Ano, ubytování bylo strašné – už jsme se Slevomatem projezdili republiku křížem krážem, ale něco takové jsme nikdy nezažili. Ubytováni jsme nebyli přímo v penzionu Rossini, kam jsme zakoupili voucher, ale ve vedlejší budově. Pokoj byl naprosto nevhodně koncipován, přestože jsme topení dali na maximum, byla tam zima, takže jsme si z pobytu oba dva odvezli silné nachlazení, koupelna měla dveře, které se nedali zavřít, takže tam byla zima nejcitelnější a nejnepříjemnější. Vybavení strašné, první večer šok, když se osprchoval jeden a druhý se sotva namydlil a začala téct studená voda (bojler s velmi omezenou kapacitou). Žádné věšáky ani nic na odložení věcí, ani mýdlo… Při příjezdu jsme marně zvonili na zvonek, až teprve když jsem volala na telefon, na kterém jsme pobyt rezervovali, jsme se dozvěděli, že máme klíče v trezoru na dvorku, žádné informace k pobytu při příjezdu, nic. To, že jsme si k snídani objednali míchaná vajíčka, kterých jsme se za 40 minut nedočkali a talíře nebyli doplňovány, takže už tak chudý výběr byl s každým příchozím ještě chudší, to považuji za nejmenší problém. Musím konstatovat, že mi naprosto nevyhovující podmínky ubytování připomněli raná devadesátát léta, kdy bylo možné ubytovat kohokoliv kdekoliv. Prostřednictvím Slevomatu už jsme navštívili mnoho míst, luxusní hotely i rodinné penziony, ne vždy bylo ubytování bez chyby, ale vždy to bylo vyváženo např. atmosférou penzionu apod. – osobně dávám přednost rodinným penzionům před odosobněnými hotely. Tady ale při sebelepší vůli nic pozitivního nevidím.
Vyjádření Slevomat.cz
Před 9 roky
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi mě mrzí, že jste nebyla maximálně spokojená a dle Vašeho hodnocení to vypadalo na jednu velkou tragédii. Určitě prověříme kvalitu ubytování a služby s tím spojené.
Ještě jednou se omlouvám za nepovedený pobyt a na účtu ode mě máte pár omluvných kreditů. Věřím, že za ně pořídíte nabídku, která bude na jedničku! :-)
Přeji báječné dny,
Jirka
Velvyslanec zákazníků
Slevomat.cz