Hodnocení podniku kasmirlife.cz

4,5/5 (2 994 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Milan

Brýle dobře sedí, tvar odpovídá obrázku.

!!!NEDOPORUČUJI!!!

1) Kdyby byly brýle poctivě vyfocené i z odvrácené strany, mohl by zákazník vidět, že na druhé nožičce je nápis „kašmir“ a objednávku by si pravděpodobně rozmyslel!

2) Objednal jsem černo-oranžové, skla modrozelená zrcadlová.
Zrcadlení téměř žádné.
Barva brýlí neodpovídá fotkám nabízeného zboží.
Okrová oranžová se změnila na úplně jiný (jedovatý) odstín.

3) Objednal jsem černobílé, skla modrozelená zrcadlová.
Zrcadlení téměř žádné.
V místě, kde se nožičky v kloubu skládají, má být přechod v podobě vertikálního bílého proužku. Nožičky jsou však černé až k obroučkám bez bílého přechodu.

4) Bílá část černobílých brýlí je ušpiněná černou a nejde to vyčistit.

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 2 měsíci

Dobrý den, moc nás mrzí Vaše hodnocení. Samozřejmě máte nárok na bezproblémovou reklamaci. Ikdyž všechny fotografie sedí, ale některé rozlišení PC a mobilů může způsobit jiné odstíny barev. Věříme, že vyřešíme tuto situaci ve Váš prospěch. S pozdravem tým kasmirlife.cz

4. 4. 2019
Lukáš

Odřené

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 3 měsíci

Dobrý den, pokud byly sluneční brýle poškozeny před použitím, tak samozřejmě máte nárok na reklamaci. Pošlete nám email na info@kasmirlife.cz a budeme se snažit Vám vyhovět.

27. 3. 2019
N

neodpovídají ceně, poškrábané sklíčko, nekvalitní materiál

21. 3. 2019
Tomáš

Po týdnu ma dovolené na slunci, popraskaly skla…

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 9 měsíci

Dobrý den, moc nás mrzí Vaše hodnocení. Tento problém se u nás ještě nevyskytl. Tudíž, prosím, zašlete všechny informace na email info@kasmirlife.cz a budeme to s Vámi individuálně řešit. Děkujeme za spolupráci. S pozdravem tým kasmirlife.cz

28. 9. 2018
Jozef

Sklicka su poskrabany

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 10 měsíci

Dobrý den, samozřejmě máte možnost bezproblémové reklamace. Kontaktujte nás na email info@kasmirlife.cz a budeme se Vám snažit vyhovět. S pozdravem tým kasmirlife.cz

31. 8. 2018
Lukáš

Nic

objednany kus jiz nebyl skladem, vymeneno za levnejsi kus u ktereho navic nesedi realna barva vs foto v nabidce

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 10 měsíci

Dobrý den, pravděpodobně došlo k nedorozumění. Určitě nás kontaktujte na email info@kasmirlife.cz a budeme se snažit Vám vyhovět. S pozdravem tým kasmirlife.cz

31. 8. 2018
Marti

Brýle jsou poškrábané

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 10 měsíci

Dobrý den, moc nás mrzí Vaše hodnocení. Máte možnost bezproblémové reklamace. Kontaktujte nás na email info@kasmirlife.cz. S pozdravem tým kasmirlife.cz

30. 8. 2018
Přema

Jiný typ.opět

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 10 měsíci

Dobrý den, Vaše hodnocení nás moc mrzí. Pravděpodobně došlo k menší chybce. Vše se snažíme vždy napravit. S pozdravem tým kasmirlife.cz

30. 8. 2018
Iva

Brýle jsou špatně sestavené. Nedají se nosit

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 10 měsíci

Dobrý den, Vaše hodnocení nás moc mrzí. Nicméně nerozumíme slovu sestavené. Sluneční brýle jsou vyrobené jako jeden kus a samozřejmě se dají nosit. Můžou být různé velikosti, které nemusí sedět každému. Můžete zažádat o reklamaci. S pozdravem kasmirlife.cz

30. 8. 2018
Jakub

Brýle vypadají hezky, skla zrcadlová

Delší doba dodání – ale kdo si počká, …
Zklamalo mě, že po 14 dnech užívání, mi praskla obroučka nad sklem a tímpádem jsou brýle nepoužitelné, nevím jestli pouze vadný kus nebo celkově materiál nic moc, ale jsem zklamaný, že brýle nic nevydržely (samozřejmě, že při běžném nošení)

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 10 měsíci

Dobrý den, moc nás mrzí Vaše hodnocení. Samozřejmě máte možnost i zpětné reklamace. Tudíž zašlete všechny informace na e-mail info@kasmirlife.cz a určitě s Vámi tento problém vyřešíme. Pravděpodobně se jedná o vadný kus. Děkujeme. S pozdravem tým kasmirlife.cz

28. 8. 2018
Petr

Velikost pro chlapa absolutně nevyhovující

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 10 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, že brýle nesedí. V informacích jsou dány rozměry, tudíž je potřeba se toho držet. Nicméně máte možnost reklamace a vrácení zboží. S pozdravem tým kasmirlife.cz

15. 8. 2018
Tesakova

Uvnitř poskrabane skla…

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 11 měsíci

Dobrý den, moc nás mrzí Vaše hodnocení. Máte samozřejmě možnost bezproblémové reklamace, tudíž nás kontaktujte na email info@kasmirlife.cz a budeme se Vám snažit, co nejdříve vyhovět. S pozdravem tým kasmirlife.cz

1. 8. 2018
Lukas

Nedoručili mi brýle kdyz jsem je mel objednané a zaplacené a stále mi nepřišli čekám už půl roků.

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 11 měsíci

Dobrý den, pravděpodobně došlo k nějaké špatné komunikaci. I dle systému ve slevomatu nemáme žádné nedoručené zboží. Prosím, ozvěte se nám na email info@kasmirlife.cz s číslem objednávky a budeme tuto nepříjemnou situaci okamžitě řešit. S pozdravem tým kasmirlife.cz

17. 7. 2018
Jana1culk

Poškozené sklo a obroučka

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před rokem

Dobrý den, moc se omlouváme, že došlo k problému. Samozřejmě máte možnost bezproblémové reklamace. Kontaktujte nás prosím na info@kasmirlife.cz. Budeme se Vám snažit vyhovět. S pozdravem tým kasmirlife.cz

7. 6. 2018
Přema

Neodpovídající tvar ani vzhled.

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před rokem

Dobrý den, můžete blíže specifikovat Váš problém. V podstatě jsme se s tímto problémem nesetkali. Zašlete, co nejvíce informací na info@kasmirlife.cz. Určitě to s Vámi vyřešíme, jak nejlépe budeme moct. S pozdravem tým kasmirlife.cz

16. 5. 2018
Iva

- Dlouhá doba dodání
– Brýle velmi nekvalitně zpracované, na předním rámu nějaký nálitek plastu, malý, ale je viditelný a hmatatelný a zrcadlová skla nejsou jednolitě zrcadlová, povlak na jednom kousku chybí, takže je na brýlích nezrcadlová mapa čistého skla (plastu)

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před rokem

Dobrý den, moc nás mrzí, že nejste spokojená. Tyto problémy se nám globálně nestávají. Máte samozřejme možnost bezproblémové reklamace. Stačí poslat informace na info@kasmirlife.cz a vyjdeme Vám vstříc. S pozdravem tým kasmirlife.cz

17. 4. 2018
Harakiri

barva skla

je to aušus

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 2 roky

Dobrý den, máte možnost vrácení zboží 14 dní od doručení bez udání důvodu.

S pozdravem tým kasmirlife.cz

21. 10. 2017
Veronika

Skončili v koši.

Vubec nedrzi na hlave, takze kdyz zafoukal vitr, tak malem padly na zem.
Sklicka prilis male, moc nechranili pred slunecnim svetlem.
Absolutne neprakticke.

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 2 roky

Dobrý den, máte možnost vrácení zboží 14 dní od doručení bez udání důvodu. Jinak ochrana je standartní UV 400 a kategorie filtru 3. Kontaktujte nás na email info@kasmirlife.cz.

S pozdravem tým kasmirlife.cz

17. 10. 2017
Lukáš

Brýle jsem objednával podruhé… poprvé vše v pořádku, ale co mi přišlo nyní?

Brýle maji fleky zpředu, jedna se o barvu, která byla blbe nanesena. Dále celé brýle pri manipulaci (otevírání, zavírání a nasazování) velmi vržou. Kus, který mi dorazil, je velmi špatný.

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 2 roky

Dobrý den, tato informace nás moc mrzí. Samozřejmě máte možnost bezproblémové reklamace. Kontaktujte nás na email info@kasmirlife.cz.

S pozdravem tým kasmirlife.cz

15. 10. 2017
Jana

design

nekvalitní skla – vracím

18. 7. 2017
lea

Brýle, které jsem převzala, jsou jiné, než jsem objednala, ještě ke všemu nejde pohnout straničkou. Přebírání došlo na chodníku, mezi dveřmi domu. Napsala jsem sms a čekala na nějakou odezvu. Nebyla, čekala jsem tedy, zda někdo přijde. Nakonec přišel pán a brýle mi předal tak, jak jsem popsala.

21. 6. 2017
Radek

Za pár korun vcelku dobré brýle

Rozhodně to, že se nejedná o Wayfarer ale o prosté a levné brýle vyrobené v Číně a ne v Itálii odkud má své Wayfarer. Ne snad, že bych za tu čekal originál, ale lhát se nemá :)

17. 5. 2017
Renatajahodnikova

v objednávce dvoje brýle dva obaly bal dodán obal pouze jeden !!!!!!!

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 2 roky

Dobrý den,
prosím, napište email na info@kasmirlife.cz s jménem objednávky a samozřejmě Vám dodáme vše, co máte v objednávce.
S pozdravem tým kasmirlife.cz

6. 4. 2017
David

Sklo bylo průhledné, takže jsem skrz něj viděl.

Extrémně nekvalitní brýle, to samé si radši objednejte z ciziny za dolar. Po necelém týdnu nošení je zatuhlý jeden kloub a špatně se zavírá. Dále vypadl jeden ze dvou stříbrných oválů v rohu na přední straně brýlí.

Vyjádření partnera
kasmirlife.cz Před 3 roky

Dobrý den, to je samozřejmě Váš názor. Pokud byli brýle jakkoliv porušené, nebo došlo k poškození a nevzniklo vaším zaviněním máte možnost reklamace brýlí. Proto nás vaše hodnocení mrzí. S pozdravem tým kasmirlife.cz

12. 10. 2016
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.