Hodnocení podniku Florea

4,4/5 (3 961 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Vorlikovalenka

ochota a příjemné jednání personálu

prosila jsem o dárkové uvázání, bylo to k narozeninám, ale bohužel kytice dorazila pouze svázaná

16. 5. 2016
Eva

Problém s dostupností růží, kytka nebyla předána osobě pro kterou byla určena

12. 5. 2016
Lenka

Rychlost a přesnost dodani. Celkove jsem byla spokojena. Až na…

Zadala jsem o dárkové balení a přizpůsobeni na pohřeb a to tedy bylo dost odflaknute.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Květiny nevážeme, nejsme floristi a upozorňujeme na to na svých stránkách. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená, nicméně prodáváme svazky květin a jistě nebyla práce našich dívek v expedici odfláknutá.
Příjemný den

7. 5. 2016
Helena

- diskrétnost zavážejícího
– hezké písmo na kartičce se vzkazem

- samotné růže (malé květy)

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
květiny v akci mají velikost květu S, tedy malé a je to uvedeno i v popisu akce. Pro větší květ je nutné zvolit velikost M, L či XL.

Příjemný den

26. 4. 2016
Ladislav

Na první pohled pěkné

Za dva dny zvadly a vyhodily se!!!!!

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
pokud Vám růže rychle zvadly, měli jste nás kontaktovat. Poradili bychom Vám s péčí. Je nutné dodržet doporučený postup, pak Vám růže vydrží skutečně dlouho, jak ostatně ukazují i příspěvky v hodnocení ostatních zákazníků.

Příjemný den

23. 4. 2016
Martin

Růže udělaly radost.

Délka růží nebyla 60cm, s přivřením obou očí měly tak tak 50cm.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
pokud jste obdržel kratší růže, došlo patrně k záměně v expedici. V takovém případě stačí vždy kontaktovat naše operátorky, která s Vámi každý problém vyřeší.
Příjemný den.
Florea.cz

18. 4. 2016
Tereza

Skvělá komunikace řidiče, růže krásné.

Dárkové balení do celofánu děs, vzkaz nikde a požadavek rozdělení růží do dvou kytic nevyslyšen

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Zítra Vás bude kontaktovat naše operátorka, aby se vše vyřešilo a dalo do pořádku.
Příjemný večer.
Florea.cz

16. 4. 2016
Jírča

Slevomat se pokouší vše vždy max. vyřešit :) nejoblíbenější slevový portál.

Bohužel objednávka se nepodařila doručit. (to samozřejmě není chyba společnosti :/ )
Ale aby společnost zakázku stornovala a odblokovala voucher pro další objednávku – k tomu už se nikdo nemá..od 7.4 nikdo na 2 emaily nereaguje. :/ Ale jinak byla spokojenost. Objednávalo se cca před půl rokem také a tenkrát byla max. spokojenost..

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Dohledali jsme Vaši komunikaci i reakci naší operátorky, která Vám na Vaše emaily odepsala. Vaše zakázka se doručovala několikrát a operátorky dokonce vyhledaly další email, neboť se s Vámi nemohly spojit telefonicky. Odblokovat uplatněný voucher nemůžeme, takže se vždy s klientem dohodneme na následující termín. Čekalo se jen na Vaše vyjádření komu a kam se květiny budou zasílat.
Příjemný večer.
Florea.cz

11. 4. 2016
Marcel

Obchod nabízí spoustu krásných a relativně levných květin s dodáním až domů. To, že pro každý region jsou speciálně vyhrazené dodací dny se dá pochopit.

Avšak při objednávce 15 růží s časem doručení 15:21 bylo doručeno růží pouze 10 a to v čase 14:22. Jako kompenzaci mi paní nabídla voucher na příští dopravu zdarma, což mě vlastně nutí objednat u nich květiny znova. Když jsem argumentoval tím, že bych chtěl nové květiny, bylo mi řečeno, že to mám stejně přes Slevomat. Což asi úplně korektní jednání není.

Květiny jsou pěkné a partnerka z nich má radost, avšak zmatky při dodání zážitek lehce pokazily.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Dle informací od naší operátorky je vše již vyřešeno. Za pochybení kurýra, který zaměnil 2 objednávky, se Vám omlouváme. Operátorka Vám nemohla zajistit květiny ve stejný den, ale není problém na příští termín. Zde došlo zřejmě k původnímu nedorozumění.
Mezi klasickými objednávkami a objednávkami ze Slevomatu neděláme žádné rozdíly. Vážíme si všech zákazníků.
Příjemný den.
Florea.cz

6. 4. 2016
Josef

Při objednávce mě vyskočila nabídka 50,–CZK voucheru za zaslání emailu. Pak tento voucher jsem zadal při objednávce. Následně jsem dostal email, že došlo ke chybě a že akceptují chybu. Pak jsem dostal další email s omluvou , za špatné oslovení. Mají to špatně nastavené, že spolu s voucherem od Slevomatu, lze zadat další slevový voucher od nich. Tak jsem měl další růže za 50,–CZK :-)

Objednal jsem si to na určitou hodinu. Pak jsem dostal sms o přesné dodání, která nebyla s mím přáním dodání. Pak dorazila další sms, že bude další zpoždění dodání. Pak v tuto dobu kurýr nedorazil. Musel jsem mu volat a trochu ho postrčit, abych dodal kytici. Kytku jsem neviděl, tak nemohu posoudit jak vypadala. Ale podle reakcí od přítelkyně, jsem jí udělal radost.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
kombinace voucherů je již zablokována, takže nelze kombinovat voucher 50 Kč s voucherem ze Slevomatu. Byl jste jeden z dvou, kde to ještě prošlo.
Co se času týče, jak píšeme v košíku, opravdu není možné objednat květiny na konkrétní hodinu, a to z důvodu vlastní dopravy. Samozřejmě je chyba, pokud Vás kurýr nedostatečně informoval o svém zpoždění. Za to se Vám omlouvám a zařídíme, aby se to již neopakovalo.
Děkujeme a přejeme příjemný den.
Florea.cz

24. 3. 2016
Pborysek

dodání ve stanoveném termínu.

21. 11. 2015
Val

růže nebyly úplně fresh..

18. 11. 2015
Martin

Skvělá komunikace s obchodem, doprava zboží také bez připomínek, kvalita růží výborná, dlouho vydrží

měla jsem přestavu o nápaditějším zabalení

16. 11. 2015
Marhos

Kvalita růží.

Domluva na čase dodání.

12. 11. 2015
Michaela

když se mi nedařilo objednávku provést na internetových stránkách, velmi prijemna paní na telefonu objednávku udělala za mne

nešlo objednat na internetových stránkách den doručení květin, tudíž nešla dokončit objednávka
dovezli květiny, ale se zpožděním další den/nenašli osobu, které měla být květina předána

Hodnocená nabídka: Holandské rudé růže BURGUNDY
5. 11. 2015
Martin

hezké květiny

růže začali navzdory péči po týdnu plesnivět…

Hodnocená nabídka: Holandské rudé růže BURGUNDY
28. 10. 2015
Hana

Rychlost dodání

Růže nevydržely tak dlouho, jak bylo inzerováno. Již po 3 dnech začaly některé klopit květy.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
je škoda, že jste nás ihned neinformovala. Po měsíci s tím už nic udělat opravdu nemůžeme, neboť to není prokazatelné. Děkujeme za pochopení.
V takovém případě radíme všem zákazníkům, ať se na nás obrátí. Společně nalezneme řešení vždy.

Příjemný den,
Florea.cz

Hodnocená nabídka: Holandské rudé růže BURGUNDY
25. 10. 2015
Jirka

Super jednání.
Super dodání

Růže vydrží super max. 3 dny. Pak začnou odcházet – klopí květy dolů :(
i po seřezání a výměny vody s přibaleným práškem :(

Růže vydrží super max. 3 dny. Pak začnou odcházet – klopí květy dolů :(
i po seřezání a výměny vody s přibaleným práškem :(

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
mrzí nás, že Vám růže nevydržely déle. V takovém případě nás stačí kontaktovat. Vzhledem k faktu, že od každého druhu denně expedujeme stovky až tisíce, máme vždy zpětnou vazbu nejen od zákazníku, ale i floristů, kterým květiny také dodáváme. Takže výdrž vždy můžeme ověřit.
Naše operátorka zítra ověří, zda měl ještě někdo jiný podobnou zkušenost s dodanými druhy (měl jste jiné růže než se inzerují zde na Slevomatu) a kontaktuje Vás.
Příjemný večer.

Hodnocená nabídka: Holandské rudé růže BURGUNDY
12. 10. 2015
Zde

pěkné růže a balení

trvanlivost růží

25. 9. 2015
Michaela

Příjemná komunikace se slečnou, vstřícnost, ochota, celkově dobrá a snadná domluva.

Změna vzkazu byla odsouhlasena a bylo mi řečeno, že bez problému bude zadáno, nakonec květiny dorazily se špatným přáním a růže vydržely pouze 4 dny i přes výživu, zařezávání konců květin a pečlivou výměnu vody a brzkého objednání termínu.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,

to nás velmi mrzí. Vzkaz měl být určitě opraven a květiny by rozhodně měly vydržet déle při správné péči. Zítra Vás kontaktuje naše operátorka s návrhem možné kompenzace.

Děkujeme.

Florea.cz

24. 9. 2015
Petr

Zmatek při doručení, 2 sms s různými časy, růže vydržely 5 dnů.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,

omlouváme se za komplikace při doručení. V sms měl být pozměněn pouze kontakt na kurýra, nikoliv čas doručení. Zítra Vás kontaktuje naše operátorka s návrhem kompenzace.

Děkujeme
Florea.cz

24. 9. 2015
Eva

Po přečtení recenzí jsem se hodně těšila, že budu mít krásné růže, které vydrží déle jak z obchodu. Bohužel růže měly ovadlé lístky a za dva dny zvadly úplně. Doufám, že jsem jen neměla „štěstí“.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den, v případě nespokojenosti s kvalitou doporučujeme ihned kontaktovat naše operátorky či zaslat email. Takové situace vždy řešíme, tak aby byl zákazník spokojen.
Bohužel, vzhledem ke zneužívání naší dobré vůle, již nemůžeme uplatňovat reklamace zpětně po delší době, kdy nelze stav květin již prokázat.
Florea.cz

22. 9. 2015
Michal

Zabalení, rychlost dodání.

Vydržení rostlin – 9 ks vydrželo tři dny, poslední drží již čtvrtý týden. Čas doručení okolo 17 hod., pro mě pozdě.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
tento stav spíše poukazuje na chybu v péči. Ovšem všem klientům, kteří nejsou spokojeni s kvalitou doporučujeme nás ihned kontaktovat. Vždy situaci vyřešíme.
Florea.cz

21. 9. 2015
Pavel

rychlé a spolehlivé doručení po celé ČR

růže navzdory očekávání vydržely jen 2 dny

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
při správné péči musí růže vydržet minimálně 10 dní. Pokud zákazník není spokojen s kvalitou, stačí nás ihned kontaktovat. Vždy situaci vyřešíme. Nemůžeme však řešit problém zpětně, neboť naši dobrou vůli začali někteří klienti zneužívat.
Děkujeme za pochopení.
Florea.cz

12. 9. 2015
Martin

Růže byly nádherné, skvělá domluva. OK.

Dárkové balení = stuha :-(

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
dárkové balení = přebalení z původního balení pěstitele do průhledného celofánu, mašle + začištění spodních částí stonků. Protože je náš e-shop založen na principu svazkového prodeje, nepřidáváme do květin žádné přízdoby.

Příjemný den,
Florea.cz

2. 9. 2015
Libor

pěkné balení růží
včasné dodání na adresu
krásné růže

růže uvadly do druhého dne
( bylo s nimi pečováno se vší naležitostí)

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
na všechny květiny poskytujeme 24 hodin záruku. V případě problému nás stačí ihned kontaktovat a my vždy situaci vyřešíme ke spokojenosti klienta.

Příjemný večer.

22. 8. 2015
Mar

Mala vydrz

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Při nespokojenosti s délkou výdrže doporučujeme všem zákazníkům nás ihned kontaktovat, abychom společně našli případné příčiny, ale zejména řešení vzniklé situace.

Příjemný večer.

21. 8. 2015
Denisa

Zaskrtla jsem si ze bych rada karticku s textem ktera nebyla soucasti pri predani.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobré ráno,
pošlete nám prosím číslo Vaší objednávky na obchod@florea.cz, abychom našli kde je chyba. Pokud je na naší straně nabídneme Vám kompenzaci.

Děkujeme

Hodnocená nabídka: Kytice rudých řezaných růží
11. 7. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.