Hodnocení podniku Hotel Sirákov

4,4/5 (1 180 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Lenka

Lokalita dobrá, klidné prostředí.
Masazni křeslo dobré.

Nedoporučuji.
Místy neochotny personal, jeho chování bylo neomluvitelné, vrzající lůžko, WC málo splachoval, nefungující TV na pokoji. S pritelem nejsme vybíraví v jídle, ale jidlo tam nebylo opravdu dobré, zbytky zůstávaly. Vířivka od rána (dle recepcniho) nefungovala, podle jiných zákazníků nefungovala už několik dní predtim.

Vyjádření partnera
Hotel Sirákov Před 2 dny

Dobrý den,

díky za vaše hodnocení. Vaše hodnocení s 2 měsíčním zpožděním je bohužel irelevantní. Škoda, že jste se nevyjádřila na místě. Jsem zde každý den všem hostům k dispozici.

S pozdravem,

Štarha, provozní

18. 7. 2019
Giercovi

Příjemná, pečlivá paní masérka, profík ve svém oboru. Masáž jsme si opravdu užili.

Po příjezdu potíž se zaparkováním, ačkoli je nástup ve 14 hodin, ubytovat jsme se mohli až po půlhodinovém čekání, v pokoji se ještě uklízelo. Lůžkoviny vypadaly podivně. Vím, že z krepu se nemusí žehlit, ale i tak vypadaly jako by z nich někdo právě vstal. Na dotaz, proč nemáme v koupelně připraveny ručníky nám bylo sděleno, že se ještě perou. Dočkali jsme se až po večeři. Při objednání masáže na 8 hodin nám bylo přislíbeno, že nám připraví snídani na 7,45h., ale ranní personál o ničem nevěděl, takže snídaně mínus. Kafe nedostanete před desátou. Tady už se nezastavíme.

Vyjádření partnera
Hotel Sirákov Před 3 roky

Dobrý den,

bohužel Vaše hodnocení je bez podpisu a s měsíčním spožděním, takže na něj nemůžu jakýmkoliv způsobem reagovat.

Pracujeme nadále na spokojenosti všech našich hostů.

S pozdravem,

Štarha Miroslav
Provozní

6. 11. 2016
Michaela

v nabídce jsme měli 2× 2 dcl vína, které jsme nedostali, to že si host obsluhuje sám whirpul no dobře, to že je vody přechlórovaná a vytéka ven takže jsme měli promáčené boty ve kterých jsme přišli ani nemluvím.
Neustálé třískání dvěří další hostů v jednu ráno taky naprosto normální, jídlo studené a na snídani aby šel člověk už za deset minut osm, protože jinak nemá co jíst, stoly se nedoplňovali a poslední hlavní věc ani tenisový kurt nám nebyl nabídnut i přesto , že jsme jej měli součástí voucheru.
Takže za mě první a poslední návštěva

Vyjádření partnera
Hotel Sirákov Před 3 roky

Dobrý den,

bohužel Vaše hodnocení je bez podpisu a s měsíčním spožděním, takže na něj nemůžu jakýmkoliv způsobem reagovat.

Pracujeme nadále na spokojenosti všech našich hostů.

S pozdravem,

Štarha Miroslav
Provozní

1. 11. 2016
Šárka

Bohužel kamarádka přijela z pobytu zklamaná, snažila se to sice před námi skrývat, protože to od nás dostala jako dárek, ale z hovoru vyplynulo, že nebyla spokojená s nabízenými službami ani se stravou.

25. 4. 2016
Ing. Pavel

Prostředí, okolí, možnosti poznání Beskyd

Dobrý den.
Při psaní hodnocení jsem dost na rozpacích. Prostředí, stylizace hotelu a nabídka vyžití odpovídá velmi dobrému standardu, ALE SKUTEČNOST JE JINÁ. Pokud jde o ubytování, vybavení pokoje nábytkem je standardní, postrádal jsem ale ledničku, což už dnes je naprosto běžná součást vybavení pokoje. Hodnocení ostatního je velmi nelichotivé. Matrace přikrývky a polštáře jsou dávno za horizontem použití a trávení noci v nich je spíš než odpočinkem černou můrou. Povlečení provokuje otázku, zda vůbec bylo vypráno po předchozích hostech. Rovněž tak úklid po předchozích uživatelích. Pod postelemi a v koupelně byl úklid velmi nedbalý, pokud byl vůbec proveden, koš s odpadky nevynesený. Hotel nabízí ubytování za 480,– Kč za noc. Považuji to za výsměch hostům.
Prostřednictvím Slevomatu byly v rámci welness nabízeny procedury. Sauna, whirpool a tenis. Z těchto procedur byl použitelný pouze sauna a whirpool s ohledem na počasí. Bohužel ani zbývající dvě procedury nebyly dostupné vzhledem k tomu, že čas těchto procedur byl obsazený. Nejsem schopen vyhodnotit, zda hosty z nabídky, nebo ze Slevomatu, ale v okamžiku dožadování se těchto procedur jsme byli informování o nedostupnosti. Proč hotel nabízí služby, nechá si za ně zaplatit a není schopen je pak poskytnout. Navíc upozorňuji na skutečnost, že v termínu námi požadovaném byl k dispozici pouze voucher s těmito procedurami, tedy dražší. Názor mám takový, že pokud odeberu zákazníkovi volbu a vnutím mu pouze poukaz rozšířený o welness, tak jsem povinen mu umožnit tyto služby využít. Bohužel personál na který jsme se obrátili byl zřejmě nesvéprávný. Číšník a recepční v jedné osobě informoval o tom, že to je věcí vedení podniku, on že za to nemůže a schovával svoji neschopnost zajistit za chyby předcházející směny, která v té době nebyla.
Kuchyně to je samostatná a velmi nelichotivá kapitola. Personál zřejmě pochází z éry družstevních vývařoven. Objednaná Pizza byla velmi ošizená. Rajčatový základ skoro nebyl a čtyři druhý sýra byli zaměněny za pár plátku hermelínu nadrobenou nivu a nastrouhaný eidam. Ať počítám, jak počítám, do čtyř mě to nevychází. Pikantnost topinky spočívala v silném předávkování kečupu. Pikantnost se nějak vytratila. No a grilovaná zelenina, ta zřejmě o grilu slyšela jen z vyprávění. Studená, syrová a velmi lehce ohřátá. Kyselice to byla parodie a v pořádku snad byla na snídani nakrájená šunka a eidam. Na těchto jídlech se snad nenechá nic zkazit.
Závěrem chci uvést na pravou míru fakt, že nejsem rozmazlený fracek, ale jako obchodní cestující jsem během aktivní praxe poznal nespočet ubytovacích zařízení a předmětný hotel považuji za velmi slabý. Mám za to, že kvalita nabízených služeb by měla především odpovídat ceně. Pokud má hotel, myšleno personál, pocit, že host využívající Slevomat je méněcenný, tak žije ve velikém omylu. Navíc, hotel, který nabízí své služby prostřednictvím Slevomatu by si měl udělat statistiku, neboť je na bíledni, že obsazování hotelu je docilováno právě jeho prostřednictvím. No a Slevomatu doporučuji prověřovat, zda to, co prodává odpovídá skutečnosti, nenechal si kazit dobré jménu nepoctivými nabídkami.
Je to tedy tak. Za hranice všedních dnů se Slevomatem určitě, na hotel Sirákov už nikdy. Bylo to veliké zklamání.

Vyjádření partnera
Hotel Sirákov Před 4 roky

Dobrý den, vážený pane "nepodepsaný" náš hotel Sirákov má 94% kladné hodnocení, mimo Vás si jiní hosté nestěžují ba naopak jsou spokojeni a stále se vracejí. Že jste z důvodu počasí nemohl využít tenisový kurt a dáváte to nám a Slevomatu za vinu na to se snad ani nedá odpovědět. Urážky našeho personálu si také vyprošuji, nikdo o Vás také neříká že by Vám měli ustřihnout růžek na občance. Uvědomte si prosím že nikdo z personálu není Váš sluha, aby jste se o nich takto vyjadřoval.Vy jste jistě světaznalý a všude jste byl a možná že někde i dvakrát, ale urážet celý hotel, restauraci, personál a okolí si nenecháme obzvláště když jste napsal nepravdivou recenzi.
S pozdravem Bc. Ondřej Štarha

2. 8. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.