Obchodník pro sekci potravin (e‑shopy)
Jsi specialista na potraviny a chceš dělat obchod pro úspěšný český e‑commerce projekt? Můžeš inspirovat svými nabídkami v průměru 300 000 lidí denně, ročně u nás nakoupí 800 000 zákazníků! Zní ti tyhle čísla skvěle a láká tě práce v obchodě?
- Produkt na míru
- Za rok 2018 jsme spustili skoro 7.000 akcí
- Přes milion kusů zboží prodáno v roce 2018
Hledáme šikovného obchodníka, který má přehled a kontakty v oblasti potravin a baví ho akvizice. Někoho, kdo pohotově pozná, jaký argument přesvědčí, nebojí se jít i do neprobádaných vod a vymýšlí stále nové cesty. V rámci e‑shopů budeš mít na starosti sekci potravin – oříšky, sladkosti, superpotraviny a spousta dalších pochutinek a dobrůtek, co tě napadne. Potraviny jsou rychle rostoucí segment a je jenom na tobě, jak si poskládáš portfolio! Naši obchodníci se věnují hlavně akvizici, pokud tě baví, anebo ti to zní jako skvělá výzva, ozvi se nám.
Jsme pracovití a denně hodně voláme, domlouváme si schůzky a vymýšlíme s obchodními partnery (e‑shopy) všechny ty super akce, které pak vidí 300 000 lidí denně u nás na webu! Jakmile se u nás rozkoukáš a prokoukneš, jak to u nás chodí, dostaneš od nás velkou volnost – časovou i v nastavení obchodní spolupráce – náš produkt je neskutečně flexibilní a ty ho můžeš upravit každému partnerovi na míru!
Patříme mezi top 10 nejvyhledávanějších brandů denně - pojď se stát součástí tohoto LOVE brandu!
Jak u nás obchodníci fungují?
- Sami si vyhledávají nové obchodní partnery – e‑shopy či výrobce v sekci potravin, a ty pak oslovují
- Domlouvají spolupráci hlavně po telefonu, ale je to jen na nich – někomu lépe fungují osobní schůzky
- Partneři jim v portfoliu zůstávají – spolupráce by měla dlouhodobě fungovat!
- Vymyslí nabídku, ale detaily a větší administraci pak komunikují s naším výrobním týmem – není to tolik administrativy
Co se ti u nás bude hodit?
- Být prostě dobrý obchodník - mít to v krvi, umět skvěle argumentovat a nebát se oslovit jakéhokoli partnera
- Milovat komunikaci – denně toho opravdu hodně namluvíš, nejvíc asi po telefonu
- Mít v sobě drive - chceš se pořád učit něco nového a posouvat se v tom, co ti jde
- Kontakty v oblasti potravin
- Pokud vnímáš Slevomat jako marketingové eso
Co může Slevomat nabídnout tobě?
- Možnost rozvoje v obchodě v e‑commerce prostředí, které dobře šlape – seznam se s obchodními týmy Slevomatu ještě blíž v tomto článku
- Obchodovat skvělý produkt, který můžeš nastavit na míru každému partnerovi
- Jsme parta fajn lidí, kteří v práci rádi odvádějí pořádné výsledky, baví nás to a umíme se v tom navzájem podpořit, ať už u počítače, nebo u piva
- Naše obchodníky školíme a rozvíjíme – máme promyšlenou Business Academy, společnou knihovnu a různé workshopy
- Jako další benefity můžeme nabídnout krásné prostředí nových kanceláří Butterfly Karlín, kam můžeš kdykoli přijít i se psem, anebo si naopak vzít Home Office, 5 týdnů dovolené, Multisport kartu, kredity na utrácení na Slevomatu každý měsíc, plné ledničky, nebo různé akce i ve volném čase
Už se vidíš v našem týmu?
Ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“ a připoj své CV a pár vět o sobě, proč by nám to spolu mohlo klapat. Těšíme se!