Hodnocení podniku Studio Amon

4,1/5 (374 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Andrea

Nelze nic hodnotit, voucher nebyl uplatněn!!! Obrovské zklamání, zvlášť, když to byl dárek pro mámu…

26. 9. 2018
Anonym

Prostředí omšelé, personál nekomunikativní, měla jsem dojem že paní jakožto "zaměstnankyně"se snažila vyhnout práci.

Avízovaná doba zákroku byla cca 100 minut. Já jsem byla „hotova“ za půl hodiny. měla jsem zaplacené vláskování obočí k tomu horní a dolní linky permanentním makeupem. Paní mi udělala pouze něco s obočím. Po zahojení jsem zjistila že místo vláskování mám ohavné podélné rovnoběžné čáry růžové barvy a můj vlastní tvar obočí je úplně mimo, takže si ho teď musím vytrhávat. Na oční linky se s paní vůbec nedalo domluvit a po zjištění kvality práce je nechám propadnout. Už nikdy.

Vyjádření partnera
Studio Amon Před 6 měsíci

Dobrý den. Děkujeme za váš názor. Vždy každá recenze nám pomůže jak a v čem se zlepšovat. Hodnotíte naše prostředí cituji : omšelé? Toto je otázka vkusu. Personál nekomunikativní? Zaměstnanec se vyhýbá práci?? Každý z nás se někdy ocitne v prostředí které se nám nemusí líbit ale popravdě vždy jsem měla tolik úcty a slušnosti a nechala jsem si to pro sebe. Určitě nás neučily rodiče to psát na internet. Každý den chodím do obchodu nebo do restaurace či kavárny. Ne vždy je personál ke mě milý nebo komunikativní a je na mojí volbě zda si tu kávu dám a nebo se seberu a odejdu ke konkurenci. Tak je to i u vás. Vaše volba. Napsala jste Paní mi udělala něco s obočím.... Velice dobře znám postup naší kosmetičky. Vždy se s klientkou domluví jak na tvaru a předkreslí ho tužkou. Dle vašeho souhlasu začne s aplikací. Píšete že váš vlastní tvar obočí je úplně mimo.. Jsem si úplně jistá že po aplikaci jste se viděla v zrcadle. Proč jste to neřekla hned???? Proč to píšete tady.... Asi je jednodušší to napsat než to říct na místě. Vždy se dá vše napravit nebo dopilovat detaily dle vašeho přání. Tvar obočí po aplikaci je vidět. A pokud nejste spokojená stačí to říct. Je to jen otázka komunikace. Píšete že aplikace má trvat 100 minut. Délka procedury je u každého klienta individuální. Naše kadeřnice dělá melír a doporučená délka procedury je 60 minut. Ale jelikož melír zesvětluje dle odstínu vašeho přírodního vlasu jinak, takže délka procedury je u každého klienta individuální. Určitě jste četla a byla i poučená od naší kosmetičky že po prvním zákroku, jeho řádném zhojení a dosažení optimálního výsledku je dobré provést I, popřípadě II. korekci nejpozději 6 měsíců od úvodního zákroku. Po prvním zákroku se zjistí jak pokožka reaguje na daný aplikovaný pigment. Na základě toho je možné dále poměnit odstín pigmentu, výsledek lehce korigovat či doladit tvar dle přání klientky. Implantované pigmenty jsou pro organizmus cizí látkou, Působení obranných systémů, se organizmus snaží pigment postupně vyloučit z pokožky Proto nikdy po první aplikaci nemůže dojít k rovnoměrnému uložení pigmentu v pokožce a k zajištění jeho trvanlivosti. Kdyby jste místo psaní raději zavolala naší kosmetičce a domluvila se s ní na korekci. Věřím že by jste byla nad míru spokojená. Naše kosmetička má dlouholetou praxi a je smutné když recenze tohoto typu se zobrazí na našem profilu. Vážíme si každého klienta a mrzí nás že místo komunikace s námi se nespokojenost dozvíme touto formou. Stačilo jen zavolat a zeptat se.

21. 5. 2018
Pavladre

Nelibi se mi chovani personalu, zvlast sestry majitelky, neochota, ponizovani, atd. urcite bych se do salonu nevratila a nedoporucuji to nikomu.

Vyjádření partnera
Studio Amon Před rokem

Pani Dřevjaná, to že jste nám vyhrožovala již po e-mailu že pokud vám nenavrátíme peníze tak o nás napíšete zápornou recenzi beru ale že jste tu nenapsala celou pravdu to ne. Takže již s váma jsem měla já špatnou zkušenost jelikož rok čekat než příjdete uplatnit voucher na kadeřnický balíček jsem ustála a vyšla vám vstříc. Proto nechápu proč zápornou recenzi směřujete na mou reklamu. To za prvé. A za druhé zapoměla jste napsat proč a nebo na co je směřována tato recenze. Jednalo se o permanentní make-up. To že jste dorazila o půl hodiny naše kosmetička ustála. Bohužel to že při zákroku jste byla nepříjemná, nadávala jste to už ale ustát nešlo. Máme na to svědectví i jiných klientek. Ano, ne každému je tento zákrok příjemný uznávám ale tetování samo o sobě není vždy příjemné. Zkuste si zaplatit plastickou operaci a v půlce zákroku odejít?? Nikdo vám nevrátí peníze na základě vašeho rozhodnutí. Aplikace by byla řádně odvedena, materiál včetně jehly která se vždy po zákroku vyhazuje a barva byla použitá. Takže nechápu za co chcete navrátit peníze?? Naše kosmetička má za sebou roky praxe a věřte mi že jste první co takto v půlce aplikace odešla. Každopádně vám děkuji za další zkušenost. Já jsem myslela že recenze jsou psané z důvodu kvality odvedené práce. Ale vy jste recenzi využila ve svůj prospěch, jelikož o zákroku nebo hodnocení práce naší kosmetičky jste napsat nemohla tu jste totiž nedokončila. S pozdravem Studio Amon

11. 11. 2017
zuzana

arogantní přístup, prezentace 3D ruční vláskování obočí (pernament) se hodně vzdaluje realitě…výsledek ? obyčejné 30 – max. 40. ti minuté tetování včetně umrtvení… takže nečekejte žádné precizní nakreslení obočí, vyměření, (pokud máte každou stranu jinou)..dělá se to od oka…ochota ? chování pracovnice se vůbec nedá nazvat ochotou..
foto mám k dispozici pro zájemce…

Vyjádření partnera
Studio Amon Před rokem

Dobrý den. To že jste ohodnotila práci naši kosmetičky vám neberu jelikož každý má nárok říct nebo napsat svůj názor. Jen škoda že tento svůj názor nám nezdělíte osobně. Po aplikaci se vždy vidíte v zrcadle. Takže nedostatky které nám tu píšete jste musela vidět. To že to napíšete neřeší vaši nespokojenost. Píšete že naše pracovnice nazvala bych ji kosmetičkou. Na to má titul a oprávnění tuto funkci vykonávat byla arogantní. Někdy nás mrzí že mi nemáme právo napsat o klientkách stejnou recenzi. Je jasné že jsou zákaznice spokojené a nespokojené ale vždy se to dá napravit formou domluvy pokud je nespokojenost oprávněná. Dnešním trendem je napsat špatnou recenzi na internet a varovat lidi. Každopádně to nic neřeší pro vás. Ale i tak vám děkujeme za váš názor.

26. 9. 2017
Martina

při cestě do salonu jsem se vlivem dopravní zácpy krátce zpozdila, po telefonátu na studio mi bylo řečeno že voucher propadl. Prý jsem se měla omluvit 24 hodin předem!!!!!!! Katastrofální přístup.

Vyjádření partnera
Studio Amon Před rokem

Dobrý den. Škoda je, že tu neuvádíte o kolik jste se opozdila. Tento detail jste vynechala. Vždy když se objednáváte je jedno kam tak se uvádí datum a hodina. Pokud se člověk opozdí o pár minut tak to se dá omluvit. Ale ve vašem případě to nešlo o pár minut. Ale to víte sama. Volala jste nám až po 25 minutách. Záznam máme v telefonu. A cituji vaše slova " Asi jsem měla být u vás ale jsem uplně někde jinde" Takže slovo katastrofální přístup bych asi nebrala jako oprávněné.

24. 9. 2017
Vendula

Na termín jsem čekala 4 týdny. To, že mi jej následně paní kadeřnice zrušila 40 minut před příchodem kvůli střevním problémům, nebudu hodnotit. Stát se může opravdu cokoli. Ale to, že si paní majitelka salonu voucher uplatní v den, kdy jí zavoláte a rezervujete si termín (dřív než za měsíc pro mě termín neměla), to člověka opravdu dopálí! Zvláště ve chvíli, kdy po nepříjemné zkušenosti s jinou službou tohoto salonu (přirozený permanentní make-up obočí) chcete voucher stornovat. Slevomat toto nabízí do 1 měsíce od uplatnění voucheru. Za slovem „uplatnění“ si ale představuji poskytnutí služby, nikoli rezervaci. Voucher byl ze strany majitelky uplatněn již při telefonické objednávce a měsíční lhůta tedy vypršela. V telefonu nechtěla majitelka o stornu služby slyšet, nabídla pouze prodloužení voucheru do konce roku. Když vidím, jak vypadají služby poskytnuté tímto salonem, ve svém vlastním zájmu zde opravdu nezamířím.

15. 6. 2017
Vendula

Zakoupila jsem voucher jako dárek k narozeninám pro svou matku. Jako první mě zarazily extrémně dlouhé čekací lhůty (cca 4 – 6 týdnů). Během návštěvy salonu jí paní kosmetička sdělila, že má příliš řídké obočí, a proto jí metodu 3D vláskování nedoporučuje (kdyby měla přirozeně husté obočí, proč by se objednávala na přirozený permanentní make-up?). Matka si v dobré víře nechala poradit od „profesionálky“ a namísto 3D metody ji tudíž paní vytetovala klasický permanent (viz foto). Celkový čas procedury – 30 minut, cena 1 390 Kč. Po urgencích a reklamaci portálem Slevomat vrácen rozdíl ceny zaplacené a obdržené služby.

15. 6. 2017
Aloisie

Voucher jsem doposud neuplatnila a již
ani nechci. Paní kadeřnice již několikrát slíbila dat termín a přes urgence se vůbec neozývá. Na mou SMS sice zavolala, byla arogantní a přesto , že opět slíbila se ozvat (nikdy neměla diář) a na toto zavolání čekám 2.tyden! Bohužel jsem si pozdě přečetla komentáře jiných klientů , scénář stále stejný, paní prostě hraje na čas a pak mrtvého brouka.. Asi chce bez práce získávat peníze přes Slevomat a zřejmě se jí to i daří.

28. 5. 2017
Ondrej

nic…

Kde začít? Bude to těžké… Je hodně lidí, co využívají slevomat k tomu, aby zjistili, jak to v daném podniku funguje, vypadá, chutná (pokud se jedná o restauraci) případně jaký tam je personál a jaké je jeho chování. Pokud se mi někde líbí, milerád se tam rád vrátím bez využití slevomatu a rád tam utratím své peníze. Pokud se mi někde nelíbí, tak už tam nejdu. Bohužel, zde byl přesně ten přístup, kvůli kterému se v oblasti wellness budu držet zajetých kolejí a chodit tam, kde se mi to líbí a nebudu experimentovat. Na stránkách je psané, že voucher platí do konce dubna a že je nutné domluvit se cca 14 dní předem. Volal jsem cca 10.4. Zvedla to slečna, které očividně vadilo každé mé slovo a byla milá asi jako rakovina prostaty v posledním stádiu, s tím, že do konce měsíce mají plno. Zeptal jsem se tedy, zda by to nešlo přesunout na další měsíc. Velmi milá slečna odpovšdšla docela razantním NE. Tady bych rád řekl i další mé zkušenosti, kdy VŠE je jen o domluvě, kde v 99% podniků s tím nemají problém, vyjdou Vám vstříc a voucher klidně můžete uplatnit v dalším měsíci. Potom je tady to 1%, kdy platí „nejhorší je srážka s blbcem“… Přítelkyně poté volala ještě jednou a domluvila tedy nakonec datum (mimochodem – první věta od přítelkyně po telefonátu – panebože, ta byla protivná, absolutně se s ní nedalo bavit). Nevím, jestli slečna (paní) měla své dny, nebo je už od přírody tak protivná. Každopádně bych jí s takovým přístupem zakázal jakýkoliv kontakt s někým, kdo jim může do firmy přinést peníze (zákazníkům). Pokud se tak chová ke všem, tak se divím, že ještě nezkrachovali. Vzhledem k přístupu, jsme tam ani nešli a voucher nechali propadnout, bohužel. Třeba to tam mohlo být hezké, klidné a mohl to být super zážitek, bohužel asi ne s tímhle přístupem…

Hezký den

Vyjádření partnera
Studio Amon Před 2 roky

Dobrý den. Děkujeme za váš názor ale velice ráda bych se k tomu vyjádřila. Splatnost poukazu byla od 26.1 2017-30.4 2017 myslím si že doba na využití voucheru byla dostatečná. Píšete že jste si zavolal dne 10.4 2017 . Ale věřte že jste nebyl sám. Proto kapacita volných termínů byla omezená a vždy dáme přednost těm co volají před vámi. Snažíme se, aby klienti byli spokojeni bohužel ne vždy se to podaří. Velice ráda bych vám vyšla vstříc ohledně prodloužení splatnosti voucheru, bohužel z důvodu rekonstrukce salonu v následujících měsících to není možné. Proto splatnost voucheru byla do 30.4 2017. Chápu že jste naštvaný ale podmínky a splatnost voucheru jsme neporušily. Píšete tady o nás v tom nejhorším světle ale to že jste na domluvený termín nedorazily bez omluvy, to je podle vás v pořádku? Díky takovým klientům nemůžeme vzít ty co doopravdy měli zájem. Ohledně vašeho vyjádření k naší zaměstnankyni se nebudu vyjadřovat. Není jednoduché každý den vysvětlovat že odpolední neboli víkendové termíny vámi zvolené jsou již obsazené. Zkuste si někdy sednout na druhou stranu a poslechnout si to... Možná potom zvážíte věty co jste tady o ni napsal.. Já sama využívám slevomat a upřímně vždy si zavolám dopředu jelikož vím že před koncem splatnosti je vždy plno. Píšete tady že slevomat využíváte proto že rád poznáte něco nového a když jste spokojený tak se vrátíte nebo už nikdy více... Já slevomat využívám k naší reklamě. Nemáme důvod zákazníky odhánět. Podmínky ale této akce byli napsané čitelně a jak už jsem napsala z důvodu přestavby našeho salonu jsme tentokrát nemohly všem vyjít vstříc po době splatnosti. S pozdravem Studio Amon

1. 5. 2017
Olgamachova

Horní i spodní linky po týdnu zmizely, takže na očích nemám nic. Tomu se říká vyhozené peníze

Vyjádření partnera
Studio Amon Před 2 roky

Dobrý den, jen se chci zeptat, dříve než jste napsala tuto recenzi kontaktovala jste naši kosmetičku? Jelikož vždy po ukončení své práce informuje své zákaznice jak se chovat k pokožce po aplikaci co můžete používat a že kdyby nastal jakýkoliv problém že ji můžete kontaktovat. Vždy po první aplikaci se do týdne sloupnou stroupky. Tím ale proces nekončí. Vyhojení trvá ještě dva týdny a aby bylo vše v pořádku tak 1 měsíc. Po první aplikaci je barva velmi intenzivní ale po zahojení bude o 1/3 až o1/2 světlejší. Také po první pigmentaci může dojít k úplnému vstřebání pigmentu do pokožky nebo také k úplnému vyloupání se stroupky. Jelikož u každého člověka je to individuální tak se kontaktuje kosmetička a ta vám následně navrhne korekci. U korekce se dá opravit nejen barva ale i tvar. Spokojenost klientek je pro nás prioritou, proto by byla škoda kdyby jste nekontaktovala naši kosmetičku a domluvila se s ní osobně. Já sama mám permanentní make-up horních linek osmým rokem. Ráda vám je ukážu jak nás navštívíte. S pozdravem Studio Amon

15. 3. 2017
Aneta

– hezké prostředí
Podpora Slevomatu mi z voucheru v hodnotě 319 Kč vrátila 200 Kč v kreditech.

Proceduru (řasy metodou řasa na řasu) jsem bohužel nesnesla. Po nalepení nálepek na oči mi oči začaly příšerným způsobem tepat a v čím dál větších pohybech, až jsem se bála o svůj zrak. Navíc si paní kosmetička po nějakých třech nebo čtyřech řasách začala na chodbě řešit dost dlouhý hovor a mě nechala trpět na lůžku. Když konečně dorazila, řekla jsem, ať mi nálepky sundá. Několik minut jsem se vzpamatovávala a odešla se čtyřmi řasami na jednom oku, hodně podrážděnýma očima a psychickým traumatem. Jsem dostatečně poučena a o řasy se už nikdy nebudu pokoušet.
Musím ale říct, že to byl jen osobní zážitek a jiné ženy třeba s nálepkami problém mít nebudou a s řasami budou spokojené.

Vyjádření partnera
Studio Amon Před 2 roky

Musim reagovat na recenzi ktera zde byla vlozena ponevadz se mi zda opravdu nemistna.pri aplikaci ras se vzdycky musi podlozit vicko polstarky ktere se lepi na spodni rasy aby se s vrchnimi neslepili.bohuzel je to jediny zpusob ktery se dela bezne.slecna bohuzel u pri teto aplikaci zacala zmatkovat a hybat se a tvrdila ze je ji to neprijemne ze ma problemi s oci a ze to nezvladne asi.proto jsem chvili pockala zda se nezklidni abych mohla pokracovat.mezitim mi se prisla objednat pani a minutku jsem nechala slecnu lezet.pak slecna chtela po nalepeni ctyr ras skoncit proceduru na vlastni zadost.ja jsem ji jeste nabidla ze misto ras ji v hodnote voucheru trikrat vytrham a nabarvim rasy.slecna souhlasila ze to vyuzije.podekovala mi a ze se ozve.proto nechapu proc hani miu praci kterou ani nevyuzila.chapu slecna je mlada ale nez bude takto verejne hanit mou praci kterou se zivim a chci spokojene zakazniky aby si rozmyslela co vlastne svym lzivym komentarem zpusobi.

22. 11. 2016
Veronika

Příjemná obsluha

Ošetření je k ničemu. 1 oblast zabere 10 cm takže na břicho je třeba tak 6 „ošetření“ a podle obsluhy je to třeba alespoň 10× :-/.....Žádný úbytek rozhodně nečekejte :-D

17. 7. 2016
Evelyna

Neprofesionální přístup, nekvalitně prostříhané vlasy, nespokojenost rovněž i s barvou – kadeřnice špatně zvolila barvu ( fleky na vlasech ), nestihá, neumí si zorganizovat čas pro potřebu zakazníka, pracuje se 3 lidmi najednou. Byla jsem tam 3 hodiny, s konečnou úpravou vlasů, jakož to i s barvením, střihem naprostá nespokojenost. Kadeřnice je neochotná. Byla jsem velice zklamaná. Jsem si naprosto jistá, že už nikdy tuto slevu nevyužijí.

Vyjádření partnera
Studio Amon Před 2 roky

Dobrý den. Dekuji za Váš názor na svou práci ale velice ráda bych někdy ocenila aby jste tento názor mi zdědila osobně na místě. Doopravdy nechápu proč si tyto informace musím přečíst na hodnocení. Barvu i střih vidíte v konečném výsledků. Já kdybych byla nespokojena tak to řeknu.

4. 7. 2016
Michaela

porušení podmínky uplatnění – voucher stačí údajně rezervovat 2–3 týdny předem… ani náhodou.., člověk se dovolal a zpětného slíbeného zavolání se už nedočkal

Vyjádření partnera
Studio Amon Před 3 roky

Dobrý den. Omlouvám se, ale pokud to chápu dobře tak jste se nám dovolal a tim pádem vám byl dán termín rezervace? Pokud ale ne, a došlo k nějakému nedorozumění, tak ho velice rádi napravime. Jelikož jste se nepodepsal tak bohužel nevíme koho máme kontaktovat. Prosím o váše telefonní číslo a pokud je chyba na náši straně tak ji rádi napravime.

13. 3. 2016
Jitka

Paní mě nevzala na kryolipolýzu, nabídla mi za to službu kadeřnickou a výsledek byl žalostný. Již nikdy !!

19. 2. 2016
Kateřina

Zaplatila jsem voucherv tomto kadeřnictví a služby mi nebyly poskytnuty.po velikých průtazích s paní kadeřnictví a následného požadavku ze strany kadeřnice o zaplacení benzínu do jejího auta apod…jsme službu odmítla. Přesto jsem poukaz darovala mé známe a i ta byla odmítnutá s tím že vážená paní kadeřnice jí službu neposkytne…

Vyjádření partnera
Studio Amon Před 3 roky

Dobrý den, napsat špatnou recenzi umí každý bohužel napsat pravdu umí jen málo kdo. Milá paní Rabarová termíny na využití voucheru jste měla dva. Z toho na dva jste nedorazila.. První v sobotu 8.11 2015 v 8. hod. U tohoto termínu bych ocenila kdyby jste mi alespon napsala že nedorazíte, jelikož jsem nemusela jet do práce jen kvuli vám a mohla bych trávit víkend se svoji rodinou. Jelikož věřím že jste nevěděla že si vedeme evidenci klientek které bez omluvy nedorazí v daný termín, navštívila jste mě osobně 23.11 2015 kde jste mě nařkla že jsem vám zrušila termín a že jsem se vám už neozvala. Dostala jste druhý termín ve čtvrtek 26.11 2015. Po vašem odchodu jsem zjistila že jste v evidenci a ihned jsem vás kontaktovala telefonicky. Po vzájemné dohodě jsem vám termín ponechala pod podmínkou že mi zaplatíte projetý benzín ze sobotního termínu a já vám nenecham propadnout voucher. Podmínky na slevomatu jsou napsané čitelně. Ale bohužel ani na tento termín jste nedorazila a ještě jste mi napsala sms kde mi píšete že vy svou objednávku rušíte a voucher předaváte svojí známé. Nezlobte se, ale toto jednání se mi nelíbí, dva termíny zmařené kde jsem místo vás mohla vzit dvě jiné klientky.

Hodnocená nabídka: Kompletní kadeřnický balíček
14. 12. 2015
Veronika

Díky voucheru nekvalitně provedený melír, jen aby paní měla rychle provedeno. Melír nebyl dle přání proveden.

13. 8. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.