Hodnocení podniku Wellness Hotel Lužan****

4,1/5 (1 353 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Noskovadit

Pokoj neodpovídal 4* hotelu, procedury nic moc

12. 4. 2019
Marta

Wellness procedury a personál wellnessu
Vyzdoba
Cukrarna
Cistota

Vše ostatní slabší prumer-personal recepce, restaurace, informace od nich, jídlo, čekání na jídlo přes hodinu a půl, obouchane a popraskané talíře, bezbariérový hotel s barierovymi přestupy (do restaurace, wellness a jiných částí hotelu), pokoj malý

23. 3. 2019
Jakub

Milá recepce a během procedur. Dobrá sauna.

Střašná pizzeria, jídlo studené, nedopečené a personál se chová jak ke stádu dobytka…no děs. Maso páchne už když se nese, a po slušném požádání o vrácení jídla na vás hned obsluha vyjede, že je vše Ok a že to tak má být, aniž by se na to podívala. Procedury celkově o ničem, jen sauna stála za to.

4. 2. 2019
Anonym

Prostředí a přístup personálu v pořádku.

Postele na kolečkách se rozjíždí, špatná organizace procedur. Masérka zpusobila svou neznalosti blokaci páteře. Po aplikaci baněk byla okamžitě další procedura v předlohu. Inhalace. Nebyl dodržen klidový režim . Museli jsme vyhledat lékaře.

19. 1. 2019
Hana

Prostředí podniku, ochota personálu

Špinavé koberce na chodbě , nesvítil lustr na pokoji, špatný odtok vody ve sprše, byly cítit odpady, měkké madrace , na 4****hotel by to mohlo být lepší

16. 10. 2018
Olga

Jídlo, bylo vynikající.

Měli jsme okna směr náměstí a nelibil se nám hluk pod okny do rannich hodin. Dál přístup maséra mi přišel neprofesionální. Neodešel s mistnosti když se kolegyně měla připravit na lehátko. Podprsenku ji vyloženě strhnul kalhotky stáhnul do půlky zadku. A masáž nebyla masáž spíš to bylo hlazení a osahavani zadku. Já jsem měla masékru, takže mohu porovnat profesionální přístup.

29. 8. 2018
Hermanek

Ubytování vcelku dobré jídlo taktéž i když je problém vejít se do limitu 189kc

Welnes naprostá katastrofa. O masazi zad nemůže být ani řeč.

26. 8. 2018
Adam

Restaurace na jedničku a super výlety v okolí.

Hotel nemá 4* ani náhodou, pokoje malé, nemáji ani postele ale jen 4 matrace na sobě, bez klimy a pokoje do náměstí takze se ani jednu noc nevyspíte jelikož vám neustalle někdo řve pod okny, nejhorší dovolená.

13. 8. 2018
Martina

personál hotelu byl vstřícný čisté pokoje

personál pizzerie do které se chodilo na večeře nás nechal půl hodiny sedět u stolu se špinavými talíři po předešlých návštěvníkách a celková neochota personálu pizzerie

6. 8. 2018
Martina

První den příjezdu velmi profesionální a ochotný recepční, který nám poskytl všechny potřebné informace.

Druhý den už byla v recepci slečna, která jednala komisně až arogantně. Bohužel parkoviště bylo obsazeno (asi, protože pán nevěděl, kolik lidí je na výletě a kolik jich již odjelo). Procedury jsme využily jen částečně, protože při plně obsazeném hotelu jsme se časově nevešly. První večeře – skvělá a rychlá obsluha profi pana číšníka, druhý večer už to to tak nebylo. Jiná obsluha, neskutečně dlouho jsme čekaly, na zákusek a placení po večeři 50 minut. Je to, zkrátka o lidech…

21. 7. 2018
Lenissa

Příjemná recepce, hned vysvětlení všeho

Špatná a pomalá obsluha jak se ve steaku tak v pizzerii, zapomínali nosit desert jako poslední chod večeře, museli jsme jim říct o to 3× než to donesli. Díky tomu jsme v restauraci zůstali dvě hodiny.

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 10 měsíci

Mrzí nás, že jste měli problém se zákuskem v restauraci. Doufám však, že to nezkazilo Váš celkový zážitek.

17. 7. 2018
Tomáš

Ubytování, čistota, výhled na Rumburské náměstí, jídlo dobré ale cena příliš vysoká, příjemná obsluha na recepci, čistota po celém hotelu, ochotná a příjemná obsluha wellness

katastrofální obsluha u večeře, nezájem při příchodu a dlouhé čekání na obsluhu, dlouhé čekání na jídlo, nesrovnalosti v objednávce a při placení
wellness průměrný obsluha nezkušená

29. 6. 2018
Anonym

Casnik maserka

Dobrý deň začnem tým že táto návšteva bola za účelom zlepšenia našich služieb v nasom rodinnom penzióne ale moje očakávania boli na oveľa vyššej úrovni keďže sme prvý krát zvolili nákup cez Slevomat a pre istotu sme si vybrali hotel so 4*.Bohužiaľ neviem kto dáva hotelom 4*keďže tento spĺňal dobrú 3*.Izba priemerná bez minibaru, recepcia-sklamanie od meraný prístup. Wellness-inhalace-hrniec tepla voda deka oxyterapia na gauči s kys.hadickou masážne kreslo to všetko v jednej miestnosti😵župany a papuče nato zabudnite. Vecere a ranajky-v pivničných priestoroch hotela našťastie sme tam boli jeden večer lebo druhy by som to iste jest nemohla na veceru čakáte 45 min lebo v 4*maju len jedného kuchara hned na začiatku sa čašník ospravedlňoval naozaj profesionalita😅.No chudak co mal robiť. Zlaty klinec pobytu ak si večer chcete posediet dlhšie smola v nedelu večer urcite nie jedine vedľa -spinave Casino. Ale personál sa veselo bavil na terase v pizzerii po záverečnej 22.00 hod dosť hlasito nakoľko sme upozornili telefonátom na recepcii bavili sa ďalej do 24.00.Za nás prvý a posledny krat cez Slevomat. Na porovnanie si skúste pozrieť hotel ktorý má 4*Miraj nachádza sa v Lučenci a mimochodom spĺňa 4*.

18. 6. 2018
Michal

Kladně hodnotíme wellness ( ochotná paní ), wellness dle popisu z voucheru. Pouze nelogické časování, pokud přijedete s dítětem na 1 noc, tedy NE v 14 hod. na hotel, a máte wellness 60 minut, nelze nastavovat ( skoro bych řekl automaticky ) čas wellness paní recepční na PO 9 hodin ?. Jednak máte do 10 ti hodin opustit pokoj a přijedete li s dítětem 3 roky, nechcete aby jela celá rodina domů s mokrou hlavou, nehledě na to že opravdu nechcete vstávat s 3 letým dítětem v 6 ráno, balit se a spěchat na snídani. Naštěstí se nám povedlo přetermínovat wellness na NE 15:30. O to více, pokud je hotel téměř neobsazen a ve wellness není nikdo z předem objednaných hostů ( za nás wellness zcela prázdné ). Chválíme dobré jídlo, je to změna a ochotu obsluhy ve steak h. ( sice mladí kluci, asi méně zkušení ale snaží se a je to vidět ) Pokoje odpovídají, čisto a vybavení odpovídá popisu.

Jinak v celku pozitivní dojem naprosto poškodila paní recepční ( šlo pouze o jednu, ostatní recepční v pořádku, jméno dané, je uvedeno v listinném hodnocení hotelu ). Je neuvěřitelné, že se dnes setkáte s drzostí na recepci HOTELU, odsekávání a pokud se zeptáte odpovědi typu : Tak snad jsem vám to už říkala, néé. To je pro mne neakceptovatelné a zvykat si nebudu. Protože se objevuje tento komentář k " ochotě " personálu častěji v hodnoceních, buď zvažte své peníze utratit jinde ( tedy pokud se nejezdíte rádi dohadovat s personálem v hotelech – objektivně zde pouze s danou 1 slečnou, ale to stačí ) a nebo musí zasáhnout personálně vedení hotelu, je li toho kompetenčně schopno. Pokud by nebylo těchto excesů, hodnocení by bylo zcela jiné, ale na kdyby já za své peníze nehraju.

22. 5. 2018
Jařen

Domluva při rezervaci, vyšli nám vstříc ohledně naplánování procedur.
Jídlo bylo dobré, především maso.
Wellnes procedury

Personál recepce- po příjezdu vypadal velmi přívětivě, bohužel jen do prvního problému. Poté neochotná, arogantní.
Přiobjednaná postýlka pro 5ti měsíční se rozpadla pod rukama, což jsme nahlásili ihned po příjezdu okolo 15h. Okolo 18h kdy jsme se vrátili z venku byla postýlka stále nepoužitelná, byly jsme ubezpeceni ze každou chvíli bude opraveno. Okolo 20h kdy jsme sli z večeře byla postýlka stále rozpadla!! Okolo půl deváté konečně přišel člověk dát ji dohromady, v době kdy malá už téměř spala! Od nej jsme se dozvěděli ze mu volali teprve před 20 minutami! Takže řešení problémů katastrofa!
Na pokoji rozjíždějící se matrace, hucici lednice, papíry s informacemi o wellnes, restauracích apod. přes 3/4 roku staré, což jsme se dozvěděli až když jsme chtěli využít něco navíc.

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před rokem

Vážená paní (XY),
chápu Vaše rozlícení ohledně postýlky. Musím se však recepce zastat, opravdu se snažili našeho technika celý den zastihnout, bohužel se to povedlo až v 8 večer, jelikož měl naléhavé záležitosti, což byl i důvod, proč kontaktoval kolegu z jiného provozu. Nyní již máme číslo i na něj a situace se nebude opakovat. A recepční to též mrzelo, sama mi to líčila. Neaktualizované informace padají na mou hlavu, omlouvám se. V současnosti probíhá hodně změn a na některé věci při tom zapomenu, ale to není omluva. Děkuji za upozornění. Minibary jsme zakoupili na základě doporučení, bohužel hlučnost vnímáme rovněž a proto tento týden budou nahrazeny minibary od jiného dodavatele, které jsou bezhlučné. Postele jsou téma, které beru velice vážně a proto je již na spadnutí výběr konečného dodavatele zbrusu nových letišť.
Doufám, že nám v budoucnu dáte znovu šanci a přesvědčíte se sami, že se neustále zdokonalujeme.
Děkuji, Lukáš Bernas, ředitel hotelu

17. 4. 2018
Karolína

Sauna a na pokoji je masážní sprcha. Personál byl příjemný a paní na recepci nám poradila, kam jet na výlet. Výhled na náměstí.

Hlučné prostředí ( pizzeria). Na pokoji jsme měli 2 postele sražené k sobě. Ze začátku je to v hotelu trošku bludiště. A dva dny, co jsme tam byli, měli havárii vody. Takže chvilku netekla teplá voda. Pak tekla rezavá a tím pádem, jsme nemohli využit hydromasáž, kterou jsme měli ve voucheru zaplacenou. A hlučná lednička na pokoji.

17. 1. 2018
Terinkasyrova

Příroda okolo

Wellness nic moc, v restauraci jsme si mohli vybrat jenom hlavní chod.

7. 11. 2017
Jiří

Ochota personálu při rezervaci i pobytu

Není bezbarierový přístup do restaurace např. pro kočárky, na 4*hotel slabší vybavení pokojů, nic moc procedury, krátká otevírací doba restaurace

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 2 roky

Dobrý den,
mrzí mě Vámi udělené nízké hodnocení. Bezbarierový přístup do restaurace Steakhouse je v případě opravdové nutnosti pravdu krapet komplikovaný, to je bohužel způsobeno dispozicemi objektu, které nešlo při velké rekonstrukci nikterak vyřešit. Nicméně je zde i možnost ve vyjímečných případech navštívit druhou restauraci, kde bezbarierový přístup je a určitě by Vám personál hotelu rád vyšel vstříc.
S pozdravem,
Lukáš Bernas
Generální ředitel Wellness Hotelu Lužan

24. 10. 2017
Nada

Prostředí pěkné, chování personálu výborné,

Služby wellness na nízké úrovni,

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 2 roky

Mrzí nás, že naše wellness služby považujete za nedostatečné. Je to Váš názor a nemohu Vám jej vyvrátit. Za mne a většinu hostů našeho hotelu odpovídají vysoké kvalitě...
Přeji hezký víkend,
Lukáš Bernas, CEO Wellness Hotel Lužan

2. 10. 2017
S

Ubytování hezké, rekla bych lepší průměr. Jídlo vynikající.

Wellness procedury jedním slovem katastrofa. Nepříjemný personál u procedur, špinavé vany. Wellness v žádném případě nedoporučuji.

13. 9. 2017
G

Vrchní v restauraci steakhouse, profesionál u kterého je vidět, že ho to baví.

Hotel má mít čtyři hvězdy, ale tomu v ničem neodpovídá. Vybavením a prostorností pokoje. Neochotnou recepční, když jsme přijeli v jednu hodinu, tak i když byl hotel poloprázdný tak nám oznámila, že nástup máme ve dvě a nechala nás do dvou čekat. Na procedurách měla žena špínu ve vaně. Nepovedený pobyt, necítili jsme se tam dobře.

5. 9. 2017
Miroslava

prijemny personal ve welness centru

vyhled na namesti, ktery byl plny romskych spoluobcanu.
3 – chodova vecere – byla vecere za 189kc, kdy piti se plati zvlast, to se nam oznamilo az po objednani jidla.
Malo mist k sezeni na snidani.

21. 8. 2017
Daniel

Pristup personalu a jídlo.

Jelikož to měl být relax pobyt a oba dva dny jsme se s přitelkyní nevyspali tak jsme si moc neodpočinuli z důvodu nonstopu pod hotelem. A procedůry taky nic moc

16. 7. 2017
Pavel

Hotel, restaurace a pizzerie.

Welnes procedury podprumerne, celkem 5× procedura 1.1hod dohromady. Okoli hotelu, obsluha nevedela jestli je priloha v cene vecere.

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 2 roky

Mrzí nás, že považujete naše procedury za podprůměrné. Stojím za svým personálem a za sestaveným balíčkem, který je rovněž odrazem mnoha recenzí předchozích hostů.
S pozdravem,
Lukáš Bernas
Generální ředitel Wellness Hotelu Lužan

7. 7. 2017
Eva

Ve středu se vyměnila směna v pizzerii kde byli večeře a pan který nás obsluhoval byl dokonalý nejlepší den byl čtvrtek a opet večeře tentokrát ve steak house a tam bylo vse perfektní mladej usmevave ochotnej číšník sikovnej kuchař takže bezva vecer

4*hotel tak to ani náhodou postele které ujíždí šílene hlučný minibar na pokoji který hřeje doplnění základních hygienických potřeb na pokoji jako toaletní papír neexistuje ručníky po celou dobu stejne v utery příšerna večeře kterou jsem musela vrátit a neochotny číšník který se cítil ještě dotcene.jinak chaos ve všem.procedury nejdou přeobjednat tak jsme je ani nevyuzili.a placené parkoviště hotelu funguje kdo dřív přijde ten stoji nejde si ho objednat.jinak kravál pod okny do 2hod

1. 7. 2017
Barbora

- příjemná obsluha ve steak baru
– výborná večeře ve steak baru
– příjemná paní na recepci

- vrzající postel
– špinavý sprchový kout s plísní
– roztrhaný župan na wellnes
– ne příliš dobrá hygiena při hydromasáži – vana byla špinavá
– oxy-terapie a inhalace nebyly o ničem
– absolutně žádné soukromí při absolvování wellnes procedur
– přesně naplánované časy procedur, na některé jsme se museli objednat sami, i když bylo v ceně – nebylo pro nás místo (segm. analýza)

23. 6. 2017
Renata

Snaha personálu o řešení problémů, které by nenastaly, kdyby bylo vše jinak organizováno. Výborná kuchyně (večeře), snídaně ale bez fantazie – trochu vajíček, trochu müsli, párek, koláček – nenáročný si vybere.

Nutnost rezervace času na večeři v hotelu, kde jsem hostem a následné nedodržení rezervace. Na večeři tak bylo nutné jít dvakrát. Špatné otevírání dveří od sprchového koutu na pokoji. Drobné zkrácení termínu welness-sauna. kdy procedura začala o pět minut později než měla, ale její ukončení muselo být na čas. Hotel si určitě 4 hvězdy nezaslouží. Je tu prostor pro práci managementu hotelu. První patro hotelu je provozní a spojuje průchody více domů – na hotel poněkud atypické. Jídelna v suterénu působí jak když k hotelu nepatří (už jen díky rezervaci a přístupu jak když se jde do sklepa). Nepříjemné prostředí recepce – přihrádky na klíče jsou umístěné na stěny z dřevotřísky (působí jak provizorium), recepce tmavá, bezprostředně za vchodovými dveřmi, které se v případě pohybu na Vás automaticky otevírají a tím proudí dovnitř chlad. Recepční na sobě musela mít kabát, aby jí nebyla zima. V případě, že se neotevírá hlavní vchod, je zákazník odkazován na průchod pizzerií do hotelu z vedlejšího domu. Co nešlo ovlivnit – počasí. Díky tomu byl dojem asi o to horší, protože nešlo jít na výšlap.

2. 5. 2017
Josef

Procedury a masáže, hezké pokoje.

Příšerné hlavní jídlo, pokaždé studené a malý výběr.

15. 3. 2017
Bozakpetr

Špatná strava, večeře špatné obsluha podprůměrná, procedůry jsem si nemohl sám naplánovat.

9. 10. 2016
Gabriela

Lokalita

Nevhodné termíny procedur (téměř noční termíny). Nepřiměřeně dlouhá doba čekání na jídlo.

3. 10. 2016
Lenka

výlety po okolí
krásná příroda
vynikající jídlo v Pizzerii Lužan

služby welnessu otřesné, špinavá voda, nepříjemná masáž, dlouhé čekání na jídlo, prach v pokoji, špinavé koberce

22. 8. 2016
Roman

Útulné a čisté pokoje, příjemný personál

předem naplánované procedury bez možnosti dokoupení, jelikož bylo pořád plno, z lákavého tatarského bifteku se stal nechutný rozmražený karbanátek

28. 10. 2015
Ivana

Slušné ubytování, dobré jídlo

Velice slabé wellness služby

19. 10. 2015
Martina

hezké na cestování, výlety

přístup hotelu ohledně zařízení procedur – nešel vůbec změnit termín, jídlo (večeře) bylo hrozné.

2. 10. 2015
Bety

Prostředí, ve kterém se hotel nachází.

Úroveň hotelu absolutně neodpovídá 4*, a to stravou, ubytováním, ani službami. Procedury není možné absolvovat, na každý dotaz nám recepční ukazovala papír – „Podívejte, jak je to plné“. Masáž a oxygenoterapii nám nabídli v den odjezdu v 10.30, pokoj musíte opustit v 10h. Když jsem se na recepci zeptala, jestli si můžeme posunou check out až po vyčerpání služeb, recepční odvětila, že nikoliv a masáž, že máme až ve 12h, protože kolegyně zapomněla objednat masérku. Do sauny jsme přišli v objednaném čase a nebyla tam žádná obsluha. Špinavé sprchy, špinavé skleničky na vodu, nikdo nám nedal prostěradlo, ručník… Žádnou z doplňkových služeb jsme tak vinou hotelu nemohli čerpat.

19. 8. 2015
Veronika

Welness procedury a dobre jidlo.

Tento hotel nedoporucuji. Prvni co vas uvita je neprijemny cigaretovy zapach na recepci. V pokoji, ktery byl maly byli v posteli i v koupelne cerne vlasy. V restauraci obluha v nedeli zadny problem, ovsem v pondeli jsme v restauraci stravili dve hodiny, protoze na nas cisnici jednoduse zapominali a vse jsme jim museli rikat dvakrat. Na bowling jsme se nedostali, prestoze jsme tam meli rezervaci dvakrat. Pani nas ovsem poslala dvakrat pryc, ze nema mista, coz je opravdu usmevne. A vrchol vseho je mesto plne romu, kteri celou noc pred hotelem rvou a nadavaji. Urcite se sem nehodlame vracet!

13. 7. 2015
Barbora

Příjemný a milý personál wellness služeb. Velmi dobrá a vydatná snídaně. Nádherná příroda v okolí…

Po příjezdu jsme zjistili, že hotel je plný. Služby v balíčku jsme si museli rezervovat sami na jednotlivých místech (wellness, bowling, fitness), jejich termíny se časově překrývaly (bowling s masáží) a náhradní nám nebyly umožněny, takže jsme neabsolvovali vše. Večeře personál v restauraci trošičku nestíhal a upřednostňoval zákazníky, kteří nebyli z hotelu. Přítel hodinu čekal na objednanou pizzu, která ve finále byla syrová. Po požádání o dopečení opět čekal dalších 30 minut. Pizzu mu přinesli už dopečenou, ale úplně od popela, což se nedalo jíst….

17. 2. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.