Hodnocení podniku Bungee Jumping

4,4/5 (351 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Aleš

Bungee jumping – seskok z jeřábu ze 120 metrů Brno 30.8.2018. Tato nabízená akce je částečně podvodná. Vše v pořádku jen byl problém, že seskok nebyl z uváděných 120m, ale dle mého laserového dálkoměru 81.51 m, který je vždy spolehlivý a jeho výrobce uvádí measurement accuracy +/-1 to +/-2 meter do 1500m. Pan pořadatel nám na to řekl/ukázal na mobilu, že výrobce jeřábu uvádí maximální výšku 120m. Na můj dálkoměr se samozřejmě podíval nechtěl, protože moc dobře věděl, že mám pravdu. To je to samé, jak kdybych vezl zákazníka autem rychlostí 100 km/h a tvrdil mu, že jedu 200 km/h, on mi to nevěřil a já mu řekl: tak se podívejte, výrobce uvádí maximální rychlost 200km/h, takže jedu 200km/h a nediskutujte.

Zde odkaz na jeřáb: http://www.jeraby-autojeraby.cz/terex-demag-ac-350 Naměřil jsme vzdálenost naší pozice od pozice osoby v nejvyšším bodě několik vteřin před seskokem. Záznam o vzdálenosti posledního měřeni byl následně zdokumentován snímkem (viz foto). Vzdálenost od osy pádu byla 19m. Bohužel nám chyběl stativ a kdo zkoušel někdy natáčet mobilem přes monokulár v druhé ruce chápe, proč jsme nemohli pořídit reálný videozáznam. Kdo nevěří, ať si vezme nebo půjčí dálkoměr a uvidí sám.

√(83,7×83,7−19×19)=81.515

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vážený pane Rajchrt a Soukup. Již jste u nás potřetí a stále máte s námi problém. Na fotografii máte záběr nějakých stromů ... no comment.

30. 8. 2018
Aleš

Bungee katapult Praha:
– Chování tlustého muže v červeném tričku a černých brýlých (běloch okolo 40 let). Jinému zákazníkovi nebyl zážitek z určitých důvodů umožněn a tento muž to tam začně velmi hlasitě a hrubě řešit před ostatními zákazníky a ještě říká, že začne být sprostý.

Pro daného zakazníka mám pochopení. Ostatně jsem byl stejný případ, ale mě zážitek byl umožněn. Pořadatelé nemohou pochopit, že když si na tomto webu pro zážitek vyberete určitou lokalitu (v tomto případě Prahu), tak posléze máte možnost využit do určitého data voucher ale problém je v tom, že ani v jednom datu se zážitek nekoná. Pořadatel se, ale brání tím, že jste si zakoupil univerzální voucher a můžete s ním kamkoli. Ostatně nechápu, proč jsou v možnostech míst uplatnění napsaná místa, na kterých se zážitek do ukončení data využití voucheru nekoná.

Jinak největším adrenalinem při zážitku je bolest. Druhý den skoro nemohu hýbat krkem a velmi nepříjemné na třísla. (nikdo vás na místě neupozorní)

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vážený pane Rajchrt a Soukup, Váš poukaz byl platný a proto jste byl katapultován. Poukaz pána platný nebyl a dožadoval se užití přes 2 měsíce propadlého poukazu. K Vašemu vulgárnímu vyjádření se nemusím a nechci vyjadřovat.

25. 8. 2018
Vojta

Nic, neochota, chtějí doplatek 3000kč, naprostá ignorace zákazníka

Nic, neochota, chtějí doplatek 3000kč, naprostá ignorace zákazníka, NIKDY si od nich nic v životě nekoupím. Propadly mi dva poukazy, termín sem měl rezervovaný v daném termínu, jenže prej se skákalo jen do 26.7 a na internetu byl výběr i jiného termínu, a termín jsme si měli vybrat dle termínů na www.bungee-katapult.cz Nikdo nás předem neupozornil na doplatek a 3000 u sebe ani běžně nenosím na věci které mam zaplacené, pán byl opravdový ZMR*¨
Nikdy víc…

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vážený pane Vojtěchu, chtěl jste použít 2 měsíce propadlý poukaz v rozporu s podmínkami k užití poukazu. Doplatit do plné poukazu jste nechtěl, abyste mohl použít propadlý poukaz. Více k Vaším vulgárním výrazům se nebudu a nemusím vyjadřovat.

24. 8. 2018
Kateřina

Nic

Bohužel nejspíš nevyužijeme, pán nabízí 1!!! Termín za rok a v tu dobu jsme mimo ČR. Velice mě mrzí přístup, kdy pán je ochoten nabídnout náhradní termín za příplatek 1500Kc. Jelikož to byl dárek, tak za odbarovaneho i za mě velké zklamání

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vážená paní, termíny jsou na webu xtreme-sports.cz a www.bungee-katapult.cz vždy rok dopředu a na www.bungyjump.cz. Skáčeme přes 100 dní v roce, tzn. skoro každý 3. den. V Harrachově skáčeme každou středu a neděli ( přes 100 dní v roce). V Chomutově skáčeme každou sobotu, tj. skoro 30 dní v roce a z jeřábu 10 x do roka. Užití poukazu po platnosti bez doplatku není možné, pouze s doplatkem do plné ceny.

16. 5. 2018
Kocourek

Tak jediné co se mi tak líbilo bylo leda počasí a to s voucherem nemá nic společného :)

Nevím, zda-li mi tato malá tabulka bude stačit, ale zkusím to stručně. Domnívám se, že jsem dosti nenáročný zákazník většinou dost pozitivně naladě, ale toto byl už od začátku jeden velký OMYL!!! Už od prvního telefonátu, kdy pán byl neskutečně nepříjemný, arogantní a nedalo se mu skoro dovolat mi bylo jasné, že to asi nebude stát za to. Obdržel jsem velmi brzký termín seskoku a já hlupák koupil ještě i mému kamarádovi další seskok k jeho 30. narozeninám – to byla chyba. Ten naopak pospíchal na pozdní rodinný oběd a potřeboval spíše dřívější termín, což mu nebylo vyhověno a záměna za můj prý nepřicházela v úvahu. Po telefonu jsme se pouze odvážili slušně zeptat, kudy s tam dostaneme (že už jsme dole na parkovišti) opět arogantní jednání typu: , , Na parkovišti se snad neskáče ne, najděte si to na mapě laskavě´´. Měl jsem 100 chutí se na místě otočit. Poté další organizační zmatky a ve finále výtky že jedeme skoro pozdě ( (s 40min náskokem). Nepříjemné jednání i ze strany asistentky. O té bych tu mohl napsat i celou knížku. Celkově vše ve spěchu, bez zájmu, jediného úsměvu, energie, příjemné atmosféry či čehokoliv jiného. Už i ostatní ´´skokani´´ nebyli díky nim v příliš veselé náladě. Člověk si pak pomalu nemohl skočit ani v klidu, aniž by pán ihned nezačal stresovat a odpočívat nebo kamaráda i strčit i když jasně řekl že skočí sám a do 10 sek. Na cigárko pauzy po 10min však čas vždy byl pro pana šéfa. Seskok jsem si opravdu skoro vůbec neužil ani přes krásné počasí a slovo EXTREMNI bych raději vůbec nepoužíval. Byl jsem na horských drahách po Evropě i USA, skočil si padákem, let paragladikem, bungee seskok a rychlou jízdu sport. autem a toto bylo jednoznačně nejslabší i když přehlídnu chování personálu. Většinu výše uvedených aktivit jsem učinil díky skvělým nabídkám SLEVOMATU a poprvé po 8 letech vážně zvažuji, že já i celá rodina či nejbližší známí přejdeme ke konkureci na HYPERSLEVY či jiné stránky, když vidím, čím se tu mohu nechat napálit. Nechci žádné litování ani kompenzaci, ale nechalo to ve mě tak silný negativní zážitek (i v kamarádovi a jistě desítkách dalších), že jsem musel něco takového napsat i kdyby to nepomohlo. Je to škoda si kazit jméno značky, když jsem vždy mě slevomat.cz jako NUMBER ONE/ Numero uno v TOP slevových portálech…

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vážený pane Filipe Mikeši, k Vaši recenzi se vyjádříme velice stručně: 1, cestu na Bungee Jumping najdete na našem webu http://www.bungee-harrachov.cz/bungee-jumping-kde.html , kde je vše krásně popsáno. 2, pokud jsou všechny časy plně vyrezervovány a jeden z vás si termín rezervuje první, tak je vám přidělen dostupný termín. A druhý z Vás si rezervuje seskok po týdnu, tak je mu přidělen dalši nejbližší volný termín. Pokud chcete skok v jeden čas, tak musíte k rezervaci poslat obě čísla poukazu najednou, nikoli s týdení mezerou. 3, Plošina není určena pro vyhlídku na 20 minut ale pro seskok, po vstupu na plošinu jste hlídán instruktorem a ten Vám odpočítává dle pokynů, jež jste obdržel. 4, pokud zákazník dělá před seskokem věci, které ohrožují jeho bezpečnost svým chováním, tak je buď vyveden zpět z plošiny, nebo mu musíme pomoci, tak aby neohrozil svůj život. Zákazníky bez souhlasu nestrkáme, pouze když ohrožují svůj život svým chováním. 5, že jdete pozdě Vám nikdo neřekl, skáčeme od 11.00 a měl jste se dostavit od 10.45 do 11.15. Skákal jste jako 6. v pořadí dne 2.12.2017, což znamená cca v 11:30. Tým Bungee je vždy stejný a stále usměvavý a vtipný.

18. 12. 2017
Davidmatlas

Nebyl volný termín, takže bohužel se musi čekat až do 10.9. Vědět to, že uz 25.6 mají dávno obsazené, tak to nekupuji.

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 2 roky

Vážený pane, na našem webu http://xtreme-sports.cz/bungee-jumping-podminky2.html - Zakoupené poukazy rezervujte pro daný seskok v daném městě co nejdříve po zakoupení. Nezaručujeme dostupnost seskoku ve Vámi požadovaný čas a požadovaný den, při pozdní rezervaci. Pokud si např. koupíte poukaz na most Hačka u Chomutova, je nutné dělat rezervaci min. 7 dní až 3 týdny dopředu. Pokud něco kupujete na poslední chvílí a spoléháte na volné místo, tak chyba není na naší straně.

22. 6. 2017
Veronika

Rozhodně špatný zážitek. Jste zavázání na prsou, kdy před vámi je něco jako box.pxtel, na kterém musíte držet ruce, aby vám nerozbil obličej. Celá akce trvá tak 3 minuty, které se soustředíte na ten pytel. Rozhodně to není jako na obrázku, nebo na videu kde jsou hlavou dolů. NEDOPORUČUJI!!! Personál byl nepříjemný. Když to pán popisoval, nefungoval mu mikrofon takže jsme půlku nevěděli. Fakt děs

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vazeny pane, katapult je vzdy uvazan na hrudniku. Za nohy jste zavazan u bungee jumpingu. Nesmi si plest bungee jumping a bungee katapult. Coz je videt i na videu. Pokud by na bungee lane nebyla ochrana bandaz tak by vam bungee lano zlomilo nos. Bungee katapult byl demonstrovan na nasem instuktorovi. Dale jste se s pokyny seznamil v registraci, kde to je namalovany. Pokud jste si obrazek spatne prohledl, tak jste pokyny videl podruhe. Nakonec vam bylo privazano lano na hrudni uvaz. Pokyny vam byli ukazany po treti, jelikoz jsem stal od vas 50 cm. Takze zaverem. Jelikoz nam vypadaval mikrofon ... tak jeste trikrat jste mel moznost pokyny videt a slyset. Pokyny jste si precetl a podepsal. Pokud zakaznik nedela to co ma, a ohrozuje sve zdravi, tak na nej vzdy musime zvednout hlas, aby delal to co ma delat. Kdyz totiz na vas mluvime klidne, delate veci kterymi sami sebe ohrozujete.

3. 7. 2016
Jana

Možná by nebylo na škodu půjčovat zákazníkům ochranné přilby. A nebo jim doporučit, aby si přinesli vlastní. Rozbitá hlava opravdu nebyla zážitkem, který jsem si představovala (a to jsem se řídila instrukcemi, které mi byly sděleny). Neodbornou první pomoc nebudu raději rozvádět…

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vážená paní, při Bungee jste měla připevněné lano za hrudní úvaz. Zákazník má povinnost držet si ruce před hlavou, jak jest uvedeno v registraci, jež jste podepsala. Dokonce všichni zákazníci vč. Vás viděli názornou ukázku jak si máte držet ruce při Bungee na našem instruktorovi, který absolvoval bungee před Vámi. Ve vzduchu jste ruce pustila a lano jste si přitiskla na vlastní hlavu a po celou dobu létání nahoru a dolů jste si držela lano na hlavě, čímž jste si sama způsobila drobné zranění, kterým byla drobná ranka na hlavě a boule na hlavě. Ranka Vám byla vyčištěna a na hlavě po ošetření byla pouze boule s drobnou rankou, která nekrvácela. Váš přítel, který bungee natáčel, dokonce odmítl video zveřejnit, že na něm nic není vidět. Přitom, kdyby video zveřejnil, bylo by vidět, že jste porušila pokyny a drobné zranění (bouli na hlavě) jste si způsobila sama. Neodborné ošetření? Rána Vám byla ošetřena, vyčištěna, na bouli Vám byl přiložen tlakový obvaz a hlavu jste si odmítla nechat převázat, s tím, že si sama budete bouli mačkat. Sanitku jste taky nechtěla zavolat. Protože výjezd kvůli bouli a rance, která nekrvácela by byl zřejmě zbytečný.

17. 6. 2016
Monika

Spatna komunikace skrze rezervaci a nasledny poplatek

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vážený pane, termíny jsou na webu xtreme-sports.cz vždy rok dopředu a na www.bungyjump.cz. Skáčeme přes 100 dní v roce, tzn. skoro každý 3. den. V Harrachově skáčeme každou středu a neděli ( přes 100 dní v roce). V Chomutově skáčeme každou sobotu, tj. skoro 30 dní v roce a z jeřábu 10 x do roka.

10. 6. 2016
Petra

Otřesna organizace, jen jed3n termín v Praze a ještě jsme si nemohli ani vybrat čas. Pan se absolutně nesnažil pochopit a vyhovět v termínu. Komunikace Otřesna.

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Vážený pane, termíny jsou na webu xtreme-sports.cz vždy rok dopředu a na www.bungyjump.cz. Skáčeme přes 100 dní v roce, tzn. skoro každý 3. den. V Harrachově skáčeme každou středu a neděli ( přes 100 dní v roce). V Chomutově skáčeme každou sobotu, tj. skoro 30 dní v roce a z jeřábu 10 x do roka.

4. 5. 2016
Veronika

vychcanost firmy

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 roky

Vážený pane, chtěl jste rezervovat propadlý poukaz, jehož platnost byla do 15.8.2015. O rezervaci jste požádal až dne 23.9.2015, tj. 39 dní po platnosti poukazu, za což byl požádován mírný poplatek, jelikož bylo nutné doobjednat jeřáb pro Vás pro seskok již od 8:00 hodin. Omlouváme se, že jsme přijali propadlý poukaz.

Hodnocená nabídka: Bungee jumping z obrovské výšky
7. 10. 2015
kateřina

Byli jsme objednyní na 11 hodinu a na řadu jsme přišli až ve 14 hodin. Voucher jsme měli sebou vytisknutý a přesto chtěli ještě vidět email, který jsme pak museli dohledávat na internetu nebo za zálohu 1000kč. Absolutně nespokojeni s přístupem lidí a už vůbec ne s panem Stolínem. Nedoporučila bych to jen z důvodu, že nebyl nikdo schopný to pořádně zorganizovat, aby proběhlo vše v pořádku. Všichni co jsme tam v ten den byli, tak jsme všichni byli promrzlý a naštvaný.

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 4 roky

Vážená paní, k Vaším lžím se nebudu vyjadřovat. Zřejmě jste dorazila bez poukazu pouze s emailem a proto jste platila zálohu. Tzn. platbou zálohy jste uznala vlastní chybu a nyní se nás snažíte zpětně pomlouvat? Záloha Vám byla vrácena jakmile jste zpětně dodala poukaz. Vytisknutý email totiž není poukaz. Rezervace času 11.00 není čas kdy budete skákat, ale čas od kdy čekáte na seskok. Na každou hodinu je rezervován určitý počet skokanů a ti se musí vystřídat.

13. 7. 2015
Barbora

Přístup provozovatele byl naprosto neprofesionální a otřesný. Měli jsme opravdu chuť se otočit a odejít!

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 3 měsíci

Pokud dorazíte na Važ bez poukazu, máte na výběr dvě možnosti: platba hotovosti nebo poukaz. Všechny informace máte na poukazu a neschopnost přečíst si závazné informace na poukaze není naším problém.

19. 6. 2015
Petra

Vůbec se mi nelíbilo jednání organizátora akce. Voucher můj přítel obdržel k lednovým narozeninám. Instrukce k seskoku jsme obrželi pár dní před akcí. Instrukcí jsem se držela, informace o vytištěném voucheru, který je nutné na místě předložit, zmínka nebyla. Absolvovali jsme 100 km vzdálenou cestu, abychom si vyslechli arogantní výroky „velkého šéfa“ a neetické tykání…Vím, na vytištěném voucheru tato informace byla, bohužel má paměť si ji od ledna neuchovala. Počasí bylo nepříjemné, deštivé a celá situace nás natolik zklamala a odradila, že jsme se rozhodli peníze oželet…Takže zklamání…Nevstřívné a nehumánní jednání. Nikdy více.

Vyjádření partnera
Bungee Jumping Před 4 roky

Vazena pani, jak jste sama priznala, informace na poukaze byla a pri zakoupeni poukazu byla informace ze je nutny vytisteny voucher i na slevomatu. Prijela jste bez voucheru a odmitala jste zaplatit za seskok. Bohuzel bez vytisteneho voucheru a bez penez opravdu skakat nelze. Bylo Vam nabidnuto ze si muzete poukaz vytisknout o 100 metru dale v kancelari. Na to Vas pritel reagoval ze se na to muze vysrat, ze nikam nepujde 100 metru a nebude stat znovu frontu. Polozila jste mi otazku jestli to nelze nejak humane vyresit jinak a skakat bez voucheru a bez penez.....na to sem odpovedel ze jina varianta neexistuje.

16. 6. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.