Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

4499 za zvýšení výkonu Vašeho čtyřkolého miláčka

Speedchip Písek  (mapa)

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Speedchip

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky
Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

Varianty (1)

Naše firma zvládá veškteré automobily i jednotky s antituning ochranou, což se týče hlavně nových vozů Audi, BMW a Mercedes.

Co to vlastně chiptuning je? 

Jednoduše řečeno, chiptuning je elektronická úprava softwaru automobilu, která umožňuje zvýšení jeho výkonu. Moderní automobily jsou vybaveny řídící jednotkou motoru (ECU).

Ve chvíli, kdy zapnete zapalování, začne řídící jednotka motoru komunikovat s každým senzorem, který je důležitý pro běh motoru například informace o teplotě, tlaku, otáčkách, polohy plynoveho pedálu, zatížení motoru a dalších.

Na základě vstupních hodnot získaných z těchto senzorů a dalších specifických podmínkách jízdy řídící jednotka reguluje výstupní hodnoty, jako množství vstřikového paliva, délka vstřiku, předstih, atd.

Nastavení, které na základě vstupních hodnot reguluje výstupní hodnoty neni optimalizováno na maximalní výkon a skrývá velké rezervy. Výrobci automobilů jsou omezeni velkou řadou faktorů. Řídící jednotka je proto naprogramována tak, aby splňovala kompromis mezi optimální spotřebou paliva, výkonem, emisními limity v závislosti na všech klimatických podmínkách.

Automobily se vyrábějí sériově, musí se tedy počítat s provozem za všech podmínek. Výrobcům by se proto nevyplatilo nastavovat hodnoty odlišně pro různé trhy např. vzhledem ke klimatickým podmínkám. Toho chiptuning využívá. Další rezervy spočívají v předpokladu, že ne každý majitel vozidla se o něj stará ideálním způsobem, tankuje pouze kvalitní palivo a provádí přesně výměny oleje. Proto má nastavení řídící jednotky značné rezervy, které je možné využít pro zvýšení výkonu.

Samotná úprava spočívá ve změně softwaru řídící jednotky, za optimalizovaný pro konkrétní vozidlo a umožňuje tak využít zbylé rezervy bez ohledu na změnu emisních limitu a životnost motoru. Změnou softwaru lze docílit zvýšení maximálního výkonu motoru u všech přeplňovaných naftových a benzínových motorů (s turbodmychadlem) až o 40% a u ostatních motorů bez turbodmychadla až o 15%, čímž dochází také ke zvýšení kroutícího momentu s výrazně lepší reakcí na odezvy plynového pedalu a snižení spotřeby v nižším zatížení motoru.

Naše firma upravuje každý software daného vozidla z originálu, nepoužíváme tedy již hotové úpravy, ale ladíme každé vozidlo podle přání zakazníka. Můžeme tedy nabídnout zakazníkovi přesně to co požaduje. Někdo zvolí variantu ekonomickou, která vám přinese snižení spotřeby paliva s malým nárůstem výkonu. Někdo zvolí variantu s vyšším nárůstem výkonu a malým snižením spotřeby v nižším zatížení motoru. Pak opravdoví milovníci výkonu ocení opravdový nárust výkonu, kdy naše firma dokáže využít opravdu všechny výkonové rezervy motoru.

\\\"\\\"
\\\"\\\"
\\\"\\\"
\\\"\\\"
Nahoru