Hodnocení podniku Florea

4,4/5 (3 926 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Anonym

krasne, ale jen chvili

Vyjádření partnera
Florea Před 16 dny

Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Trsové růžičky, které jste zvolili jsou náročnější na péči. Je opravdu nutné, aby měly dostatek vody.
Budeme Vás kontaktovat a celou situaci s Vámi samozřejmě vyřešíme. Je však důležité se vždy ozvat, abychom mohli nalézt společné řešení.
Krásný den, za celý tým Florea, Veronika.

1. 2. 2019
Pavel

Jako překvapení supe, ale…

Co se týče kvality růží, špatné. V obyčejném supermarketu koupím lepší kvalitu. Ty dovezené vydržely 2 dny…

Vyjádření partnera
Florea Před 16 dny

Dobrý den,
děkujeme za zaslání hodnocení. Je skvělé, že jsme mohli překvapit Vaše blízké a zpříjemnit den. Kvalitu květin vždy ověřujeme a pokud by se doručené květiny jevily v nedobré kvalitě, je možné se obrátit na naší zákaznickou linku, na které jsme pro Vás každý den od pondělí do neděle od 8:00 - 21:00. Pokud o problému nevíme, nemůžeme jej ani začít řešit. Budeme tedy rádi, pokud se nám ozvete či nám na sebe odešlete kontakt s informací, kdy Vám můžeme zavolat, prosím.
Děkujeme a přejeme Vám pěkný den. Za celý tým Florea, Eva

1. 2. 2019
Anonym

Krasne ruzicky ale vydrzi kratce. vetsina pupenu zustane pupeny.

Sesly rychle.

Vyjádření partnera
Florea Před 18 dny

Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Trsové růžičky, které jsme Vám doručili jsou náročnější na péči. Je opravdu velice nutné, aby měly dostatek vody.
Budeme Vás kontaktovat a celou situaci s Vámi samozřejmě vyřešíme. Je však nutné se vždy ozvat, abychom mohli nalézt společné řešení.
Krásný den, za celý tým Florea, Veronika.

30. 1. 2019
Karel

Ochota pri doručení, tel.kontaktovani.

Kvetiny velmi rychle uvadly. Poupata v podstate dale nerozkvetla. Mozna kvety vlivem pocasi primrzly.

Vyjádření partnera
Florea Před 24 dny

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice si vážíme spokojenosti s doručením a jednáním společnosti. Pokud květiny rychle zvadnou nebo nejsou v pořádku je potřeba nás kontaktovat, aby jsme s Vámi mohli tento problém řešit. Když o problému nevíme, nemůžeme ho vyřešit k Vaší spokojenosti. Vždy je u květin důležitá prvotní péče https://www.florea.cz/blog/jak-udrzet-kvetiny-dele-cerstve-1-dil. Pokud i přesto není s květinami něco v pořádku, může se jednat o špatný závoz květin, vždy ověříme u ostatních zákazníků zda jsou jejich květiny v pořádku, Budeme Vás telefonicky kontaktovat. Krásný den, za tým Florea, Nikola.

23. 1. 2019
Tom

Dávají i dopis, přizpůsobí čas

Hodinu si člověk ale nevybere
Jedna květina nebyla v úplně ideálním stavu

Vyjádření partnera
Florea Před 27 dny

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Zatím není možné si u nás čas doručení zvolit. Ale obdržíte SMS s přibližným časem doručení a s telefonním kontaktem na kurýra, kdy po té můžete změnit doručovací adresu v rámci 5km.
Pokud s květinou nebylo něco v pořádku, je nutné vždy kontaktovat naši zákaznickou linku na telefonním čísle 723 35 00 00, pokud o problému nevíme, nemůžeme ho řešit. Budeme Vás kontaktovat, krásný den, Markéta.

21. 1. 2019
Petr

doprava.jednání

brzo zvadla i přes všechna doporučení

Vyjádření partnera
Florea Před 28 dny

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice si vážíme spokojenosti s doručením a jednáním společnosti. Pokud květiny rychle zvadnou nebo nejsou v pořádku je potřeba nás kontaktovat, aby jsme s Vámi mohli tento problém řešit. Když o problému nevíme, nemůžeme ho vyřešit k Vaší spokojenosti. Vždy je u květin důležitá prvotní péče https://www.florea.cz/blog/jak-udrzet-kvetiny-dele-cerstve-1-dil. Pokud i přesto není s květinami něco v pořádku, může se jednat o špatný závoz květin, vždy ověříme u ostatních zákazníků zda jsou jejich květiny v pořádku, ale reklamace v době uplatnění Vašeho voucheru jsme žádné nezaznamenali. Budeme Vás telefonicky kontaktovat. Krásný den, za tým Florea, Petra.

19. 1. 2019
Šárka

Usměvavý doručovatel a dodržení času doručení. Kytice byla dobře pro transport zabalena.

Nelíbila se mi velikost květů, převládali poupata velikosti mincí hodnoty 1 Kč, největší 5 Kč viz obrázek. Objednána byla den předem, aby se po transportu „tzv. spravila“. Bohužel, květy se za den nerozvinuly. Snad tomu tak bude s odstupem dnů. Video návod jsme shlédli, vašich rad se budeme držet. Snad bude obdarovanou maminku dlouho těšit. Závěr hodnocení :
Příště bych už bohužel neobjednala, kytice nesplňovala mé představy, nesplňovala ani finanční hodnotu za kterou byla prezentována.

Vyjádření partnera
Florea Před měsícem

Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Jsme rádi, že jste byla s doručením kytice spokojená.
K velikosti květu růžiček, které jste měla objednané. Jedná se o trsové růže s velikosti květu S, což jsou malé květy. Trsové růže mají menší květy a ve vodě postupně nakvétají, avšak nenakvetou do velikosti jako jednokvěté růže o velikosti S. Stačí se vždy obrátit na naší zákaznickou linku a my Vám rádi s výběrem poradíme. Přeji pěkný den,Markéta.

17. 1. 2019
b
24. 12. 2018
Eva

Snadné objednání , spolehlivé dodání.

Balení nebylo moc dárkové, kartička s věnováním byla zvlášt, listy květiny ač byla ošetřována podle návodu začaly usychat hned druhý den.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste byla s doručením květin spokojená. Dárkové balení je svázání květin mašlí, následné vložení do celofánového obalu a svázané stuhou. Pokud druhý den nebyla kytice ve 100% kvalitě, stačilo se nám ozvat na naši zákaznickou linku 723350000 či nás jakýmkoliv způsobem kontaktovat a hned by jsme vše společně vyřešili. Pokud o problému nevíme, nemůžeme ho řešit. Budeme Vás dnes kontaktovat. Krásný den za tým Florea, Petra.

9. 12. 2018
Bedpluhar

Zboží bylo v pořádku, informace také.

Bohužel byla nějaká závada na automobilu.

Byla smůla, že doprava měla nějaké problémy s autem.
Informovali, že růže budou doručený od 10.00–12.00 hod.
Pak informovali, že se to opozdí o 2 hodiny. Tak to již
byla dlouhá doba na čekání.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Dopravní situaci bohužel dopředu nikdy nevíme a nemůžeme předvídat, to samé se závadou na autě. Nicméně nás těší, že se vše vyřešilo a květiny byly v pořádku doručeny. Za celý Tým Vám přeji krásný den, Monika.

10. 11. 2018
Klára

Super postup při rezervaci, všechno šlo snadno a rychle – kladně hodnotim rychlost dodání, druhy den od objednání, dobra komunikace, chodí SMS při přijetí objednávky, odeslání objednávky… info o doručení. Růže po stranách již první den ohnuté a druhy den už nebyly vůbec fresh a pak zvadly, takže opravdu krátká výdrž.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste s našimi službami nebyl/a spokojen/a. Je nám líto, že květiny Vám nevydržely déle. Po předání je velice důležité, aby se růžím seřízly stonky šikmým řezem a vložily se do dostatku vody, kde bude rozpuštěna péče, která je přidána u kytice.
Ráda bych Vás poprosila o zaslání fotografií květin na náš email, abychom spolu mohli vyřešit tuto situaci k Vaší spokojenosti.
Přejeme krásný zbytek dne, Florea

5. 11. 2018
Ivo

po 4 dnech kytice zvadla i přes doporučenou a prováděnou péči,

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den,
velice nás mrzí, zda jste nebyl/a spokojen/a s květinou, kterou jsme Vám dodali. Na kvalitě květin, které dodáváme si zakládáme. Kontaktoval/a jste naši zákaznickou linku? Pokud ne, prosím, učiňte tak, abychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme.
Pěkný zbytek dne Vám přeje tým Florea

5. 11. 2018
Necom

rychlost

zmatek při předání

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Je nám líto, že při předání nastal zmatek, velice se za tuto skutečnost omlouváme.
Mohu se zeptat, zda jste kontaktoval/a naši zákaznickou linku? Pokud ne, prosím, učiňte tak, tento problém spolu můžeme ihned vyřešit. Děkujeme.
Věříme, že při dalších dodávkách bude vše již tak, jak má být.
Krásný den, Florea

4. 11. 2018
Jaroslav

velké zpoždění. Kurýr přijel více než o tři hodiny později než byl krajní čas.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi.
Naši kurýři se velice snaží dodržovat časový plán doručení objednávek, avšak opravdu se někdy stane, že naberou zpoždění (dopravní situaci nelze nikdy předvídat), za což se velice omlouváme.

Přeji Vám příjemný zbytek dne

29. 10. 2018
Milan

Kytice vypadala jako by jí někdo koupil na benzínové pumpě.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den,
velice nás mrzí, zda jste nebyl/a spokojen/a s květinou, kterou jsme Vám dodali. Na kvalitě květin, které dodáváme si zakládáme. Kontaktoval/a jste naši zákaznickou linku s tím, že Vám přišly špatné květiny? Pokud ne, prosím, učiňte tak, abychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme.
Pěkný zbytek dne Vám přeje tým Florea

2. 10. 2018
Michaela

Objednala jsem kytici mamince jako překvapení, kurýr byl prý příjemný, měla velkou radost.

Květina byla povadlá už jak ji přivezli, otec se dokonce vyjádřil tak, že bych příště měla využít raději jinou společnost.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že květina nebyla v pořádku. Na kvalitě květin si zakládáme. Kontaktovala jste naši zákaznickou linku? Vždy vše okamžitě řešíme. Budu Vás kontaktovat, aby jsme společně vyřešili tuhle situaci. Krásný den za tým Florea, Petra.

30. 8. 2018
Lada

Doručení do rukou

Květiny nevydrzely již druhý den byli zvadle. Zřejmě byly růžičky z lednice na a pokrokovou teplotu

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, které nás samozřejmě vůbec nepotěšilo. Mohu se zeptat,zda jste se obrátil na naší zákaznickou linku?
Květiny od nás jsou samozřejmě uchovávány a přepravovány v lednicích a v chladícím autě. Jinak by to ani nešlo, jelikož by se květiny v autě v letním počasí mohly ,,uvařit". Avšak pokojová teplota by květinám uškodit neměla. Pokud byl dodržen správný postup při péči, květiny by měly vydržet až 2 týdny. Krásný den, Markéta

29. 8. 2018
Václav
20. 8. 2018
Václav
20. 8. 2018
Martin

rychlé doručení

růže vydržely 3 dny poté zvadly.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi.
Mohu se zeptat, zda jste kontaktovali naší zákaznickou linku. Pro výdrž květin je důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce. Pro další informace můžete navštívit následující odkaz: http://www.florea.cz/blog-pece-o-rezane-kvetiny-1, příjemný den, Markéta

8. 8. 2018
Jiří

nevydržely týden začaly plesnivět

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Je nám líto, že Vám květina vydržela krátkou dobu. Pro výdrž květin je opravdu důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Je nutné jim seříznout ostrým nožem šikmo stonky a dát jim dostatek vody až do výše 3/4 stonku. Jen tak Vám květina vydrží dlouho. Mohu se zeptat, zda jste nás kvůli problému kontaktovali? Přeji krásný den, za tým Florea, Kristýna.

31. 7. 2018
Messi

Aktivní přístup Florea a zájem o zákazníka.

Bohužel nejde objednat donášku na určitou hodinu, ale pouze na určitý den. Při časové vytíženosti nedoporučuji.

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. ​Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100% stavu.​
​Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení v rámci jednoho města ( v rámci max. 5km)
​Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení, společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
​Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.​ Příjemný den, Markéta

26. 7. 2018
Vendula

Vše proběhlo, jak mělo. Poslali den předem smsku a po doručení další.

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše skvělé hodnocení, které je pro nás velkým potěšením.
Krásný zbytek den přeje za celý tým Florea, Zuzana.

12. 7. 2018
Jana

Doručení včas a informace o průběhu

Růže byly malé a nevydržely ani 5 dnů

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den,
velice nás mrzí, že kytičky Vám nevydržely. Mohu se zeptat, zda jste nás kontaktovali ohledně uvadnutí Vašich kytiček, rádi Vám zavoláme. Pěkný den za celý team Florea, Zuzana.

11. 7. 2018
Hana

Perfektní systém pro objednání a doručení, krásné kytičky…

… růžičky bohužel vydržely čerstvé jen 2 dny…

Vyjádření partnera
Florea Před 8 měsíci

Dobrý den, velice nás mrzí, že kytičky Vám nevydržely. Mohu se zeptat, zda jste nás kontaktovali ohledně uvadnutí Vašich kytiček, rádi Vám zavoláme. Pěkný den

3. 7. 2018
Marcela

Kytice byla krásná

Dodržela jsem všechny pokyny a za dva dny zvládla a třetí den bylo zcela po ní.

Vyjádření partnera
Florea Před 8 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že se Vám kytice líbila. Velmi nás mrzí, že Vám kytice vydržela dva dny. Mohu se zeptat, zda jste nás kontaktovali? Určitě by jsme tuto nemilou situaci řešili.

26. 6. 2018
Milan

Kytka celkem pěkná

Velmi rychle zvadla a kurýr přijel vice jak dvě hodiny po oznámeném časovém rozpětí. O zpoždění sám neinformoval a naopak po zavolání řekl že přijede do 20 minut a přijel až za hodinu.

Vyjádření partnera
Florea Před 8 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nás samozřejmě velice mrzí. Zpoždění, na trase kurýra, bohužel nejdou předvídat, dopravní situace jsou nepředvídatelné. Rádi Vás budeme kontaktovat, abychom vše vyřešili k Vaši spokojenosti, hezký den, Markéta

23. 6. 2018
Veronika

Rychlé dodání, dodáno i na náhradní adresu do zaměstnání. Ochotná zákaznická podpora.

Kytice velmi rychle uvadla (fotka 2 dny po doručení), rychleji než kytky zakoupené běžně. Doručeno o dvě hodiny později, než bylo uváděné rozmezí, proto jsem pořádně nevěděla, zda nechat doručit kytku domů či do zaměstnání.

Vyjádření partnera
Florea Před 8 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Jsme moc rádi, že jste byli spokojený s naší zákaznickou podporou a dodáním kytice. Na kvalitě si zakládáme a květiny před vyexpedováním pečlivě kontrolujeme. Samozřejmě se snažíme kytice doručit v časovém rozmezí, ale záleží jaká je dopravní situace na silnicích. Mohu se Vás zeptat, zda jste nás kvůli problému kontaktovali? Určitě by jsme tuto nemilou situaci se snažili vyřešit. Přeji krásný den, za celý tým Florea, Kristýna.

17. 6. 2018
Jana

Firma nepatří mezi top firmy její jednání ze zákazníkem je na velmi špatně úrovni a neustále se ohání svými pravidly. Bohužel kdyby jenom minimálně si dala dohromady požadavky zákazníků s poznámkami tak by tato firma ušetřil min náklady. Rozhodně tuto firmu nedoporučuji.

Vyjádření partnera
Florea Před 9 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
Velice nás mrzí, že jste nebyli s našimi službami spokojení.
I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. ​Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100% stavu.​
​Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení v rámci jednoho města. Za celý tým Florea,Vám přeji krásný den,Markéta

17. 5. 2018
Jakub

Dodáno v termínu a čase, radost obdarované

Bohužel růžičky byly druhý den dosti ošklivé … ale stane se :-(

11. 5. 2018
Marek

dovoz kurýrem, bezva domluva. Kytka se líbila

kytka vydržela asi 5 dní, a už při dodání byla jedna růžička povadlá.

Vyjádření partnera
Florea Před 9 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Jsme moc rádi, že se kytička líbila a že náš kurýr Vám vyšel vstříc.
Mohu se Vás zeptat zda jste nás kvůli problému kontaktovali? Na kvalitě si zakládáme a před vyexpedováním jsou květiny kontrolované. Pokud je cokoliv v nepořádku stačí se na nás obrátit. Během dne se Vám ozveme,abychom vše společně vyřešili. Pohodový den, Markéta

9. 5. 2018
Robert

Doprava přijela o několik hodin později, sice poprvé se mi ozvali, že přijede později, ale ani druhý termín nesplnili a až když jsem volal jim, mi s omluvou sdělili další čas. Přijel o něco později a tak já osobně tuto službu nebudu využívat. Navíc růže, které přivezl zvládly za 3 dny před doporučenou péči, takže celkově velké zklamání!!!!

Vyjádření partnera
Florea Před 9 měsíci

Dobrý den, velice nás mrzí, že jsme Vás zklamali. Bohužel dopravní situaci na cestách našich kurýrů nemůžeme ovlivnit,pokud se Vám od nás nikdo neozval, že doručení květiny proběhne ještě o něco déle, tak za to se Vám velice omlouváme.
Mohu se Vás zeptat zda jste nás kvůli problému kontaktoval? Na kvalitě si zakládáme a před vyexpedováním jsou květiny kontrolované. Pokud je cokoliv v nepořádku stačí se na nás obrátit. Během dopoledne Vás budeme kontaktovat, abychom společně vše vyřešili. Hezký den, Markéta

9. 5. 2018
Ludmila

Myslela jsem, že 15 růží byla mnohem menší kytka jak
7 bílorůžových růží

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Květiny jsou různých druhů,délek a velikostí květů od toho se pak odvíjí velikost kytice. Budeme Vás kontaktovat během dnešního dne. Krásný den za celý tým Florea, Petra.

1. 5. 2018
Andrea

Ve finále to byla malinka kyticka ale za ty peníze asi dobrý

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Jak uvádíme, tento druh růží má velikost květu S a patří tak k těm menším. Doufáme ale, že Vám i přesto udělaly květiny radost. Krásný den, Nella.

27. 4. 2018
Jaroslav Skoupil

Rychlost doručení a komunikace před ním

Manželka du musel s pro růže dojít ven před budovu i když jsem na ni uvedl mobilní telefon=myslel jsem že ji budou doručeny až na místo ke stolu.

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den,
velice mě mrzí, že nebylo dle Vašeho přání takto uskutečněno doručení květin. Mohla bych Vaši objednávku dohledat a prověřit. Mohla by jsem se s Vámi spojit? Spokojenost zákazníků je naší prioritou. Krásný den za celý náš tým Florea, Petra.

24. 4. 2018
Tomáš Pícha

Dodání na termín. Růže vypadají úžasně, čerstvě, dárkové balení.

Obdarovaná osoba byla několikrát kontaktována i když mělo jít o překvapení. Poté stačí zadat název firmy a hned víte co vám vezou. Překvapení se nekonalo.

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den,
velice mě mrzí, že se neuskutečnilo překvapení s doručením květin. Obdarovaným osobám se volá diskrétně nikdy neříkáme, že se jedná o květiny z důvodů diskrétnosti a následného překvapení. Jsme velice potěšeni tím, že květiny jsou v pořádku a dělají radost. Krásný den za celý náš tým FLOREA, Petra.

23. 4. 2018
Martina

Narcisky vydržely celkem dlouho.

Vyjádření partnera
Florea Před 11 měsíci

Dobrý den. Báječné, jsem rádi, za Vaši spokojenost a díky za Vaši zpětnou vazbu, které si moc vážíme. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

14. 3. 2018
Daniela

Byla pěkná

Vyjádření partnera
Florea Před 11 měsíci

Dobrý den. Moc Vám děkujeme za Vaše parádní hodnocení. Jsme potěšeni Vaší spokojeností. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

9. 3. 2018
Cattleya

Kvalitní doprava s udáním přesného času doručení

Jedná se o stejné narcisy, které se prodávají s marketech – tam mají 25KS za 39Kč. Narcisky vydrží ve váze 3 dny.

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. U každé květiny uvádíme detailní fotografie právě z důvodu, aby zákazník přesně věděl, co objednává.
Narcisky obecně odkvétají velmi rychle, i proto je jejich cena tak nízká.
Pohodový den přeje Monika.

18. 2. 2018
Jan

Všechno vpořádku

Vyjádření partnera
Florea Před rokem

Dobrý den. Díky za Vaše parádní hodnocení, kterého si moc vážíme . Mějte se krásně. Markéta

13. 1. 2018
Jiří

Kontakt dodání super

Květiny moc dlouho nevydržely

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Velmi nás těší Vaše spokojenost s dodáním a průběhem celé Vaší objednávky. Pro výdrž květin je opravdu zcela zásadní prvotní péče. Informaci přikládáme ke květinám vytisknutou na kartičce, jelikož naše přání je Vás či obdarované květinami těšit co nejdéle. Pokud bylo cokoliv v nepořádku, stačilo nás kontaktovat na naší zákaznické lince. Vždy situaci řešíme, spokojonost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Během zítřejšího dne Vás budeme rádi kontaktovat, abychom společně přišli na to, kde byl problém. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

23. 4. 2017
Anonym

velicenbrzy zvadly

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Pokud máte jakýkoliv problém, postačí nás vždy kontaktovat na naší zákaznické podpoře a my vše s Vámi vždy vyřešíme. Růže určitě mají určitě dělat radost několik dní a ne aby hned zvadly. Zítra Vás bude kontaktovat naše operátorka a vše společně dořešíte. Přeji Vám hezký zbytek víkendu. Hanča

21. 4. 2017
Monika

Rychle dodání avšak do tři dnů je po ruzich

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
Pro výdrž květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince, kdy jsme online každý den od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Během dnešního dne Vás bude kontaktovat naše operátorka a vše společně vyřešíte. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

4. 4. 2017
Marko

Rychla objednavka a doruceni do druheho dne.
Ochota pracovniku vyjit vstric.

Bohuzel nelze naplanovat cas doruceni. System generuje optimalni eko trasu pro messengera a v kombinaci s vyssi dopravni spickou hlavne ve velkych mestech pocitejte se zpozdenim zasilky i kdyz vas informuji o casovem rozsahu.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků. Je to opravdu proto, že nám generuje trasy systém tak, aby byly co nejvíce efektivní. I když naši kurýři dělají opravdu vše, co je v jejich silách, nikdy dopředu nemůžeme ovlivnit dopravní situaci. Přeji Vám krásný den za celý náš tým Florea.cz, Hanča

22. 3. 2017
Stanislav

Doručení bylo v pořádku, velmi kvalitně zabaleno, dobrá domluva.

Růže moc dlouho nevydržely a to i přesto, že jsem do vody nasypal přibalené flora-vitamíny… .

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší spokojenost s našimi službami.
Co se týká problému s květinami, postačí nás vždy kontaktovat a celou záležitost bychom s Vámi ihned vyřešili. Dnes se s Vámi spojí naše operátorka, aby s Vámi celou záležitost vyřešila. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika

18. 2. 2017
Dagmar

cena

některé růže měly svěšenou hlavičku

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Pokud naši zákazníci mají problém s květinami, opravdu nás kdykoli postačí ihned kontaktovat, a vždy danou situaci řešíme. Společně bychom nalezli nějaké řešení této situace a růže bychom určitě zachránili. Za celý tým Florea.cz Vám přeji krásný den, Veronika.

3. 2. 2017
Leš

Rychle doruceni, ochota personalu.

Bohuzel kvetiny vydrzeli 3 dny i pri dodrzeni navodu( seriznuti, sacek)

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás těší spokojenost s našimi službami.
Co se týká problému s květinami, postačí nás vždy kontaktovat a celou záležitost bychom s Vámi ihned vyřešili. Zítra se s Vámi spojí naše operátorka, aby s Vámi celou záležitost vyřešila. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

22. 11. 2016
Zdenek

Kytice byla perfektní a velká spokojenost.

Problém při doručení = večer den před doručením přijde sms kdy ji dodají a vy chcete aby kytici dostal příjemce do ruky a vtom vám nikdo nevyhoví a to je problém.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Velice nás těší Vaše spokojenost s květinami.
Co se týká času doručení - Vámi garantovaný čas opravdu nemůžeme zohlednit. Tuto informaci zmiňujeme na našem webu a také na stránkách této akce.
Je to z důvodu vlastní dopravy, kdy logistika je vždy tvořena dle aktuálního souboru objednávek, který je znám až v 18 hodin večer. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat žádnému dopravci. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní.
Za celý tým Vám přeji krásný víkend, Monika.

4. 11. 2016
Orech

Kytice byla krasna.

Nedoruceni v pozadovany cas – dopoledne. Ruze byly krasne, avsak ne zcela cerstve – deklarovany týden rozhodně nevydrzely.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den.
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Vámi garantovaný čas nemůžeme zohlednit. Tuto informaci zmiňujeme na našem webu a také na stránkách této akce.
Je to z důvodu vlastní dopravy, kdy logistika je vždy tvořena dle aktuálního souboru objednávek, který je znám až v 18 hodin večer. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat žádnému dopravci. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní.
Doručujeme pouze čerstvé růže. Stačilo nás ihned kontaktovat a my bychom s Vámi tuto záležitost vyřešili
Příjemný den.
Florea.cz

9. 9. 2016
Lenka

celkem pěkné růže …prý

kytici k svátku si sestra málem musela zaplatit sama!

20. 5. 2016