Hodnocení podniku Florea

4,4/5 (3 942 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Martin

Vše ok

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Moc nás těší, že vše proběhlo v pořádku. Přeji Vám krásný den za celý náš tým Florea. Monika

31. 3. 2017
Betka

Super domluva
Narcisky krásné kvetou

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
velice děkujeme za přidání krásného hodnocení, které nás nesmírně potěšilo. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

31. 3. 2017
Cobra

Kuryr c. 7 zachranil celou situaci! Skvely se smyslem pro humor. Vic takovych :)

Absolutni neschopnost vedeni dodrzet predem dohodnuty termin. Jedine, na cem jsme se shodli, byl den. Zadal jsem, aby kytice byla dorucen dopoledne v rozmezi 8–11h a prisla mi SMS, ze kytice bude dorucena odpoledne 13,30–15,30. Nebyt skveleho kuryra, odstoupil bych od smlouvy.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
informace o tom, že nemůžeme plnit časové požadavky uvádíme na stránkách našeho eshopu i v nákupním košíku. Po dokončení objednávky každému zákazníkovi přijde souhrn objednávky na email, kde je taktéž tato informace uvedena. Doručení na stanovený čas naší firmou opravdu není možné a to především a to z důvodu vlastní dopravy. Logistika je vždy tvořena dle aktuálního souboru objednávek, který je znám až v 18 hodin večer. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat žádnému dopravci. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

31. 3. 2017
Dagmar

Rozvoz květin kamkoliv s možností přání-tohle potěší každou ženu!

V pondělí dovezené narcisky byly v úterý krásné, ale v pátek už květy usychaly. Kytka tulipánů z Lídlu za 49,–Kč vydržela celý týden krásná i bez výživy.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste se s květin nemohla těšit delší dobu, bohužel narcisky nemají tak dlouhou životnost a usychají již po pár dnech. Přeji Vám hezký den za celý náš tým Florea. Hanča

31. 3. 2017
Anna

Kytka byla pro dceru k narozeninám, nestihla jsem ji vyfotit.

Mělo tam být přání a nebylo😞.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste si přála ke květině vzkaz a neobdržela ho. Koukala jsem však do Vaší objednávky a bohužel jste do vzkazu napsala poznámku, kam květiny dovést, proto jsme takový vzkaz obdarované neposílali. Během dnešního dne Vás budeme kontaktovat, abychom vše společně vyřešili. Přeji Vám krásný a pohodový den za celý náš tým Florea. Hanča

31. 3. 2017
Pavel

cena, způsob doručení, ochota rozvozu

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme Vám za krásné hodnocení, které nám udělalo velkou radost. Přeji Vám krásný den a klidný víkend za celý náš tým Florea. Hanča

30. 3. 2017
Petra

Vše na 1*! Kytka nádherná, komunikace se zákaznickym centrem dokonalá, potřebovala jsem změnu termínu doručení a vše vykomunikovano velice rychle v neděli pozdě večer.velika ochota, vstřícnost. Mohu jen doporucit!Opět vyuziji služeb této firmy 😊

Nic, vše bezchybne

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Děkujeme Vám za Vaše pěkné hodnocení i za Vaše doporučení. Zákaznická spokojenost je u nás na prvním místě! Jsme velmi potěšeni Vaší spokojeností a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu našeho eshopu či na případnou objednávku :-) Bylo nám potěšením. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

29. 3. 2017
Olga

Objednání bylo rychlé, hned přijde sms i e-mail, že potvrzují objednávku a že přijde ještě jedna sms s přibližným časem dodání.

Čas dodání mezi 17 – 19 mi vůbec nevyhovoval, zvlášť, když mělo jít o překvapení mamce do práce, kde v tuto dobu už nikdo není…Naštěstí se kurýr (č. 10) snažil nějak pomoct, tak jsme květinu nechali doručit na jinou adresu a mamka si ji tam holt druhý den vyzvedla, takže přišla sice o překvapení, ale měla ohromnou radost..

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, moc děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Mrzí nás, že nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků. I pro nás by to bylo velmi příjemné, ale bohužel to nejde z důvodu vlastní dopravy,kdy nám trasy generuje systém tak, aby byly co nejvíce efektivní. Pokud zákazníkovi čas nevyhovuje, snažíme se to vždy nějakým způsobem vyřešit a jsme moc rádi, že i ve Vašem případě jsme nakonec našli nějaké řešení a z květin měla maminka tak ohromnou radost. Přeji Vám i mamince krásný a pohodový zbytek dne za celý náš tým Florea. Hanča

29. 3. 2017
Vratislav

Perfektní komunikace, přesné dodání dle domluvy, velmi kvalitní a krásné růže, které překvapily a udělaly radost. Doporučuji všem tuto firmu!

Trochu složitý a moc zdlouhavý formulář na objednání dovozu květin…, ale šlo to dát do kupy.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer, velice děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si opravdu velmi ceníme! Jsme rádi, že jste byl/la s našimi službami spokojen /ná. Je pro nás prioritou, aby byli naši zákazníci nad míru spokojeni. Naše zákaznická podpora je online každý den od 8 do 22 hodiny a vždy Vám naše operátorky velice rády poradí, či vytvoří objednávku za Vás.
Za celý tým Vám přeji krásný večer, Monika.

28. 3. 2017
Martin

Všechno klaplo, jak mělo.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer,
děkujeme za krásné hodnocení, která nás těší. Za celý tým Vám přeji krásný večer, Monika.

28. 3. 2017
Martina

Jsem velmi nespokojená s tímto nákupem. Květiny byli obdržené včera odpoledne. Dle návodu, jsem zastříhla dala výživu a vodu. Po dvou hodinách začli klesat hlavičky a do večera už vypadali tak jak jsou vyfocené. Kdybych koupila tento svazek raději v Lidlu tak mě vyjdou 4 x méně a vydrží také mnohem déle a ne cca 5 hodin. Tento nákup mě velice zklamal a nedoporučuji ho.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den.
Pro výdrž květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince, kdy jsme online každý den od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Během dnešního dne Vás bude kontaktovat naše operátorka a vše společně vyřešíte. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

28. 3. 2017
Martin

Vše ok

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše pozitivní hodnocení. Přeji Vám za celý tým Florea.cz krásný den, Veronika.

28. 3. 2017
Veronika

Rychlé dodání, krásná kytička, vše super :-)

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
velice Vám děkujeme za Vaše hezké hodnocení zde na stránkách Slevomat.cz. Moc nás těší Vaše spokojenost se službami, které poskytujeme našim zákazníkům. Jsme rádi, že doručené květiny udělaly radost a splnily účel očekávání. :) Přeji Vám za celý tým Florea.cz krásný slunečný den, Veronika.

28. 3. 2017
Monia

rychlé dodání, krásné růžičky. Potěšily :)

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš milý ohlas spokojenosti ohledně kvality služeb naší firmy. :) Je nám potěšením, že květiny udělaly radost. Přeji Vám za celý tým Florea.cz krásný den, Veronika.

28. 3. 2017
Robert

růže přivezli v pátek odpoledne suché, v papírové bedně osobákem. Na webu se chlubí, že rozváží speciálními chlazenými vozy. Růže jsem sesetřihnul, dal do stínu, zalili, nasypal výživu. Začaly vadnout v neděli večer, v pondělí ráno byly zvadlé všechny. Údajně by mohly vydržet i 18 dnů, jak píší na webu či dodaném lístečku. Za mne fiasko.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste měl tuto zkušenost s doručením květin. Opravdu naši kurýři doručují květiny klimatizovanými vozy uzpůsobené pro květiny, aby našim zákazníkům byly doručovány čerstvé. Vzhledem k tomu, že v tento den se nám bohužel porouchalo jedno z vozidel, kurýr doručoval květiny náhradním vozem. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince, kdy jsme online každý den od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Naše operátorky se ihned s našimi zákazníky spojí a danou situaci řeší. Dnes Vás budou kontaktovat naše operátorky, velice rádi bychom situaci s Vaší objednávkou vyřešili.
Přeji Vám za celý tým Florea.cz krásný den, Veronika.

28. 3. 2017
Roman

Oznámení o času doručení den předem a dodržení času.

Nechápu, jak je možné, že je kytice s věnováním, předána úplně jiné, cizí osobě.
Předpokládám, že jde o pochybení pracovníka rozvozu.
Pokud si ovšem objednám a zaplatím tuto službu, očekávám také její provedení.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, velmi nás mrzí, že došlo k takovému nedorozumění. Kdykoliv nastane nějaký problém, je možné nás kontaktovat na naší zákaznické lince každý všední den od 8:00 do 22:00. Během dnešního dne se s Vámi spojí naše operátorka a vše společně dořešíme. Přeji Vám krásný a pohodový den za celý náš tým Florea. Hanča

28. 3. 2017
Jana
27. 3. 2017
Lucie

Krásné květiny, bezva domluva s kurýrem – změna adresy dodání nebyla problém 😃

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme Vám za krásné hodnocení. Moc nás těší, že vše proběhlo v pořádku. Přeji Vám krásný den za celý náš tým Florea. Hanča

27. 3. 2017
Světluše

Nádherně voní

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za báječné hodnocení. Jsme moc rádi, že Vám květiny svou vůní mohly zpříjemnit dny. Přeji Vám krásný den za celý náš tým Florea. Hanča

27. 3. 2017
Richard

operativní změna doručovacího času

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, moc děkujeme za super hodnocení, které nás velmi potěšilo. Přeji Vám krásný a pohodový den za celý náš tým Florea. Hanča

27. 3. 2017
Michal
26. 3. 2017
Martin

Vše v pořádku narcisy ještě zavřené

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za krásné hodnocení. Těší nás, že bylo vše v pořádku. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

24. 3. 2017
Petr

Jednoduchá objednávka, rychlé dodání, a velké překvapení. Milý kurýr.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za skvělé hodnocení. Jsme moc rádi, že jste s našimi službami spokojený(á). Přeji Vám krásný a pohodový den za celý náš tým Florea. Hanča

23. 3. 2017
Klára

Krásné růže, doručení také v pořádku.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za krásní hodnocení. Jsme rádi, že se Vám růžičky od nás líbí a vše bylo v pořádku. Mějte krásný den. Hanča

22. 3. 2017
Blažena

Ochota , dodáno ráno

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, moc Vám děkujeme za krásné hodnocení. Moc nás těší, že vše proběhlo dle Vašich představ. Přeji Vám krásný den za celý náš tým Florea.cz, Hanča

22. 3. 2017
Marko

Rychla objednavka a doruceni do druheho dne.
Ochota pracovniku vyjit vstric.

Bohuzel nelze naplanovat cas doruceni. System generuje optimalni eko trasu pro messengera a v kombinaci s vyssi dopravni spickou hlavne ve velkych mestech pocitejte se zpozdenim zasilky i kdyz vas informuji o casovem rozsahu.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků. Je to opravdu proto, že nám generuje trasy systém tak, aby byly co nejvíce efektivní. I když naši kurýři dělají opravdu vše, co je v jejich silách, nikdy dopředu nemůžeme ovlivnit dopravní situaci. Přeji Vám krásný den za celý náš tým Florea.cz, Hanča

22. 3. 2017
Adam

Spolehlivé doručení
Dobrá domluva
Ruzicky byly krásné.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
Velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Nesmírně nás těší Vaše spokojenost s našimi službami.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

8. 3. 2017
Matěj

Skvělá nabídka, krásné růže

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení, které nás těší. Za celý tým Vám přeji krásný víkend, Monika.

24. 2. 2017
Stanislav

Doručení bylo v pořádku, velmi kvalitně zabaleno, dobrá domluva.

Růže moc dlouho nevydržely a to i přesto, že jsem do vody nasypal přibalené flora-vitamíny… .

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší spokojenost s našimi službami.
Co se týká problému s květinami, postačí nás vždy kontaktovat a celou záležitost bychom s Vámi ihned vyřešili. Dnes se s Vámi spojí naše operátorka, aby s Vámi celou záležitost vyřešila. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika

18. 2. 2017
Petr

Skvělá domluva na doručení a pěkná kytice, co potěšila

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer.
velice děkujeme za krásné hodnocení, které nás nesmírně těší.
Za celý tým Vám přeji krásný večer.
Monika.

15. 2. 2017
Magda

Skvělý přístup firmy

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer.
Velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Nesmírně nás těší Vaše spokojenost s našimi službami.
Za celý tým Vám přeji krásný večer, Monika.

13. 2. 2017
Opička

čekal jsem daleko hezčí růže .. takže jsem byl ve finále zklamán .. ale celkem je to u slevomatu pořád stejné, když člověk nekoupí služby tak výrobky stojí za hovno

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer.
Veškeré informace i fotografie jsou uvedeny jak na tomto slevovém portále, tak i na stránkách našeho eshopu.
Fotografie jsou pořízené přímo v našem logistickém centru. Pokud bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku, stačilo nás ihned kontaktovat.
Během zítřejšího dne se s Vámi spojí naše operátorka.
Za celý tým přeji krásný večer, Monika.

12. 2. 2017
Tom

Pěkná růžička

Rychle uhynuly i když jsem se o ně staral dle návodu. Komunikace při objednávce hrozná.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
V případě jakéhokoliv problému nás stačí vždy kontaktovat.
Při spuštění akce jsme měli technické potíže, takže víme a mrzí nás, že vše neprobíhalo tak jak má. Naše operátorka Vás kontaktuje, aby zjistila, co bylo špatně.
Příjemný večer za celý tým přeje Monika.

12. 2. 2017
Patrik

Dodání v pravé poledne. Dokonce dříve než bylo psáno smskou.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vše hodnocení a přejeme příjemný den.
Za celý tým Florea.cz srdečně zdraví Monika.

8. 2. 2017
Dagmar

cena

některé růže měly svěšenou hlavičku

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Pokud naši zákazníci mají problém s květinami, opravdu nás kdykoli postačí ihned kontaktovat, a vždy danou situaci řešíme. Společně bychom nalezli nějaké řešení této situace a růže bychom určitě zachránili. Za celý tým Florea.cz Vám přeji krásný den, Veronika.

3. 2. 2017
Daniel

Krásné růže, perfektní dodání.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer, velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Velice nás těší Vaše spokojenost s květinami.
Za celý tým Vám přeji hezký večer, Monika.

29. 1. 2017
Jan

Růže jsou krásné a opravdu vydrží dlouhou dobu :-)

Objednal jsem 3 vouchery na 10 růží, ale dodáno bylo každých 10 růží zvlášť v nevzhledném obalu.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Děkujeme Vám za Vaše pěkné hodnocení. Jsme velmi potěšeni Vaší spokojeností ohledně kvality a výdrže květin. Ohledně balení květin. Jedná se o cenově zvýhodněný svazek růží, který není možné dárkově upravovat . Upozornění bylo přímo v naší nabídce. Růže ve svazku se hodí spíše pro dekorativní účely do vázy než jako dárek – jsou nevázané a neřezané. Dodáváme je ve floristou netknutém stavu a v originálním balení od pěstitele po 10 ks. Děkujeme Vám za využití našich služeb a budeme se těšit na Vaší další návštěvu našeho eshopu. Markéta

26. 1. 2017
Tomáš

Příjemná domluva, vše v pořádku

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer. Velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Nesmírně nás těší Vaše spokojenost s našimi službami.
Za celý tým Vám přeji krásný večer, Monika.

24. 1. 2017
Lukáš
18. 1. 2017
Zbyněk

Komunikace + doprava velmi pozitivní a bez problémů! Kurýr dojel přesně dle předchozí domluvy. Palec nahoru :)

Růžová krása s jepičím životem. Růže doručeny včera odpoledne – pěkné stály jako svíčka. Dnes 18.1. ráno z kytice tato zvadlá chudinka :( Velké zklamání. Děkuji, ale příště už ne. Podruhé se ztrapnit nechci!

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení. Pochvalu na kurýra ráda předám manažerce logistiky.
Pro výdrž květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce. Dle informací operátorek ze zákaznické podpory celou situaci již společně řešíte.
Za celý tým Vám přeji krásný zbytek dne, Monika.

18. 1. 2017
Michal
17. 1. 2017
Honza

Doruceno krasne na cas:)

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Děkujeme za krásné hodnocení, které nás vždy potěší.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

16. 1. 2017
Hana

V pátek jsem zakoupila vouchery, včera uplatnila a dnes kytice dorazila. Oceňuji rychlost, zaslání sms o doručení. Doporučuji a ráda znovu využiji.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Nesmírně nás těší Vaše spokojenost s našimi službami.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

16. 1. 2017
Lenka

V pořádku, kytička se líbí. Ochota i s doručením v jiný čas bez problémů

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
velice Vám děkujeme za Vaše krásné a milé hodnocení. Jsme velice potěšeni, že Vaše spokojenost s květinami i s našimi službami splnila Vaše očekávání. Je pro nás prioritou spokojenost našich zákazníků.
Za celý tým Florea.cz Vám přeji krásný víkendový den, Veronika.

14. 1. 2017
Martina

doprava precizní

Koupila jsem těch růží, 50 kamarádce k padesátinám. Svázat do kytice mi je odmítli. Teď už vím proč. Zboží rozhodně neodpovídá vyobrazení, jsou to ty malé, drobné růžičky, které kopí hlavičky už při dodání. Příště si ty růže koupím v Lidlu. Prodávají tam ty samé za 50,– zatímco tady vyjdou na 115,– a dopravu.
Slevomat už není, co býval.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
skutečně prodáváme v této akci svazek nikoliv růže jako obvykle a proto jsme i do popisu uvedli, že květiny nevážeme. Je tedy reakce naší expedice pochopitelná, pokud si přejete uvázat květinu, objednejte si prosím požadovaný počet samostatné růže a my Vám je svážeme přesně podle požadavků. Naše floristky samozřejmě nepracují zadarmo, a proto se ceny svazku a uvázané kytice liší.
Velikosti květin nikde neskrýváme, naopak. Na fotografii s příborem se snažíme přiblížit velikost květů co nejlépe. Do kvality a velikosti květů mají růže z Lidlu opravdu daleko.
Protože jsou růže přepravovány přímo z farem a "na sucho" jsou vždy "uvadlé" a malé a je potřeba je dát napít. Odvděčí se Vám krásnými květy a dlouhou trvanlivostí ve váze.
Nicméně poskytujeme záruku na naše květiny a přejeme si spokojené klienty, proto Vám rádi vrátíme peníze a květiny si odvezeme.
Naše operátorka Vás kontaktuje, aby s Vámi celou situaci dala do pořádku.
Děkujeme a přejeme příjemný víkend.

Florea.cz

13. 1. 2017
Lukáš
13. 1. 2017
Pavel

- růže jsou nádherné
– perfektní komunikace
– dovoz až domů

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Nesmírně nás těší Vaše spokojenost s našimi službami.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

2. 1. 2017
Marek

Kurýr dorazil na vteřinu přesně jak bylo dohodnuto :-)

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, velice děkujeme za krásné hodnocení, které nás nesmírně těší.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

29. 12. 2016
Lenka

Krásné květiny

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Velice nás těší Vaše spokojenost s květinami.
Za celý tým Vám přeji hezký den, Monika.

27. 12. 2016
Petr

Ochota dispecerky a kuryra vyhovet casu doruceni

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer. Velmi děkujeme za Vaše hodnocení.
Nesmírně nás těší Vaše spokojenost s našimi službami.
Za celý tým Vám přeji krásný zbytek večera, Monika.

16. 12. 2016