Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Obchodník pro sekci potravin (e‑shopy)

Praha
Full-time

Jsi specialista na potravinychceš dělat obchod pro úspěšný český e‑commerce projekt? Můžeš inspirovat svými nabídkami v průměru 300 000 lidí denně, ročně u nás nakoupí 800 000 zákazníků! Zní ti tyhle čísla skvěle a láká tě práce v obchodě?

  • Produkt na míru
  • Za rok 2018 jsme spustili skoro 7.000 akcí
  • Přes milion kusů zboží prodáno v roce 2018 

Hledáme šikovného obchodníka, který má přehled a kontakty v oblasti potravin a baví ho akvizice. Někoho, kdo pohotově pozná, jaký argument přesvědčí, nebojí se jít i do neprobádaných vod a vymýšlí stále nové cesty. V rámci e‑shopů budeš mít na starosti sekci potravin – oříšky, sladkosti, superpotraviny a spousta dalších pochutinek a dobrůtek, co tě napadne. Potraviny jsou rychle rostoucí segmentje jenom na tobě, jak si poskládáš portfolio! Naši obchodníci se věnují hlavně akvizici, pokud tě baví, anebo ti to zní jako skvělá výzva, ozvi se nám.

Jsme pracovití a denně hodně voláme, domlouváme si schůzky a vymýšlíme s obchodními partnery (e‑shopy) všechny ty super akce, které pak vidí 300 000 lidí denně u nás na webu! Jakmile se u nás rozkoukáš a prokoukneš, jak to u nás chodí, dostaneš od nás velkou volnost – časovou i v nastavení obchodní spolupráce – náš produkt je neskutečně flexibilní a ty ho můžeš upravit každému partnerovi na míru!

Patříme mezi top 10 nejvyhledávanějších brandů denně - pojď se stát součástí tohoto LOVE brandu!

Jak u nás obchodníci fungují?

  • Sami si vyhledávají nové obchodní partnery – e‑shopy či výrobce v sekci potravin, a ty pak oslovují
  • Domlouvají spolupráci hlavně po telefonu, ale je to jen na nich – někomu lépe fungují osobní schůzky
  • Partneři jim v portfoliu zůstávají – spolupráce by měla dlouhodobě fungovat!
  • Vymyslí nabídku, ale detaily a větší administraci pak komunikují s naším výrobním týmem – není to tolik administrativy

Co se ti u nás bude hodit?

  • Být prostě dobrý obchodník - mít to v krvi, umět skvěle argumentovatnebát se oslovit jakéhokoli partnera
  • Milovat komunikaci – denně toho opravdu hodně namluvíš, nejvíc asi po telefonu
  • Mít v sobě drive - chceš se pořád učit něco nového a posouvat se v tom, co ti jde
  • Kontakty v oblasti potravin
  • Pokud vnímáš Slevomat jako marketingové eso

Co může Slevomat nabídnout tobě?

  • Možnost rozvoje v obchodě v e‑commerce prostředí, které dobře šlape – seznam se s obchodními týmy Slevomatu ještě blíž v tomto článku
  • Obchodovat skvělý produkt, který můžeš nastavit na míru každému partnerovi
  • Jsme parta fajn lidí, kteří v práci rádi odvádějí pořádné výsledky, baví nás to a umíme se v tom navzájem podpořit, ať už u počítače, nebo u piva
  • Naše obchodníky školíme a rozvíjíme – máme promyšlenou Business Academy, společnou knihovnu a různé workshopy
  • Jako další benefity můžeme nabídnout krásné prostředí nových kanceláří Butterfly Karlín, kam můžeš kdykoli přijít i se psem, anebo si naopak vzít Home Office, 5 týdnů dovolené, Multisport kartu, kredity na utrácení na Slevomatu každý měsíc, plné ledničky, nebo různé akce i ve volném čase

Už se vidíš v našem týmu?

Ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“ a připoj své CV a pár vět o sobě, proč by nám to spolu mohlo klapat. Těšíme se!

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru