Hodnocení podniku Florea

4,4/5 (3 932 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jozef

Dodání v termínu.

Růže nevydrželi ani 24 hodin!

Vyjádření partnera
Florea Před 11 dny

Dobrý den, abychom ověřili stav Vaší kytice je nutné se na nás obrátit. Pokud růže vydržely takto krátkou dobu, nastal problém. Abychom jej mohli společně vyřešit, je nutné se na nás obrátit. Pokud o problému nevíme, nemůžeme jej řešit. Učinil jste tedy tak, prosím? Jsme zde pro Vás každý den na naší zákaznické lince 723 35 00 00 či nám na sebe můžete zaslat tel. kontakt a my se s Vámi vždy rádi spojíme. Pokud v průběhu péče o růže nastane jakákoliv změna, která by Vás znepokojila, vždy je možné se s námi poradit. Pohodový den, za celý tým Florea, Eva

7. 2. 2019
412

Při dnešním uplatnění voucheru na 25 ks růži Ace Pink 70 cm to po mě na e-shopu chtělo doplatek 16 Kč. Oficiální cena uváděna pro uplatnění voucheru byla 743 Kč, ale aktuální cena na e-shopu byla 759 Kč.

Vyjádření partnera
Florea Před 17 dny

Dobrý den, velmi se omlouváme za komplikace, které nastaly během Vaší objednávky. Těší mě, že jsme se společně telefonicky spojili a vše mohli vyřešit k Vaší spokojenosti. Budeme se těšit na doručení. Přeji Vám příjemný a pohodový den. S pozdravem, za celý tým Florea, Eva

1. 2. 2019
Vaclav

Bohužel růže hned druhý den po doručení začaly vadnout, žloutly jim okvětní lístky a ohýbaly se.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 měsíci

Dobrý den,
abychom mohli stav Vaší kytice překontrolovat a květiny zachránit, potřebujeme bližší informace. Obrátil jste se na naší zákaznickou linku 723 35 00 00 či jste nám odeslal fotografie své kytice, prosím? Problém, o kterém nevíme, nemáme možnost vyřešit k Vaší spokojenosti. Budeme Vás kontaktovat a společně se na vše podíváme. Děkujeme a přejeme Vám pohodový den. Za celý tým Florea, Eva

19. 12. 2018
Dana

Kytky nebyla dle obrázku ale jako z Tesca-dávejte si pozor, je to podvof

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den, mohu se zeptat, zda jste kontaktovala naší zákaznickou linku. Na kvalitě květin si zakládáme. Pokud se Vám květiny zdály špatné, je vždy nutné naši linku kontaktovat. U dané kytice je autentická fotografie, kterou pořizujeme v našem ateliéru a vždy je kytice označená velikostí, u Vaší kytice konkrétně 40 cm a M květ. Velikost květu je 3-5cm. Budeme Vás kontaktovat, abychom vše společně vyřešili. Přeji Vám krásný den, Markéta

12. 11. 2018
Luciebolkova

domluva při rezervaci

Kytice bohužel nebyly úplně svěží a čerstvé. Využili jsme této akce ke příležitosti přání k narozeninám naší kolegyní. Když darujete zvadlou kytici, není to úplně ono.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den, Vaše hodnocení nás vůbec nepotěšilo. Mrzí nás, že jsme kolegyni nemohli potěšit. Na kvalitě našich květin si zakládáme a 100 % čerstvost je naší doménou. Mohu se zeptat, zda jste kontaktovala naší zákaznickou linku?
Pro květiny je důležitá prvotní péče, kterou je třeba poskytnou květinám hned po obdržení. Je nutné seříznout stonky šikmým řezem a dát růže alespoň do 1/4 stonku do vody, tak aby se voda dostala vztlakem až do květu a květiny se dostatečně napili. Budeme Vás kontaktovat. Příjemný den, Markéta.

7. 11. 2018
Renata

Kytka hezká

Nicméně i přes přesné dodržení návodu z Florea uvadla za 2 dny..:(

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
Velice nás mrzí, že jste s našimi službami nebyl spokojen/a. Ráda bych Vás poprosila o zaslání fotografií květin na náš mail, abychom spolu mohli vyřešit tuto situaci k Vaší spokojenosti.
Přejeme krásný zbytek dne, Florea

24. 10. 2018
Iva

Velké zklamání. Takové růže koupím v každém marketu za 50 Kč. Ještě jsem si takovým s pugetem udělala ostudu jako skrblik. Jediné co mě potěšilo, byla ochota pana řidiče.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý večer, velice Vás naše hodnocení zamrzelo. Velikost květů lze vidět na našich stránkách u každé růže. Růže El-Toro, na které probíhá momentálně akce na Slevomatu jsou ve velikosti M, velikost tohoto květu je 3 - 5 cm. Růže s větším květem najdete na našich stránkách www.florea.cz
Kde jsou růže od velikost L až po XXXL. Pěkný večer.

23. 10. 2018
Michal

nedovezli jak měli , slíbili jako omluvu novou kytici a dodnes nic se neděje

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyl/a s našimi službami spokojen/a. Ráda bych Vás požádala, zda by bylo možné, abyste nás kontaktoval/a na naši zákaznickou linku. Jistě tento problém vyřešíme k Vaší spokojenosti a květiny Vám zašleme. Za vzniklé potíže se omlouváme. Krásný den, Veronika

17. 9. 2018
Hannah

Přehlednost stránek, bezproblémové jednání.

Zboží (Africká trsová růže Fire Flash) bych rozhodně už příště nekoupila. Malé růžičky, které se ani pořádně nerozvinuly, vydržely cca.4 dny. Velké zklamání. Bylo zamýšleno jako dárek k narozeninám. Za stejnou cenu (bez nějakých slev) bych dostala v květinářství super velkou krásnou kytici. Bohužel nedoporučuji…

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení.
Mrzí nás, že jste s našimi produkty nebyla spokojená. Květiny prodáváme v několika velikostech (S-nejmenší, M, L, XL, XXL). Trsové květiny, které zmiňujete mají opravdu menší květ a to právě S.
Květinám je nutné věnovat důležitou prvotní péči. Zde zasílám podrobný návod na opečovávání květin. https://www.florea.cz/txt/jak-dlouho-vydrzi-ruze .
Krásný den, Veronika

17. 9. 2018
Helena

maličké, druhý den zvadlé

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nám samozřejmě vůbec neudělalo radost. Kontaktovali jste naši zákaznickou linku? Na kvalitě květin si zakládáme a pokud Vám kytička hned druhý zvadla, tak je to samozřejmě špatně. Vždy se zákazníkem komunikujeme a snažíme se poradit a popřípadě pokud byla špatná várka květin, ihned kontaktujeme všechny zákazníky a zasíláme nové květiny,nebo vracíme peníze zpět. Pěkný den, Markéta

6. 9. 2018
Anonym

Ochota a jednání dopravce.

Kvalita kytice.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, bohužel nám Vaše hodnocení neudělalo velkou radost. Mohu se zeptat, zda jste kontaktovali naší zákaznickou linku? Vždy se snažíme s našimi zákazníky vše vyřešit ( jak prvotní péčí, tak případnou reklamací). Pěkný den.

4. 9. 2018
Blanka

Dodáno přesně, první den krásná kytice.

Již druhý den část růží začala klopit hlavičky a třetí den byly všechny květy zvadlé, přestože jsem je ošetřila podle návodu.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, Vaše hodnocení nás velice mrzí. Mohu se zeptat, zda jste kontaktovala naší zákaznickou linku, jistě by jsme společně našli řešení. Pěkný den

23. 8. 2018
Petra

paní ochotná při jednání o vrácení peněz

bohužel nedodáno, velké zklamání, byl to dárek k naarozeninám

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Krásný den, děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za nedodržení času doručení, kurýr měl na trase komplice. Nelze předvídat dopravní situace. Vždy se i přes tyto komplikace snažíme vše kladně vyřešit. Krásný den za tým Florea, Petra.

18. 7. 2018
Ing.Svejkovský

Špatné, růže zvládly druhý den. To se mi ještě nestalo.

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den,
je nám líto, že kytičky Vám nevydržely. Kontaktovala jste nás ohledně uvadlých růžiček. Rádi bychom s Vámi tuto nemilou situaci vyřešili. Pěkný den za celý team Florea, Zuzana.

12. 7. 2018
Hribalr

Zakoupené květiny nebyly čerstvé a vydržely pouze tři dny!!!

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Pro výdrž našich květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce s prvotní péčí. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince, kdy jsme online každý den včetně víkendů. Během dnešního dne Vás budeme kontaktovat a vše společně vyřešíme. Za celý tým Florea Vám přeji krásný den, Petra.

30. 4. 2018
Martina

Růže ještě v daný den svěsily hlavičky, nepomohlo ani zaříznout. Vyšší kvalitu mají i obyčejné květiny z obchodního domu.

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den. Mrzí nás Vaše zklamání. Vaši objednávku rádi dohledáme a budeme Vás kontaktovat. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou. Krásný dne Vám přeji za celý náš tým Florea Petra.

22. 4. 2018
Marcela

Hodnota květiny tak cca…80kc velké sklamani!!!

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den. Mrzí nás Vaše zklamání. Vaši objednávku rádi dohledáme a budeme Vás kontaktovat. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou. Krásný zbytek dne Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

6. 4. 2018
Petra

Jednání ze strany Florea bylo v pořádku a korektní, vrátili mi peníze.

Orchidej byla povadlá.

Vyjádření partnera
Florea Před 11 měsíci

Dobrý večer. Spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě, takže nás těší, že jsme vše vyřešili ke spokojenosti na obou stranách. Krásný večer Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

23. 3. 2018
Zdeněk

Vše v pohodě, kurýr volal, doručeno

Kytka za 3 dny totálně zvadla. A to byla zařiznuta, zavodnena, vše dle navodu. Vedle toho druhá kytka z Lidlu za 49 Kč perfektni. Jsem doma za hlupáka…

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Na všechny květiny poskytujeme záruku, takže vždy stačí nás ihned kontaktovat.
Pohodový den přeje Monika.

17. 2. 2018
Zumba1petra

Růže hned druhý den uvadly

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
pro výdrž našich květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce s prvotní péčí. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince 723 350 000, kdy jsme online každý den včetně víkendů od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Během dnešního dne Vás rádi budeme kontaktovat, abychom společně situaci vyřešili a přišli na to, kde nastal problém. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea, Monika.

27. 4. 2017
Petr

Velice ochotní změnit adresu doručení, když nestíhal kurýr domluvenou hodinu

Růže druhý den odešly…

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Velmi nás těší Vaše spokojenost s naší zákaznickou podporou. Snažíme se vždy květiny doručit, jelikož nám na doručení záleží stejně jako našim zákazníkům. Přejeme si, aby květiny všechny obdarované těšily co nejdéle. Pro výdrž našich květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce s prvotní péčí. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince 723 350 000, kdy jsme online každý den včetně víkendů od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Zítra Vás rádi budeme kontaktovat, abychom společně situaci vyřešili a přišli na to, kde nastal problém. Krásný večer Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

23. 4. 2017
Radka

Složité objednání, ale to je asi moje chyba, špatná kvalita růží, když jsem postupovala podle návodu na dlouhé uchování, růži do druhého dne zvadly! Příště si koupím lepší a lacinějši v Lidlu!

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
pokud jste měla jakýkoliv problém s růžemi, stačilo nás ihned kontaktovat. Rádi bychom Vám poradili s péčí, případně vyřešili reklamaci, pokud byla chyba na naší straně.
V průběhu dne Vás bude kontaktovat naše operátorka, abyste situaci společně vyřešily.
Vždy je škoda, když se zákazník neozve ihned, protože mnohdy objevíme jen problém nízké hladiny vody. Který se dá ihned odstranit a růže vydrží.
Příjemný den za celý tým přeje Markéta.

20. 4. 2017
Martina

Jsem velmi nespokojená s tímto nákupem. Květiny byli obdržené včera odpoledne. Dle návodu, jsem zastříhla dala výživu a vodu. Po dvou hodinách začli klesat hlavičky a do večera už vypadali tak jak jsou vyfocené. Kdybych koupila tento svazek raději v Lidlu tak mě vyjdou 4 x méně a vydrží také mnohem déle a ne cca 5 hodin. Tento nákup mě velice zklamal a nedoporučuji ho.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den.
Pro výdrž květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince, kdy jsme online každý den od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Během dnešního dne Vás bude kontaktovat naše operátorka a vše společně vyřešíte. Za celý tým Vám přeji krásný den, Monika.

28. 3. 2017
Robert

růže přivezli v pátek odpoledne suché, v papírové bedně osobákem. Na webu se chlubí, že rozváží speciálními chlazenými vozy. Růže jsem sesetřihnul, dal do stínu, zalili, nasypal výživu. Začaly vadnout v neděli večer, v pondělí ráno byly zvadlé všechny. Údajně by mohly vydržet i 18 dnů, jak píší na webu či dodaném lístečku. Za mne fiasko.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste měl tuto zkušenost s doručením květin. Opravdu naši kurýři doručují květiny klimatizovanými vozy uzpůsobené pro květiny, aby našim zákazníkům byly doručovány čerstvé. Vzhledem k tomu, že v tento den se nám bohužel porouchalo jedno z vozidel, kurýr doručoval květiny náhradním vozem. Na naše květiny se samozřejmě vztahuje 48 hodinová záruka a možnost reklamace. V případě zjištění, že je s květinami něco v nepořádku, postačí naše operátorky ihned kontaktovat na zákaznické lince, kdy jsme online každý den od 8:00 hodin do 22:00 hodin. Naše operátorky se ihned s našimi zákazníky spojí a danou situaci řeší. Dnes Vás budou kontaktovat naše operátorky, velice rádi bychom situaci s Vaší objednávkou vyřešili.
Přeji Vám za celý tým Florea.cz krásný den, Veronika.

28. 3. 2017
Roman

Oznámení o času doručení den předem a dodržení času.

Nechápu, jak je možné, že je kytice s věnováním, předána úplně jiné, cizí osobě.
Předpokládám, že jde o pochybení pracovníka rozvozu.
Pokud si ovšem objednám a zaplatím tuto službu, očekávám také její provedení.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, velmi nás mrzí, že došlo k takovému nedorozumění. Kdykoliv nastane nějaký problém, je možné nás kontaktovat na naší zákaznické lince každý všední den od 8:00 do 22:00. Během dnešního dne se s Vámi spojí naše operátorka a vše společně dořešíme. Přeji Vám krásný a pohodový den za celý náš tým Florea. Hanča

28. 3. 2017
Opička

čekal jsem daleko hezčí růže .. takže jsem byl ve finále zklamán .. ale celkem je to u slevomatu pořád stejné, když člověk nekoupí služby tak výrobky stojí za hovno

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer.
Veškeré informace i fotografie jsou uvedeny jak na tomto slevovém portále, tak i na stránkách našeho eshopu.
Fotografie jsou pořízené přímo v našem logistickém centru. Pokud bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku, stačilo nás ihned kontaktovat.
Během zítřejšího dne se s Vámi spojí naše operátorka.
Za celý tým přeji krásný večer, Monika.

12. 2. 2017
Zbyněk

Komunikace + doprava velmi pozitivní a bez problémů! Kurýr dojel přesně dle předchozí domluvy. Palec nahoru :)

Růžová krása s jepičím životem. Růže doručeny včera odpoledne – pěkné stály jako svíčka. Dnes 18.1. ráno z kytice tato zvadlá chudinka :( Velké zklamání. Děkuji, ale příště už ne. Podruhé se ztrapnit nechci!

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme Vám za hodnocení. Pochvalu na kurýra ráda předám manažerce logistiky.
Pro výdrž květin je opravdu velmi důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete ihned po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce. Dle informací operátorek ze zákaznické podpory celou situaci již společně řešíte.
Za celý tým Vám přeji krásný zbytek dne, Monika.

18. 1. 2017
Martina

doprava precizní

Koupila jsem těch růží, 50 kamarádce k padesátinám. Svázat do kytice mi je odmítli. Teď už vím proč. Zboží rozhodně neodpovídá vyobrazení, jsou to ty malé, drobné růžičky, které kopí hlavičky už při dodání. Příště si ty růže koupím v Lidlu. Prodávají tam ty samé za 50,– zatímco tady vyjdou na 115,– a dopravu.
Slevomat už není, co býval.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den,
skutečně prodáváme v této akci svazek nikoliv růže jako obvykle a proto jsme i do popisu uvedli, že květiny nevážeme. Je tedy reakce naší expedice pochopitelná, pokud si přejete uvázat květinu, objednejte si prosím požadovaný počet samostatné růže a my Vám je svážeme přesně podle požadavků. Naše floristky samozřejmě nepracují zadarmo, a proto se ceny svazku a uvázané kytice liší.
Velikosti květin nikde neskrýváme, naopak. Na fotografii s příborem se snažíme přiblížit velikost květů co nejlépe. Do kvality a velikosti květů mají růže z Lidlu opravdu daleko.
Protože jsou růže přepravovány přímo z farem a "na sucho" jsou vždy "uvadlé" a malé a je potřeba je dát napít. Odvděčí se Vám krásnými květy a dlouhou trvanlivostí ve váze.
Nicméně poskytujeme záruku na naše květiny a přejeme si spokojené klienty, proto Vám rádi vrátíme peníze a květiny si odvezeme.
Naše operátorka Vás kontaktuje, aby s Vámi celou situaci dala do pořádku.
Děkujeme a přejeme příjemný víkend.

Florea.cz

13. 1. 2017
Pavla

doprava, příjemné překvapení

menší růžičky, rozhodně neměli 50 cm, minule hezčí

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Během zítřejšího dne se s Vámi spojí naše operátorka a celou záležitost s Vámi vyřeší.
Za celý tým Florea.cz, Vám přeji krásný zbytek večera, Kamila.

3. 12. 2016
Eliška

Dlouhy stonek, ale kvet maly. Vzajemne velky nepomer. Doruceno s1,5 hodinovym zpozdenim. Celkovy vzhled kyticky ubohy. Na fotografii vypadaly daleko lepe.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý večer.
Fotografie, která je uvedena na slevovém portálu, je reálná fotografie květin. Velikost květu uvádíme u každé květiny na našem internetovém e-shopu. Růže Red Calypso má velikost květu S - výška květu dosahuje do 3 cm. Ohledně pozdějšího termínu doručení Vás bude během zítřejšího dne kontaktovat operátorka a celou záležitost s Vámi vyřeší.
S přáním krásného večera, za celý tým Florea.cz, Kamila.

13. 10. 2016
Markéta

Foto reklama zboží na Vašem webu vůbec neodpovídala skutečně doručenému zboží. Skutečnost byla opravdu smutná. Byl to můj poslední nákup na slevomat.

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den. Veškeré informace i fotografie jsou uvedeny jak na tomto slevovém portále, tak i na stránkách našeho eshopu.
Fotografie jsou pořízené přímo v našem logistickém centru. Pokud bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku, stačilo nás ihned kontaktovat.
Během dnešního dne se s Vámi spojí naše operátorka.
Za celý tým přeji krásný den, Monika.

6. 10. 2016
Jiří

- jediné pozitivní na celé objednávce byl kurýr.
Byl příjemný, usměvavý, sympatický a za veškeré problémy se omlouval.
– vlastně ještě jedno, mohl jsem sledovat, jak kurýři krouží kolem Brna – dobrá aplikace.

- představa doručení růží ženě do práce dopoledne – utopie, dorazily o půl osmé večer, mizerná logistika,
– růže vydržely jen tři dny, už při dodání nebyly v kondici

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den.
Děkujeme z Vaše hodnocení.
Mrzí nás komplikace, které způsobily pozdní doručení, ovšem dopravní situaci nemůžeme ovlivnit.
Pokud jste požadoval konkrétní čas doručení, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků a to z důvodu vlastní dopravy. Logistika je vždy tvořena dle aktuálního souboru objednávek, který je znám až v 18 hodin večer. Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat žádnému dopravci. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. Tuto skutečnost zmiňujeme již na našem webu i na stránkách této akce.
Květiny vyžadují po převzetí Vaši neodkladnou péči. Je nutné jim seříznout ostrým nožem šikmo stonky a dát jim vody až do výše 3/4 stonku. Jen tak se dostanou do správné kondice. Pokud bylo něco v nepořádku, stačilo nás ihned kontaktovat a my bychom s Vámi tuto záležitost vyřešili.
Příjemný den.
Florea.cz

5. 9. 2016
Jana

Růže rozhodně k čerstvosti tentokráte měly hodně daleko.druhy den skoro všechny byly zvadle což se mi moc nelíbí. Vzhledem k tomu, že jsem je neobjednavala poprvé tak mám možnost srovnání. a byla jsem hodně nespokojena protože již po druhé jsem musela firmu urgovat kdy květiny doveze. Jejich automat sms nefunguje

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. V případě nespokojenosti s kvalitou růží nás stačí ihned kontaktovat. Automat na sms funguje. Zjistíme, proč zrovna Vám nebyla sms doručena. Budete kontaktována naší operátorkou.
Příjemný den.
Florea.cz

20. 4. 2016
Tomáš

Není možné objednat konkrétní čas doručení, zmatky, dvě hodiny zpoždění oproti oznámenému času doručení.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vzhledem k systému vlastní dopravy není technicky možné plnit časové požadavky zákazníků.
V případě zpoždění (což se někdy samozřejmě může stát) je kurýr povinen informovat zákazníka.
Příjemný den.
Florea.cz

20. 4. 2016
David

Růže byly hezké

Vydržely pouhé dva dny, než začaly vadnout.. :-(

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
v takovém případě stačí kontaktovat naše operátorky. Rády Vám poradí s péčí, případně vyřeší kompenzaci, pokud je chyba na naší straně.
Příjemný den.
Florea.cz

11. 4. 2016
Michal

Firma sice na svem webu upozornuje ze nedokaze garantovat cas doruceni, ale prakticky to znamena, ze vubec netusite kdy vam zasilka dojde. To se dozvite az den predem z SMS. Tim ze firma dodava zasilky i mimo business hous (dodava klidne v 7 rano nebo 7 vecer) se stava sluzba naprosto nepouzitelna, protoze si musite kvuli tomuto kuryrovi upravit program tak abyste byli schopni byt cely den na stejnem miste. A to uz vubec nemluvim o tom ze byste chteli kvetiny nekomu poslat jako prekvapeni…

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Skutečně čas nejsme schopni garantovat a na tuto skutečnost opakovaně upozorňujeme zákazníky na webu i v košíku před odesláním objednávky. Realizujeme stovky zakázek denně a to prostřednictvím našich chlazených vozů a vyškoleného personálu. Je tedy nemožné vyhovět požadavkům na čas. Naše květiny jsou zcela čerstvé a proto není problém objednat si je den či dva dopředu.
Děkujeme za pochopení Florea.cz

1. 4. 2016
Dana

Tento obchod se domnívá, že zákazník je tu pro něj a ne naopak. Ještě dostanete vynadáno, když týden dopředu si objednáte kytici na určený čas, a pak se snaží přivést jindy s tím, že jste nepříjemný zákazník a co vůbec po nich chcete. Již nikdy!!!!!!!!!!!!!!!!

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den, paní Dvořáková,
O tom, že nejsme schopni dodržet čas dodání, jsme Vás informovali předtím, než jste objednávku uzavřela. Každý e-shop a každý dopravce má jiné podmínky. U nás s ohledem na velké množství objednávek z celé ČR nemůžeme jezdit na přání zákazníků na čas. Museli bychom mít stovku aut a stovku řidičů, na každého klienta jedno. Věřím, že není tak složité to pochopit. Pak je i zbytečné, stěžovat si na něco, o čem jste byla informovaná předem.
Příjemný den.
Florea.cz

26. 10. 2015
Petr

2 ruzicky se na druhy den sklopily. Cela kytka vydrzela s hruzou 7 dni. Takze udavana delka zivotnosti je dost nadsazena. Tim padem zklamani.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den,
na veškeré květiny poskytujeme záruku. Stačilo nás ihned kontaktovat a my bychom situaci vyřešili. Bohužel již nemůžeme řešit reklamace zpětně, neboť nelze prokázat stav růží. Děkujeme za pochopení.
Florea.cz

19. 9. 2015
Radka

Bylo vše v pořádku a bylo to velké překvapení, obdarovanou dojalo k slzám.

8. 9. 2015
Anna

komunikace s dopravcem květin byla bezchybná

kvalita květin mizerná, do tří dnů měly všechny růže hlavu dolů a šly do odpadů.
Velké zklamání.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 roky

Dobrý den, paní Karasová,
již podruhé nám dáváte hodnocení s 1 hvězdou, přesto, že jste u nás objednala opakovaně v jiných termínech. Předpokládáme, že první zkušenost tedy nebyla špatná, protože byste neobjednávala znovu.

Ke kvalitě můžeme jen zopakovat, co jsme již psali: Výdrž květin je těžké posoudit, neboť ze stejného data dodání (=stejné květiny) máme naopak pochvaly za výdrž. Je škoda, že jste nám toto nesdělila ihned, neboť jsme mohli vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

Vaši pochvalu našemu kurýrovi rádi předáme.

Příjemný den,
Florea.cz

20. 8. 2015
Anna

Líbilo se mi pouze dodržení termínu dodání.

Květiny byly doručeny bez objednaného přání.
V obou případech (zakoupila jsem 2 vouchery) do tří dnů byly k vyhození. Při zachování doporučeného postupu vloženy do vázy s přípravkem, umístěny v příjemně chladném prostředí domu bez přímého svitu slunce. Třetí den byly všechny hlavičky svěšené a kytice vyhozena. NEDOPORUČUJI využívat tuto nabídku.
Ochota personálu příkladná, dokonce mi telefonovala sama majitelka firmy, avšak kvalita květin byla nedostatečná.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den, paní Karasová,
za nedoručené přání jsme se Vám již omluvili a nabídli Vám jako kompenzaci doručení nových květin zcela bezplatně. Váš vzkaz se nám vůbec nezobrazil, takže jsme i přidali kontrolu přání do potvrzujícího emailu, abychom takovýmto situacím zabránili.

Výdrž květin je těžké posoudit, neboť ze stejného data dodání (=stejné květiny) máme naopak pochvaly za výdrž. Je škoda, že jste nám toto nesdělila ihned, neboť jsme mohli vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

Příjemný den,
Florea.cz

13. 8. 2015
Martin

kuryr super, spokojenost nade vse

za prve slibena vyziva nebyla dodana, za druhe kytky i v cerstve vode v chladne mistnosti jeste ten den vecer, tj. 10 hodin po doruceni KAPUT, neuveritelne, jak rychle ruze umreli

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
velice nás tato situace mrzí. Jednoznačně se stala chyba v expedici, kdy Vám nebyly zabaleny zaplacené výživy. Co se květin týče, je nutné je vždy seříznout a dát opravdu veliké množství vody, aby se voda dostala až do květů.
Na veškeré květiny dáváme 24 hodin záruku, takže Vám samozřejmě zašleme květiny nové.
Příjemný den.

5. 8. 2015
Svecova

růže byly miniaturní
poměr cena/kvalita katastrofa

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
Vaše reakce nás opravu mrzí. Veškeré údaje o velikosti květin jsou uváděny na našich stránkách včetně námi pořízených fotografií.

Velikost růží je hodnocena i v příspěvcích ostatních zákazníků včetně jimi zaslaných fotografií.

Za Váš názor děkujeme, ovšem nesouhlasíme s ním.

Příjemný den.
Florea.cz

Hodnocená nabídka: Kytice rudých řezaných růží
17. 7. 2015
Anonym

Špatná komunikace s prodejcem. Nelíbí se mi jeho přístup.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 roky

Dobrý den,
mrzí nás Vaše špatná zkušenost. Můžete nám, prosím, poskytnout více informací, abychom přijali opatření, která by zamezila podobným zklamáním?
Děkujeme za Vaše hodnocení.

Florea.cz

Hodnocená nabídka: Kytice rudých řezaných růží
16. 6. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.