Hodnocení podniku Ristorante Vabene

4,4/5 (16 664 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jana

Vše bylo, jako vždy, bez chyby!😁

Není co vytknout..

17. 11. 2018
Jana

Nejde udělat rezervace.

17. 10. 2018
Lada

lokalita

neochota personálu, bylo vidět, že nemají zájem zákazníky, velmi malý výběr druhů pizzy – celkové zhoršení služeb
nedoporučila bych

27. 9. 2018
LUDEK

Podnik vůbec nereagoval na emailovou rezervaci, při osobní návštěvě nás sice usadil k neobsazenému stolu, vypili jsme nápoj, ale objednanou pizzu jsme si museli ke konzumaci nechat připravit do krabic a odnést ven z podniku.

26. 9. 2018
Nataša

Při pokusu o rezervaci bylo řečeno, že je 14 dnů plno, takže jsme to zkusili „na blind“ a po příchodu byly obsazen 3 stoly venku a 3 vevnitř. Byli jsme personálem dotázáni, zda máme rezervaci, jinak máme odejít. Na dotaz proč nemůžeme zůstat, když je skoro všude volno, bylo řečeno, že nestíhají s pečením pizzy. Pak po sdělení, že nám končí platnost voucheru, byli jsme vzatí na milost, ale nesměli jsem sedět venku i když bylo volno. Nerozumím, proč nabízejí vouchery na Slevomatu, když o tyto zákazníky nestojí.

18. 9. 2018
Petr

Opravdu spatna kvalita k cenikum v menu. A mimo voucher espresso za 3 eura? Mimochodem chovani k turistum taky strasne…

14. 9. 2018
Růžena

Prostředí OK, ale žádní hosté uvnitř restaurace, což bylo divné, jen na terase bylo poloprázdno. Pizza nebyla dobrá, očividně pracoval kuchař(?), kterého jsme sledovali od našeho stolu s nechutí a bylo to znát na jídle. Pizza byla bez chuti a vůně, jako někde ze supermarketu. Chybou je elektrická pec, která nemá ve Vabene místo, Je to velká škoda, protože podnik ztrácí na hodnotě, již tam nepůjdeme!
R.Köhlerová

18. 8. 2018
Katerina

Nevim, nebyli jsme tam.

Udelala jsem rezervaci , ale z duvodu nemoci se nam nepodarilo se dostavit. Na telefonu to nikdo nebral, abychom se omluvili. Voucher je nyni jako uplatneny :(

26. 1. 2018
Jaroslav

Prostředí

Do tohoto podniku chodíme řadu let a , někdy od Slevomatu, jindy za sebe. Vždy jsme byli spokojeni a personál se vždy choval na jedničku. Poslední návštěva vše změnila a přesvědčila nás že nikdy více. Do přinesení jídla to bylo relativně dobré.
Při objednání se na nás číšník podíval jako na někoho, kdo přišel obtěžovat, když jsme si neobjednali žádnou polévku nebo předkrm. No prostě jme neměli větší hlad a neradi necháváme zbytky, zvlášť když jsme věděli že se zde dobře najíme. Kuchař měl poněkud těžší ruku ať při obsluze pece nebo při krájení. Pizza by snesla ještě chvilku v peci, náplň z těsta klouzala a losos byl hotový jen taktak na rerré. A pak jsme se nestačili divit.
Přišla servírka a odnesla talíře, později přišel kolega a odnesl prázdné lahve, za krátko přišel další a odnesl skleničky, ani v jednom případě se nikdo nezeptal zda si něco přejeme, holt jsme byli na voucher.
Čas utíkal a my jsme, po zhruba třiceti minutách u prázdného stolu, potřebovali odejít. Tak jsem se se synem začala strojit, personál byl v klídku a je pravda že se s námi mile rozloučil, manžel zůstal a čekal na placení.
Později jsme se sešli u lékaře kde byl se synem objednán a při vypínáni telefonu mi stihl říct že musel odejít bez zaplacení, že si ho nikdo nevšímal a abych tam zašla, což jsem ihned udělala.
Nevím kdo poučil tento personál, jak se mají chovat k hostům, ale po příchodu jsem byla upozorněna, že pokud jsme něco chtěli, tak si máme někoho odchytit a že nemusím mít strach, že jsme si dávali objednávku přes restu a že by si nás našli.
Nechápu jak tito, ale i v obyčejnější restauraci se personál zajímá o své hosty víc než tato směna, tedy pokud nejste cizinci, případně klasicky platící hosté s plnou šrajtoflí.
Normální personál se snaží ukázat že má hosty a tak je nestrká v poloprázdné restauraci na místa kde je něčím omezen (kuchyní, ) pokud si sám neřekne, ale na usadí je na místa, kde kolem jdoucí mohou vidět jak dobře jídlo vypadá a jak hostům chutná, pokud sklízí ze stolu, zajímají se zda je vše v pořádku a zda si budou něco přát.
Zde je asi nový postup, obsluha se odchytává a s vouchery sem nelez.
Naštěstí je v okolí podniků dost a tak si můžeme vybrat, ale na sem už nezajdeme.

7. 11. 2017
Anonym

Do tohoto podniku chodím několik let. V posledním období jsem zde byla 3krát a jednoznačně již nikdy. Prostředí je velmi pěkné, ale já jdu i na dobrou piccu a kvalita se již velmi zhoršila. Je to placka potřená kečupem a čtyři kolečka salámu, trchu sýra, tak to si ji mohu rovnu koupit třeba v Tesku, kde mne bude v akci stát 1/3 a velký rozdíl nebude.

27. 10. 2017
Blanka

Personál nic moc, úsměv nevědí co je. Houpal se stůl a pizza byla suprově odfláknutá. Už tam nepůjdu a ani nedoporučím. Ostuda Prahy.

12. 10. 2017
Milena

Vabene je Vabene, už jsem tam jednou byla, ale teď raději hodnocení neuvedu. Šla jsem ulicí a viděla jsem jak dva muži jedli venku pizzy, to ale byly pizzy!!!!Kam se Vabene hrabe. Promiňte.

8. 9. 2017
David

chut, pizzar pekl pizzu moc dlouho jak pri prvej tak pri poslednej navsteve, pizza byla sucha a tvrda.. mega malo ingrediencii. Videli sme jak setri brutalne.. hruza

6. 9. 2017
Markup

Domluva s rezervaci super. Obsluha nas posadila k spatnemu stolu, dlouhe cekani na objednani. Jidlo nam nechutnalo.

19. 8. 2017
Olga

Jsou tam velmi „baby unfriendly“. S miminkem jsme se tam necítili vůbec dobře. Jsou tam zaměřeni zřejmě jen na zahraniční klientelu, k zákazníkům slevomatu milí nejsou. Pizza OK, ale poměrně malá a velmi drahá- kolem 200kč, nápoje také drahé- nealko 60kč

31. 3. 2017
Daniel

Dobré jídlo

Dlouhá doba než přinesli jídlo

27. 3. 2017
Jaroslava

Restauraci jsem v minulých letech navštívila několikrát a vždy bylo vše v pořádku. Ale v tomto roce 2017, kdy jsem Vabene navštívila 2× , jsem nebyla spokojena s jídlem. Pizza byla hodně ošizená, nevzhledná, ani jsem ji nedojedla. těsto bylo nepropečené, vlhké. Obsluha byla v pořádku, ale jídlo propadák, takže tuto restauraci už na voucher nenavštívím. J.Pokorná

16. 3. 2017
Andy

Pekne prostredi… to bylo bohuzel to jedine pozitivni 😞

Obsluha se nam prilis nevenovala…s cimz jsem podle hodnoceni pocitala, ale s cim jsem opravdu nepocitala byla nepozivatelna pizza – vylozene z ni tekl olej, testo bylo uprostred nedopecene a na krajich spalene a samo o sobe dost „nepizzove“, pripominalo spise testo na nejaky kolac… Jedine v poradku byla ta pepsi.. nikdy vic 😊

5. 3. 2017
Lukáš

„typické“ chování k zákazníkům Slevomatu. A to jsme si odnesli pizzy s sebou. Přesto i tyto dvě minuty stačili… Arogance a slova mezi číšníky „vo.e, zase trubky ze Slevomatu“. Nedokáži si představit, že bychom provedli rezervaci a chtěli posedět. Byla to jen zkouška, ale příště opět půjdeme ke Zdeňkovi(Pohlreich), za plnou cenu. Ale za to samozřejmě Slevomat nemůže.

18. 12. 2016
Michael

Mila obsluha

Hned u vchodu „vune“ sava… Elektricka trouba, kterou pizzar zapnul a nepockal asi na rozehrati, protoze pizza byla nedodelana… Pritelkyne zklamana zvlast z toho sava, protoze ukacko akorat cistilo okoli trouby…

28. 11. 2016
Pavel

chuťově výborná pizza

nepříjemná obsluha, připálená pizza

13. 11. 2016
Klára

Pizzerie je v centru na hezkém místě.

Nejsem zvyklá hodnotit podniky negativně, ale bohužel u této restaurace musím. Voucher jsem koupila již několikrát a byli jsme vždy spokojení, ale teď jsme byli natolik zklamaní, že již tuto restauraci nenavštívíme. Pizza nebyla vůbec dobrá. Kvalita pizzy a surovin je v souladu s cenou voucheru. Neumím si představit, že bych za takovou pizzu měla zaplatit 210kč. A za dvě pizzy s nápoji pak normální cenu 540kč. Jakmile jsme měli pizzu s nápoji, tak se o nás obsluha již dále nezajímala. Chtěli jsme si dát alespoň kávu, ale bohužel nebylo u koho si objednat. Když pak kolem nás procházela obsluha, tak jsem na ni zavolala, že bychom rádi zaplatili. Na účet jsme pak čekali 15min. Déle jsme to nevydrželi a šli jsme zaplatit k baru. Rozhodně nedoporučuji. Je to jen naleštěná bída.

31. 10. 2016
Martin

Chování číšníků, rozblemcaná pizza

30. 10. 2016
petr

Obsluha. S voucherem jste zákazník „druhé kategorie“ a tak se k Vám chovají. Zkazí to dobrou chuť pizzy.

29. 10. 2016
Marta

krásné prostředí staré Prahy…pokud jde o restauraci, tak bohužel jen manažer (ten byl perfektní a jemu patří velký dík)

neochotný personál, který vše jen obtěžovalo; neustálé tvrzení, že je restaurace plná, ačkoliv v restauraci nebyl nikdo a nebyla nikde žádná rezervace; pizza téměř bez ingrediencí a velmi průměrné chuti; velké zhoršení služeb a vlastně vůbec všeho oproti minulé návštěvě

28. 10. 2016
Martin

Tuto nabídku jsem využil už asi po šesté, ale musím říct, že postupem jde úroveň rapidně dolů. Vždy byla pizza výborná, ale při poslední návštěvě byla vyloženě nechutná, mastná, plavala na vodnatém protlaku a byla skoro bez ingrediencí. Vrcholem byly střevní potíže po návratu domů. Takže za nás už rozhodně nikdy více, bohužel. Ani personál tomu moc nepřidá, čím dál víc dávají najevo, že zákazníci s voucherem jsou podřadný póvl.

27. 10. 2016
Milan

Bylo znát na kvalitě provedení pizze a také na šetrném množství surovin. Už tam určitě nepojedu a nebudu ani doporučovat. Škoda že nejde dát 0 hvězdiček, protože i 1 je hodně.

22. 10. 2016
Markéta

nic a mrzí mě, že nejde ani zrušit ta jedna hvězdička
taky mě mrzí, že jsem tenkrát napsala vedení restaurace – zbytečně, když se ani neozvali, reagovali až na mail info, a nenapsala jsem na Slevomatí garanci spokojenosti, teď bych měla jít ještě na další voucher, vůbec se mi tam však po tom zkaženém svátku nechce

Vážená paní Blechová,
Níže uvedenou zprávu jsme považovali čistě za informativní.
Jak správně píšete a v jídelním lístku jste se přesvědčila, změnili jsme recepturu pizza Calzone.
Sušená italská šunka byla zaměněna za dušenou, sýr Ricota (tvarohový sýr) za Pecorino (kozí sýr), strouhaný sýr podáváme běžně jen k těstovinám.

S pozdravem,
Radek Ježek
manager restaurace

Ristorante VABENE Pizzeria
Malá Štupartská 5/636
11000 Praha 1, Týnský Dvůr
Tel. : +420 224 827 777 Tel.: +420 725 848 330 info@vabene.cz
www.vabene.cz

http://www.vabene.cz/wp-content/uploads/face.pnghttp://www.vabene.cz/wp-content/uploads/tripadv.jpg
From: Markéta Blechová
Sent: Saturday, August 6, 2016 12:13 AM
To: info@vabene.cz
Subject: Fwd: podnět, stížnost, reklamace

Dobrý den,

nějak se mi nikdo měsíc a půl neozval, tak posílám sem a žádám Vás o přeposlání vedení restaurace.

Děkuji a čekám na nějakou odpověď, proč kazí skvělý recept.

Markéta Blechová

---------- Původní zpráva ----------
Od: Markéta Blechová
Komu: iginvestment@volny.cz
Datum: 14. 7. 2016 0:54:00
Předmět: podnět, stížnost, reklamace

Dobrý den,

chodím k Vám od roku 2011 či 2012, kdy jsem ochutnala Calzone. Dnes jsem si k svátku zašla k Vám na pizzu a moc mě to zklamalo. Místo italské šunky náhražka v podobě dušené a sýr také vyměněn ( obávám se nejhoršího tj., že se to táhlo jako eidam, třeba se pletu, jen to už není vůbec dobré ) a mozzarelly tam bylo málo. Dokonce jsem si nechala ukázat jídelní lístek, na který se už nedívám, a k mému velkému překvapení jste změnili složení a ne, že by se někdo „spletl“. K druhé " obvyklé“ pizze jsme dostávali zvlášť strouhaný parmazán, dnes nikoli.

Velké zklamání

Markéta Blechová

12. 10. 2016
Michaela

Značný výběr a umístění podniku v centru

Skoro vše. Pizza naprosto amatérsky udělaná, chuťově i vzhledově.
Po 10 min po dojedení, kdy personál kolem nás jen chodil jsem pak konečně příchozí obsluze řekla, že jsem si před chvílí všimla, že celou dobu sedím vedle cizí žvýkačky, která byla na stole. Namísto omluvy a pokání jsem se dočkala zasmání a slov: „Aha, já si toho nevšiml – to asi proto, že jsem tam neseděl.. haha, to nevadí.“ Po honění tvrdé žvýkačky po stole odnesena i s talíři. Omluva ani jedna.

5. 10. 2016
Merlinka

Dobrý den. Z této akce jsem byl velmi zklamaný. Na to, jak vysoké ceny na tomto místě jsou, tak pizza byla velká bída a to jak chuťově, tak i vzhledově. Určitě je to jedna z nejhorších pizz, které jsem kdy jedl. Obsluha nás při příchodu po zjištění, že jsme Češi a navíc na voucher, ihned požádala, zda by jsme si mohli jít sednout dovnitř do restaurace. Ihned mi bylo jasné proč, nejsem hlupák. To, aby jsme na voucher nezabírali dobrá místa na zahrádce pro dobře platící cizince, kterých bylo kolem nás dost a dost. Uvnitř totiž neseděl nikdo, zato zahrádka byla zcela zaplněná. Nakonec jsme tzv. „mohli“ na zahrádce zůstat … Jedno je však jisté. Do této restaurace bych voucher už nikdy nekoupil a nikomu bych to ani nedoporučoval. Byly to naprosto vyhozené peníze a já lituji, že jsem voucher zakoupil …

Vyjádření partnera
Ristorante Vabene Před 2 roky

Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste s návštěvou ve VABENE nebyl úplně spokojený . Je pravda, že na kvalitu pizzy jsme měli poslední dobou více negativních ohlasů. Věřte, že se kvalitou pizzy zabýváme, nyní jsme i na základě negativních recenzí u pizz poupravili recepturu, změnili některé ingredience a provedli změny v personálu. Doufáme, že kvalita všech pizz bude v pořádku.
To že jste byl při Vaší návštěvě usazen na zahrádce je spíše bonus k Vaší návštěvě v rámci voucheru, jelikož při prodeji voucherů jsme jasně a transparentně deklarovali ,že voucher neplatí pro zahrádku. Je možné, že jste si toho nevšiml, ale Váš komentář k tomuto je dosti přísný a neobjektivní.
Zachovejte nám přízeň a přijďte naší pizzu ochutnat ještě jednou.
Děkuji
Jiří Pospíšil

14. 9. 2016
Soňa Novotná

Byla jsem vždy věrnou a velmi spokojenou zákaznicí tohoto podniku. Vždy když byla možnost si zakoupit v této restauraci voucher přes slevomat, učinila jsem tak okamžitě. Byli jsem tam se synem a mou maminkou vždy velmi spokojeni, a to i s velmi příjemou obsluhou. Ale po včerejším (podvečer 7. 9. 2016) zážitku s obsluhou (nikdo si nás nevšímal, nepozdravil, dlouhé čekání na obsluhu, žádný pozdrav při příchodu, odchodu apod.) jsem přesvědčena, že již tento podnik nenavštívím. Cítili jsem se tam jako největší „onuce“, které tam nejsou žádoucí. Je mi to velmi líto, protože jsem tento podnik kdysi měla velmi ráda. Pokud nějaký podnik nabízí jídlo přes slevomat, neměl by dělat rozdíl v zákaznících a měl by se ke všem chovat s úctou. Doufám, že se tato zpráva dostane i k majiteli podniku. Sona

8. 9. 2016
Petr

Tentokrát jsme velice zklamaní. Pizza byla v lepším slova smyslu divná a pro slevomat viditelně šizená.

30. 8. 2016
Jana

Obsluha milá

Jídlo hrozné

26. 8. 2016
Lenka

Španá obsluha. Asi pro to, že nejsme cizé národnosti, k cizincům se v této restauraci chovají jinak. Už nikdy více!! A poměr cena jídlo, za takové prachy bych si představovala něco jiného a né rozmrazenou pizzu.

16. 8. 2016
Andrej

Bohuzel nam servirka umyslne prinesla jejich domaci limonadu, ktera se nedala pit a to vyhodne za 170,–kc/0,6l!!Samozrejme nam to sdelila az pri odchodu. Kazdopadne jsem si vyzadal piti z voucheru aspon s sebou. Tento podnik patril mezi nase oblibene, ale myslim, ze dalsi navstevu uz vynechame…:-(

14. 8. 2016
Karolína

Max. poloha restaurace

Všechno! Pizza spalená, malá. I když jsme tam nechali dalších 150kč za piti, musíte sedět uvnitř, kde bylo šílené vedro. Nedostali jsme chlebíčky jako předkrm, u vedlejšího stolu, co si myslím, ze měli též voucher, tak dostali 😀😁. Jako hrozny. Sedite tam jak vyvrhelove. Docela dost personálu, ale nás ze začátku si nevsimali, věnují se cizincům. Pizza nechutna, horší jsem nikdy v životě nejedla, ale doopravdy. A rada: chtejte sedět v kuracich, ptz nás chtěli posadit do nekuraku a šílené vedro od pece. Nedoporučují podnik a nikdy víc, ani na kávu, na nic. Fuj!

20. 7. 2016
Jan

spoustu volných termínů

pizza horší než ze stánku v metru

14. 7. 2016
Lenička

Byli jsem tam už asi potřetí ale tentokrát to bylo opravdu hrozné. Obsluha ? Nebyli ani milý ani vstčícný a nebo možná ano ale k lidem ci neměli voucher. Pár který seděl za námi si musel dojít pro příbor k vedlejšímu stolu. Žádná vstřícnost a pizza průměrná. Myslím že už sem nezavítáme,

1. 7. 2016
Cechluk1

Nebylo to jako dřív, ošizené, menší výběr, menší pizza.
Škoda, chodil jsem pravidelně, ale už zájem mít nebudu.

19. 6. 2016
Pepik493

Velikost, chuť a tvar pizzy

18. 6. 2016
Sunny

prostredi

syrova pizza tentokrat osizena
arogance personalu

9. 6. 2016
Otto

Umístění restaurace je skvělé, uprostřed staré Prahy.
Výhoda pro cizince. Ale restaurace na to může hřešit a tolik se nemusí snažit získávat tuzemské, vracející se hosty.

Úroveň pizzy postupně, ale dlouhodobě klesá. Před rokem a půl vynikající pizza, nyní nedopečená a ošizená. a nechutná..

3. 6. 2016
Marian

Po příchodu do Vabene a usazení, jsme 20 min čekali než si budeme moci objednat. Nikdo si nás nevšímal a proudy obsluhy které kolem nás chodili, nás akorát přehlíželi. Museli jsme se sami přihlásit, aby jsme si mohli objednat. K pití jsem objednal láhev Chablis cca za 700,– Kč, které nebylo nachlazené na konzumační teplotu. Prostě bylo teplé. Couvert (pečivo s pomazánkovým maslem) přinesli až v okamžiku, kdy jsme již měli pizzu na stole. Obsluha stála v pozoru na zahrádce, kam usazují turisty a čecháčky s voucherama hezky usazovali dovnitř restaurace, kde jim byli ukradení, jak vzducholoď. Již dlouho jsem nezažil takové ponížení. Kdo má voucher, není host, ale zoufalec!?

31. 5. 2016
Jana

Tentokrate nic

Pokud restauraci vadi klienti s vouchrem, tak ať si tuto akci nekupují. Byli jsme zde s manzelem jiz ponekolikate a vzdy spokojeni. Nikdy jsme nevyuzili zdarma napoj, vzdy jsme si dali piti, abychom "jenom " nekonzumovali za voucher (ale ten jsem taky prece platila). Asi jsme tentokrate narazili na spatnou smenu, ale vse bylo otresne. Videli jsme kuchare, ktery pripravoval pizzy – na ne vse doslova hazel, zadny zajem, pizzu nekrajel, ale trhal. Pizzu nahodil na talire, deset minut tam lezely a potom nam byli prineseny. Musim rici, ze jak jsme vzdycky restauraci chvalili, tak tentokrat jsme zde asi byli naposledy.

Vyjádření Slevomat.cz
Před 3 roky

Hezký den,

děkujeme za vaše hodnocení. Moc mě mrzí, že po několika návštěvách jste byla nespokojená a zklamaná.

Zasílám vám na email malé překvapení a věřím, že další nákupy budou na jedničku.

Mějte se krásně.

Jirka
Velvyslanec zákazníků
Slevomat.cz

26. 5. 2016
L

*Přestože v celé restauraci bylo jen asi 7 hostů, obsluha nám odmítla místa v zasklené předzahrádce slovy:„na Slevomat ne“.*Personál byl velmi neochotný, až nepříjemný vyjma jediného číšníka s brýlemi.*Po 20 min.čekání na zaplacení (šli jsme do divadla) jsem se snažil zaplatit u výčepu, výčepní odmítl „tady se platí obvykle u stolu“ a otočil se zády, aniž by zaplacení dohodl. Celkový dojem byl velmi špatný. **Mám ještě 1 voucher do Vabene – pokud bych ho mohl vyměnit za jiný, tedy jinam, byl bych rád. L.Otáhal

14. 5. 2016
Sarka

Jídlo bylo velmi ošizené. Pizza téměř suchá. Personál dával najevo, že máme zakoupeno ze Slevomatu, že pro ně nejsme ti správní hosté. Již nikdy více.

27. 4. 2016
Pavel

Arogantní jednání staršího číšníka, který nás hned při příchodu do úplně prázdné restaurace upozornil, že nejsme vítáni, co kdyby přišli zahraniční turisté, kteří budou normálně platit, ne jako my s nějakým kusem papíru. Na pizzu jsme čekali skoro hodinu a to v restauraci nikdo nebyl. Objednat kávu bylo nemožné, kdyby prý náhodou přišli zahraniční turisté, aby si měli kam sednout. Takže nám bylo naznačeno, abychom už odešli.

23. 4. 2016
Markéta

Myslela jsem, že výši spropitného určuje host, nikoli obsluha. Dali jsme si ještě kávu a při placení jsme vložili do desek bankovku – nazpět jsme dostali desky s částkou pouze v bankovkách zaokrouhlenou na stokoruny nahoru… 40 % z placené částky je opravdu drzost!

20. 4. 2016
Michael

Pizza dobrá, až na to, že pancetty byl na pizze opravdu „ždibec“. Obsluha co donesla pizzu byla příjemná.

Nalévání pití do sklenic na víno. Po vyžádání normální sklenice mi pán donesl sklenici na whisky. Normální skleničky nevedou.

12. 4. 2016
Lukáš

11. 4. 2016