Hodnocení podniku Skvelykup.cz

4,2/5 (4 246 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Klaudia

barevne, velke, kvalita zpracovani ok

prilis slozite i na dospelaka ne to pro dite, nema podlozku nebo krabici na skladovani, jelikoz neni krabice, tak neni ani obrazek na krabici, ktery by slouzil jako voditko pri skladani

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
9. 12. 2018
Helena

Dodání proběhlo bez komplikací, kvalita provedení však odpovídá ceně zde, nikoliv uváděné původní.

Hodnocená nabídka: Dětské dřevěné puzzle
14. 10. 2018
sabca

nic

nicf

26. 7. 2018
Lenka

odpovídá popisu, kvalita odpovídá ceně.

velikost S neodpovídá velikosti 38, boty jsou těsné.

11. 7. 2018
Jana

hezká hračka

obrázek s nápovědou

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
2. 7. 2018
Martina
13. 6. 2018
Lenička
6. 6. 2018
Eliška

Vše funguje tak, jak má, pouzdro těsní, jen se přes ně špatně fotí, ale s tím se musí počítat.

18. 4. 2018
Kateřina

Opravdu si tim potrapite hlavicku :-D

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
18. 4. 2018
Tereza

legíny jsou opravdu teplé, na zimu naprosto ideální

legíny jsou strašně krátké. Měřím 175 cm a abych natáhla rozkrok legín až tam, kde má být, končí mi nohavice v polovině lýtek. Koupila jsem si schválně i větší velikost, ale ani tak není délka dostačující

2. 2. 2018
Hujerka

Velikost je tak XL, rozhodně ne XXXL.

29. 1. 2018
-Darja-

poměrně malý a tenký

20. 1. 2018
Michaela

Velmi dobře se v nich běhá.

Bohužel mi byla zaslána jiná velikost. Dlouhá dodací lhůta.

19. 1. 2018
Vladimír

Rychlost doručení.

Kvalita výrobku. Kartu využívám v telefonu, který umí pracovat s kartami 256 GB, u této karty se však stává, že špatně načítá fotografie a z části či celé jsou jen šedivou plochou. Kartu jsem samozřejmě i naformátoval, ale stejný problém se vyskytuje i nadále.

17. 1. 2018
Eva

barva

překvapila mě velikost – poměrně malý, podle fotky vypadal daleko objemnější

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 11 měsíci

velikost je psaná v popisu.

10. 1. 2018
Jana

Rychle doručeno.

Lehce průhledné, nejsou vůbec elastické, vytahané

8. 1. 2018
Iveta

Prijemny material, leginy nejsou pruhledne, hezky sedi na tele.

Po vyprani se udelaly ve dvou leginach male dirky :( Zasila jsem a budu je nosit na doma.

8. 1. 2018
Šárka
3. 1. 2018
Hana

Baleni 3 ks

Moc dlouho nevydrzi

28. 12. 2017
Jiřina

Musí se křídy hodně třít o vlasy… Trošku nešetrné..

28. 12. 2017
Pavel

Kváitní material 👌

Špatná velikost M-XL bouhžel malé zboží budu vracet

25. 12. 2017
Slavěna
17. 12. 2017
Fbartak

Zatím nevím, musím to prozkoumat.

Ještě jsem zboží neotevřel a přišel mi tento email:

„Slevomat.cz
Hezký den, vážené zákaznice a vážení zákazníci,

máme pro Vás důležitou zprávu týkající se Vaší koupě nabídky

https://www.slevomat.cz/akce/1220216-pametove-microsd-karty-o-kapacite-32–64-a-128-gb

Byli jsem bohužel informováni, že odeslané zboží ve většině případů neodpovídá uvedenému popisu . Velmi nás toto mrzí a za komplikace se skutečně omlouváme.

Pokud jste již zboží převzali a nejste s ním spokojeni, prosíme, odešlete ho na následující adresu:

Rokosová Ivana, sídliště Míru 1056, Pacov 395 01 Jelikož se jedná o reklamaci, ze strany obchodu Vám budou proplaceny náklady na poštovné, připojte tak nejlépe podací lístek spolu s Vaším číslem účtu do zprávy odeslané obchodu. Kontaktní údaje jsou:

www.skvelykup.cz
kanavyy@gmail.com
+420 777 887 363 Po přijetí vráceného zboží Vám bude objednávka stornována a vráceny peníze.

Jestliže jste ještě zboží nepřevzali, pro výše uvedené informace tak činit nemusíte, prosíme ale, abyste také kontaktovali obchod, že si objednávku vyzvedávat nebudete a že si přejete storno.

Velmi nás mrzí veškeré potíže a jako omluvu Vám připisujeme 100 kreditů na další nákup. Platí šest týdnů a věříme, že vše již půjde jen na jedničku.

Přejeme hezké a klidné prožití vánočních svátků.

Váš Slevomat.

Můžeme pomoci?
V případě, že máte jakýkoli dotaz, napište nám prosím na podpora@slevomat.cz. Rádi Vám pomůžeme také na infolince 222 745 354 v době Po–Pá 8:00–21:00.

Váš Slevomat.cz
Cesta k zážitkům

Máte dotaz? Rádi vám pomůžeme. Prosím, kontaktujte nás.“

17. 12. 2017
Ondrej

neznackovy smejd, jiny nez v nabidce

16. 12. 2017
Blazinova

Bude to až vánoční dárek pro vnučku, reakci zatím neznám

13. 12. 2017
Robert

velikost micro SD karty 128GB

není to deklarovaná značka Silicon Power, je to obyčejná noname micro SD karta
zápis dat není 10MB/s ale max 8MB/s pro použití do telefonu nevhodná, než bych si ta tuhle kapacitu nahrál data, trvalo by to cca 3 hodiny

9. 12. 2017
Zuzana

DObrá cena , vzhledem k tomu, že jsou 3ks.

Velmi dlouhá dodací doba . Na můj vkus však jsou málo upnuté na tělo, někomu to však naopak může vyhovovat . také je to materiál na který se perfektně přichytí každý chloupek, takže určitě není ideální pro milovníky domácích mazlíčků.

8. 12. 2017
Lucihorova

legíny jsou pěkné, kvalitní

jsou hrozně krátké

30. 11. 2017
Soňa

Chtelo by to, aby byli trosku delsi, cose tyce sedu a aby velikost lepe odlovidala. Uvadite velikost M-L, ale je to spise S-M.

21. 11. 2017
Eliška

vše

19. 11. 2017
Kristina

Barevné provedení

18. 11. 2017
Dana

Kvalita

Neodpovídá absolutně velikosti

31. 10. 2017
Libuše

Velká sada barevných kostek, vhodné pro děti od 1 a půl roku

Chybné informace o výrobku – na dotaz odpovězeno, že kostky jsou kompatibilní s LEGEM Duplo, což není pravda, jsou větší

29. 10. 2017
Vlasta

líbilo by se mi na legínách, že jsou teplé

Bohužel velikost neodpovídá. Objednala jsem si XXXL, ale velikost odpovídá s bídou velikosti L

26. 10. 2017
Kateřina

krásná barva

je to maličké

22. 10. 2017
Pavla

Zboží dorazilo včas

Legíny jsou na délku akorát, a to mám 160 cm. Na cedulce je uvedeno složení z 90 % bavlna, ale dost o tom pochybuji. Zboží páchne jak z továrny na pneumatiky

14. 10. 2017
Monika

Rychlé vyřízení a dodání zboží. Velikost odpovídá.

Kvalita materiálu u legín nic moc. Po jednom nošení se dělaly cucky na materiálu.

14. 10. 2017
Dagmar

Velikost odpovídá na M. L pouze na malou postavu.

13. 10. 2017
Jana

Pružné

Velké, snadno se vytahaji, průhledné

7. 10. 2017
Tereza

Pěkné leginy z příjemné látky

Všechny tři po rozbalení silně zapachaly, nejsem si jistá čím, ale bylo to opravdu nepříjemné.

5. 10. 2017
Zuzana

Vše OK. Rychlé dodání a bez problémů.

3. 10. 2017
Pavlína

– Obal vyzkoušen při potápění do 3m, vodu nepropustil.
- Na vzduchu zůstává dotykový displey funkční.

– Zavírací mechanismus vyroben z „laciného“ plastu, zobáčky do sebe na kraji nedoléhají zcela. Voděodolnosti však nepřekáží.
- Poutko obalu lze k obalu připevnit pomocí plastového háčku. Při potápění a plavání jsem měla strach, aby háček nepovolil a obal se nevyvklékl.
- Pod vodou přestává být dotykový displey telefonu v obalu funkční.
- Přišel obal v zeleném provedení.

28. 8. 2017
Jirka
Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
26. 8. 2017
Dominika

Perfektní k moři, když cákají vlny. Do vody jsme se ho přímo nořit netroufli, lehce se zevnitř po chvíli zapařoval.

22. 8. 2017
Bc.Tomáš
22. 8. 2017
Eva
28. 7. 2017
Lucie
25. 7. 2017
Jana

Barva

Velikost

20. 7. 2017
Robert

byl to dárek, prý velmi rychle ztrácí chladící vlastnosti

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, když už ztrácí ručník chladivost musíte protřást ručníkem, aby se opět voda se dostala do porů. Ivana

10. 7. 2017
Jitka

Rychlé zaslání

Chladí, ale ne tak, jak jsem si podle popisu představovala.

11. 5. 2017