Manažer/ka zákaznické péče
Praha
Full-time
Věříš, že by zákazník měl být na prvním místě? My také. A proto je pro nás oddělení zákaznické péče klíčovým.
Náš skvělý tým pečuje o blaho zákazníků, jako by to byla jejich vlastní rodina. A aktuálně hledáme někoho, kdo se postaví do čela celé naší zákaznické péče. Celý tým čítá kolem 30 lidí - ti jsou vedení našimi třemi skvělými TeamLeaderkami – a právě s nimi bys byl/a nejvíce v kontaktu.
Budeme rádi, když budeš:
- mít zkušenost s vedením většího týmu lidí, ideálně z oblasti zákaznického servisu
- máte zkušenosti z oblasti customer service
- na stejné vlně s námi – tzn. i pro tebe je zákazník na prvním místě, zkrátka jsi tak prozákaznický jako celý tým naší zákaznické péče
- znát nejnovější vychytávky a technologie, které ulehčí procesy (chatboty apod.)
- umět vidět “za roh” - nic ti neunikne, vidíš věci v souvislostech
- pracovat na motivaci a rozvoji celého týmu
- mít zkušenost s plánováním strategií
- umět najít tu nejsprávnější hranici mezi výkonností a kreativitou
- nadšená/ý pro jednání s lidmi a řešení situací
Proč být součástí slevomatího týmu:
- Zázemí stabilní společnosti, která se posouvá neustále kupředu a jde s aktuálními trendy
- Dostaneš šanci vést jeden z klíčových týmů Slevomatu - ten, který dělá Slevomat Slevomatem
- Krásné nové kanceláře v Karlíně v budově Butterfly
- Atmosféra svobodné firmy bez tvrdého dozoru
- Nástup dle dohody
Že bez téhle práce nemůžeš žít? Paráda!
Ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a my se co nejdříve ozveme.
Těšíme se!