Hodnocení podniku Skvelykup.cz

4,2/5 (4 172 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Táňa

Přišla karta jiné značky
Nahrávání na kartu je nějaké pomalé :-/

16. 6. 2018
Anonym

Jsou prijemne na dotek

Barvi

25. 2. 2018
Veronika

Velikost neseděla.

26. 1. 2018
Lucie

Leginy jsou až moc těsné a téměř neelastické takže je skoro neobleču. Objednávala sem velikost M-XL a to mam normálně 38. Škoda vyhozených peněz.

7. 1. 2018
Míša

Zboží přišlo do Vánoc i přesto, že to již bylo po garanci doručení.

Zboží odpovídá tabulce – přesto při výšce 165 cm a váze 65 kg mi chybí cca 5 cm k sedu – takže zboží vracím. Na zboží chybí označení velikosti. Fakturu jsem nedostala.

1. 1. 2018
Marta-kratka

ručníky jsou příliš malé

1. 1. 2018
Marcela

Neodpovídá zakoupena velikost

29. 12. 2017
Dana

Legíny neodpovídají čislu , jinak jsou pěkné.

22. 12. 2017
Marcela

Pro větší velikosti nedoporučuji (cca L a výše). legíny mají z nějakého záhadného důvodu v bocích po natažení „pruhy“ protože v určitých místech chybí zespodu vyteplení. Dost podivné zboží.

20. 12. 2017
Ondřej

Je to šunt

17. 12. 2017
Jan

V popisu na Slevomatu chyběla informace o rychlosti karty.

16. 12. 2017
Laďka

Vypadají pěkně. Rychlé dodání. Komunikace s obchodem vstřícná.

Velikost neodpovídá skutečnosti. Velice pevný materiál nepříjemně obepínající nohy. Krátké.

15. 12. 2017
Irena

Zboží je bez označení velikosti, kalhoty nemají deklarovanou velikost XXL-XXXL, musela jsem je vrátit. Na své náklady pak vracet zpět. Zatím mi peníze zpět nepřišly. Zásilka neobsahovala žádný dodací list apod.

15. 12. 2017
Milan

Nemůžu výrobek ohodnotit, protože místo značkové paměťové karty MicroSD 128 GB Silikon Power mi sice přišla MicroSD 128 GB, ale od neznámého výrobce a žádné značky. Viz foto od jiných zákazníku. Zatím to vypadá, že karta bude mít kapacitu 128 GB , ale uváděné třída Class 10 je utopií. Testovací program vyhodnotil rychlost ukládání dat jen asi 3,6 MB/s a čtení asi 13, 5 MB/s. Nevadí, použiji alespoň na zálohu foto. Slevomat.cz již vše vysvětlil a poradil, jak postupovat dále. Také alespoň kompenzoval trošku zklamání z výrobku kreditem navíc na další nákup . Hezký přístup. Kartu si nechám, nechci podstupovat další komplikace, doufám, že karta bude alespoň dlouho fungovat.

15. 12. 2017
Monika

z dodané karty mám poněkud rozpačitý dojem…místo zn. SP jakási no name karta, dodání nikoIi ExpressVan, aIe Česká pošta.

14. 12. 2017
Marcela

Na všech třech legínách jsou kazy, nekvalitní provedení

7. 12. 2017
Katerina

moc malá velikost, neodpovídá

31. 10. 2017
Verunka

Místo dodání za 8 dní bylo dodáno za týden ale jiné zboží , než jsem si objednala.

Objednala jsem růžové, přišlo zelené, byl to dárek, takže bohužel nepoužitelný, prodejce nereagoval pro řešení :-(

21. 8. 2017
Michal
16. 7. 2017
Lucie

Příjemný materiál. Hezky chladí.

Bohužel vydrží u moře chladit cca půl hodky.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 12 měsíci

Dobrý den, když už ztrácí ručník chladivost musíte protřást ručníkem, aby se opět voda se dostala do porů. Ivana

10. 7. 2017
Tomáš

Není tak dobrý, jak jsem čekal. Kus hadru.

30. 1. 2017
Veronika

Rychlé dodání

Puzzle přišly zabalené ve folii. Pod folií jsou ale velmi špinavé, zaprášené a jeden dílek je dokonce celý ušpiněný (viz foto). Nepůsobí to jako nové zboží. Jako dárek tedy nemyslitelné, protože pod folii se člověk nedostane, to by musel rozbalit. Zklámání.

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
19. 1. 2017
Jan

Na místo sovy jsem obdržel krokodýla.

Hodnocená nabídka: Dětské dřevěné puzzle
23. 12. 2016
Beata

rucnik ma jinou barvu, nez je zobrazeno v nabidce

19. 12. 2016
Kateřina

Místo abecedy je hračka s čísly :( – neodpovídá nabídce

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
18. 12. 2016
Lenka

Objednány dvě puzzle, pak jedno stornováno a dorazilo jen jedno. Za poštovné se jedno nevyplatilo. Znovu bych neobjednala. Považuji to za nefér, kdyby mi alespoň nabídli, abych si vybrala jiné.

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
15. 12. 2016
Jitka

Hračka odpovídá obrázku a je skutečně dřevěná. Nebýt závad, byla bych spokojená.

Zboží evidentně nebylo v původním obalu (ač jsem zaškrtávala, že to bude dárek). Navíc je zadní náprava odlepená od zbytku hračky. Vypadá to, že by mohl jít vlek oddělit od tahače, ale jistící kulička je přilepena napevno. Netuším, jestli je to záměr.

25. 11. 2016
Jana

Objednávala jsem 8ks skládaček, 7ks z toho bylo v pořádku.

Lodička je bohužel ušpiněná vevnitř, tj. jako dárek nepoužitelná :(

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
27. 10. 2016
Michal

Bohužel puzzle do sebe moc nezapadají
Některá čísla na puzzlích jsou špatně vidět

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
14. 10. 2016
Radomír

Kolečka se neotáčely, byly přilepeny, bylo nutno je silou roztočit (dle mejlového pokynu prodejce), kolečka uchycené na osce křivě.

10. 10. 2016
Silvie

Hezké barvy, dobrý nápad.

Kostičky jsou velmi volně vkládané do sebe a jsou mezi nimi velké mezery. Puzzle není z masivu, jak by název mohl někoho navést, ale z jakéhosi poslepovaného papíru, už během prvního dne se podařilo urazit některé rožky (proto víme, jak to vypadá pod lakem), i když doma jinak máme hračky v až neuvěřitelném pořádku, syn nic neničí, pokud to není méně kvalitní (má mírně zhoršenou jemnou motoriku). Písmenka a čísla navíc na některým místech nejsou zcela zřetelná.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 2 roky

druh materiálu je jako se používá na MDFky a ten je ze dřeva. určitě nikde není napsáno, že je to masiv. Kdyby to byl masiv tak to puzzle stojí 4 x tolik. Děkuji Rokosová

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
7. 10. 2016
Veronika

Rychlost dodání.

Objednala jsem si jiné velikosti, než mi dorazily, přestože jsem do objednávky a pak ještě mailem upřesňovala, jaké velikosti chci. Trošku zklamání,

Hodnocená nabídka: 3 kusy dámských legín
6. 9. 2016
Jakub

Nalákal mě chladící účinek, Používám ho do práce… kdyby to byl ručník, tak jak jsem čekel, tak bych ho do práce nebral :)

1) Nechladí :). Nechápu co dělám špatně, bratr tvrdí, že se to má používat při sportu. Já jsme čekal učinnost všude.
2) velikost a materiál, čekal jsem že dostanu pořádný ručník a ne kus látky :)

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 2 roky

Dobrý den, tak vše chladí a vám ne, je potřeba 3 x pod vodu a vyždímat co se týče velikosti tak ta byla napsaná v popisu a vůbec si nedovedu přestavit, že si budete kolem hlavy nebo krku omotávat klasický froté ručník. To opravdu ne.

1. 8. 2016
Nikola

Rychlé dodání

Legíny neodpovídají velikosti, byly velké

24. 7. 2016
Veruš

Zboží jsem obdržela, zatím nevyzkoušela, ale vypadá v celku dobře a kvalitně zpracované…

Musím ale opět jako již někteří kupující zde přede mnou vytknout cenu za poštovné 65 Kč.
65 Kč má být poštovné a balné, ale ne část výdělku pro prodejce, jak je zde v reakcích prodávajícího obhajováno.
Za 65 Kč jsem samozřejmě očekávala doporučenou zásilku, ne obyčejné vhození do schránky, kdy je potom tento dopis absolutně nedohledatelný, tohle je podle mého názoru okrádání kupujících a měl by na to prodávající předem upozornit. Chápu, že obálka a pošta něco stojí, ale rozhodně ne v tomhle případě 65,–

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 2 roky

Dobrý den, ano máte pravdu, neměla jsem dávat zisk do poštovného, ale do produktu, cenu jsem měla dát 149kč + 50 kč poštovné odesílat doporučeně a vše by bylo v pořádku, jen nevím co by kupující říkali na cenu? asi by si to málo kdo zakoupil. Ono je to těžké se zavděčit. Rokosová

22. 7. 2016
Lucie

pouzdra dorazily hned

při vkládání tel.do pouzdra se uzavírání celé rozloží na 4 díly. Jde to sice poskládat zpět, ale obtěžuje to. Jedno pouzdro dorazilo bez pásky. Raději nezkouším dávat pod vodu :)

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 2 roky

Dobrý den, stačí nám napsat a pásku dodáme a rozkládání a skládání pouzdra zvládá moje 5 dcera bez jediného problému,. Rokosová

4. 7. 2016
Martin

nevím, proč se platí poštovné 69 Kč, když skutečnost je za 24 Kč + možná 5 kč za obalku

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 2 roky

Dobrý den, pokusím se vám to vysvětlit,
poštovné 24kč obálka 8kč + to někdo musí zabalit, to také není zadarmo. A to co nám zůstane cca 28kč je jediný zisk na daném produktu. Takže když si zákazník objedná třeba 4 kusy na jedno poštovné tak náš zisk je pořád jen cca 28kč. Doufám, že jsem to vysvětlila k pochopení. Děkuji

1. 7. 2016
Erika

Barva, velikost, lehkost

Rychle schne a po pár minutách začíná hřát.
Namočila jsem ho do studené vody, lehce vyždímala, protřepala a hodila si jej za krk. Zhruba do 20 minut jsem za krkem měla suchou část která začala hřát. Je mi líto, ale zázrak se nekoná.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 2 roky

Dobrý den, je potřeba více krát namočit do vody a vyždímat, tak aby se do poru více nasála voda a poté je potřeba používat ručník nerozložený,aby měne unikala voda. Děkuji

30. 6. 2016
Lenka

Kvalita

11. 2. 2016
Daniela

Legíny po 3 nošení zpuckovatěly 😞

6. 2. 2016
Pavla

Jsou krásně teplé :)

Hned se roztrhnou Měla jsem je ve škole a roztrhli se :/ to mě trochu zklamalo.

25. 12. 2015
Lucie

Neprůhledné

Hned se párají, ani jsem je nestačila vyprat. Po prvním nošení, nepoužitelné :-(

21. 12. 2015
Radka

jsou teplé, příjemný materiál

krátké, jedny už měly dírku a oko, materiál není moc kvalitní

20. 12. 2015
Lucie

Legíny jsou velmi velmi příjemné na nošení a krásně hřejí.

Velmi špatné – odfláknuté, provedení. Švy v rozkroku jsou špatně udělané a díl rozkroku je vystouplý a na štíhlých nohách jsou vidět hrboly, kde jsou díly k sobě sešité. Je to opravdu dost vidět, takže tak, jak by byly legíny super jen s mikinou nebo svetříkem, je třeba mít něco delšího, aspoň do půli stehen. Dost mě to mrzí…

15. 12. 2015
Simona

Legíny jsou po pár obléknutí vytahané a je mi v nich zima 😞, tak nevím čím jsou Termo?

11. 12. 2015
Lenka

Rychlé doručení.

Na to že je to velikost až XXXL, tak mi je to skoro malé a to mám tak XL. Mají strašně nízký sed a slízaji.

9. 12. 2015
Iveta

špatné zpracování produktu – „lezly z něho nitě“

8. 12. 2015
Olga

V době, kdy jsem si objednávala, nebyla k dispozici menší varianta legín. Objednala jsem si tedy větší verzi. Standardně nosím velikost 40–42 a přesto větší legíny obleču jen taktak. Neumím si představit, jak je nosí dámy mnohem větší … A to prý se přizpůsobí každé postavě…

8. 12. 2015
Eva

Legíny jsou velké. Doporučuji pro dámy s velikostí L a vyšší. Odstávaly mi u lýtek, natáhla jsem je až téměř pod prsa, a to nejsem nijak výrazně hubená (nenechte se tedy ovlivnit komentáři, na které jsem dala). Příjemný materiál.

29. 11. 2015
Markéta

Legíny jsou pěkné, neprůhledné v pořádku.

Komunikace a doprava zboží byla naprostá tragédie.
Jediné, jak jsem zjistila, že je zboží na cestě byl slevomat. Od samotného prodejce nepřišel žádný e-mail, nic.
Zboží mělo být dopravováno službou DPD. Asi více než týden se nic nedělo, až jsem náhodou při návštěvě české pošty zjistila, že tam na mě čeká neznámý balík bez jména firmy, která jej poslala. (že od ČP nepřišel lístek není žádné překvapení) V tomto balíku jsem objevila svou objednávku v pořádku ale bez faktury nebo jakéhokoliv jiného dokladu.

Takže shrnuto nulová komunikace, změna dopravce bez upozornění, žádný doklad.

12. 11. 2015