Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Jen 449 Kč za plnění a čištění klimatizace, vakuování a doplnění oleje

4,1 / 5 Atam.cz (2 pobočky) Praha - Smíchov  (mapa) 3 prodeje

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Atam.cz

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

(2 pobočky) Kontakt
5,0

super, akce by se zase měla opakovat

Jitka
Varianty (1)
  • Test a diagnostika klimatizačního okruhu (preventivní kontrola funkčnosti)
  • Plnění okruhu klimatizace mediem
  • Doplnění speciálního oleje pro kompresor klimatizace
  • Aplikace UV detekční látky (umožňuje odhalit netěsnosti)

Nenechte si ujít jedinečnou šanci na plnění a kontrolu vaší klimatizace, dokud vás ještě nepřekvapilo léto v plné síle. Trávení cest v autě kde bude vyšší teplota neúmorná a vám tak znepříjemní celý následující den i dny, které vás budou čekat s představou na stupňující se teploty. Postaráme se o to, abyste se těšili na trávení cesty v autě a nemuseli neustále otevírat okénka automobilu a tím si i způsobili nějaké zdravotní komplikace. Vaší klimatizaci zkontrolujeme a případně odstraníme závady, pokud bude v pořádku, doplníme ji, abyste mohli plně fungovat. Odstraníme bakterie z filtrů, které se tam za dobu nashromáždili.

V ceně voucheru zakoupíte plnění a čištění klimatizace, vakuování, olej.

Výměnu či doplnění provádíme na plně automatickém přístroji s databází vozidel obsluhovaném speciálně vyškoleným personálem. Poskytujeme kompletní program pro plnění a doplnění autoklimatizace.

Společnost ATAM.CZ je mladá dynamická firma, která před 8 lety vstoupila na trh s nabídkou služeb v oblasti prodeje použitých pneu. Dnes má za sebou již řadu spokojených zákazníků. Od roku 2009 se zmodernizovala o další služby jako je pneuservis,  servis,  ruční mytí vozidel, opravy a výměny klimatizace. Firma ATAM.CZ dnes již nabízí celkový servis vozů všech značek. Snahou společnosti je vyhledávat a oslovovat potencionální zákazníky aktivně, výběrově a individuálně tak, aby bylo od počátku zřejmé, že nejsou vtahováni do odlišného “prodejního stroje“, nýbrž že je oslovila firma, která je připravena jim vyjít vstříc, vyslechnout si jejich potřeby a navrhnout optimální řešení pro jejich automobil.

Nahoru