdravem
Kaminská
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Ceny předplatného naleznete přímo na našem webu http://www.epublishing.cz/predplatne-stoplusjednicka-puvodni. Děkujeme.
Je možné si objednat tento skvělý časopis na rok 2017?
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Předplatné pro rok 2017 je možné objednat na našem webu http://www.epublishing.cz/101historie. Děkujeme.
Dobrý den, pokud dnes objednám, stihnou mi ještě stále přijít všechny
výtisky do Vánoc?
Děkuji
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Ano, stále ještě doručení do Vánoc stihneme.
Dobrý den, když objednám dnes,stihnou mi přijít všechny výtisky do Vánoc?
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Ano, stále ještě doručení do Vánoc stihneme.
dobrý den jen pro upřesnění,když si koupím poukaz tak mi postupně budou chodit všechny výtisky za rok2016?? a v jakém časovém intervalu budou doručeny? dekuji
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Ano, budou chodit výtisky za rok 2016. Chodí postupně, aby nedošlo k zahlcení schránky a doručení je do 3–5 týdnů od registrace voucheru.
Dobrý den objednala jsem si a zatím mi přišlo jen 8 vytisku , ten zbytek mi dorazí? Děkuji Jarošová
Dobrý den, výtisky přicházejí postupně. Pokud máte zájem, napište nám na email akce@epublishing.cz a objednávku překontrolujeme. Děkujeme.
Dobrý deň,
mala by som záujem o tieto časopisy a kupila by som si voucher, ale neviem
zistiť či je ponuka platná len pre ČR alebo aj Slovensko.
Ak aj pre SR je poštovné v cene?
Dobrý den, bohužel tato akce je platná pouze na doručení v rámci České republiky. Pokud máte zájem o doručení na Slovensko, tak stejná akce poběží od poloviny příštího týdne na portálu Zlavomat.sk.
Dobrý den, je možnost zrušit objednávku, když jsem už odeslala
peníze?
Omylem se vyskytla chyba. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Eliško,
ano samozřejmě, objednávka je zrušena a platbu vrátíme, jakmile nám
dorazí :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den,
pokud objednám ještě dnes, stihne se vše doručit ještě před Vánoci?
Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Ano, doručit magazíny do Vánoc v tuto chvíli ještě stihneme. :)
Dobrý den , objednávala jsem přeplatné 100+1 za 169 dosud mi nedošlo listopadové číslo a 4 speciály. Doufám,že i prosincové dorazí. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za přízeň. Kontaktujte nás na email akce@epublishing.cz. Vaši objednávku prověříme. Děkujeme.
Dobrý den. Odeslala jsem platbu 11.11.a dosud mi nedorazil voucher…Děkuji za odpověď.
Dobrý večer, Martino,
zasílám voucher raději ještě jednou, raději ale koukněte i do spamu či
do složky hromadné, aby se tam nezatoulal :-)
Hezký zbytek dne. Míša
Dobrý den, přijdou výtisky v neprůhledném obalu nebo transparentním? Pokud objednám 12.12. (poslední den platnosti), ke kterému datu asi bude celý komplet doručen? Děkuji.
Dobrý den, výtisky jsou zabaleny v černé fólii, která však není zcela neprůhledná. První zásilka je odeslána vždy zhruba do týdne od registrace voucheru. Starší výtisky zasíláme do 3 – 5 týdnů. Určitě však nedoporučujeme objednávku nechávat na poslední chvíli. Před Vánoci nám odchází spousta objednávek a také Česká pošta v tomto období doručuje se zpožděním. Děkujeme.
Dobrý den, opravdu nerozumím systému obdržení časopisů. Objednal jsem
balíček historie 2016, koupil voacher, voacher přišel, šel jsem na online
formulář, vyplnil. Pak došla odpověď:„Aktivujete-li si předplatné do
úterý 20. 9. 2016 včetně, již ve středu 21. 9. 2016 Vám bude
odeslána první zásilka. Následující vydání dorazí postupně v termínu
vydání. Starší výtisky vám přijdou do 3 – 5 týdnů.“
Na e-mailu bylo, že je aktivováno.
TAKŽE ZÁSADNÍ OTÁZKA. KDY MI TO DOJDE? DĚKUJI
Dobrý den, děkujeme za přízeň. Výtisky zasíláme v několika zásilkách, aby nedošlo k zahlcení poštovní schránky. První zásilka bývá odeslána do týdne od registrace voucheru. Můžete nás kontaktovat na email akce@epublishing.cz s číslem voucheru, objednávku překontrolujeme a sdělíme Vám přesná data odeslání.
Dobrý den,
moju se zeptat, jaký je Váš styl v posílání balíčku? První dva
balíčky jsem dostala od Ledna do září bez října a listopad. Nemam jiné
časopisi a ani ty specialní. Objednala jsem si 2. možnost díky
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Výtisky zasíláme v několika zásilkách, aby nedošlo k přehlcení poštovní schránky. Kontaktujte nás, prosím, na email akce@epublishing.cz. Vaši objednávku překontrolujeme a sdělíme Vám přesná data, kdy byly jednotlivé balíčky odeslány a které výtisky teprve budeme rozesílat. Děkujeme.
Takze jeste posledni otazka. Stihnete mi, v pripade uplatneni voucheru dnes
ci zitra, poslat do 23.12.2016 vsechny vytisky, ktere si voucherem zaplatim?
Jedna se o tyto:
12× 100+1 historie a 4× 100+1 speciál a 3× Historická červená
knihovna
Dekuji Katerina
Ano, určitě stihneme. Děkujeme.
Takze si koupim v prosinci predplatne vasich casopisu (dle voucheru c.2) a
dostanu cely rok 2016 najednou ci po castech? A kdy to dostanu?
Prodlouzeni na rok 2017 znamena prosim co? To, ze si muzu koupit predplatne na
r.2017 za jakou cenu? Budte prosim konkretni. Dekuji Katerina
Výtisky zasíláme v několika balíčcích postupně, aby nedošlo k přehlcení schránky. První zásilku zasíláme zhruba do týdne od registrace (uplatnění) voucheru. S posledním číslem roku 2016 Vám přijde nabídka na možnost prodloužení předplatného pro rok 2017. Ceny jsou pro prodlužující předplatitele zvýhodněné. Konkrétní ceny obdržíte až v zaslané nabídce. Děkujeme.
Dekuji za odpoved, ale nechapu, proc je v nabidce Slevomatu platnost voucheru do 12.12.2016? Takze kdyz si koupim voucher a uplatnim ho 11.12.2016, co mi poslete za vytisky? A kdy mi je poslete?Mam zajem o ten drazsi voucher. Nize jsem si vsimla, ze ctenarum nabizite prodlouzeni na rok 2017. To v mem pripade neplati? Dekuji Katerina
Platnost voucheru je datum, do kterého je možné voucher uplatnit. Pokud je platnost do 12.12.2016, tak to znamená, že 13. 12. 2016 již voucher není platný. Pokud tedy nebyl uplatněn, zákazník již nemá na zboží nárok. Datum uplatnění nijak neovlivňuje zaslané výtisky. Vždy zákazník obdrží to, co si zakoupil (dle zvolené varianty). S posledním výtiskem ročníku 2016 Vám bude zaslána nabídka na možnost prodloužení na rok 2017. Děkujeme.
Dobry den, rada bych koupila predplatne jako darek k vanocum. Jak mam postupovat, aby prvni vytisk dosel az po vanocich? Dekuji Katerina
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Akce se vztahuje na předplatné roku 2016. V případě, že si přejete objednat předplatné pro rok 2017, objednávejte prostřednictvím našeho webu http://www.epublishing.cz/101historie. Děkujeme.
Dobrý den,postupně jste mi posílali všechny časopisy,ale schází mi
září 2016.Děkuji
den,postupně jste mi posílali všechny časopisy,ale schází mi
září 2016.
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Zářijový výtisk nemáme v tuto chvíli skladem. Bude doposlán s dalším balíčkem. Děkujeme.
Je možno zaplatit předplatné složenkou,nemám žádný účet u banky,děkuji
Dobrý večer, Antoníne,
samozřejmě to není problém. Abyste však nemusel platit vysoký poplatek,
stačí si u nás zvolit platbu hotově na pobočce Moneta a zde je to zcela
zdarma.
Hezký zbytek neděle. Míša
Dobrý den,
jedná se pouze o předplatné 2016 nebo se automaticky prodlužuje
předplatné na rok 2017? Děkuji
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Akce je pouze na předplatné roku 2016. S posledním výtiskem Vám však přijde nabídka na možnost prodloužení na rok 2017. Děkujeme.
Dobrý den, v objednávce jsem u způsobu platby označila –
v hotovosti na pobočkách Moneta a místo adresy mi naskočily podklady pro
platbu v bance a že časopisy budou zaslány po zaplacení?
Z jakého důvodu v objednávce varianta s hotovostní platbou zůstává,
když zřejmě není platná??? Děkuji Judit
judit.s@seznam.cz
Dobr ý den, Jíťo,
nejdřívě je nutné zakoupit voucher, který poté uplatníte dle postupu,
který na něm bude uveden. Vaše objednávka je tedy v pořádku platná
:-)
Hezký den. Míša
Dobrý den,
prosím Vás, chtěla bych koupit jako dárek, je možné objednat a aktivovat
odesílání až od prosince, ledna? Pokud to možné není, budete ještě
opakovat další expedici?
Děkuji.
Dobrý den, bohužel toto není možné. Uvedené termíny dodání jsou platné pro všechny objednávky stejně a není možné dělat výjimky. Pokud si přejete předplatné od ledna 2017 můžete si jej objednat na našem webu http://www.epublishing.cz/101historie. Děkujeme.
Dobrý den. Zakoupila jsem celou sadu asi před rokem pro maminku. Je to stejné čtení nebo je celá tato sada nová. Jedná se mi o to, abych jí nekoupila znovu to samé. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Pokud jste koupila ročník 2015, tak nyní se jedná o předplatné pro rok 2016. Jedná se tedy o jiné výtisky.
Dobrý den, jak mám postupovat, když mi jednotlivá čísla postupně chodí, mám čísla 1– 8, ročník 2016 a nyní přišlo č. 10/2016. Chybí tedy 9/2016. A jaká čísla posíláte u speciálů a Červené knihovny? To nejsou čísla z letošního roku?
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Kontaktujte nás na emailu akce@epublishing.cz. Zde překontrolujeme Vaši objednávku a podáme přehled o tom, co již bylo odesláno a co ještě odesláno bude. Děkujeme.
Dobrý den prosím vás když teď objednam a chci jako dárek, je možné první zaslání až na listopad?Dekuji
Dobrý den, bohužel toto není možné. Uvedené termíny dodání jsou platné pro všechny objednávky stejně a není možné dělat výjimky. Děkujeme.
Děkuji, ale bohužel v mejlu ani ve spamu stále nic nemám.
Petr
Voucher také naleznete po přihlášení ve svém profilu v sekci Mé
nákupy.
Hezký večer. Míša
Dobrý den, 5.10. jsem zaplatil za předplatné 100+1 Historie, ale zatím jsem na e-mail neobdržel voucher. Jak mám dále postupovat. Děkuji Petr
Dobrý večer, Petře,
zaslala jsem vám na email nyní voucher ještě jednou. Koukněte prosím
raději i do spamu. Doufám, že bude vše v pořádku :-)
Hezký zbytek neděle. Míša
Dobrý den, 2.10. jsem zaplatila za předplatné Historie, ale neobdržela jsem na mail voucher. Jak mám dále postupovat. Děkuji Jana
Dobrý den, Jani,
zaslala jsem vám nyní na email voucher ještě jednou. Raději prosím
koukněte i do složky promoakce, aby se vám tam voucher nezatoulal.
Hezký páteční den. Míša
Vsechna postovna jsou v cene voucheru? Dekuji.
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Ano, poštovné je vždy v ceně v voucheru.
Dobrý den, předplatné bych chtěla jako dárek pro rodiče žijící na Slovensku. Zasílá se i tam? Díky, Jana
Dobrý den, bohužel předplatné je možné zaslat pouze v rámci České republiky.
Dobrý den,
chápu to tedy dobře, že mi pošlete naráz všech 9 čísel časopisu (
leden – září 2016)??? A následující měsíc budete posílat po
jednom?
Dobrý den, děkujeme za důvěru. Již vydaná čísla neposíláme naráz, abychom nezahltili poštovní schránku, ale rozdělujeme je do dvou nebo tří zásilek. Následující výtisky pošleme již standardně v termínu vydání.
Dobrý den,
dle inzerce by se mělo jednat o celý rok 2016, ale květnové
vydání(titulní strana KAREL IV.) je s datem – květen 2015 !!! Kde je
chyba????
Dobrý den, bohužel na výtisku 5/2016 je tisková chyba. Na úvodní obálce je uvedeno číslo květen 2015, nicméně po otevření magazínu je hned na straně 3 uvedeno, že se jedná o číslo květen 2016. Omlouváme se za zmatek. Vše je ale v pořádku. :-)
Dobrý den, nepřišlo mi potvrzení na email s údaji k platbě. Jak mám
teď postupovat?
Děkuji Mašková
Dobrý den, paní Mašková,
platební údaje jsem vám zaslala ještě jednou na email. Prosím raději si
zkontrolujte i složku spam, aby se vám tam email nezatoulal :-)
Hezký pondělní den. Míša
Prosim vas je jeste ponuka platna?Je v nabidce ale je uz davno po datu moznosti uplatnit kupon-21.9.2016 a stale to mam jako nabidku,muzu ji jeste vyuzit.
Ano, nabídka je stále platná. Můžete ji objednat. (Datum 21. 9. se týkalo první expedice, ale samozřejmě následují další.)
Dobrý den,
chci se zeptat, zda-li i 4 čísla časopisu 100+1 speciál a 3 čísla
časopisu Historická červená knihovna jsou ročník 2016 nebo je to rok
2015. Ptám se z toho důvodu, že loni jsem si objednával také tohle, tak
bych nerad měl tyto výtisky 2×.
Dobrý den, Matouši,
jedná se o ročník 2016, dozvíte se tedy další nové věci :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, pochopila jsem správně, že mi bude celý rok bude měsíčně chodit jedno číslo z loňského roku nebo přijdou všechny naráz?
Dobrý den, jedná se o předplatné pro rok 2016. Starší výtisky Vám přijdou v několika zásilkách do 3 až 5 týdnů. Následující vydání dorazí postupně v termínu vydání.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Ráda bych zrušila svou objednávku až teď jsem si všimla, že jde o časopisy roku 2016 :-/ PŮJDE TO JEŠTĚ?? DĚKUJI
Dobrý den, v případě, že voucher není uplatněn, obraťte se pro storno na slevový portál Slevomat. V případě, že již uplatněn je, kontaktujte nás na emailu akce@epublishing.cz. Překontrolujeme, zda ještě nešla žádná zásilka a zda je storno možné. Děkujeme.
Dobrý den, Mirko,
voucher jsem samozřejmě stornovala a platbu vám vrátíme zpět na váš účet :-)
Hezký den. Míša