Tento podnik nemá aktuálně žádnou nabídku
Pokud máte o nabídku zájem, dejte nám to vědět a my to zařídíme.
Nebo se podívejte přímo do kategorie
Recenze a hodnocení
Rychlé jednání, kvalitní služba.
Hodnocená nabídka: Ruční velký servis lyží nebo SNB Ruční velký servis lyží nebo SNB
Výsledně jsem dostal naúčtováno 3× tolik za garančni prohlídku nového kola, nedoporučuji…
Hodnocená nabídka: Základní servis jízdního kola Základní servis jízdního kola
Rozporuplné pocity. Kvalita servisu dobrá, kolo šlape jak má, i když jsme si museli hodně připlatit. Bohužel nedokážu posoudit, jestli kolo bylo nebo nebylo v tak zbědovaném stavu, nic méně páni servisáci odvedli dobrou práci, ale po organizační stránce to byla dost hrůza. Po telefonické domluvě jsem zamířil do servisu. K mému překvapení bylo zavřeno, na dveřích nápis „ze zdravotních důvodů“. Překvapilo mne, že se mi nikdo neozval, protože jsem byl požádán o potvrzení návštěvy emailem, takže prostor pro kontakt tu byl. Druhý den se mi nicméně kolo povedlo k servisu předat a posléze i úspěšně vyzvednout. Pánové nabídli dotažení lanek, doseřízení přehazky po ujetí pár kilometrů zdarma. Bohužel se situace opakovala. I přes telefonickou domluvu, opět nikdo v prodejně nebyl. Na dveřích vzkaz „Jsem na nákupech“ budu zpět v 16:45. Já byl na místě spolu s několika dalšími zákazníky od 17:30 do 18:00 a nikdo nedorazil. Další pokus jsem již vzdal.
Hodnocená nabídka: Jarní servis a údržba jízdního kola Jarní servis a údržba jízdního kola
Kolo jsem ráno odvezl 15. 5.2014 a mělo odpoledne hotové, když jsem volal, bylo mi řečeno že neměli čas a že bude hotové v pátek 16. 5. 2014. Avšak v pátek mi sdělili odpoledne, že jsou mimo Prahu a že neměli vůbec čas a ať jim sdělím adresu, že mi ho přivezou v sobotu 17. 5. 2014 v 15 hodin.
Ale od té doby se mi firma neozývá, nikdo nedorazil a již 4 dny mají vyputý mobil. Psal jsem jim sms a nikdo nereagoval. Zvažuji trestní oznámení !!!
Takovouhle neserioznost jsem ještě nezažil. Ing. Fišer
Hodnocená nabídka: Jarní servis a údržba jízdního kola Jarní servis a údržba jízdního kola
velká spokojenost
Hodnocená nabídka: Základní servis jízdního kola Základní servis jízdního kola
Nebudu se zabývat velice špatnou, ze strany servisu v podstatě neexistující komunikace (3× jsem byl během jejich pracovní doby na provozně vyzvednout kolo a třikrát tam nikdo nebyl – dvakrát jsme se na termínu dokonce i domluvili). To se dá lehce přejít, co se však překousnout nedá je kvalita poskytnutého servisu. V provozovně jsme se domluvili, co je s kolem potřeba udělat – po zkontrolování stavu řetězu bylo jasně řečeno, že je nutnost ho vyměnit (s tím jsem do servisu i šel) a opravit přední kolo, kde byl „vakl“ a museli se vyměnit ložiska či celý náboj (o tomto problému jsem také věděl již předem) a další maličkosti.
Bohužel ze zadání nebylo vyplněno skoro nic. Řetěz nevyměněn s odůvodněním, že má kazeta již moc najeto a kolo neopraveno s tím, že vnitřek kola (nába) není originální Campagnolo a že jí nelze rozebrat, a že výměna náby by vyšla draho, tak ať si pořídím rovnou nová kola. Kolo v tomto stavu jsem tedy přebral a šel do prodejny, kde jsem kola pořizoval, jak to, že mi prodali Campagnolo kola s neoriginálními náboji. Tam mi řekli, že to je blbost, kolo rozebrali a během 30 minut mi tam vyměnili ložiska, tzn. že mi to přední kolo dali do pořádku a k tomu mi vyměnili i řetěz s tím, že ta kazeta je ještě dobrá a můžu na ní v klidu ještě jezdit.
Kolo jsem měl v E‑drive.com 8 dnů (místo 2–4) a dvě základní věci, kvůli kterým jsem tam šel a na kterých jsme se dokonce s provozovatelem domluvili nebyly udělány. Pak jsem zašel do jiného obchodu/servisu, kde jsem si za tuto práci znovu zaplatil a během půl hodiny jsem mohl odjet na konečně opraveném kole.
Hodnocená nabídka: Jarní servis a údržba jízdního kola Jarní servis a údržba jízdního kola
- žádný problém s objednáním,
– možnost předání, převzetí v dohodnutou dobu mimo otevírací hodiny,
– příjemné jednání,
– krátké termíny,
– kvalitně provedená práce.
Hodnocená nabídka: 480 Kč za kompletní servis jízdního kola v hodnotě 750 Kč 480 Kč za kompletní servis jízdního kola v hodnotě 750 Kč
Rychlé jednání, kvalitní služba.
Výsledně jsem dostal naúčtováno 3× tolik za garančni prohlídku nového kola, nedoporučuji…
Rozporuplné pocity. Kvalita servisu dobrá, kolo šlape jak má, i když jsme si museli hodně připlatit. Bohužel nedokážu posoudit, jestli kolo bylo nebo nebylo v tak zbědovaném stavu, nic méně páni servisáci odvedli dobrou práci, ale po organizační stránce to byla dost hrůza. Po telefonické domluvě jsem zamířil do servisu. K mému překvapení bylo zavřeno, na dveřích nápis „ze zdravotních důvodů“. Překvapilo mne, že se mi nikdo neozval, protože jsem byl požádán o potvrzení návštěvy emailem, takže prostor pro kontakt tu byl. Druhý den se mi nicméně kolo povedlo k servisu předat a posléze i úspěšně vyzvednout. Pánové nabídli dotažení lanek, doseřízení přehazky po ujetí pár kilometrů zdarma. Bohužel se situace opakovala. I přes telefonickou domluvu, opět nikdo v prodejně nebyl. Na dveřích vzkaz „Jsem na nákupech“ budu zpět v 16:45. Já byl na místě spolu s několika dalšími zákazníky od 17:30 do 18:00 a nikdo nedorazil. Další pokus jsem již vzdal.
Kolo jsem ráno odvezl 15. 5.2014 a mělo odpoledne hotové, když jsem volal, bylo mi řečeno že neměli čas a že bude hotové v pátek 16. 5. 2014. Avšak v pátek mi sdělili odpoledne, že jsou mimo Prahu a že neměli vůbec čas a ať jim sdělím adresu, že mi ho přivezou v sobotu 17. 5. 2014 v 15 hodin.
Ale od té doby se mi firma neozývá, nikdo nedorazil a již 4 dny mají vyputý mobil. Psal jsem jim sms a nikdo nereagoval. Zvažuji trestní oznámení !!!
Takovouhle neserioznost jsem ještě nezažil. Ing. Fišer
velká spokojenost
Nebudu se zabývat velice špatnou, ze strany servisu v podstatě neexistující komunikace (3× jsem byl během jejich pracovní doby na provozně vyzvednout kolo a třikrát tam nikdo nebyl – dvakrát jsme se na termínu dokonce i domluvili). To se dá lehce přejít, co se však překousnout nedá je kvalita poskytnutého servisu. V provozovně jsme se domluvili, co je s kolem potřeba udělat – po zkontrolování stavu řetězu bylo jasně řečeno, že je nutnost ho vyměnit (s tím jsem do servisu i šel) a opravit přední kolo, kde byl „vakl“ a museli se vyměnit ložiska či celý náboj (o tomto problému jsem také věděl již předem) a další maličkosti.
Bohužel ze zadání nebylo vyplněno skoro nic. Řetěz nevyměněn s odůvodněním, že má kazeta již moc najeto a kolo neopraveno s tím, že vnitřek kola (nába) není originální Campagnolo a že jí nelze rozebrat, a že výměna náby by vyšla draho, tak ať si pořídím rovnou nová kola. Kolo v tomto stavu jsem tedy přebral a šel do prodejny, kde jsem kola pořizoval, jak to, že mi prodali Campagnolo kola s neoriginálními náboji. Tam mi řekli, že to je blbost, kolo rozebrali a během 30 minut mi tam vyměnili ložiska, tzn. že mi to přední kolo dali do pořádku a k tomu mi vyměnili i řetěz s tím, že ta kazeta je ještě dobrá a můžu na ní v klidu ještě jezdit.
Kolo jsem měl v E‑drive.com 8 dnů (místo 2–4) a dvě základní věci, kvůli kterým jsem tam šel a na kterých jsme se dokonce s provozovatelem domluvili nebyly udělány. Pak jsem zašel do jiného obchodu/servisu, kde jsem si za tuto práci znovu zaplatil a během půl hodiny jsem mohl odjet na konečně opraveném kole.
- žádný problém s objednáním,
– možnost předání, převzetí v dohodnutou dobu mimo otevírací hodiny,
– příjemné jednání,
– krátké termíny,
– kvalitně provedená práce.
Hodnocení podniku E-drive.cz Cyklo & Ski sport
Hodnocení podniku E-drive.cz Cyklo & Ski sport
Rychlé jednání, kvalitní služba.
Výsledně jsem dostal naúčtováno 3× tolik za garančni prohlídku nového kola, nedoporučuji…
Rozporuplné pocity. Kvalita servisu dobrá, kolo šlape jak má, i když jsme si museli hodně připlatit. Bohužel nedokážu posoudit, jestli kolo bylo nebo nebylo v tak zbědovaném stavu, nic méně páni servisáci odvedli dobrou práci, ale po organizační stránce to byla dost hrůza. Po telefonické domluvě jsem zamířil do servisu. K mému překvapení bylo zavřeno, na dveřích nápis „ze zdravotních důvodů“. Překvapilo mne, že se mi nikdo neozval, protože jsem byl požádán o potvrzení návštěvy emailem, takže prostor pro kontakt tu byl. Druhý den se mi nicméně kolo povedlo k servisu předat a posléze i úspěšně vyzvednout. Pánové nabídli dotažení lanek, doseřízení přehazky po ujetí pár kilometrů zdarma. Bohužel se situace opakovala. I přes telefonickou domluvu, opět nikdo v prodejně nebyl. Na dveřích vzkaz „Jsem na nákupech“ budu zpět v 16:45. Já byl na místě spolu s několika dalšími zákazníky od 17:30 do 18:00 a nikdo nedorazil. Další pokus jsem již vzdal.
Kolo jsem ráno odvezl 15. 5.2014 a mělo odpoledne hotové, když jsem volal, bylo mi řečeno že neměli čas a že bude hotové v pátek 16. 5. 2014. Avšak v pátek mi sdělili odpoledne, že jsou mimo Prahu a že neměli vůbec čas a ať jim sdělím adresu, že mi ho přivezou v sobotu 17. 5. 2014 v 15 hodin.
Ale od té doby se mi firma neozývá, nikdo nedorazil a již 4 dny mají vyputý mobil. Psal jsem jim sms a nikdo nereagoval. Zvažuji trestní oznámení !!!
Takovouhle neserioznost jsem ještě nezažil. Ing. Fišer
velká spokojenost
Nebudu se zabývat velice špatnou, ze strany servisu v podstatě neexistující komunikace (3× jsem byl během jejich pracovní doby na provozně vyzvednout kolo a třikrát tam nikdo nebyl – dvakrát jsme se na termínu dokonce i domluvili). To se dá lehce přejít, co se však překousnout nedá je kvalita poskytnutého servisu. V provozovně jsme se domluvili, co je s kolem potřeba udělat – po zkontrolování stavu řetězu bylo jasně řečeno, že je nutnost ho vyměnit (s tím jsem do servisu i šel) a opravit přední kolo, kde byl „vakl“ a museli se vyměnit ložiska či celý náboj (o tomto problému jsem také věděl již předem) a další maličkosti.
Bohužel ze zadání nebylo vyplněno skoro nic. Řetěz nevyměněn s odůvodněním, že má kazeta již moc najeto a kolo neopraveno s tím, že vnitřek kola (nába) není originální Campagnolo a že jí nelze rozebrat, a že výměna náby by vyšla draho, tak ať si pořídím rovnou nová kola. Kolo v tomto stavu jsem tedy přebral a šel do prodejny, kde jsem kola pořizoval, jak to, že mi prodali Campagnolo kola s neoriginálními náboji. Tam mi řekli, že to je blbost, kolo rozebrali a během 30 minut mi tam vyměnili ložiska, tzn. že mi to přední kolo dali do pořádku a k tomu mi vyměnili i řetěz s tím, že ta kazeta je ještě dobrá a můžu na ní v klidu ještě jezdit.
Kolo jsem měl v E‑drive.com 8 dnů (místo 2–4) a dvě základní věci, kvůli kterým jsem tam šel a na kterých jsme se dokonce s provozovatelem domluvili nebyly udělány. Pak jsem zašel do jiného obchodu/servisu, kde jsem si za tuto práci znovu zaplatil a během půl hodiny jsem mohl odjet na konečně opraveném kole.
- žádný problém s objednáním,
– možnost předání, převzetí v dohodnutou dobu mimo otevírací hodiny,
– příjemné jednání,
– krátké termíny,
– kvalitně provedená práce.
Hodnocená nabídka: 480 Kč za kompletní servis jízdního kola v hodnotě 750 Kč
O nás
Prodej a servis kol, elektrokol a kompletního cyklo sortimentu. Zakázkové stavby kol. Servis a prodej lyží.
E‑drive.cz Cyklo & Ski sport
Seznam poboček, ve kterých můžete svůj voucher uplatnit, najdete v konkrétní nabídce.
E‑drive.cz Cyklo & Ski
Terronská 876/68, Praha – Bubeneč
Ve státní svátky se otevírací doba může lišit.
pondělí | 9:30–12:30 | 14:00–18:30 |
---|---|---|
úterý | 9:30–12:30 | 14:00–18:30 |
středa | 9:30–12:30 | 14:00–18:30 |
čtvrtek | 9:30–12:30 | 14:00–18:30 |
pátek | 9:30–12:30 | 14:00–18:30 |
sobota | Zavřeno | |
neděle | Zavřeno |
Terronská
Terronská 876/68, Praha