Hodnocení podniku Wellness Hotel Lužan****

4,1/5 (1 001 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Tomáš

Dobré jídlo, čistota pokoje, klidné prostředí

– pomalá a stále padající wifi
- katastrofální domluva s recepcí ohledně wellness procedur, které jsou součástí voucheru (tzn., že 4 dny jsme stále nevěděli, kdy budeme mít tyto procedury naplánové, přesto že jsme se stále ptali a zjišťovali – bylo nám poté řečeno, že v pátek, druhý den zase byla změna a z pátku jsme byli vyškrnuti a přesunuti na sobotu (bez toho, aby se někdo obtěžoval nám to sdělit), a už jsme se ani nedivili, že i z té soboty jsme byli přesunuti na neurčito)
- objednávání masáží na recepci – katastrofa – není tu žádný objednávkový počítačový systém – pouze se to píše na papírky, a stejně to není 100%
- placené parkování za 79,–/noc
- někdy pomalá obsluha v restauraci
- pokojské chodí až v odpoledních hodinách
- nedostatečné informace ze strany recepce při příjezdu

12. 7. 2018
Hana

výborná kuchyně, profesionální přístup na recepci

doplňování jídla během snídaně – nepružné, nedostatečné
špinavé povlečení při příjezdu:-((, celkový úklid
hluk z náměstí po 22 hodině

9. 7. 2018
Pavlína

Personál byl velice ochotný a dokázal nám vyjít vstříc ve všem.

Bylo tam každý den několik nedostatků, které kazili dojem z celého pobytu. Nato, že se má jednat o 4hvězdičkový hotel, jsou poměrně nekvalitní. Od špinavé vidličky v restauraci, přes nedoplněné slánky a pepřenky, rozbitou klikou na pokoji až třeba po nefungující wifi na pokoji. Bylo toho více, ale vše jsme se pokusili sepsat do jejich dotazníku na hotelu, tak věříme, že jim to snad pomůže ve zkvalitnění jejich služeb. V tuto chvíli však hotel nedoporučuji.

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 2 dny

Děkujeme za hodnocení i za pobyt! Ano, Váš dotazník mám u sebe a spolu s dalšími je mi inspirací ke zlepšení, např. wifi.

8. 7. 2018
Pavel

Personál počínaje recepčnim výborný, pizzerie výborný, wellness obsluha výborný. Ubytování a sprcha výborný.

Slabší obsluha snídaně a doplňování, děvčata nestíhala.
Pokoj 206 nad kuchyní a klimatizace odtud, stálá vůně z kuchyně.

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 2 dny

Děkujeme za hodnocení i za pobyt!
S vůní z kuchyně se pokusíme něco udělat :)

8. 7. 2018
Karina

Prijemny personal na recepci a wellness

Obsluha v restauraci a neuveritelne dlouha “cekaci” doba na veceri.

29. 6. 2018
Anonym

Prijemna obsluha.

Nabidka vecere. Cenove se nevejdete do nabizene ceny. Burgry, steaky.

29. 6. 2018
Josef

Byli jsme zde již podruhé. Co musíme opravdu pochválit byla pánská obsluha ve steak house. Škoda, že jsme tam nebyli na večeři již minulý rok. Opravdu profesionální vystupování. Každopádně i pizzerie je skvělá. Co se jídla týče, fakt je to super. Je vidět, že personál restaurací mají ten nejlepší. Ubytování oproti loňskému roku bylo ve větším pokoji, jen tam šel občas smrad z kuchyně. Vše bylo čisté. Po této stránce můžu ubytování zde doporučit.
Oproti loňskému roku konečně příjemná recepční (jen jedna ta při příjezdu).

Bohužel z wellnessu už tak nadšený nejsme. Jediné super byla asi hydromasážní vana. Masáž byl provedená špatně a každému úplně jinak. Drahá polovička měla masáž celého těla a já pouze krk a část zad. Bohužel byla masáž provedena špatně. Od masáže jsem se nemohl hýbat a 14 dní byl na neschopence. Dle vyjádření neurologa se jednalo o špatně provedenou masáž. Jedete na wellness a vracíte se na neschopenku.

Máme s čím srovnávat a tentokrát se wellness opravdu nepovedl.

Na opětovnou návštěvu jsme se těšili, ale teď už budeme rozmýšlet, jestli ještě někdy přijedeme. Pokud ano, já určitě bez masáže.

13. 6. 2018
Anonym

Na hotelu byl personál velice milý, byli ochotní pomoci. Pokoj čistý, útulný. Večeře byla výborná + snídaně také, přišli jsme až těsně před koncem výdeje snídaně a pořád bylo jídla dostatek.

ne moc příjemný personál ve fitcentru, segmentální analýzu jsme ani nevyužili neboť pán, který ji provádí neměl v daný den čas.

24. 5. 2018
Miroslava

Personál byl ochotný zdvojnásobit procedury, jelikož místo dvou osob odjela jedna. Pokoje krásné, okolí krásné.

Procedury šly ve velmi rychlém sledu za sebou, jídlo spíše průměrné, ale dostatečné množství.

31. 3. 2018
Hanka

Prostředí hezké, ale hotel se 4hvězdičkama vypadá jinak. Tady se zastavil čas-ubytování. Welness pěkné, i když málo personálu. Jedna osoba má na starosti všechno/včetně úklidu/. Fitnes předpotopní strojeponičené sedáky.

26. 3. 2018
Tomáš

Milý a ochotný personál na recepci hotelu.
Příjemné wellness.
Čisté a hezké pokoje.
Chutné večeře.

Zmatený číšník v hotelové restauraci.
Pokud přijdete později na snídani, tak vás čekají prázdné či poloprázdné tácy, ovoce již téměř nečekejte. O jídlo si musíte říkat..:o(. Přeslazené džusy a la vitacit.
Personál u snídaně v 4* hotelu nemá „pracovní úbor“ (růžové boty, a třičko, atd.).
Personál u snídaně pak uklízí pokoje hotelu (působí to low-costově u 4* hotelu).

8. 3. 2018
Monika

Takový lepší průměr, obsluha v restauraci milá, taktéž ve wellnessu, na recepci už méně, moc toho nevěděla

6. 3. 2018
Kateřina

+ Výborné a chutné večeře v pizzerii, příjemná obsluha
+ Výhled na náměstí
+ Ubytování a úklid naprosto v pořádku
+ Možnost veřejného parkování vedle hotelu
+ Wellness a jeho obsluha
+ Malá lednička na pokoji

– Při snídaních vázlo doplňování
- 3× jsme museli měnit nefunkční kartičku na vstup do pokoje, pokaždé nám bylo na recepci nepříjemně sděleno, že nesmí být u telefonu (byla pouze v prvním případě)
- Vypadávala či nefungovala wifi
- Pouze 1 zásuvka v pokoji, navíc zastrčená za stolem
- Při oxygenoterapii vypadávala hadička a vůbec to nedrželo na hlavě :( jinak wellness a masáž super

11. 2. 2018
Lenka Dosedělová

Pokoje dle popisu, čisté. Úklidová služba dorazila na výměnu ručníků, vše v pořádku.

Ubytování s polopenzí zahrnovalo snídani v podobě bufetu, kterému se nedalo nic vytknout. Od míchaných vajíček, párků až po musli a domácí buchtu. Večeře – tříchodová, lehké zklamání. Byly jsme nasměrovány do Stakehousu, kde byly ceny spíše vyšší (cena hl. chodu měla být do 189,–) a často tuto částku převyšovaly. Na můj dotaz, zda mají něco i bez masa, se mě číšník zeptal, proč teda nejdeme do italské restaurace o dvě patra výše (o které nás nikdo neinformoval!). Přesunuly jsme se tedy výše a obsluha zmíněné restaurace nás již při příchodu informovala, že bychom měly večeřet jinde a že na jídlo budeme čekat minimálně hodinu. Po náhledu do jídelního lístku nám došlo, proč jsme byly odkázané na spodní restauraci. Jídelníček byl velice pestrý, vybral si opravdu každý (i vegetarian) – ale to hlavní, ceny zde byly daleko nižší! Nic jsme nedoplácely a první den si opravdu pochutnaly. Druhý den jsme do této restaurace opět přišly večeřet. Obsluha si nás již pamatovala a hned po příchodu jsme se dočkaly velice milého přivítání (samozřejmě ironie). K večeři jsem si objednala pizzu – která byla lehce spálená. Kolegyně ovšem salát, který byl povedený. Obsluha od nás neobdržela žádné dýško a již při našem odchodu jsme byly s touto skutečností obeznámené, když si číšník stěžoval své kolegyni. Dalším bodem našeho pobytu byly procedury wellness. Všechny procedury nám byly naplánované do jednoho dopoledne! I když obsazenost hotelu byla zcela minimální. 2 procedury byly velice povedené, další dvě (inhalace, terapie kyslíkem) byly spíše výsměch než-li wellness procedury. Ale vrchol přišel až večer, kdy jsme měly objednanou saunu. V 17:00 jsme čekaly v loby wellness centra, kde ovšem nebyla živá duše. Šly jsme tedy na recepci hotelu oznámit tuto skutečnost a slečna recepční nám odpověděla, že tam přece máme jít samotné, že je vše připraveno. No, druhý den při odjezdu, kdy byla na recepci už jiná obsluha, jsme po dotazu, jak se nám pobyt líbil, vyložily tuto „sauna zkušenost“. Ovšem tato recepční nám odpověděla, že toto opravdu není normální, že v sauně jsme opravdu neměly být samotné a že se nám moc omlouvá! Opravdu nevím, kde se stala chyba. Celkově z poskytovaných služeb jsme měly pocit, že se nás snaží v hotelu ošulit a dávají nám najevo, že jsme přece ti, co přijely na voucher.

28. 1. 2018
Alena

Jenom pizzerie, kde jsme měli večeři

Chování personálu.

20. 1. 2018
Iveta

Nejlepší byly pokrmy ve steakhausu. Ubytování bylo standartní. Příjemní zaměstnanci.

Péči ve wellness centru nepovažuji za zcela profesionální. Naštěstí okolí nabízí mnoho vyžití a wellness nebyl náš hlavní důvod pobytu v tomto hotelu.

2. 11. 2017
Zdeňka

Líbil se nám velice personál hotelu. Jak ve Wellness procedurách, tak recepce. Milí a ochotní zaměstnanci.

Pokoje pěkné až na koupelnu, tam jsme nacházeli ještě vlasy ve sprchovém koutě a umyvadle a postele byly strašně měkké a na kolečkách? Pro milostné páry dost nepraktické. A ve čtyřhvězdičkovém hotelu jsme postrádali základní vybavení jako jsou župany a jednorázové trepky, které v těchto typech hotelech najdete normálně. A mrzelo mě, že v nafocené nabídce, kde byla k dispozici k hotelu luxusní restaurace, jsme na polopenzi byli odkázani na restauraci v podzemí hotelu, která neodpovídala nabídce.

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 9 měsíci

Dobrý večer,
mrzí mne Vaše částečná nespokojenost s pobytem. Dovolte mi se vyjádřit.
Za nedostatky pokoje se moc omlouvám a ubezpečím se, aby k takové situaci již nedocházelo.
Měkkost postelí jsem zkonzultoval s odborníky v oboru, kteří mě ubezpečili, že pro hotel s převážně "wellnessovými" hosty se doporučuje postel spíše měkčí k celkovému uvolnění těla (zatímco hotely s business klientelou preferují postele tvrdčí).
Kolečka také nejsou tak netradiční a mají za úkol ulehčit pokojským s převlečením postelí. Rád bych Vás informoval, že i přesto aktuálně řešíme investici do zbrusu nových postelí.
Župany jsou i u nás standartním vybavením pokoje v případě dvou- a vícenočních pobytů, bohužel v případě jednonočních pobytů jsme kvůli logistickým důvodům s prádelnou museli od této služby ustoupit.
Steakhouse je jednou ze dvou hotelových restaurací, kterou já osobně považuji za romantičtější a raději se tam se svou drahou polovičkou uchyluji, obzvláště na jejich výborné kuřecí křidýlka ;-)
Za Wellness Hotel Lužan
Lukáš Bernas, CEO

26. 9. 2017
Escham

Dobré ubytování a stravování, personál ochotný

Menší chaoz při objednávání welnes a boulingu

11. 9. 2017
Lenka

služba velnes

měkké matrace a večeře ve stejku

31. 8. 2017
Ppail309

Ochota personálu.

Večeře v restauraci zaměřené na americký styl.

23. 8. 2017
Lenka

Výborné jídlo.

Neochota personálu v posilovně.

14. 8. 2017
Zdeňka

Hotel čistý a personál je fajn. Výborná kuchyně.

Wellnes byla hrůza. Četli jsme recenze a spoustu lidí si na Wellnes stěžovali. Tak jsme si říkali že už to určitě bude dobré a bohužel nic se nezměnilo (voda i vana stále špinavé).

5. 8. 2017
Danuše

Útulné pokoje
Poloha hotelu přímo v centru
Snídaně
Kvalita jídla ve SteakHouse
Možnost vzít s sebou psa
Zajímavý koncept spojení hotelu a wwlness, cukrárny, SteakHouse a dalších podniků

Obecně se dá říct, že vždy bylo něco, díky čemu byla služba drobně nedotažená
- Za celou dobu pobytu pokojová služba neuklidila pokoj ani nevyměnila špinavý ručník
- Nikde ve wellness není k dispozici toaletní papír, což před koupelí nebo saunou či masáží docela vadí
- Jídlo v restauraci bylo víc než průměrné a ceny nadprůměrné (např. okoralý talilř od ohřívání jídla v mikrovlnce)
- chaos v uplatňování voucheru / museli jsme si prosadit přes recepci dodržení objednaného
- chybí propojení na informační cenrum města , které je na druhé straně náměstí na dohled, možnosti kulturního vyžití jsme si zjišťovali tam

1. 8. 2017
Rostislav

Vstřícnost personálu, pohodlné postele a sprchový kout.

Jíst jsme měli ve Steak House kde byla výborná obsluha a skvělé jídlo. Jenže ze ze tří večeři jsme tam strávili jen tu první a další dvě jsme museli absolvovat v pizzerii vedle. Jednak pizza sice dobré těsto ale s ingrediencemi se moc nepředali takže mi přišli pizzi docela chudé a jednak dost pomalá a neochotná obsluha a člověk se bál něco říct aby neměl v jídle extra plivanec a špínu z podlahy zdarma.

31. 7. 2017
ll

zařízení pokojů, dobré snídaně, milé uklizečky

při příchodu na recepci nezájem o hosty, slečna si hrála na mobilu a při našem pozdravu řekla moment a začala něco psát do PC, cca po 5 min nám monotoním hlasem sdělila číslo pokoje a procedury, měli jsme pocit, že jí otravujeme

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před rokem

Dobrý den,
mrzí nás přístup, s jakým jste byli uvítáni, ale věříme, že už se to nebude opakovat!

11. 7. 2017
Caesars

Personál byl milý

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před rokem

Děkujeme za hodnocení :)

26. 6. 2017
Lenka

Jidlo bylo vyborne, velmi prijemny personal.

Kvalita pokoje, ucpana sprcha.

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před rokem

Dobrý den,
mrzí nás nepříjemnost s ucpanou sprchou. Kvalitu pokoje se snažíme neustále zvyšovat, přestože jsme přesvědčeni, že je již na vysoké úrovni.
Děkujeme za pochopení a věříme, že příště budete spokojenější.
Kolektiv WH Lužan

23. 6. 2017
M

Bylo to příjemné prostředí a klid

Nelze platit platební kartou a veškeré útraty nesli sloučit do jedné a uhradit je na konci pobytu jak je to obvykle při běžném pobytu v hotelu

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před rokem

Dobrý den, platba kartou u nás je samozřejmě možná. Bohužel možnost sloučení do jedné útraty opravdu momentálně není umožněna z provozních důvodů.

5. 6. 2017
Věra

ubytování, wellnes služby

jídlo v restaurace. Nebyl výběr jídel, nemohla bych tam jíst víc než dva dny.

27. 4. 2017
Pisova

klidné prostředí a pěkná krajina

10. 4. 2017
Pisova

Ochota personálu.

----

5. 4. 2017
Jan
4. 4. 2017
Vitaskovahana

Přístup personálu.

Malý výběr z večeří. Ve wellness nedbalá hygiena ( stále stejné ručníky pro více lidí na lehátkách, podložky u sauny.

27. 3. 2017
Jan

Neomezené množství topinek.

Prostředí.
Způsob servírování.

27. 2. 2017
Pavla

Vybavení pokojů, služby wellness

Naprosto zoufalá kuchyně

21. 2. 2017
Pavla

– ochota personálu
- procedury byly velice příjemné
- jídlo bylo vždy vynikající
- snídaně formou švédských stolů

– nevím jak to mají s hygienou, ale neměly jsme omytý záchod, což mi docela vadilo
- hotelový pokoj byl hrozně maličký

14. 2. 2017
Vorlovamartina

ubytování, personál, masáže to bylo vše v pořádku

velmi špatné večeře, vyměnit kuchaře

29. 12. 2016
Tomas

Chování personálu ve wellness

Hotel neodpovídá 4*kategorii, špatný úklid, v kuchyni vše na „gulášovém“ základu nebo přelivu

25. 11. 2016
Vinoteka11

sauna a přijemný wellness personál

nebylo možno si domluvit procedury, při příjezdu byl dán strikně čas a hotovo, přitom hosté kteří přijeli druhý den tu možnost měli, hotel jsem rezervoval dlouho předem, stačilo naznačit a ne napsat, že se domluvíme na místě

4. 10. 2016
Kristýna

Příjemné procedury
Skvělé jídlo

Slabší informovanost
Málo volných termínů při rezervaci

2. 10. 2016
Barbara

Příroda krásna, výlet na Pravčickou bránu bych jen doporučila.
Masáž i masérka moc příjemná.

Hotel je spíš 3* než 4*. Na recepci bych čekala na pohled příjemnější personal, v restauraci by se jim hodila výpomoc. Okna do ulice, ze které nebylo nouzi o rušivé elementy. Hotel nemá moc ošetřené parkování.

22. 9. 2016
Petr

Nevim, jiz si nepamatuju 😉

Nevim

17. 9. 2016
R

jídlo, ubytování

masáže

7. 9. 2016
Lubomír

České Švýcarsko je opravdu krásné. Je to však spíše na týdenní pobyt. Pro nás je to z Opavy dosti velká vzdálenost na dopravu
a jízda téměř 7 hodin.

6. 9. 2016
Verča

Vybaveni pokoje, poloha hotelu, vyborna cukrarna u hotelu, super lokalita- nekonecne moznosti kam vyrazit na vylet.
Welness- prijemna maserka, vysla nam vstříc s vymenou procedur na jiny den.

Nektere pokoje maji okna na náměstí- hodne ruchu, neprijemna starsi recepcni- kdyz jsme se na neco ptali udelala z nas hloupe, ze nam vse rikala pri příjezdu nebo ze jsme to meli psane v potvrzovacím mailu.
Pizzeria by byla super, kdyby personal zvolil jiny pistup obsluhy hostu, vse dlouho trvalo i presto, ze byly obsazene 2 stoly a jeste jsme si museli veceri naplanovat presne na danou hodinu.
Wellnes- cekala jsem vice- dychani vonneho oleje z kastrolu nebo sauna bez aroma me moc neoslovila.

4. 9. 2016
Pavlína

Perfektní zákusky u večeře, opravdu byly čerstvé a chutné.

Strava malý výběr, samý steak nic moc.

3. 9. 2016
Hana

pěkné ubytování, dobrá kuchyň

na objednanou proceduru nebyl přítomen personál
v jídelním lístku chyběla lehčí jídla

28. 8. 2016
Pavel

Pěkné pokoje

Personál – obsluha pomalá, dlouho nás nechali čekat. Paní co obsluhovala u bowlingu pořád s někým telefonovala i když s námi mluvila. Myslím že jsou daleko lepší 4 hvězdičkové hotely.
Restaurace – dlouhé čekání na obsluhu a následné dlouhé čekání na jídlo.

18. 8. 2016
Lenka

Ubytovani

Restaurace ktera byla určena ke stravovani

17. 8. 2016
Vendula

Hotel byl moc pěkný a uklizený, restaurace i pizzerie pěkné a obsluha milá. Jídlo také velmi dobré. Nejlepší obsluha byla však na recepci.

Jediné, co se nám moc nelíbilo, byla slečna/paní masérka. Nejprve se nám celou masáž dusila a prokašlala ji, Takže si člověk moc „nezarelaxoval“. No a poté ještě byla velmi neochotná. Když jsme si totiš chtěli dokoupit masáž, řekla nám, že vůbec nemá čas. Ikdyž za celou dobu, co jsme byli ve wellness prostorách, tam nebyl nikdo jiný a ona si povídala s kolegyňkou a nebo o něco později jsme ji potkali před hotelem, kde kouřila a bavila se opět s kolegy.

29. 7. 2016