Hodnocení podniku Florea

4,4/5 (3 942 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zita

V den dovozu byly krásné.

Po 3 dnech byly na vyhození. Nerozvily se a sklopily hlavičky. Měly vydržet min. týden. Možná řidiči zamrzly, nevím. Byla jsem velmi zklamaná. Vyzkoušela jsem poprvé a zřejmě naposled.

Vyjádření partnera
Florea Před 23 dny

Dobrý den, abychom mohli stav Vaší kytice překontrolovat potřebujeme vždy bližší informace včetně zaslání fotografie. Naše květiny jsou každý den hlídány a díky tomu je zaručena jejich kvalita. Květiny před doručením vložíme do ochranného sáčku a zabalíme do bublinkové fólie, aby květina cestovala jako v peřince. Obrátila jste se na naší zákaznickou linku 723 35 00 00 či jste nám odeslala fotografie své kytice, prosím? Problém, o kterém nevíme, nemáme možnost vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkujeme a přejeme Vám pohodový den. Za celý tým Florea, Eva

1. 2. 2019
Marie

Růže druhý den uvadaly.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den,
velice nás mrzí, zda jste nebyl/a spokojen/a s květinou, kterou jsme Vám dodali. Na kvalitě květin, které dodáváme si zakládáme. Kontaktoval/a jste naši zákaznickou linku? Pokud ne, prosím, učiňte tak, abychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme.
Pěkný zbytek dne Vám přeje tým Florea

31. 10. 2018
Roman

Rychlé vyřízení objednávky

Očekával jsem naprosto jinou kytici, především co se velikosti týče. Květy jsou velice drobné 🙄 převládá zklamání. Dle prezentace na stránkách prodejce jsem očekával mnohem větší kytici. Tato má v průměru cca 17 až 18 cm😱 Asi jsem si měl ověřit druh těchto růží 😔 přijde mi, že obdobnou kytici pořídím například v Lidlu za neporovnatelně nižší cenu. A další problém je, že jsem objednával dodání na jiný den. Nepřiřadil jsem si datumy ke dnům a neuvědomil si, že neodpovídají požadovanému dnu. Asi se zastavím v nějakém ověřenému květinářství a koupím kytici dle mých představ. Chci ji totiž pro přítelkyni k narozeninám a s touto bych si spíš uřízl ostudu. Jo a jestli je dárkové balení ta jedna stuha okolo tak taky žádná sláva.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý večer, mrzí nás, že jste s kyticí nebyl spokojený, ale před zákazníkem nikdy nic netajíme. Velikost květů je u růží na našem e-shopu vždy napsáná v tomto případě se jedná o velikost M - patří mezi menší květy 3 - 5 cm.
Pokud si přejete luxusní kytici, najdete ji na našem e-shopu buď v luxusních kyticích, nebo v kyticích 100 růží, kde jsou růže s velikostí květu L až XXL a to už je pak opravdu ohromný pugét. Na naší lince jsme pro Vás od 8 - 21 každý den a v sobotu od 8 - 20hodin. Na lince Vám rádi poradíme a zodpovíme všechny Vaše případné dotazy. Přeji pohodový večer.

18. 10. 2018
Libor

Spolehlivá a komfortní doprava, moc milá paní.

Velké zklamání. I přes veškerou péči podle návodu třetina kytice do 24 hodin uschla a zbytek vydržel necelé čtyři dny. To i kytice ze supermarketu nám často vydržely mnohem déle.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, jsme rádi, že alespoň s naší zákaznickou linkou a kurýrem jste byli spokojeni. Avšak na prvním místě je kvalita květin, na které si zakládáme. Mohu se zeptat, zda jste někoho z naší zákaznické linky kontaktovali? Do 48 hodin, máte možnost u nás květiny ,,reklamovat" . Pokud u ostatních zákazníků zjistíme, že měli také špatné květiny, samozřejmě uznáme chybu (špatnou dodávku květin), i to se bohužel může stát. Spokojenost zákazníka je u nás vždy na prvním místě. Pěkný den.

3. 9. 2018
Anonym

Zboží nebylo na skladě v požadovaném termínu a následně květiny rychle uvadly aniž by rozkvetly

Vyjádření partnera
Florea Před 8 měsíci

Dobrý den,
květiny nelze rezervovat a to především z důvodu, že naše nabídka je závislá na dostupnosti květin nizozemské burzy kde nakupujeme, nelze nyní s určitostí říci jaké květiny konkrétně a kdy budou v naší objednávce. Informovala jste naší zákaznickou linku ohledně uvadnutí květin. Rádi bychom s Vámi tuto situaci vyřešili.
Krásný den za celý tým Florea, Zuzana.

13. 7. 2018
Jan

Komunikace, rychlost, vstřícnost :-)

Vždy jsem byl spokojený, nicméně tentokrát to bohužel nevyšlo. To že dorazil jiný druh květin nevadilo, o tom jsem byl informován. Bohužel však květiny dorazily v hrozném stavu a již první den vypadaly, jako kdybych je daroval již 2 týdny zpátky

Vyjádření partnera
Florea Před 8 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaší recenzi. Velmi nás mrzí, že Vám kytice dorazila ve špatném stavu. Mohu se zeptat, zda jste nás kontaktovali? Určitě by jsme tuto nemilou situaci řešili.
Krásný den za tým Florea, Zuzana.

9. 7. 2018
Zdeněk

kurýr-velký sympaťák, super domluva a hlavně ochota. Víc takových lidí!

na stránkách se píše doručení do 48h., nakonec nejbližší termín doručení až za 4dny. Den předem do 20:00 mají dát vědět, kdy kytici doručí. SMS přišla později s tím, že kytici doručí až mezi 17–20h. Ve formuláři vyplněno, že se bude doručovat do pojišťovny, tudíž je logické, že dotyčné do práce. V tento čas už bohužel nikdo v pojišťovnách není, kdo by mohl třeba kytici převzít… škoda, že tuhle logickou logistiku nemají lépe vyřešenou.

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud jsou květiny skladem, tak je vždy do 48 hodin doručíme, většinou i dříve. Pro velký zájem jsme však museli čekat na další várku čerstvých květin, a proto se doručení zpozdilo.
Bohužel nemůže vycházet vstříc časovým požadavkům, protože pak bychom, vzhledem k počtu objednávek, logistiku ani nemohli sestavit. Rozumíme tomu, že pozdní čas pro Vás nebyl přijatelný. V takovém případě nabízíme možnost změny adresy.
Pohodový den přeje Monika.

25. 2. 2018
Petr

logistika

Je sice psáno, že doručují se „zavřenými květy“, ale doručili nám svazek „chřestu“, kde pupeny nemají ani barvu. Jestli dle popisu obchodu do 1–2 dnů nakvetou, nevím. Ale ten trapas, když si je manželka přebírala, bych nikomu nepřál. Měl jsem za to, že alespoň jeden až čtyři budou mít náznak květu.(viz foto u nabídky)

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
ano, narcisy doručujeme opravdu maximálně čerstvé - zavřené. Nakvetlé narcisy by se po cestě snadno poničily. A vzhledem k jejich kratší životnosti by konečná radost netrvala moc dlouho.
Informace o tom, že narcisy doručujeme uzavřené jsou u produktu zveřejněné.
Pohodový den přeje Monika.

16. 2. 2018
Helena

Dobrý den, objednala jsem si 3× svazek narcisů s dárkovou kartičkou, jeden svazek za 120,– Kč. Dnes mi objednávka přišla a k mému překvapení jsem dostala všechny květiny zabalené v jednom svazku s jednou mašlí a s jednou dárkovou kartičkou. Květiny jsem potřebovala pro tři různé osoby a neměla jsem možnost někde narychlo shánět mašli a vyrábět si vlastní svazky a narcisy rozdělovat. Pokud si objednám 3× svazek květin, tak očekávám 3× svazek květin. Celé odpoledne jsem se pokoušela dovolat se na uvedené kontaktní číslo společnosti Florea, abych záležitost vyřešila a bohužel celé odpoledne telefon nefunguje. Nikdy více u této společnosti objednávat květiny nebudu!

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Chyba naší expedice nás samozřejmě mrzí. Vždy stačí nás hned kontaktovat a problémy ochotně řešíme. Bohužel v období Valentýna byla naše zákaznická linka opravdu paralyzovaná. Pokud jste to ještě s nikým u nás neřešila, budeme rádi když se nám ozvete a společně se domluvíme na řešení.
Hezký den přeje Monika.

15. 2. 2018
Rostislav

Tentokrát bohužel jen vzhled při převzetí!

Už večer začaly růže vadnout a ráno jich byla větší půlka povadlá a to i přes uváděný postup jak se o ně starat!!!

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Děkujme za Vaše hodnocení. Pokud bylo cokoliv v nepořádku, stačilo nás kontaktovat. Na naše květiny se vztahuje záruka a situaci s našimi zákazníky hned řešíme. Je pravda, že květiny dvakrát nemilují teplejší místnosti, jde však pouze o to, dát jim dostatečnou vláhu, aby jim bylo dobře a teplotu zvládly bez problémů. Já jsem osobně zimouřivá a celou letošní zimu jsem měla přetopeno :-) Květiny mívám na stole pravidelně a díky vysoké hladině ve váze mě těší vždy okolo 10 dnů. Ráda Vás budu po víkendu kontaktovat, abychom vše dali do pořádku a situaci společně vyřešili. Krásný a pohodový víkend Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

29. 4. 2017
Babutom

Bezstarostný nákup a doručení kytice.
Po domluvě s kurýrem změna místa doručení i v den doručování.

Kytky velice brzy uvadly.
Už v den předání byly některé lehce ovadlé.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že s objednáním a doručením bylo vše v pořádku. Mrzí nás však, že Vám růžičky brzy uvadly. Pokud je jakýkoliv problém, vždy je třeba nás kontaktovat na naši zákaznickou linku každý den od 8:00 do 22:00 a my s Vámi vše ihned budeme rádi řešit k Vaší spokojenosti. Pokud se Vám zdály květiny již první den ovadlé, nemusíte si je vůbec přebírat. Květiny by při správné péči měli vydržet rozhodně několik dní a není v pořádku, že uvadly velice brzy. Během zítřejšího dne Vás bude kontaktovat naše operátorka, abychom zjistili kde byl problém. Přeji Vám krásný zbytek večera a pohodový víkend za celý náš tým Florea. Hanča

28. 4. 2017
Martina

dodání proběhlo perfektně, cenově je to ale nevýhodné

do dvou dnů půlka růží zvadla, byly malé

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byl spokojený s dodáním květin.
Pro výdrž našich květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce s prvotní péčí. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince, kdy jsme online každý den včetně víkendů od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Co se týče ohledně velikosti těchto růží, vždy u daného druhu květin uvádíme velikost květu a délku stonku. Od daného druhu růže se odráží i jejich cena. Během zítřejšího dne Vás bude kontaktovat naše operátorka a vše společně vyřešíte. Za celý tým Florea.cz Vám přeji krásný večer, Veronika.

24. 4. 2017
Pavel

rychlost dodání, cena

kvalita růží, již druhý den „šly“ dolů. bohužel.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer, děkujeme za hodnocení, které nás velmi potěšilo. Pro výdrž našich květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce s prvotní péčí. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince, kdy jsme online každý den včetně víkendů od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Během zítřejšího dne Vás bude kontaktovat naše operátorka a vše společně vyřešíte. Za celý tým Florea.cz Vám přeji krásný večer, Monika.

11. 4. 2017
Tomáš

Krásné květiny a i možnost vzkazu je super, ale…

Není možnost objednat si přesný čas doručení. A i když předem firmu varuji, že dopoledne nikdo nebude doma, přijde mi zpráva, že kurýr přijede dopoledne. Když píšu zprávu přímo jemu, odkazuje mě na firmu, když píšu opět firmě, že jsem je navíc předem varoval, odkazuje mě na kurýra. Velmi složitá komunikace, navíc ze zahraničí, ač firma věděla, že nebudu v daný den k dispozici, přesto po mně chtěla vyjádření. Nakonec se květiny podařilo doručit, ale obdarovaná osoba je musela hledat až za plotem sousedního domu…

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
informace o tom, že nemůžeme plnit časové požadavky uvádíme na stránkách našeho eshopu i v nákupním košíku. Po dokončení objednávky každému zákazníkovi přijde souhrn objednávky na email, kde je taktéž tato informace uvedena. Doručení na stanovený čas naší firmou opravdu není možné a to především a to z důvodu vlastní dopravy. Logistika je vždy tvořena dle aktuálního souboru objednávek, který je znám až v 18 hodin večer. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat žádnému dopravci. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. Jelikož ve Vaší objednávce nebyl uveden telefonní kontakt na obdarovanou osobu, kurýr se s ní opravdu nemohl spojit, a domluvit se tak na náhradní adrese. Nicméně se na adresu doručení vrátil i v odpoledních hodinách a obdarovaná osoba na adrese nebyla. Po společné komunikaci na základě SMS s naší operátorkou, kurýr nechal květiny na místě dle Vašeho přání.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

10. 4. 2017
Cobra

Kuryr c. 7 zachranil celou situaci! Skvely se smyslem pro humor. Vic takovych :)

Absolutni neschopnost vedeni dodrzet predem dohodnuty termin. Jedine, na cem jsme se shodli, byl den. Zadal jsem, aby kytice byla dorucen dopoledne v rozmezi 8–11h a prisla mi SMS, ze kytice bude dorucena odpoledne 13,30–15,30. Nebyt skveleho kuryra, odstoupil bych od smlouvy.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
informace o tom, že nemůžeme plnit časové požadavky uvádíme na stránkách našeho eshopu i v nákupním košíku. Po dokončení objednávky každému zákazníkovi přijde souhrn objednávky na email, kde je taktéž tato informace uvedena. Doručení na stanovený čas naší firmou opravdu není možné a to především a to z důvodu vlastní dopravy. Logistika je vždy tvořena dle aktuálního souboru objednávek, který je znám až v 18 hodin večer. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat žádnému dopravci. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní.
Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

31. 3. 2017
Tom

Pěkná růžička

Rychle uhynuly i když jsem se o ně staral dle návodu. Komunikace při objednávce hrozná.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
V případě jakéhokoliv problému nás stačí vždy kontaktovat.
Při spuštění akce jsme měli technické potíže, takže víme a mrzí nás, že vše neprobíhalo tak jak má. Naše operátorka Vás kontaktuje, aby zjistila, co bylo špatně.
Příjemný večer za celý tým přeje Monika.

12. 2. 2017
Marek

Kytice vydržela 2 dny. Za dva dny zvadla :-(

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
V tomto případě nás postačí vždy kontaktovat a celou záležitost bychom s Vámi ihned vyřešili. Dnes Vás bude kontaktovat naše operátorka, aby s Vámi celou záležitost vyřešila. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

15. 10. 2016
David

Přehledný web, komunikace.

Bohužel server nabízí doručení druhý den, ale podmínku nesplňuje. Objednal jsem 5.října, doručení proběhne až 10.října.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Důvod pozdějšího termínu doručení je z důvodu vyprodání zásob. Další nové zboží bude k doručení až od pondělí, tedy 10.10.2016.
Předem Vám děkujeme za pochopení,
s přáním krásného dne, Florea.cz.

5. 10. 2016
Igor

kvalita květin a jejich trvanlivost

určitě bych produkt neprezentoval jako překvapení. Po splnění všech náležitých kroků, mi byla doručena sms, že se květiny budou doručovat až ve večerních hodinách, pro mě absolutně neakceptovatelné, při řešení situace byli sice všichni velice ochotni, ale okamžitk překvapení ten tam..

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den.
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Vámi garantovaný čas nemůžeme zohlednit. Tuto informaci zmiňujeme na našem webu a také na stránkách této akce.
Je to z důvodu vlastní dopravy, kdy logistika je vždy tvořena dle aktuálního souboru objednávek, který je znám až v 18 hodin večer. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat žádnému dopravci. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní.
Příjemný den.
Florea.cz

9. 9. 2016
Ondrej

Bohužel, na rozdíl od prvního nákupu tentokrát dodány růže těsně před „smrtí“. Jedna zlomená, ostatní vládnoucí již od dalsiho dne…
Škoda:-(

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den.
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Tato situace nás mrzí.
Stačilo nás hned kontaktovat a my bychom s Vámi tuto záležitost vyřešili.
Příjemný den.
Florea.cz

3. 9. 2016
Karel

Kvalita růží je perfektní

Doručení na čas

I když bylo při objednávce zaškrtnuto že se jedná o dárek, v kytici byla kromě vzkazu i reklamní kartička, na které byla uvedena cena! Takže celkový dojem z překvapení nebyl až takový…

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den. Děkujeme za Vaše hodnocení. Ke každé objednávce zákazník dostává pouze vzkaz a kartičku s péči. Na kartičce není nikdy uvedena cena.
S přáním hezkého dne, Florea.cz.

17. 8. 2016
Jiří

Kytice byla zapařená, určitě nepřijela v chlazeném autě. Stažená v celofanu vypadala pěkně, ale po rozbalení byly okrajové okvětní lístky ovadlé.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý večer, v tomto případě nás postačí vždy kontaktovat a celou záležitost bychom s Vámi ihned vyřešili. Zítra Vás bude kontaktovat naše operátorka, aby s Vámi celou záležitost dořešila. S přáním hezkého večera, Florea.cz.

6. 8. 2016
Pepa

Byly to malé růže a do týdne bylo po nich.

12. 5. 2016
David

Na fotkách to vypadá úplne jinak chtělo by to trochu svázat a ne zabalit jen do igelitu. Nic moc už bych si další neobjednal

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Květiny nevážeme, nejsme floristé, naše svazky vypadají přesně tak, jak jsou vyfoceny a uvedeny v nákupním košíku.

Příjemný den

1. 5. 2016
Miraproch

domluva s kuryrem na doruceni, byl velmi velmi vztricny

ruze byly velmi male. hodne me to zklamalo a stydel jsem se takovou kytici vubec predat!!! uz nikdy vice si pres tento e-shop kytku neobjednam. Chybela informace, ze kytky jsou velikosti S.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
Velikost byla uvedena u produktu, stejně tak i informace, že se jedná a drobné. Ve fotogalerii je přiložena i fotografie s centimetry. Jedná se o nejmenší růže na našem e-shopu a tomu odpovídá i cena. Jen nám líto, že jste byl zklamán.
Příjemný den.
Florea.cz

19. 4. 2016
Marek

Růže byly v deklarované délce a zprvu působily krásně.

Vydržely pěkné cca polovinu doby, co měly (na webu florea.cz bylo uvedeno minimálně 10 dnů, na slevomatu bylo uvedeno až 18 dnů). Měnili jsme vodu, seřezávaly podle návodu. Několik jich nevydrželo ani týden, zbylé byly na výhoz po cca 8–9 dnech. S takovou výdrží za tu cenu nedoporučuji.

Hodnocená nabídka: Holandské rudé růže BURGUNDY
2. 11. 2015
Gabriella

Naprosto perfektní servis, skvělá komunikace, firma jako takova je perfektni!!! Ruze jako takove byly hodne slabe.

Na fotce jsou dvoje růže. Ty dlouhé za 250 Kc s mensimi poupaty jsou z Florea a ty kratsi s nadhernymi velkymi kvety jsou za 99 Kc z Lidlu. Oboje ruze mely delku 70 cm (jsou zastrihnute kvuli stabilite ve vaze) a u obou mel svazek 10 růzi. Kdyz k tomu pripoctu dopravu 95 Kc, tak to za to nestalo.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
Vaše hodnocení nás samozřejmě mrzí. Po našem společném telefonátu jsem ověřila, že jste obdržela jiné růže než Burgundy, neboť ty byly vyprodané a Vy jste na ně již nemohla čekat. Růže Hot Blood, které byly Vaší babičce doručeny, mají opravdu menší hlavy než inzerované Burgundy. Zde se stala chyba na naší straně, že jsme Vás při objednávce neinformovali o velikosti květu náhradních růží. Za toto pochybení se omlouváme a bude Vám nabídnuta kompenzace v podobě doručení jiných květin.

Rádi bychom upozornili, že z fotky je patrné, že ty dlouhé Florea růže mají nízkou vázu, a tím pádem i malý vztlak vody. Voda se tak nemůže dostat do poupat a ty uvadají. Zákazníky na tuto častou chybu upozorňujeme: Odkaz na podrobnosti o péči je odesílán v každém potvrzení objednávky + při doručení zákazník dostane ještě kartičku s návodem, jak o květiny pečovat.

Příjemný večer,
Florea.cz

Hodnocená nabídka: Holandské rudé růže BURGUNDY
4. 10. 2015
Jana

Růže měly ovadlé vnější lístky, musely jsme je otrhat. Tento způsob předání květin už příště nezvolím.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
pokud jste nebyla s kvalitou spokojena, stačilo ihned kontaktovat naše operátorky a situaci bychom jistě hned vyřešili. Nyní uběhl od doručení měsíc, což je těžké i pro ověření spokojenosti u dalších klientů, kteří dostali stejné růže ve stejný den.
Občas se stane, že klientům připadají vnější lístky ovadlé, i přes to, že zvrásčené a někdy jemně načernalé či nazelenalé okvětní lístky k určitým druhům patří.
Příjemný den.

29. 9. 2015
David

Kvalita ruzi

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
v případě nespokojenosti s kvalitou doporučujeme všem klientům nás ihned kontaktovat. Vždy situaci vyřešíme.
Florea.cz

18. 9. 2015
Dušan

způsob doručení

Při deklarované výdrži až 14 dnů růže i při předepsané péči již druhý den sklopily květy a čtvrtý den bylo po nich. Nutno ovšem podotknout, že byly v neklimatizované místnosti a venkovní teploty přesahoval 35 stupňů.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den, to by se určitě nemělo stát. Zítra Vás kontaktuje naše operátorka a společně se dohodnete na kompenzaci.

Florea.cz

5. 9. 2015
Tomáš

Kytice nebyla po dodání už moc čerstvá.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
na všechny květiny poskytujeme 24 hodin záruku. V případě problému nás stačí ihned kontaktovat a my vždy situaci vyřešíme ke spokojenosti klienta.

Příjemný večer.

22. 8. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.