Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

2399 Kč za zapůjčení Hummeru H3 na celé skvělé 2 dny v hodnotě 7500 Kč

5,0 / 5 Vertigo Bar Praha - Žižkov  (mapa) 1 prodej

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Vertigo Bar

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky
Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

Varianty (1)

Luxusní a adrenalinový zážitek v netradičním podání vozidla HUMMER H3. Vyrazte si s přáteli na libovolný výlet, na který jen tak nezapomenete!

  • HUMMER bude zapůjčen k užívání na celé dva dny (48 hodin)
  • HUMMER nemá žádné omezení ujetých kilometrů
  • HUMMER bude předán s plnou nádrží
  • HUMMER je havarijně pojištěn
  • HUMMER může řídit každý s řidičským oprávněním skupiny B
  • HUMMER říká nic víc nic míň

Hummer H3 je nekompromisní off-road s neotřesitelnou image a specifickými jízdními vlastnostmi.

Hummer, to je americká legenda. Pro někoho vrchol exkluzivity a životní sen, pro ostatní typický americký kýč s váhou lokomotivy a spotřebou tanku. Velká většina z motoristické veřejnosti si však setkání s Hummerem nenechá ujít, otočí se za ním na ulici a uzná jeho výjimečnost a exkluzivitu. Asi jen málokdo, kdo si dokáže pod názvem Hummer něco představit, neví nic o jeho minulosti, ale i přesto se jeho historie na chvíli dotkněme.

Osobitý vzhled

Zatímco karoserie a celková konstrukce vozu se postará o specifické jízdní vlastnosti vozu, o kterých ještě bude řeč, vzhled a celková image vozu je to, co dělá z Hummera tak výjimečný automobil. I když pravda, je to také obdivuhodná průchodnost terénem. Ale asi víte, co mám nyní na mysli. Již na první pohled cítíte, s kým máte tu čest. Je široký, je vysoký, je hranatý a díky signifikantní chromované masce chladiče se sedmi svislými otvory a kulatými světlomety vidíte již z dálky, že se na vás řítí Hummer. Při prvním setkání se prostě musíte obdivovat jeho rozměrům a při prvním nasedání i jeho výšce.

Historie Hummeru H3

Hummer H3 je menším bratříčkem H2, který hledá své kořeny v modelu dnes označovaném H1. To je pro změnu civilní verze vojenského vozu, který se proslavil zejména při vojenském konfliktu v Perském zálivu. Původním vojenským vozům se říkalo HUMVEE a poprvé spatřily světlo světa v 70. letech, kdy se automobilka AM General zúčastnila americkou armádou vyhlášené soutěže o víceúčelové kolové vozidlo nové generace s vysokou průchodností, označené HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle). Že soutěž vyhrála je nyní již zřejmě jasné a světe div se, byl z toho největší kontrakt za účelem nákupu taktických vozidel, který do té doby americká armáda uzavřela. A aby toho nebylo málo, již zmíněný konflikt znamenal díky přenosům nejmenované americké televizní stanice pro tento automobil výtečnou propagaci.

Z Humvee se stala legenda a následoval „nátlak“ ze strany americké veřejnosti, která se dožadovala jezdit v takto úžasných a úspěšných vozech. Velký zájem nezůstal bez odezvy, a tak již v roce 1992 se na trh dostávají první civilní verze tohoto výjimečného vozu. V roce 2000 dochází ke spojení výrobce AM General s proslulým koncernem General Motors a původní Hummer je překřtěn na Hummer H1. Časem přichází neméně svérázný Hummer H2, který se snaží nabídnout více luxusu, avšak neztrácí nic z výjimečné image a pojetí vozů Hummer. Zachovává si i jedinečnou průchodnost terénem, avšak celkově se přibližuje běžným vozům.

Aby se fenomén jménem Hummer mohl dostat ještě více mezi lidi, je koncem října 2004 na výstavě California International Auto Show představen menší bratr H2, který nese vcelku logické pojmenování H3. A i nyní se snaží nejmenší Hummer ztratit ze své image jen minimum, což se mu nejen dle mého názoru rozhodně daří. Kromě typického vzhledu a rodinného charisma si H3 zachovává výjimečné jízdní vlastnosti při jízdě v terénu a celkové pojetí, které u žádného jiného vozu nenajdete. Hummer H3 se sice snaží přiblížit vozům SUV, avšak zařazení do této kategorie je v podstatě nemyslitelné, a to i přesto, že výrobce uvádí mezi konkurenty například BMW X3. Vzhledem k tomu, že jsem měl možnost tyto vozy testovat takřka po sobě, vím, o čem mluvím. Obrovské rozdíly jsou cítit jak v celkovém pojetí, tak při jízdě na běžné komunikaci a pochopitelně i v terénu.

Když už jsem nakousl téma konkurence, budu v něm chvíli pokračovat, i když se zde mnoho konkrétního zřejmě nedočtete. Právě vzhledem k nemožnosti zařazení „há-trojky“ do kategorie SUV a k ostatním parametrům vozu se nám bude přímý konkurent hledat jenom velice těžko. Asi nejblíže je modelu H3 Nissan Patrol či Jeep Grand Cherokee a zřejmě asi nikoho neurazím zmíněním Mercedesu třídy G. Rozměrově bychom sem mohli zařadit i Toyotu LandCruiser, avšak zde již může srovnání asi jako v případě BMW X5 značně trpět.

http://www.youtube.com/watch?v=ifaievWJy68&feature=relmfu

Nahoru