Hodnocení podniku Skvelykup.cz

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Libor

Jedná se o zcela jinou kartu než byla v podmínkách obchodu.
Nikoli Silicon Power , ale nějaká „noname“ karta z Číny.
Rychlost zápisu okolo 6,5Mb/s nikoli deklarovaných 10MB/s (class 10).
Karta dále neodpovídá velikosti 128GB, po testu vykazuje chybovost ve 109GB a její reálná velikost je něco okolo 15,5GB.

!Dále se mi opravdu nelíbí přístup serveru slevomat.cz.
Posílal jsem dotaz ohledně tohoto a na ten mi nebylo dosud odpovězeno.
Myslím, že byste se k tomu měli postavit zcela jinak.

Dnes
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Honza

Bylo dodáno zcela jiné zboží než bylo v nabídce. Podal jsem podnět na obchodní inspekci pro klamání spotřebitele a budu zboží vracet.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 10 hodinami

Dobrý den, odeslání jiného zboží se může stát za to se omlouváme. Vždy je to jen o komunikaci.

Dnes
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Aleš

cena

Karta je nepoužitelná. Na fotkách v nabídce je Silicon Power ale ve zkutečnosti přijde levná Čínská kopie. Nejde na kartu zapisovat. Její udávaná rychlost zápisu je na bodu mrazu. Po vyjmutí z pc data záhadně zmizí. Jsem zklamán a budu požadovat vrácení kupní ceny.

9. 12. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ivana

Bohuzel velikostne nesedi, tesila jsem se, ale xxxl sedi tak na velikost 38 mozna i mene :-/

30. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Petra

Podezřele dobrá cena. Je pravda, že jako velké plus vidím to, že reakce prodávajícího na mou reklamaci byla velmi rychlá.

Leginy jsou z nekvalitního materiálu, po prvním nošení se roztáhly, takže o nějakém zeštíhlení opravdu nemůže být řeč. Leginy barvily, takže mám obarvenou halenku, tílko, synovo oblečení (jak mi seděl na klíně) a sedačku.

21. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Pavlína

Prodávající udávala, že stavebnici lze kombinovat s Legem Duplo, ale není to tak. Kupovala jsem ji jen kvůli tomu. Kostky ani nevypadají jako na fotografiích. Pro mě velké zklamání.

9. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Drahomira

Lživá odpověď v diskuzi na Slevomatu. Tvrdili, že kostky pasují na Lego Duplo, ale není pravda. Po dvou dnech pokusu se dovolat na uvedený tel.domluva s paní, že zašlu zpět a proplatí i mé náklady na poštovné. Jenže při balení kostek jsem si všimla, že v černém igelitu, ve kt.kostky přišly je ještě původní průhledný obal, kt.jsme bohužel nevědomky rozřízli s igelitem. Ale nevím, jak jinak by se to dalo rozbalit. A na tel se opět nedá dovolat. Buď nedostupné a nebo nikdo nebere. Kostky jsou z měkkého nekvalitního plastu a po složení k sobě jsou velmi špatně oddělit. Kdyby mi napsali, že na Duplo nesedí, neobjednávala bych. Teď jsem pravděpodobně přišla o 500 Kč a doma kostky k ničemu.

31. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Michaela

Velikost absolutně neodpovídá,
Při natažení popraskaly švy.

26. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Eva

Legíny pouští barvu, takže máte obarvené prádlo a oblečení i ruce.
Hodila bych je výrobci na hlavu!!!

21. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Violeta

Hezky hebký materiál a skvěle sedí

Bohuzel po jednom dni na sobě se udělali všude malé dírky které se furt zvětšovaly a večer jsem je mohla vyhodit

3. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lucie

23. 8. jsem boty objednala,
30. 8. jsem prodejci volala, protože boty jsem ještě neobdržela,
31. 8. mi prodejce slíbil, že „boty budou zítra předány Zásilkovně“,
po návratu z dovolené jsem 12. 9. zjistila, že boty zase nemám. Když jsem volala na zákaznickou linku Zásilkovny, tak mi tam sdělili, že eshop jim žádnou zásilku vůbec nedodal (o čemž se dalo přesvědčit i v Trasování zásilky). V té době mě už kontaktoval Slevomat, jestli je vše v pořádku, že bych boty měla mít dávno u sebe. Díky paní Mandlové Slevomat prodejce urgoval. Prodejce tvrdil, že Zásilkovna jim „ztratila“ 5 balíků, mezi nimi i ten můj, a proto mi boty nebyly dodány (proč to ale najednou „zjistili“, až je urgoval Slevomat a nezajímali se o balíky dříve, je mi záhadou – nevěřím, že by 4 lidi trpělivě čekali tři týdny bez jediného dotazu, kde je jejich předem zaplacené zboží.). Po urgenci ze strany Slevomatu jsem boty obdržela následující den – najednou to šlo. Myslím, že u tohoto e-shopu si už nic neobjednám – důvody viz výše.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 2 měsíci

Dobrý den, měla jsem tragické úmrtí v rodině. musela jsem podporovat dceru protože se jí zabil 25 manžel v autě. to jsem zákaznici také řekla. ano je pravda, že v ten daný čas jsem neměla vůbec náladu na nějaké balíčky to říkám s cela upřímně. myšlenky jsem měla úplně jinde. Většina zákazníku to pochopila, ale také se najdou tací kteří ne. Ostatním moc děkuji za podporu jak písemnou tak osobní a pochopení. Ivana

15. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Petr

Ručník chladí pár minut a ne pár hodin jak bylo ve videu což mi celkem mrzí, když namočím normální ručník tak efekt bude stejný

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 5 měsíci

Dobrý den, když už ztrácí ručník chladivost musíte protřást ručníkem, aby se opět voda se dostala do porů. Ivana

29. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Renata

nic

to není ručník ale hadr

14. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jakub

Nic

Velke zklamani. Dlouha doba doruceni a pak mi to nechaji v panelaku na schrance? Jako ani nevhodi do schranky do ktere by se to veslo. Takzekdyby sousedi chteli tak mi to seberou. Doruceni by melo byt v tomto pripade zdarma. Mam zdokumentovano jak muj balicek lezi na kaslikach namisto ve schrance.

10. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Zdeněk

– komunikace i dodání OK
- zajímavá hračka

– kvalita zpracování je bohužel špatná
- chtěli jsme puzzle před použitím otřít vlhkým hadříkem, ale po té co se dílky navlhčí, tak pouští barvu – hlavně vnitřní strany (viz. foto obarvené původně čistě bílé hadry)
- nechápu, že by takovéhle provedení a použité barvy mohly splnit jakýkoliv atest v ČR…
- na hraní jsme dětem ani nedali (menší strká ještě vše do pusy), protože takhle si kvalitní a bezpečnou dřevěnou hračku opravdu nepředstavujeme… velké zklamání

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
1. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jakub

rychlá doprava

Dřevo to vůbec nevidělo, je to pouze slisovaný papír

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
16. 2. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Radomír

Dodání bylo bez prolémů.

Nekvalitní výrobek, dřevěné sice asi ano, ale je to vyrobeno z nějaké lisované hmoty. Některé kousky se odlamovaly hned po rozbalení, při prvním skládání. Pro malé děti opravdu nevhodné.

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
4. 2. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
veronika

Nefunkcni kolecko, nepouzitelne. Velke zklamani. Chybel navod v cestine.

10. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Barbora

Zboží mi nebylo stále doručeno.

6. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

Na leginach se dělají žmolky.

3. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Delia

Bohužel nic

Naprosto otřesná kvalita
Komunikace s obchodem
Napsala jsem seznam poškozených dílků, ale k jejich náhradě to nevedlo.
Slíbeno navrácení platby, ale přes dva týdny se nic neděje.
Celkově jsem s tímto nákupem nespokojená a již nikdy více…

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
24. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jiřinka

Rychlost dodání, nízká cena

Naprosto příšerné řešení pasu – legíny jsou v pase až příliš široké, vůbec nedrží, navíc se na nich po velmi krátké době začaly tvořit žmolky, vypadají příšerně, dají se nosit tak leda doma.

21. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kateřina

Neprofesiální způsob, poslali mi jiné zboží, na reklamaci místo aby se omluvili, tak řekli, že konkrétní věc došla a bez nějaké domluvy poslali jinou věc.

6. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lucie

Barva se drolí a u některých obrázků omlácené rohy…čínskej šmejd, ale co jsem za tu cenu mohla očekávat;-(

Hodnocená nabídka: Dětské dřevěné puzzle
29. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lucie

Barva se drolí a u některých obrázků omlácené rohy…čínskej šmejd, ale co jsem za tu cenu mohla očekávat;-(

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
29. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Václava

nesplnil očekávání

27. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Tomáš

je to hadřík na prach. S ručníkem to nemá nic společného. Lepší švédská utěrka

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, přece nebudu psát chladící hadřík a rozměry máte psané v popisu.

19. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kristýna

nic

puzzle mi přišlo špatně zabalené a tudíž bylo i celé polámané. Zboží jsem zaslala zpět a čekám jak bude vyřízena reklamace.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, stačilo napsat které kusy máte poškozené a vše se dalo vyřešit úplně jinak to, že přepravní společnosti se chovají k balíkům tak jak se chovají, tak za to já opravdu nemůžu.

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
19. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kristina

V nabídce je způsob doručení „Česká pošta“, v reálu ale balíček doručuje Geis a služba je do té míry neprofesionální, že za to ve výsledku celý nákup nestojí.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, za přepravní společnost nemohu ručit, kde pracuje několik desítek řidičů a to, že vám vzbudil miminko za to také ne.

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
8. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hana

nekvalitní materiál.doručeno poškozené.

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
7. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Zuzana

Skládačka je trochu jiná než na obrázku a nenašla jsem značku CE (certifikace).

11. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Šimon

Pěkná hračka

Dorazilo v rozbalené folii, bylo zlomené, zjevně proto, aby se vešlo do balíku :(

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, píšete hračka pěkná a přitom dáte špatné hodnocení. Tomu opravdu nerozumím.

Hodnocená nabídka: Vzdělávací dřevěné puzzle
7. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kristýna

nedala bych ani jednu hvězdu, ale to bohužel není možné…absolutně nepoužitelná hračka, ošoupané, odřené, otrhané, špinavé, zlomený díl. Můžu rovnou vyhodit. Dítěti bych nikdy nedala!

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, když nejste spokojená stačí poslat zpět. Vrátila bych vám peníze. Bohužel se každému člověk nemůže zavděčit. Rokosová

Hodnocená nabídka: Dětské dřevěné puzzle
4. 10. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Irena

rychlé dodání

produkt nesplnil očekávání

24. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jarca

zboží došlo rozlepené a bohužel i popraskané

5. 9. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Vladimíra

Do dnešního dne pouzdro nedorazilo

29. 7. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Andrea

Komunikace z obchodem.
Vyřízení reklamace.

První zásilka se někde ztratila (vhození do schránky, podepsání pošťačkou či co – nechápu). Nicméně po mé reklamaci přišla zásilka bleskově, v pořádku, doporučeně. Komunikace s obchodem také v pořádku – ochotné, bez problému.
Co se týče zboží – jedno velké zklamání. Zklamal mě papírek: „použití na vlastní nebezpečí“ … přitom popisu zboží o tom není ani zmínka. (Proč?) Naopak se píše: „vodotěsnost je zaručena do hloubky až 6 metrů“ ??? Není to tak trochu klamání zákazníka?
Za mě velký palec dolů. Jedna hvězda a to pouze za komunikaci s obchodem.
Ve zkratce: nákup zboží, které neodpovídá popisu (tím myslím vodotěsné pouzdro, které vlastně až tak vodotěsné není a používáte ho na vlastní nebezpečí).
Nemluvě o sazbě za poštovné, které když vám zboží vhodí do schránky, tak se ztratí nebo bůh ví kde vlastně skončil první balíček.
Nákup už nikdy více.
Nespokojený zákazník.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, na vše jsem již odpověděla v předchozích zprávách a na vlastí nebezpečí, to je úplně jasné vy si utopíte mobil za 20000kč jinde a poté to budete svádět na nás, to určitě ne. R

25. 7. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Igor

Prakticky nic

Podvod s poštovným. Nabídková cena je uměle snižována přesunem části zisku do poštovného. Za poštovné je je účtováno 69 Kč Přitom je zásilka zaslána obyčejným dopisem za 20 Kč.

Nebyla dodržena lhůta dodání.

Velmi dlouhá doba dodání na to že se jedná o platbu dopředu.

Velmi malé rozměry ručníku.

Rozhodně nevydrží chladit několik hodin. Chladí maximálně jednu hodinu.

Nízká kvalita obšití ručníku.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, ano máte pravdu, neměla jsem dávat zisk do poštovného, ale do produktu, cenu jsem měla dát 169kč + 50 kč poštovné odesílat doporučeně a vše by bylo v pořádku, jen nevím co by kupující říkali na cenu? asi by si to málo kdo zakoupil. Ono je to těžké se zavděčit.

Co se týče rozměrů, tak ty jsou napsané u popisu slevy, to je potřeba si to přečíst a rozhodnout se jestli koupím nebo nekoupím Rokosová

22. 7. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Veronika

Zboží je ok.

Takhle vypadá dle prodejce poštovné a balné za 65 kaček. Obyčejná obálka poslaná jako obyčejný dopis s dvacetikorunovou známkou, bez šance koupený produkt například dohledat, pokud nedorazí. Podnik tím obelhává a okrádá své zákazníky, rozhodně si nezaslouží jejich důvěru.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, pokusím se vám to vysvětlit,
poštovné 24kč obálka 8kč + to někdo musí zabalit, to také není zadarmo. A to co nám zůstane cca 28kč je jediný zisk na daném produktu. Takže když si zákazník objedná třeba 4 kusy na jedno poštovné tak náš zisk je pořád jen cca 28kč. Doufám, že jsem to vysvětlila k pochopení. Děkuji

18. 7. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
P.

Proti obyčejnému dešti se zdá být pouzdro dostatečnou ochranou. Jestli by v něm mobil přežil i potopení pod vodu, jak je vyobrazeno na reklamních fotomontážích v inzerátu, tím si až tak jistý nejsem. Prodejce se totiž sichruje tím, že k dopisu přiložil varování „použití na vlastní nebezpečí“ a v anglickém návodu dokonce výslovně stojí „do not use in water“… Z toho je vidět, jak svému zboží sám výrobce důvěřuje.

Obchod měl dvě obrovské nevýhody. Jednou bylo dvoutýdenní čekání na zásilku, což je v dnešní době něco neobvyklého. Obzvlášť při platbě předem. Druhá věc mi přišla doslova jako podraz. Zatímco si prodejce nechal zaplatit 65Kč za poštovné, zboží zaslal !!!obyčejným psaním!!! za dvacku. Očekával jsem minimálně doporučený dopis. Vždyť u obyčejných zásilek Česká pošta vůbec neručí za poškození během přepravy, natož za jejich ztrátu.

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

Dobrý den, pokusím se vám to vysvětlit,
poštovné 24kč obálka 8kč + to někdo musí zabalit, to také není zadarmo. A to co nám zůstane cca 28kč je jediný zisk na daném produktu. Takže když si zákazník objedná třeba 4 kusy na jedno poštovné tak náš zisk je pořád jen cca 28kč. Doufám, že jsem to vysvětlila k pochopení. Děkuji

ps co se týče věty na vlastní nebezpečí a to Vám dá každý prodejce i u pouzdra třeba za 500kč a doba dodání byla napsaná již při zakupování, proto je potřeba si to přečíst a rozmyslet jestli ano nebo ne, . Zboží jste dostal v termínu. Prodejce se snaží, aby kupující zaplatil co nejnižší cenu, kdybych dala cenu za zboží + 100Kč poštovné, to si myslím, že by málo kdo zakoupil. Já jsem se snažila dostat cenu na tu nejspodnější hranici a zas je to špatně Rokosová

8. 7. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Markéta

Snad jen barva

Nechápu, proč je označován jako ručník, je to maximálně tak šátek a ještě nestandardních rozměrů😩

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před rokem

rozměry jste si mohl, mohla přečíst ještě před zakoupením, proto nechápu vaše hodnocení.

3. 7. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Pavlína

Legíny bohužel pustili po 3 dnech oka. Budu je reklamovat :/.

28. 3. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Klára

Velice rychle se tvoří na legínach žmolky, i když na ně dávám pozor a nosím je sporadicky, ne při domácích pracech atp… Kvalita odpovídá ceně… :-/

31. 1. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Zynaj

Líbila se mi rychlá dodávka zboží i cenová dostupnost.

Legíny jsou příjemné na omak i slušivé, při prvním nošení se však od rozkroku pustila z obou stran „utíkající očka“, takže tyto legíny mohu používat tak akorát coby tepláky na zahradní práce, nikoliv jako běžné oblečení do města, což mne poněkud rozladilo.

28. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Markéta

Nedrží jak by mněli a a za chvilku se zácpy parta od kotníku nahoru ve svu

22. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Marek

Přišla mi špatná velikost, a jedny legíny, byli děravé

20. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Eva

Nejsou kvalitní a ani moc teplé.

17. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Michaela

Kvalita zboží naprosto příšerná. Po prvním oblečení se spustila oka jako u silonek…Složení výrobku jiné, než uvaděné v nabídce. Ani velikost neodpovídá. Nebýt drahé poštovné, hned vracím zpět, protže takový nekvalitní výrobek by se ani neměl prodávat. Děkuji

Vyjádření partnera
Skvelykup.cz Před 2 roky

500 hodnoceních pozitivní a vy máte negativní , problém bude asi jinde. Děkuji

15. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lenka

Rychlé dodání.

Poslaly jinou velikost neš sem obědnala. Po 10 minutách nošení i když leginy byly větší se začali párad.

8. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

rychle dodani

leginy jsou děravé

27. 11. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano