Obchodní konzultant pro sekci cestování

ČR
Full-time

Stejně jako Kryštof Kolumbus milujete objevování a zdolávání nových výzev? Rušný svět cestovního ruchu je vám blízký a rádi byste se v této oblasti dostali ještě o kus dál?

Chcete zúročit své obchodnické zkušenosti a nabízet lidem produkt, který dává smysl a přináší jim potěšení? Rádi byste se svými obchodními partnery vymýšleli, kam posunout jejich byznys?

Tak to jste na správné adrese.

V sekci cestování rosteme o 25 % ročně (nejen na obratu, ale i v počtu nabídek) a vidíme obrovský potenciál nových partnerů v tuzemsku. Toho chceme využít s novými parťáky, kteří nám pomohou udělat nabídku kategorie cestování ještě zajímavější a pestřejší. Náš produkt neustále inovujeme a nechceme jen statický web s měnícím se obsahem nabídek.

Naší vizí je neprodávat jen volné kapacity v hotelech či cestovkách, ale být konzultantem cestovního ruchu, který se zorientuje v byznysu obchodního partnera a společně s ním vymyslí finální produkt, který bude vzájemně fungovat a přinášet výsledky všem stranám. Výsledky našeho snažení vidíme už po prvních dnech života vytvořené nabídky, a to nás na tom baví a motivuje.

Našimi obchodními partnery jsou i ti, kteří dříve se spoluprací váhali, a v mnoha případech se jedná o zvučná jména. Aktuálně máme velké plány a cíl,  kterého chceme dosáhnout, je spokojenost zákazníka, partnera i naše, což je občas trochu výzva.

Jsme tým, který táhne za jeden provaz, ale zároveň jsme sami zodpovědní za své výsledky.

Jak to v takovém týmu vypadá? To Vám prozradí vaše budoucí kolegyně Pavla a šéf Jirka ve VIDEÍCH.

Většina z nás žije v Praze, ale nebráníme se kolegovi z jiného koutu republiky.

Ti nejlepší z nás si ročně odnášejí i zajímavé finanční ohodnocení, které přesahuje milion.

Obchodníkův úkol je zejména:

  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí pro sekci cestování v tuzemsku i zahraničí
  • Telefonická a osobní jednání s možnými partnery
  • Péče o následně vybudované portfolio
  • Prodej atraktivního produktu, který se vyvíjí a odráží aktuální trendy a vývoj na trhu cestovního ruchu
  • Konzultace s partnery ohledně nastavení jejich akcí a produktů
  • Spolupráce s týmem obchodní podpory

Co byste neměli postrádat:

  • Obchod v krvi
  • Kreativní a konzultativní styl prodeje
  • Chuť iniciativně zkoušet nové možnosti
  • Nebát se výzvy a jít i do spolupráce se zahraničním partnerem
  • Radost z přinášení nových zajímavých partnerů
  • Vztah k cestování 

Proč být součástí slevomatího týmu:

  • Různorodá a pestrá práce v nejrychleji rostoucí firmě českého internetu
  • Systematické školení v rámci vlastního konceptu Business Academy
  • Zázemí stabilní společnosti, která jde neustále kupředu a sleduje aktuální trendy
  • Než vznikl Slevomat, Češi téměř nejezdili na víkendy do hotelů za relaxací a zábavou, my jsme průkopníky tohoto trendu – zkrátka chceme být vždycky napřed
  • Nadprůměrné finanční ohodnocení, které si sami ovlivníte (ale v začátku vás finančně podpoříme, než se rozkoukáte)
  • Spolupráce na IČO (obchodní zastoupení) – flexibilita a svoboda v obchodování
  • Kanceláře v centru Prahy
  • Práci s flexibilním plánováním času a svobodou 
  • Atmosféru svobodné firmy bez tvrdého dozoru a kolegy, kteří se rádi smějí a vždycky poradí
  • Nástup klidně zítra či dle dohody

Zaujalo Vás, co jste si právě přečetli? Paráda! Ozvěte se nám přes tlačítko „odpovědět“,  připojte své CV a napište, proč by nám to společně mohlo klapat. My se co nejdřív ozveme! Těšíme se!