Jídlo bylo dobré, oproti většině indických restaurací servírované více designově, , na druhou stranu to nebyly tipicky ostré indické chutě.
Lokál byl prázdný po celou dobu naší návštěvy, přesto jsme byli usazeni k ministolečku pro dva, kam se servírované pokrmy zrovna moc nevešly. Obsluha měla podivné chování, jako první si vyžádali voucher s opakováním, že bez něho nám opravdu nic dát nemohou, když jsem řekla, že ho mám v mobilu, a jestli chtějí QR kód, tak mi pan číšník odpověděl, že ho ale potřebuje celý, nakonec si číslo opsal, špatně, takže přišel s tím, že voucher je neplatný. Po vyřešení této situace nám přinesl pití se slovy, že nám tedy v kuchyni objenal jídlo. Při servírování jednotlivých chodů měl problém se díky velikosti stolu popasovat s místem, po hodině a třičtvrtě jsme odešli bez dezertu, jelikož už jsme díky dalšímu neodkladnému programu nemohli čekat a obsluha si nás nevšímala.