Předešlá návštěva
Vybydlené prostředí, kadeřnice se nedostavila (což není asi dle recenzí nic neobvyklého), „kosmetika“ hotová během chvíle, obličej červený, pálil.. Projetí pouze galvanickou žehličkou a namazání krémem, o ostatní už si člověk musí říct sám. Stejně tak si zákaznice musí vyptat aspoň řasenku, aby mohla jít domů aspoň trochu namalovaná. Náhradní termín nenabídnut (až následně od majitelky po stížnosti). „Kosmetička“, z které se nakonec vyklubala nejspíš pedikérka -suverénní osoba, která si myslí, že se člověk nechá opít mlékem. Byla zaskočena (asi věděla proč), když zjistila, že tato návštěva není první, (ale 100% poslední). Na kadeřnici se mohlo počkat 5 hodin, ale s tím, že není jisté, jestli bude mít vůbec volné místo. Pro člověka, který dojíždí 70 km zcela úžasná zkušenost.
Jestli paní „kosmetička“ je i vedoucí salonu a dělá tam už x let, jak bylo řečeno majitelkou, tak na vedoucí pozici nemá co dělat, když neumí na místě vyřešit ani triviální problém. Omluva zazněla až od majitelky, která paní hájila, ale dle slov jsme se každý bavil o jiném člověku. Což nakonec potvrdil i popis osoby údajné kosmetičky, a také potvrzení majitelky, že změny personálu neproběhly. Údajně nelze dohledat, kdo špatně objednal termín.. Přitom se stačí podívat na datum a čas hovoru. Už při příchodu bylo zvláštní, že bylo zamklé a opět paní zamkla hned po vejití do salonu, který byl prázdný, oproti minulé návštěvě. Asi nechtěla, aby jí klientky utekly. Tento voucher již nikomu nedaruji, své blízké mám totiž rád a 1700 Kč utratíme raději za kvalitní služby.