Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Rezervační specialista – CK Zanzo

Praha
Full-time

Ahoj kandidáte/tko, těší nás, že tě zaujala právě pozice Rezervačního specialisty neboli Travel Consultanta. My jsme tým CK Zanzo – konkrétně Silvie, Verča, Janča, Míša a Lucka. Ve Slevomatu nám nikdo neřekne jinak než „Zanzo holky“. Právě teď k sobě hledáme novou posilu, která od příštího roku obohatí náš tým. To, co nás spojuje je láska k cestováníkomunikace se zákazníky. Přidáš se k nám?

  • Malý tým s láskou k cestování
  • Individuální péče o zákazníky
  • Svobodná firemní kultura

CK Zanzo je cestovní kancelář pod záštitou Slevomatu, která poprvé spatřila svět v roce 2018. Fungujeme trochu jinak, než je obvykle v cestovkách zvykem. Jsme malý tým, proto úzce spolupracujeme na denní bázi. Hlavní náplní naší práce je rezervace online zájezdů pro naše klienty. Velkou část pracovního dne věnujeme zajišťování požadavků a potřeb našich zákazníků a obchodních partnerů. Zákaznici s námi nejčastěji vycestují do Maďarska, Slovinska, Rakouska, Polska, Slovenska, Chorvatska či Itálie. Umíme také připravit zájezdy šité na míru našim zákazníkům. Zákaznici tak díky Zanzu objevují krásy Zanzibaru, Malediv, nebo Srí Lanky. Pracujeme v našich slevomatích online systémech, nebo také v CRM systému Pipedrive.

Jak by vypadal tvůj pracovní den?

Gró tvé práce bude spočívat v péči o zákazníka. Aby každý, kdo si u nás objedná zájezd, odjížděl na dovolenou i z dovolené maximálně spokojený.

  • Zpracovávání rezervací zájezdů od A po Z – zodpovědnost za vytvořené rezervace v rezervačním systému a jejich celková správa.
  • Zajišťování doplňkových služeb k rezervacím – pojištění, doprava, transfery a některé turistické atrakce (např. vstupenky do ZOO, na historické památky a jiné speciální požadavky).
  • Zpracovávání nabídek na míru, které s pomocí kolegů z deals managementu vypadají takto.
  • Budeš takový „buddy“ našich zákazníků – vyřizování servisních dotazů k prodaným zájezdům po e‑mailu a telefonu.
  • Řešení nestandardních situací – kontrola diskuzí, hodnocení a reklamací (k ruce budeš mít zkušenější kolegyni).

Část tvé práce bude administrativní. Co si pod tím představit?

  • rezervace pobytů
  • zasílání cestovních pokynů klientům
  • řešení případných změn a požadavků klientů – přiobjednávání přistýlek, míst pro děti, domácí mazlíčky aj.
  • kontrola plateb

Jak si tě představujeme?

Máš :

  • základní znalost zeměpisu - Víš, že Mauricius neleží v Asii.😄
  • předchozí zkušenosti z rezervačního oddělení CK, nebo hotelu. Každá zkušenost z cestovního ruchu se ti bude v Zanzu hodit.
  • uživatelskou znalost MS Office (především MS Excel)
  • povědomí o fakturách a jejich zpracování
  • zmáknutý time management a pečlivou organizaci práce
  • schopnost samostatného rozhodování, ale i práce v týmu
  • příjemné vystupování, cit pro komunikaci s proklientskou orientací a chuť pracovat na svém rozvoji
  • stresovou odolnost - Hodně práce, nebo méně příjemný telefonát tě nerozhodí.
  • časovou flexibiltu – Směny si budeš skládat v rozmezí 8 – 18 h.
  • perfektní čeština slovem i písmem
  • angličtina na komunikativní úrovni – Zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka po e‑mailu i telefonu.
  • Můžeš být k dispozici na telefonu i o víkendu? Tím líp! Během víkendů si střídáme SOS telefonní linku, abychom byli zákazníkům k dispozici i při víkendových pobytech. Vyjde na tebe cca 1 víkend v měsíci (8 – 18h). Nebudeš muset sedět u počítače celý víkendový den, stačí mít u sebe telefon. Linku můžeš odbavovat z chaty, z domova, nebo třeba z kavárny.

A co za to?

    • atmosféra svobodné firmy bez koukání přes rameno.
    • otevřená firemní kultura a zaměstnanecké benefity – 1000 kreditů na nákup zážitků na Slevomatu, svačinky v práci, vzdělávací workshopy, slevomatí knihovna, výuka angličtiny a mnoho dalších super benefitů
    • O tvé psychické zdraví bude dobře postaráno ve spolupráci s Terap.io.
    • Po zaškolení je u nás home office samozřejmostí. Potkáváme se 2 – 3 dny v týdnu v kancelářích, zbytek týdne můžeš pracovat odkudkoliv.
    • Možnost nastoupit v polovině ledna, nebo začátkem února.
    • Zázemí v kancelářích Butterfly Karlín se spoustou prima kaváren v okolí.

Že je tato pozice stvořena přímo pro tebe? Paráda! Ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“, připoj své CV a napiš pár vět, proč by nám to společně mohlo klapat. My se ti co nejdřív ozveme!

Těšíme se na tebe! 👋

Terez (HR Specialistka) a Silvie (Vedoucí CK Zanzo)

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru