Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Nonstop asistenční služby motoristům na 15 dní i na 1 rok! Kompletní pomoc po celé Evropě v případě poruchy, nehody, vandalismu i odcizení vozidla.

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Axa Assistance

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

Varianty (2)

Termín

V období do 31. 12. 2012 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.

Omezení

Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.

  • Služby aktivujte dle pokynů u jednotlivých variant viz výše.
  • Bez aktivace nelze služby využívat.

Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:

Jak funguje převod benefitních bodů?

Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.

Postupujte následovně:

  • Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
  • V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
  • Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
  • Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.

Více o čerpání FKSP

330 Kč 99 Kč
330 Kč 99 Kč
Ukončeno

Termín

V období do 31. 12. 2012 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.

Omezení

Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.

  • Služby aktivujte dle pokynů u jednotlivých variant viz výše.
  • Bez aktivace nelze služby využívat.

Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:

Jak funguje převod benefitních bodů?

Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.

Postupujte následovně:

  • Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
  • V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
  • Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
  • Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.

Více o čerpání FKSP

1 710 Kč 890 Kč
1 710 Kč 890 Kč
Ukončeno

Ježek, zajíc, jelen, vůl. Připravte se na vše, co vás může nejen při cestách na dovolenou potkat.

Využijte s dnešní nabídkou slevu 50 % na asistenční služby od společnosti ACA1213 pro dvoustopá i jednostopá vozidla do 3,5 tuny.

Na výběr jsou dvě varianty:

Veškeré asistenční služby jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 365 dní v roce v celé geografické Evropě včetně České republiky prostřednictvím Call centra ACA1213. Stačí zavolat na telefonní číslo 1213 nebo ze zahraničí na tel. +420 222 551 144. 

Rozsah poskytovaných služeb:

Zdarma máte k dispozici také dopravní informace po telefonu o dlouhodobých i krátkodobých uzavírkách a objížďkách, info o průjezdnosti a sjízdnosti silnic, o počasí, akcích omezujících provoz (sport, kultura, demonstrace), zjistíte aktuální dopravní nehody nebo návrh trasy s ohledem na vaše požadavky.

Časová asistence vám zajistí asistenční služby na území Evropy včetně ČR po dobu 15 dnů od data aktivace. Veškeré služby lze využívat opakovaně.

Asistenční karta je vhodná pro motoristy, kteří cestují po Evropě častěji v průběhu celého roku. Karta vám zajistí asistenční služby na území Evropy včetně ČR po dobu 12 měsíců od data aktivace.

Síť poskytovatelů služeb je koncipována a stále rozvíjena strategicky tak, aby byla dojezdová vzdálenost i čas dojezdu ke klientovi co nejkratší. Díky tomu ACA1213 garantuje příjezd silniční služby v ČR do 30 minut, odtah vozidla a další služby budou zajištěny nejdéle do 45 minut a v Evropě maximálně do 90 minut. Praktické zkušenosti nicméně ukazují, že pomoc se klientovi dostává v mnohem kratším časovém úseku.

Jak objednat časovou asistenci na 15 dní:

  • Číslo zakoupeného voucheru společně se svým jménem, adresou, RZ (SPZ) a požadovaným počátkem asistence (vaší cesty) zašlete na e‑mail office@aca1213.cz.
  • Potvrzení o aktivaci vám bude zasláno zpět na e‑mail adresu.

Jak objednat roční asistenční kartu:

  • číslo zakoupeného voucheru společně se svým jménem a poštovní adresou zašlete na e‑mail office@aca1213.cz
  • asistenční karta ACA1213 vám poté bude do sedmi dnů zaslána Českou poštou
  • asistenční služby ACA1213 je nutné aktivovat dle pokynů uvedených v balíčku, který obdržíte
  • asistenční služby ACA1213 jsou aktivní po 12 hodinách od aktivace
  • aktivace asistenční karty není časově omezena – kartu můžete zaktivovat např. až za půl roku
  • platnost Asistenčních služeb po aktivaci je 12 měsíců 
Nahoru