Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohádkový pobyt v centru Prahy: Poznejte historická zákoutí hlavního města
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Nutná rezervace předem na reservations@tivolihotel.cz nebo na 296 114 401.
- Děti bez nároku na lůžko a stravu zdarma
- Přistýlka 405 Kč/(15 €)noc
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/den
- Změna termínu je možná nejpozději 14 dní před nástupem na pobyt, při pozdějších změnách voucher propadá v plné výši. Změnu rezervace lze provést pouze 1×.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, mate volný termín 3.12–4.12 dekuji
Dobrý večer,máte volný dvoulůžkový pokoj s přistýlkou(dítě 8let) v termínu 2.12.2016 (popř. 9.12.2016)?Předem děkuji za odpovědˇ.Macků.
Dobrý den, do kolika hodin se podávají snídaně? Děkuji.
Dobrý den,je volný dvojlužkový pokoj od 23.10 2016? s jednou přistýlkou?děkují
Absolutně nechápu smysl těchto dotazů. Když chci vědět, zda je termín volný V HOTELU, tak zvednu telefon a zavolám na recepci! :-))) Stejně má hotel z 90% obsazeno. Pokud je termín volný, booknu a koupím poukaz. Neuvěřitelné :-)) Š.
Dobrý den,máte volný termín pro 2osoby od 28.10.do 30.10.2016 –3dny-2 noci. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Karin,
moc mě to mrzí, ale bohužel termín je již plně obsazen :-(
Děkuji a přeji vám krásný den. Míša
Dobrý den, máte prosím volno alespoň 1 nebo 2 noci v době od
16.-19.11.2016?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Julčo,
ano termín je ještě stále volný, tak určitě neváhejte s rezervací, aby
vám to nikdo nevyfoukl :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 8.-9.10.?? Děkuju
Dobrý den, Jíťo,
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již plně obsazen :-(
Děkuji a přeji vám krásný den. Míša
Dobrý den,
máte prosím volný termín 17.11.-18.11. (příp. do 19.11.2016)?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Evi,
mám pro vás dobrou zprávu, termín je ještě stále volný :-)
Hezký den. Míša
Dobrý večer, mám zájem o termín 28.10.-29.10.2016,dvoulůžkový pokoj,dvě noci.Děkuji za odpověď
Dobrý den, Karin,
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již plně obsazen :-)
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
Dobry den, mate volnu dvojlozkovu izbu + pristelka (dieta 12 rokov) na termin 29–31.10.? Dakujem
Dobrý den, Jarko,
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již plně obsazen :-(
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
Dobrý den
Je ještě volný 2lůžkový pokoj v termínu 27.-29.10.2016?
1 dospělí a 15 leté dítě.
Děkuji
I.Navrátil
Ne, bohužel nemame. Dekuju
Dobrý den, máte prosím volný nekuřácký pokoj s manželskou postelí na 1 noc od 14.-15.10.2016? Předem děkuji za odpověď.
Ne, bohužel nemame. Dekuju
Dobrý den,,byl by volný pokoj v termínu od 30.9.-2.10.2016?Děkuji za odpověď
Neni termin pro podpora. Dekuju
Dobrý den,psala jsem email ale nejspíš nedorazil. Máte volno 21–23.10?dekuji
Ne, bohužel nemame. Dekuju
Dobry vecer, je prosim volny termin na ubytování v hotelu Tivoli od 3.-4.12.2016 pro 2 osoby? Dekuji. Martina
Ne, bohužel nemame. Dekuju
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2dosp+1dítě 5let v termínu od 17,10,–22,10 (libovolně 3noci), děkujeme.
Ano, máme k dispozici prostor, volejte recepci na potvrzení rezervace. Dekuju
Je volný termín 5.10.?Dvoulůžák?Děkuji
Hezký den, Pepo,
v termínu 5.10. má hotel volno na jednu noc.
Hezký den, Honza.
Dobrý den, je jeste volny termin 13. – 16. 10. ? Pripadne 27. –
30. 10.
dekuji za odpoved
Dobrý den, Aničko,
moc se omlouvám, ale oba tyto termíny jsou bohužel již obsazeny :-(
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
Dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu 21. – 23. 10.? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Kristýno,
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již plně obsazen :-(
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
Dobrý den je možne použít voucher i na vykend? z 22.10 na 23.10? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jani,
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již plně obsazen :-(
Hezký den. Míša
Dobrý den, máte prosím volný pokoj v termínu od 11. do 13. listopadu? Děkuji
Dobrý den, Lucko,
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již plně obsazen :-(
Hezký den. Míša
Dobrý den,
máte volný pokoj na noc 27.10.?
Děuji
Dobrý den, Ilono,
moc se omlouvám, ale termín je bohužel již plně obsazen :-(
Hezký den. Míša
Dobrý den,byl by volný pokoj v termínu 22.10.-23.10.2016?děkuji za info
Dobrý den, Mbuli.
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již plně obsazen :-(
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
dobrý den, máte volný termín 29–30.10.? jak to je u Vás prosím s parkováním? děkuju
Dobrý den, Martine,
ano termín je ještě volný, stačí si ho tedy rezervovat :-) Parkování je
přímo u hotelu za 550 Kč/den a je nutné to nahlásit předem :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den máte volný termín od 24.10.do 27.10 tři noci.
Dobrý den, Vlastimile,
mám pro vás skvělou zprávu. termín je ještě volný :-)
Hezký den. Míša
Dobry den. Mate volny termin na 3 noci od 13.10. do 16.10.2916?
Dobrý den, COntesso,
moc mě to mrzí, ale termín je bohužel již obsazen :-(
Hezký den. Míša
dobrý den, poptávám možnost ubytování ve dnech 27–28.9.2016 nebo
28.-29.10.2016
již včera jsem se dotazovala přímo na reservations@tivolihotel.cz
ale zatím mě nikdo neodpověděl.
Dobrý den, Milo,
zářijový termín bohužel nelze na voucher využít, ale říjnový je
ještě volný :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, chtěla bych si zakoupit Váš voucher, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu 17. – 19.11.2016. Děkuji
Dobrý den, paní Knotková,
termín je ještě volný, určitě však neváhejte s rezervací, aby vám ho
nikdo nevyfoukl :-)
Krásný den. Míša
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 13–14.10.2016 nebo 20–21.10.2016 ( 1 noc) . Děkuji Vám. S pozdravem. Botík
Dobrý den, Jaroslave,
moc mě to mrzí, ale oba termíny jsou již obsazeny :-(
Děkuji a přeji vám krásný den. Míša
Dobrý den, máte prosím volné 3 dvoulůžkové pokoje v termínu
od 10. 12. do 11.12.2016 – 1 noc. Předem děkuji za odpověď. E.
Fialová
Dobrý den, Evi,
mám pro vás dobrou zprávu. termín je ještě volny a můžete si jej
zarezervovat :-)
Hezký den. Míša
Dobry den, mate prosim volny termin 14.9–17.9.? Dekuji
Dobrý den, Danielo,
moc mě to mrzí, ale voucher lze využít až od 10. 10.
Děkuji a přeji vám krásný den. Míša
Dobrý den je možné si pobyt zakoupit i přímo na místě?
Dobrý večer, Jani,
na místě je cena dle platného ceníku. Je nutné si zakoupit voucher, který
poté sdělíte hotelu a je to :-)
Hezký zbytek neděle. Míša
Dobrý den,
máte prosím volný termín od 17.9– do 18.9.2016?
Dobrý den, Hani,
moc mě to mrzí, ale bohužel voucher je platný až od 10. 10. :-(
Děkuji a přeji vám krásný den. Míša
Dobrý den,
psala jsem Vám e-mail, ale nejspíš nedorazil. Ráda bych věděla, zda je
možné rezervovat dvoulůžkový pokoj v termínu 15. 10 – 16.10. 2016
(1 noc).
Děkuji.
S pozdravem
Tereza Kudláčková
Bohužel, nemame volny pokoji 15.10.2016. pozdravy, Hotel Tivoli
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 20–23.9.2016 ( 3 noci) , Je u Vás možné ubytování s pejskem. Děkuji Vám. S pozdravem. David Nový
Bohužel, speciální nabídka začíná na 10.10.2016.
pozdravy, Hotel Tivoli
Dobrý den, ano prosím o rezervaci dvoulůžkového pokoje termínu 11.-13.12.2016 (2 noci). Děkuji mockrát předem. S pozdravem, Eva Snížková.
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 11.-13.12.2016 (2 noci), příp. 10.-12.12.2016? Děkuji předem za odpověď, Eva Snížková.
Dobrý den, máme volný dvoulůžkový pokoj v termínu 11.-13.12.2016
(2 noci).
chcete ho rezervovat?
Dekuju
Hotel Tivoli
Dobrý den, máme volný dvoulůžkový pokoj v termínu 11.-13.12.2016 (2 noci). chcete ho rezervovat? Dekuju Hotel Tivoli
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dotaz pro Slevomat – proč nikdo již 8 dní neodpovídá na dotazy?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Julie,
moc se omlouváme za zdržení, odpovědi již pro vás od včerejšího dne zjišťujeme. Poprosím vás o strpení.
Hezký den. Míša