Hodnocení podniku Wellness Hotel Lužan****

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jana

Hotel neodpovídá 4*, pokoje standardně vybavené, obsluha v recepci vcelku neochotná, proceduru jsme neabsolvovali ani jednu, nevyhovoval nám čas procedur. Když jsme chtěli čas procedury změnit, nebylo to absolutně možné. Komunikace mezi recepcí a wellness nefungovala. Když jsme si chtěli objednat proceduru zvlášť, narazili jsme ve wellness na téměř česky nemluvící personál, tak jsme to vzdali.
Jídlo vcelku chutné.
Mrzelo nás, že na voucheru nebylo uvedeno, že večeře je hrazená jen do určité částky a na toto jsme nebyli upozorněni ani při zahájení pobytu v recepci. Pak bylo až překvapení večer v restauraci. Tam aspoň obsluhoval velice příjemný číšník, ale jedna milá a vstřícná osoba v celém hotelu to bohužel nezachránila.
Takže shrnu – pro tento pobyt od nás jedno velké mínus.

20. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kačíí

Nelíbilo. Uż nikdy nic přes slevomat nekoupíme

9. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Majk13p

krajina

non-stop bar a hluk kolem hotelu

2. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Daniela

Velké zklamání. Zaplatila jsem si wellness s přespáním, wellness procedury jsem dopředu objednávala na den příjezdu. Mailem mi přišlo potvrzení, že mé požadavky – procedury na den příjezdu – budou předány masérce. (Považuji za domluvené). V den příjezdu mi bylo oznámeno, že personál na wellness v hotelu daný den není a bude až druhý den. S tím jsem nepočítala a musela odjíždět brzy ráno, takže z wellness pobytu bylo pouze přespání. Na recepci ani neměly snahu tuto situaci vyřešit, nebo kompenzovat.

29. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
K

Masážní sprcha v pokojové koupelně. Pokoj čístý. Úklidový personál velmi milý. Procedury příjemné. Jediné pozitivum ke stravě – k večeři jako dezert raw dort pro mou bezlepkovou dietu. Místo pro nádherné výlety do okolní přírody.

Pokoj orientovaný na náměstí – díky tomu veliký hluk až do ranních hodin. V pokoji rozbitá klika u koupelnových dveří – neopravená ani po nahlášené závadě, velmi hlučná lednice na pokoji – doporučení – lednice je nová, odpojit ji ze zásuvky. Snídaně vypadala jako bohatý výběr ale kvalitativně podprůměrná nabídka potravin. Večeře v balíčku v pizzerii – výběr z celého menu , ale bohužel podprůměrná kvalita. Objednaná bezlepková dieta, z pizzerie se sotva dalo vybrat, a snídaně pouze bezlepkový chléb, takže jsem jedla vlastní zádoby. Z procedur inhalace – obyčejný esenciální olej a vybraná vůně došla – proceduru jsem musela ukončit, zbylé vůně se opravdu nedaly udýchat. Bohužel za mě lítost za trávení dovolené v tomto prostředí, kdy nejste host, ale ten z davu „Slevomaťáků“.

26. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Martin

Až překvapivě dobrá kuchyně a obsluha v restauraci.

Hotel se prezentuje jako „na hranici Českého Švýcarska“. Že do něj ale musíte jet další hodinu autem, to už je vedlejší. S tímhle přístupem si klidně místo Pravčické brány mohli dát k nabídce obrázek Karlova mostu a napsat „poblíž Prahy“, vyšlo by to zhruba nastejno.

Další věc, která nás šokovala, byl extrémně proti-zákaznický přístup recepční. Tak nepříjemnou recepční, kterou její práce evidentně se*e – skoro stejně jako klienti – jsem snad ještě nikde nezažil. Mimořádně arogantní a nepříjemná ženská. Dojem trochu zlepšily až další dvě její kolegyně, které měly službu později.

Wellness procedury nám byly nastavené na 12:20, což při vzdálenosti z Českého Švýcarska znamená totálně rozhozený den. Nakonec jsme se proto rozhodli wellness raději vynechat a zůstat v národním parku. Na slušně položenou otázku, zda by nebylo možné to přehodit na později nebo např. sobotu ráno před odjezdem, nám totiž ta milá paní sdělila: „Ani náhodou! Časy tady určujeme my. Jestli se vám to nelíbí, máte smůlu.“ Takové jednání jsem vážně ještě nezažil, navíc v hotelu, který se prezentuje jako 4*.

Co se týče pokojů – když pominu nefunkční trezor a špinavý sprchový kout, tak to byl naprostý standard, nic extra moderního, ani nic extra hrozného. Jen s ohledem na pozici hotelu (v Rumburku na náměstí) bylo v noci dost živo a manželka se během těch dvou nocí vůbec nevyspala.

Upřímně říkám, že to byl ten nejhorší zážitek z posledních let. Jestli přemýšlíte o návštěvě Českého Švýcarsa, nedejte se zmást a této nabídce se velkým obloukem vyhněte. V opačném případě budete litovat a tlouct se do hlavy, že jste udělali tu chybu a jeli jste do tohoto šíleného hotelu hrůzy, který od Českého Švýcarska leží navíc asi 50 km daleko.

3× FUJ a absolutní nespokojenost

Nejhorší zážitek a nejpříšernější pobyt, který jsme za několik posledních let absolvovali. V žádném případě nedoporučuji.

22. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kozlová

Neochota personálu, špína v pokoji, většina služeb nebyla možnost využít, neboť byly obsazené a čas wellness určuje nepříjemná recepční. V našem případě jsme dostali čas uprostřed večeře.

18. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
sarka

Jidlo

Procedury nic moc, večer se nedalo spát, všude samy cikán.hlidane parkoviště -katastrofa.uz nikdy více!!!!!

Nabídka na slevomatu s velkou slevou byla stejná, jako za pobyt na stránkách hotelu bez slevy.takze klamání zajaznika!!!!!

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 3 měsíci

Dobrý den,
i ceny za pobyty na stránkách jsou zlevněné. Proto jsou pod názvem "Speciální nabídka".
Procedury jsou podávány v nejvyšší kvalitě a s určitou měrou hlučnosti v centru města musíte počítat.

24. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lenka

Všechny procedrury nám nacpali na ráno od 9, vše najednou, hlavně aby to.bylo rychle. Přijeli jsme tam ve 14 hodin s tím, ze budeme mít dostatek času na vše… Nikomu nedoporučuji…

Vyjádření partnera
Wellness Hotel Lužan**** Před 3 měsíci

Dobrý den,
mrzí nás, že jste si pobyt neužili. Nicméně takový je standardní postup a naopak jej hosté vyžadují, aby neměli celý pobyt nabouraný několika různými termíny a mohli jít třeba i na výlet.

23. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ondřej

Jediné, co se nám na pobytu líbilo, bylo jídlo a obsluha restaurace.

Rozjíždějící se postele na pokoji, vstup do wellness přes zakouřené schody a zázemí hotelu. Wellness procedury si nemůžete naplánovat sami, časy jsou přesně dané a jakmile se vám náhodou stane, že nestíháte, automaticky o procedury přicházíte bez možnosti náhrady. I když vlastně není o co stát. Například inhalace = voda z rychlovarné konvice v hrnci + 3 kapky oleje do aromalampy apod. Jediná sauna je celkem v pořádku. I když například během našeho pobytu v sauně nás rušila paní, která přišla na úklid.
Celkově si hotel 4* rozhodně nezaslouží. Byli jsme zklamaní…

4. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Honza549

Okolí, procházky

Špína ve vířivce
Ne zrovna ochotný masér
Restaurace nic moc

30. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ndidi

I liked being there with my darling!

We very much enjoyed visiting the pravicicka brana and having the walk all the way up to it through the forest. The color of the trees were amazing in fall.

The hotel staff were not very helpful and we had our massaging sessions early in the morning. We would have preferred having it in the afternoon. The food was not so great

The shower in the room was HORRIBLE! The water kept on clogging up very fast whilst showering..

We would not want to go back to that hotel. The hotel we were in was like 3 hours away from Czech-Switzerland and if you don't have a car it's not easy getting there. So don't let the picture fool you guys..

26. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ludmila

Na pobytu se nám nelíbilo vůbec nic.

Nejhorší pobyt, který jsme kdy absolvovali. Kdyz si objednáte pobyt ve 4* hotelu, tak přece musí byť vše OK. Ale pozor v tomto případe to neplatilo. Recepce při příjezdu neochota. NÁSTUP na večeři v 17.00, ale když jsme hladovi chtěli večeřet bylo nám sdělení, že až 17.30h. Dobre počkali jsme, ale před večeří jsme se šli na večeřet😂, abychom mohli jít na welnes balíček (vana, kyslík, inhalace) nic více nám nebylo nabídnuto. Tam se nám vůbec nevěnovali, jako bychom tam nebyli . Navic službu ve wellness, placenou námi, to ani náhodou. Nestíhali? Neochota? 😐 Pote následovala konečně večeře v cene cca 185 Kč, když dražší doplacení sami. A tam byl ten zásadní problém . Objednali jsme si biftek médium well, médium well ano, ale na povrchu biFtEku Černá při pálení krusta, kteRA byla hořák (prelita) omáčkou. Dovolili jsme si jídlo reklamovat. Obsluhující personal restaurace drzý, arogantní. V kuchyni byla kucharem reklamece uznana, ale pry jiz nemaji maso, tak nás poslali do pizzerie. A to jsme jeste nemili menu dobrano. TO UŽ BYLO NA NÁS PŘÍLIŠ. ŠLI JSME NA RECEPCI. POPSALI JSME PROBLÉM, chtěli jsme zápis , nelze dle sdělení recepční. U příjezdu recepční ne upravena, neochota a evidentni nezajem , a ta právě vůbec nereagovala na nás zájem na welnes nad rámec ceny. Ta večerní o něco lepší, ale stále s neochotou nám sdělit jména personálu v restauraci (pak nám řekla David, Marek). Přestože nám bylo řečeno, že manager bude ráno kolem 9h, , jak jinak Zřejme Pro nás nebyl . Termín našeho pobytu 30.10.- 31. 10. 2016.
Jen pro porovnání 4* hotel Luzan v Rumburku, nelze srovnat s 4* hotelem Park Inn Holiday v Brně. TAK PROC OBA MAJÍ 4*? NEUVĚŘITELNÉ! !!!!.
LUDMILA POTASOVA

Žádáme o zaslání tohoto hodnocení na vedení hotelu Luzan s opatřením ke sjednání nápravy.

5. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ondřej

Steakhouse obsluha

Úklid pokoje společné chodby
Bowling rozbitý
Voda ve hydromasáži špinavá zapáchající. Chtěli jsme si přiobjednat masáže bohužel to nešlo celý pobyt.

21. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
L

Služby a personal welnes

Přístup personalu hotelu, večerní stravování........................

25. 8. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Martina

Hotel disponuje velmi kvalitní masérkou. Dobrá restaurace pizzeria.

Prakticky vše – přístup personálu, komunikace dopředu s personálem, neplatila polovina domluvených věcí, proklientský přístup minimální. Matrace relativně proleželé. Steak house docela tragédie včetně chudáka nezkušeného klučíka. V hotelu se konala soukromá akce a nikdo nás neinformoval o tom, že budou dělat poměrně veliký hluk do brzkého rána (asi do 4 do rána) a nedalo se moc dobře spát. omluva nebo kompenzace žádná.

17. 8. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Olinapislova

Skoro všechno. Pokoj byl zatuchly a po otevření okna , kdy jsme chtěli vyvětrat jsme měli před oknem odvetravani z kuchyně ( vune kuchyně ). Jídlo bylo nic moc (obsluha o jídle a pití věděla dost málo, nedokázal nikdo poradit a vysvětlit co vlastně servírují ). Měli jsme zaplacen wellnes pobyt…po příjezdu jsme dostali pouze jeden čas (kdy jsme nemohli pote na výlet ani před ). Prosila jsem o jiný časový termín. Bohužel bez výsledku. Poprosila jsem tedy pouze o masáž (20 min. Vse ostatní jsem ozelila, ani toto mi nebylo vyhoveno). Při rezervovani pobytu mi bylo zdeleno, že není problém si pote vybrat čas wellnesu. Kdyz jsem se ptala na trasu do českého Švýcarska, dostala jsem pouze jednu trasu na výběr. Takže ani v tomto směru, nebyl personál dostatecne vyškolen. urcite bez doporučení.

8. 8. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
František

Byli dvě věci, které mi zabránili se otočit a odjet domů již po pár hodinách v tomto hotelu. Cukrárna vedle hotelu a obsluha wellness. Příjemná a vstřícná. Vzpomněl bych ještě jídlo v restauraci bylo chutné. Na pokoji bylo uklizeno a byl přiměřeně vybaven.

Celou dobu jsem si říkal, že rčení „nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci“, zde platí beze zbytku.
Časy wellness procedur nám nadiktovali na recepci již na začátku a nešli změnit. Některé procedury si snad vymysleli – napařování se nad hrncem horké vody ;-)))
Restaurace byla hezká a v době večeře v ní bylo asi 30–40 lidí, což se ukázalo pro 3 obsluhující číšníky nad jejich schopnosti, tak jsme na jídlo čekali 105 minut. Starší číšník ho přinesl s omluvou, že za to může recepce (?!)
Nejhorší zcela jistě byla obsluha na bowlingu. Nejdříve nám do vína vylila sedlinu z láhve, po reklamaci prohlásila, že to přece neudělala schválně, nalila sice novou skleničku, ale chtěla po nás zaplatit všechny tři skleničky. V té době ze šesti drah fungovali dvě. Rezervovali jsme si dráhu na večer a když nás viděla z okna na náměstí před hotelem, pokřikovala na nás, jestli za těch 10 minut skutečně přijdeme. Bowling si nechala zaplatit dopředu (asi použila zkušenost z odpoledne a chtěla mít jistotu zaplacení). V té době již fungovala pouze jedna dráha a ta slečna asi 3–4× za hodinu musela rozpohybovat. Chtěl jsem po ní stvrzenku za platbu bowlingu a dozvěděl jsem se, že „se nemám do ní šíbovat“. Vystavit stvrzenku jí trvalo celou hodinu.
Město je malé a skoro nic tam není. Auto jsem chtěl „schovat“ na placené hotelové parkoviště, ale prý není hlídané, ale je tam kamera a recepční tam vidí. Parkoviště uzavřené pouze v noci.
Špatná organizace, demotivovaný, otrávený a upracovaný personál. Management hotelu by se měl rychle sbalit a zkusit méně náročnou práci.
V žádném případě nedoporučuji.

6. 7. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jan

Hotel si hrál na 4*, měl však reálně tak 2. V sobotu nám bylo zděleno, že máme jít s těhotnou manželkou na večeři do kuřácké restaurace a jestli se nám to nelíbí, tak ať si to nějak zařídíme a při odjezdu jsme objevili pod postelí exkrement, doufejme, že ne lidský.

18. 6. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Sophia

Velice milé paní recepční a číšníci v pizzerii. Pomodoro polévka byla vynikající!

Koupili jsme si tento zážitek kvůli tomu, abychom se zrelaxovali a rozhodně Nedoporučuji! Když už se prezentují jako wellness hotel, tak ať alespoň pořídí žaluzie – v noci do pokoje svítilo z náměstí, těsnění hlukové – bylo slyšet všechno, co se děje v chodbě a venku před hotelem…a řádnou neproleženou matraci. Snídaně v tmavých sklepních prostorách a to nemluvě o kvalitě. Káva jako z instantního pytlíčku – a to ještě do Illy šálků!?
Wellness perličková koupel ve vanách z Bauhausu – to máme i doma a bez vodního kamene, které se z trysek vyplavily. Pán nás poté poslal se převléknout bez možnosti se někde osprchovat (Opravdu wellness beze sprch??) Na otázku ohledně Oxygenoterapie nám pán profesionálně odpověděl, že je to sezení, kde budeme dýchat vzduch.

19. 5. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lukáš

Většinou snaha personálu vyjít jakž-takž vstříc. Snaha byla, ale nebylo co nabídnout. Bowling celkem potěšil. Prostředí hotelu na náš vkus luxusní, o to větší překvapení, že v krásných protorách nebylo co nabídnout.

Popořadě:
V den příjezdu žádný plán, všechny „procedury“ až druhý den.
Na pokoji většinou vypnuté topení, tudíž nepříjemná zima.
Večeře ve „steakhousu“ nejstrašnější (!!) zážitek. Jídlo jak od Tricatela – krásně naservírované na pohled, vypdalo opravdu luxusně. Po ochutnání totálně přesolená polévka, maso zase naprosto nedochucené, steak tvrdý, v hamburgeru uplně suché mleté, ostuda názvu steakhouse. Že „večeře zdarma“ znamená to nejlevnější jídlo z menu (ostatní položky znatelně dražší a je třeba je dopaltit), to nás asi zas tak nepřekvapilo. Alespoň nová servírka se snažila žehlit totální propadák.
Sauna v noci po večeři: procházka v županech po opuštěném hotelu v doprovodu recepční, která nám předala ručníky a nechala nás napospas sauně samotné v opuštěném wellness patře. Těžko vyčítat recepční, spíš vedení to bylo úplně šumafuk.
Druhý den snídaně formou bufetu ve steakhousu, který opět nezklamal: bláto s názvem „kafe“ a jídlo opět bez chuti.
I přes minimální info o časech procedur jsme na ně dorazili: chvíle sezení ve vaně o samotě, čichání kapek do aromalampy z hrnce ve vyříznuté díře ve stole završené čicháním kyslíku z brýlí pro důchodce. Co slíbili, to nějak splnili, ale nevypadalo to, že by na nás byli moc připraveni.
Zájem o masáže navíc (možná naštěstí) nevyslyšen, protože nebyla masérka. No a „segmentální tělesná analýza“..... Ani nás už nepřekvapilo že nás chvíli před odjezdem z hotelu ještě týpek v posilovně pustil na váhu s funkcí měření tuku a vypsal o tom „formulář“. Wellness si asi představujeme každý jinak, ale za nás prostě Lužan ne…

Dvoudenní dovolenou zachránila prozíravě po cestě zakoupená flaška alkoholu a lechtivá společenská hra. (Nevinné hrátky – doporučujeme ;) )

4. 2. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hedus

Dobrá lokalita hotelu, naprosto skvělá paní masérka Lucie. Večeře a snídaně byly špičkové.

Personál restaurace byl otrávený, že zase přijel slevomat, nejspíše. Nelíbilo se nám, že procedury jsme měli automaticky naplánované, bez nějakého dotazu, jelikož máte nějaké plány. Rozbitý bowling, vykompenzovaný kávou a zákuskem v cukrárně, na který jsme se moc těšili… Využití sauny pouze v jednom volném termínu a to v den příjezdu v 22:00 hod. bez jakéhokoliv objednání nápoje. Prostředí sauny bylo v takovém stavu, že jsme se ani nešli osprchovat, raději.. Tento hotel rozhodně neodpovídá *****, spíše tak 3 hvězdám..

3. 9. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
František

region ve kterém se hotel nabízí

v hotelu snad nic nefunguje, bowling, klimatizace… hotel je hodně pod hranicí **** škoda

18. 6. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Nikola

Paní na recepci byla velmi nepříjemná! Přijeli jsme po dlouhé cestě s malými dětmi, nechala nás čekat. Při odjezdu (odjížděli jsme o 2 dny dříve) se nás ani nezeptala, proč odjíždíme dříve (žádná snaha o vyřešení problému?) a pouze od nás přebrala klíče a víc se nestarala. Pokoj špatně uklizen, prach na parapetu a nočních stolcích, sprcha špinavá, že se člověk bál do ní vlézt! Koupelna velmi malá, přitom se hotel prezentuje prostornými pokoji! Všude po hotelu nepříjemný zápach, cigaretový kouř smíchaný se zápachem z pizzerie. To samé v pokoji, pokud jsme si chtěli vyvětrat, pustili jsme dovnitř další zápach, tentokrát z restaurace. Pod okny nedopalky od cigaret. Wellness jsme radši ani nezkoušeli a jeli domů. Přijeli jsme se dvěma dětmi (chápu, není to asi hotel baby friendly), ale před zakoupením voucheru jsem volala do hotelu, kde mi bylo sděleno, že s dětmi klidně můžeme přijet a že se do pokoje URČITĚ vejdeme se dvěma postýlkami! To nebylo možné v žádném případě, nakonec jsme měli jen jednu a stejně jsme se nemohli hnout! A o hotelovém parkovišti někde v tramtárii za hotelem ani nemluvím. Tohle opravdu není 4hvězdičkový hotel, respektive služby tomu neodpovídají, což dokážu sama porovnat, jelikož jsem pracovala jako vedoucí provozu v 3hvězdičkovém hotelu.

20. 5. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.