Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Head of merchandise

Praha
Full-time

Hledáme posilu do vedení společnosti!

  • Vedení cca 30členného týmu
  • Zodpovědnost za jedno z nejklíčovějších oddělení Slevomatu
  • Spolupráce napříč celou firmou

Slevomat loni pokořil obrat 2 miliardy Kč! Letos si věříme na metu 2,5 miliardy Kč!

Buď u toho.

Všechny nabídky, které vidí na Slevomatu až 300K uživatelů denně, projdou rukama kolegům z oddělení City managementu – oddělení, které v jiné firmě nenajdeš! City manager je pro nás klíčová role určující finální podobu nabídky a to, zda se k nám bude zákazník po nákupu znovu vracet. Skvěle se tak doplňují s obchodem a marketingem, kteří cílí především na prodej.

A právě pro oddělení City managementu hledáme nyní šéfa (šéfovou), který se nebojí výzvy stát v čele jednoho z našich klíčových oddělení. Hledáme někoho, kdo do práce vnáší velkou míru invence a proaktivity, kdo se nebojí společně s týmem drivovat nápady.

Je pro nás těžké tuto roli někam jednoznačně zasadit, má přesah do marketingu, salesu i kreativy. I díky tomu je tu nespočet příležitostí, co zlepšit nebo vymyslet nového.

Hledáme někoho, kdo má už zkušenost s vedením týmu v onlinovém prostředí a kdo bude členy týmu rozvíjet směrem ke specializacím, které v sobě role City managera kombinuje (marketing, kreativa, datová analytika, administrativa). Tým má aktuálně téměř 30 city managerů rozdělených pod 4 teamleadery.

Jaké zkušenosti bys měl(a) mít:

  • zkušenost s vedením a rozvojem týmu v online firmě, ideálně z dynamicky se rozvíjejícího trhu
  • zkušenost z oblasti salesu či marketingu
  • schopnost laterálního a kritického myšlení – práce s daty v kombinaci s jejich praktickou aplikací, která nejde proti selskému rozumu
  • AJ na pokročilé úrovni

Co bude práce obnášet:

  •     vedení a rozvoj cca 30členného týmu
  •     plnění KPI´s (obrat, návštěvnost nabídek, hodnocení nabídek)
  •     úzká kooperace s oddělením obchodu, aby se nabídka dostala co nejdříve na web
  •     úzká kooperace s oddělením marketingu, aby se nabídce dostalo adekvátní promo
  •     koordinace kapacit týmu v rámci klíčových sezon
  •     identifikace talentů ve firmě a jejich rozvoj
  •     reporting CEO

Co ti nabízíme na oplátku?