Hodnocení podniku KabelkyPenezenky.cz

4,4/5 (701 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Tomáš

reklamace

15. 1. 2019
Markéta

Peněženka hezká, ale bohužel už se mi nehodila, jako dárek. Manžel už si mezitím jednu koupil.

Peněženku jsem posílala ve 14denni lhůtě zpět. Díky předvánočnímu chaosu byla však doručena pozdě (z toho ještě týden ležela na poště, jelikož pošta nikoho nezastihla na adrese)..Peníze teda nevrátili za zboží. Následně jsem si musela vybrat výměnu za jiné zboží. Vybrala jsem si tedy dámskou peněženku, kterou nemám do dnes doma. Údajně poslaná 19.12.2019. Pod podacím číslem se však nachází nějaká dodejna v Praze, která mi balíček už údajně doručila. Dodejna se nachází 100km od mého bydliště, takže asi těžko mi něco doručili. Řešení ? Mám si to reklamovat na poště.. Takže nemám peněženku, ani peníze a ještě o starost navíc.
NEDOPORUČUJI tento eshop !

10. 1. 2019
Renáta

Přišla mi jiná peněženka, než jsem si objednala. Jsem zklamaná.

28. 12. 2018
Lucie

Pěkná barva odpovídající fotografii

Peněženka je z laciného materiálu, pochybuji, že vydrží víc než měsíc používání. Kovové části jsou trochu rezavé!
Zapínání na cvoček jde velmi ztuha rozepnout, brzy se kvůli tomu vytrhne vnitřní kapsička.
Koupila jsem jako dárek mamince a stydím se jí to dát.

21. 12. 2018
Vepřeková

Nepřišlo správné zboží, které jsem si objednala.

28. 11. 2018
Jakub

Z nějakého důvodu mi dorazila úplně jiná peněženka, než jakou jsem objednal (viz foto). Dokonce taková, kterou na slevomatu ani v nabídce nemáte. Opravdu nechápu jak se tohle může stát, je mi jasné že peněženky se pletou, ale myslím, že to je naopak o to větší důvod ke zvýšené opatrnosti při odesílání. Nevím jak tuto situaci řešit. Je mi jasné, že když Vám peněženku zašlu zpět, tak mi pošlete tu správnou. Bohužel už mi nikdo nenahradí cestu na poštu a pak tu hodinu a půl čekání (což je u nás standartní doba od listopadu do ledna). Nehledě na to, že bych tu hodinu a půl musel čekat při odesílání a pak následně opět když bych si šel vyzvednout tu nově zaslanou peněženku.

Můj čas má také svojí hodnotu a nemám ho dostatek abych se tímto zabýval. Takže bych Vám chtěl sdělit, že toto je můj první nákup u Vás a zároveň poslední. Sám taky prodávám zboží, a to dokonce takové, které se plete mnohem víc než ty vaše peněženky. Osobně jsem zabalil a odeslal přes 3000 objednávek a vždy správně, takže vím, že když se chce tak to jde.

23. 11. 2018
Silvia

Zboží nedorazilo

Vyjádření partnera
KabelkyPenezenky.cz Před 2 měsíci

Dobrý den,
prosím kontaktujte nás na mail, zásilku prověříme. Většinou je balíček uložený na pošte.

21. 11. 2018
Petr

Po dvou měsících se peněženka rozbila a nikdo na reklamaci nereaguje.

Vyjádření partnera
KabelkyPenezenky.cz Před 6 měsíci

Đobrý den, veškeré reklamace vyřizujeme neprodleně.
Momentálně nemáme žádnou reklamaci v řízení. Prosíme tedy o zaslání bližších informací na mail: číslo balíku,číslo objednávky atd.
S pozdravem

5. 8. 2018
Michaela

Rychlé dodání, to je to jediné co bylo dobré.

Bohužel velmi nekvalitně ušité, okraje nezačištěné, trčí nitě, budu vracet.

24. 7. 2018
Dagmar

Barva a materiál nemají chybu

Po asi 1,5 měsíci mi vypadl celý kovový rámeček.

8. 6. 2018
Libuše

Penize dopredu a zbozi nikde kdyz jsem se za tyden ozvala dozvedela jsem se ze cerna barva jiz neni a za dalsich 10dni mi poslali nahradni barvu vinove cervenou a prisla spis fialkova

4. 6. 2018
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.