Kategorie

LovciTuku.cz®

4,4 / 5 (336 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „přátelský přístup“

Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy

Dnešní nabídky LovciTuku.cz®

Hodnocení podniku LovciTuku.cz®

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Eliška

Milá lektorka, s cvičením jsem byla spokojena. Před a po každém cvičení nápoj urychlující spalování (jeho účinnost a kvalitu však nemohu posoudit, nevím, co to bylo). Rozbor skladby těla.

Zázemí ve školní tělocvičně není optimální, někdy nebylo kde se převléci, k dispozici pouze jedna sprcha při toaletách. Původní udávaná cena nabídky byla tudíž zcela nesmyslná.
Taktika provozovatele – sleva na další kurz za pozitivní hodnocení na Slevomatu – nemyslím, že je to v souladu s dobrými mravy.

Vyjádření partnera
LovciTuku.cz® Před 3 dny

(opět tu máme klienta, který hodnotí 13.1. 2017 a jeho voucher byl uplatněn 6. 4. 2016 20:01.)

Hezký den,

bohužel jsme v té době neměli svoji vlastní pobočku na Praze 2 Vinohradech a působili jsme v základní škole Jana Masaryka. Nyní máme vlastní luxusní pobočku s full indoor umělým povrchem (jako první v ČR).

Zajímavé je, že z vašeho kurzu pokračovalo přes 80% klientů a ostatní neřešily, jestli je prostor takový nebo makový. Přišli pracovat na svém těle a né se kochat výhledem z okna na Prahu.

Ohledně původní ceny.:
1) Představte si, že jsme schopný ve 03:00 ráno vzít klientovi mobil a probrat s ním, co si má dát k jídlu, když je na noční směně či co si dát ke snídani před prací.
2) Představte si, že každého klienta bereme jako individualitu a následně mu vytváříme osobní plány a jídelníčky na míru a vše za stejný poplatek.
3) Představte si, že jsme schopni klientovi nahradit jakoukoliv zameškanou hodinu, bez udání důvodu.
4) Představte si, že ... nebylo by lepší kouknout na web? Ať naše odpověď není moc dlouhá a dá se dočíst. :-)

Ohledně hodnocení.:
Vysvětlím vám, jak zde funguje hodnocení u poskytování SLUŽEB - PRÁCE S KLIENTEM (nikoliv prodávání výrobků, či členství do fitness centra apod.). - zde řeší v prvním případě chuť výrobku a ve druhém vzhled provozovny apod..

Jakmile je klient spokojen, což je u nás v tuto chvíli 92%, tak vše bere jako samozřejmost a nemá potřebu hodnotit. Pokračuje dále a nic neřeší. Pokud klient NENÍ spokojen, hodnotí VŽDYCKY, tak to funguje všude.

V každé nabídce zde na slevomatu klientovi garantujeme, že mu cena při zakoupení voucheru zůstává. To znamená, že pokud je spokojený a chce pokračovat, stačí nás ohodnotit zde na slevomatu. Tím pádem my máme reference na naše služby a klient má to, co chce.

Jinak bychom zde měli pouze špatné hodnocení, které by absolutně nevypovídalo o naší práci.

Děkujeme za hodnocení, ale znáte to, my jdeme stále výše. Budeme se rozšiřovat a stále na sobě pracovat.

Vaše hodnocení nás určitě nezastaví. :-)

Přejeme vám krásný den.

Rada Petr, jednatel lovcituku

13. 1. 2017
Užitečné? Ano
Flipsi

Nikdy více!! Tento projekt je bohuzel jeden z tech, kde nejde o dobro klienta. Cvičení zbytecne tvrde v nejlevnějších telocvicnach s nulovým zázemím. Jednotný jídelníček pro vsechny, ktery je snadno dostupný na internetu a jako bonus sleva na nákup
Herbalife. Coz asi bude duvod tohoto projektu. Mam velmi rada cvičení , ale po prvni hodině jsem chtela vratit penize a to nejen pro to, ze jsem byla hospitalizována a musela
podstoupit operaci, avšak to jsem netusila jak se k tomu autor tohoto projektu postaví. Po několika e-mailech mi bylo nabídnuto vracení penez a pry „aby z toho taky neco meli“ tak jsem mela na oplátku udelat vynikající recenzi s plným bodovaním. Chtela jsem vse vyřešit i s pojišťovnou, kterou nabízejí, ale nic. Dobra. Nechte si me penize, ale na oplátku me jiz nikdy nekontaktujte.

Vyjádření partnera
LovciTuku.cz® Před měsícem

Hezký den Andreo,

děkujeme za recenzi. Jste po dlouhých 4 měsících první, kdo není spokojen se službami, které poskytujeme. To asi mluví za vše. Rád bych vám také odpověděl. :-)

Při přihlášení jste si vybrala (podle vás) špatný kurz a časově nevyhovoval. Napsala jste nám tuto informaci v den, kdy kurz startoval a my vám přesto všechno vyšli vstříc a přesunuli vás do jiného kurzu.

(odpověď na první a druhou větu)

Navštěvují nás slečny od 16ti let až po dámy ve věku kolem 65 let. Nikdo z nich si nestěžoval na velkou zátěž při cvičení. Nejspíše to bude tím, že si zátěž určujete podle sebe a zvyšujete svoji fyzickou laťku ...
Ohledně nejlevnějších tělocvičen.: Tělocvična Yanka, která je jedna z nejkrásnějších a nejluxusnějších v Praze. Myslíte si, že je "levná"?!
Myslíte si, že mít svoji tělocvičnu na Vinohradech (Balbínova 32) s prvním full indoor umělým povrchem v České Republice je "levné"?! Odpovězte si sama ...

Jídelníček je na první měsíc pro všechny stejný. Nejdříve vás musíme naučit základy a pak se s vámi jako s klientem pracuje dále, viz. jídelníček na míru, osobní cíle, osobní domácí cvičení atd. Musíme postupně, jinak by to byl vyhozený čas a peníze pro obě strany. Veškeré informace co máme do vás musíme "hustit" postupně.

(odpověď na další věty)

Víme, jakou reputaci zde má společnost Herbalife a odmítáme jejich "praktiky" prodeje, ale víte proč je používáme? Ať se vám to líbí nebo ne, tak jejich výživové řady jsou v tuto chvíli nejlepší na světě. Chceme pro naše klienty to nejlepší a jestli to bude od "rákosníka na rohu" nebo od společnosti Herbalife je nám vážně jedno. Klient očekává kvalitu, tudíž kvalitu používáme. Mně osobně by tedy potěšila možnost nakoupit nejlepší výživové doplňky s až 40% slevou. Nechápeme v čem je problém ...

(další odpověď ...)

Po naší první hodině jste byla hospitalizovaná? To snad nemyslíte vážně?! Po první hodině jste odcházela s úsměvem a odhodláním na tváři ... bez komentáře ...

(a je tu ještě jedna ...)

Zakoupila jste zářijový kurz, ze kterého jste odchodila první hodinu. Následně jste vše chtěla posouvat dále (celkem jsme vás posouvali 3x) apod. Kvůli vám jsme museli odmítat klienty.

(Poslední, opravdu ... )

Za 3 roky existence jsme 8x vraceli peníze za neodchozené hodiny nebo nespokojenost. Klienti se většinou zachovají tak, že i přesto, že jsme vrátily plnou částku, tak jsme zde dostali hodnocení alá "neseriózní přístup, hrozná kvalita, příšerný, zloději... apod." Je to obrovsky nespravedlivé, protože náš systém a celý přístup ke klientům je jeden z nejlepších v České republice.

Děkuji vám za hodnocení, které mně opět utvrdilo v tom, že i když se snažíme sebevíc, tak se nemůžeme zavděčit každému klientovi.

"S láskou" ... Rada Petr, jednatel lovcituku

10. 12. 2016
Užitečné? Ano
Janinulka

přátelský přístup

8. 12. 2016
Užitečné? Ano
Kateřina

vše!

7. 12. 2016
Užitečné? Ano
Alice

Všechno naprosto perfektní – prostředí, lidi, program, … . Cvičební plán skvělý, parádní jídelníček, skvělé časy hodin, kdy si jistě najde každý ten svůj, možnost hlídání dětí je také velké plus a to na víc bez poplatků. Jsem nadšená.

6. 12. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (150)

Podobné podniky