Hodnocení podniku CK WISNAR groupe mondiale s.r.o.

4,6/5 (338 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Anonym

Naše průvodkyně měla skvělé znalosti. Hotel byl výborný, včetně skvělé snídaně.

Měli jsme být skupina 10 až 15 lidí, ale bylo nás 29, s průvdkyní 30. Což narušovalo a někdy skoro znemožňovalo organizaci celého zájezdu a pro ni to muselo být velice obtížné. První den jsme dorazili do hotelu až v šest večer, a tak jsme ještě stihli večerní procházku Římem, druhý den jsme ušli 27 km a viděli jsme toho opravdu hodně. Třetí den bylo v plánu Forum Romanum a Koloseum, víceméně osobní volno mimo dpravy a večeře. V neděli (čtvrtý den) jsme měli sraz v 8.45 ráno a odjížděli jsme na letiště, kde jsme 3 hodiny čekali na odlet. Takže odlet z Prahy po třetí hodině odpoledne a odlet z Říma ve dvě odpoledne nám sebralo mnoho vzácného času z vlasní návštěvy Říma, a to je veliká škoda.

Dnes
Oxana

Bylo hafo legrace :):):) byli jsme dobrá parta

o Barceloně jsme se skoro nic nedozvěděli…

Dnes
Rostislav

profesionální znalosti a výklad průvodce, skvěle vybraná historická místa Paříže

- možná by neškodilo pružněji přizpůsobit plán cesty prohlídek města počasí – po procházce v hustém lijáku a bouřce nelze vše „dosušit“ po kavárnách a následná cesta domů autokarem plném lidí v mokrém …
– cena za snídani dost mimo

CK WISNAR groupe mondiale s.r.o. Před 7 dny

Děkujeme za skvělé hodnocení našeho průvodce a programu zájezdu 👍.

Počasí bohužel poručit zatím neumíme a není to ani v silách našeho skvělého průvodce. Je nám líto, že tentokrát opravdu počasí v Paříži nevyšlo, ale pokud téměř celý den prší, je těžké něco přizpůsobit i kdybychom velmi rádi. Z krišťálové koule zatím věštit neumíme.... pokud předpověď ukazovala na celý den silný déšť a bouřky, nelze předpokládat, že to bude jinak. Pokud jste snad měli lepší meteorogické informace, mohli jste průvodci poradit 😉.

15. 5. 2019
Roman

Průvodce tápal a moc o Korsice nevěděl a byl ovlivńován doprovázející osobou, prvotní ubytování pro 4 dospělé osoby nevyhovující po urgenci bylo ubytování v pohodě , pláž daleko štěstí že nás vozil autobus

CK WISNAR groupe mondiale s.r.o. Před 8 měsíci

Dobrý den, děkujeme za hodnocení, každý má právo na názor i když je jiný než názory ostatních cestujících viz hodnocení níže:
--------
Krásný zážitek, Korsika je opravdu nádherná. Průvodce byl super. Všude jsme měli dostatek času na nákupy a jídlo. Bungalovy jen na přespání bohatě stačily :)
Hodnoceno: 4. 10. 2018
Uplatněno: 24. 8. 2018 1:03
Akce: ID 1237956

4. 10. 2018
Anonym

Možnost poznání a i odpočinku na pláži. Cenově celkem odpovídající.

Průvodce jen co vystoupil z autobusu vyběhl vstříc cíli a to, že ma skoro celý autobus lidí ještě uvnitř ho rozhodně neznepokojovalo. V úzkých uličkách probíhal mezi turisty, že po chvíli se ho stačilo držet jen hrstka nejrychlejších. Nevím jestli to bylo tím, že si to opravdu neuvědomoval, nebo chtěl mít co nejrychleji osobni volno. Ubytování bylo miniaturní, celé z centimetrových desek, takže byl slyšet každý upuštěný drobek.

CK WISNAR groupe mondiale s.r.o. Před 8 měsíci

Dobrý den,

děkujeme za hodnocení zájezdu na Korsiku.

Průvodce Pavel, který zájezd provázel je zkušený, průvodcováni se věnuje profesionálně již 25 let, není to tedy žádný nováček. Nicméně pokud tvrdíte, že nasadil vysoké tempo, myslíme si, že bylo vhodné vyřešit vše na místě a průvodci říct aby příště zpomalil.
Každopádně vaši připomínku prověříme a budeme konzultovat přímo s průvodcem, jakmile se vrátí z další cesty.

Na tento zájezd jsme obdrželi zatím pozitivní ohlasy s poděkováním, proto nás vaše informace překvapuje.

Team CK WISNAR

5. 9. 2018
Martina

Skvělá průvodkyně, profesionální řidiči, pohodlný autobus se zásuvkami

Nelíbilo se mi neustále měnění názvu zájezdu. V době kdy jsem zájezd objednávala, byl nazván jako „Báječná Provence“ s úvodní fotkou s levandulemi. Později už název zněl „Start léta ve Francii..„V popisu u města Grasse bylo napsáno "Grasse, choulícího se mezi kopci, které je obklopeno loukami posetými jasmíny, mimózami, růžemi i levandulemi“. Z popisu a z obrázku vyznívalo, že levandulová pole uvidíme. Realita byla taková, že jsem v celé báječné Provence viděla levanduli akorát tak zasázenou na kruhovým objezdu. Cestou k městu Grasse nebyla jediná zmiňovaná louka, nevím kde tento popis tvůrci vzali. Z tohoto pohledu byl pro mě zájezd absolutním zklamáním. To kvůli čemu jsem jela, to jsem vůbec neviděla. Zájezd by se měl jmenovat Azurové pobřeží, vzhledem k tomu, že jsme více času trávili koupáním než památkami, které v navštěvovaných místech byly minimální (St. Maxime, St. Raphael, Frejus). Tento den byl z celého pobytu největším propadákem. Navštívit 4 města během jednoho dne, bylo náročné, uhnané a stejně si z toho nepamatujeme nic. Kdyby místo tohoto dne byla návštěva levandulových polí, pak bych zájez hodnotila 5 hvězdičkami. Nebyla jsem sama kdo od zájezdu očekával levandule, všichni v autobusu se shodli, že sem jedou kvůli tomu.

CK WISNAR groupe mondiale s.r.o. Před 10 měsíci

Dobrý den paní Martino,

děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že jste byla spokojena:
👍 s naší skvělou průvodkyní
👍profesionálními řidiči
👍 a také pohodlným autobusem vybaveńm vším komfortem.

Vaše hodnocení ohledně levandulí však považujeme za zcela neobjektivní, protože hodnotíte to co v programu zájezdu nikdy nebylo obsaženo .
Bylo to jen Vaše přání, které se bohužel neopíralo o žádný reálný podklad 😉.

Tak jak jsme Vám uvedli v naší vzájemné E-mailové komunikaci před odjezdem, kdy jste vznesla na naší CK několik dotazů, bylo Vám sděleno, že v PROGRAMU TOHOTO ZÁJEZDU návštěva levandulových polí NENÍ ZAHRNUTA.

Proto Vám doporučujeme příště před zakoupením zájezdu si nejprve pořádně přečíst program, a teprve pokud tento bude dle Vašich představ, zakoupit si zájezd. Vy jste však patrně zvolila opačný postup a až pár dní před odjezdem jste se začala pídit potom co byste chtěla vidět, a co v programu rélně není obsaženo. Program zájezdu máme uvedený na na našich webových stránkách www.wisnar.cz, kde si tuto informaci můžete ověřit.

Ve svém e-mailu jste nám dokonce napsala, že jste informaci o levandulových polí patrně četla u jiné CK.
Nechápeme proto, proč jste si zakoupila náš zájezd, když evidentně nebyl dle Vašich představ 🤔.

Je nám líto, že jste jak píšete "od zájezdu očekávala levandule", ale naše chyba to není. Nikde jsme informaci o levandulových polích neuváděli, proto nechápeme, že očekáváte něco, co očekávat nelze. Je to jako kdyby jste si koupila bílé auto a poté tvrdila, že jste myslela, že bude červené...

Vaše NEOBJEKTIVNÍ HODNOCENÍ nás mrzí , ale tak to už v naší zemi chodí... svou chybu nepřiznat a obvinit druhé, a přitom se tvářit jako "já nic, já muzikant".

A co se týče názvu zájezdu, ten naše CK neměnila - vždy ho uváděla pod názvem Báječná Provence.
Slevomat zařadil zájezd do nabídky 2x, prezentoval ho se stejným programem, jak je uveden na našich stránkách.

Zájezd Báječná Provence je mezi našimi klienty velmi oblíbený, máme spoustu pozitivních ohlasů a Ti, kteří chtějí vidět levandule si musí koupit zájezd s jiným program 😉.

Team CK WISNAR

9. 7. 2018
Jana

hodně zážitků

cesta

CK WISNAR groupe mondiale s.r.o. Před 9 měsíci

Děkujeme za hodnocení zájezdu na Sardinii.

Na ostrov se můžete dopravit letadlem, avšak pokud jedete v kombinaci bus+trajekt, tomu dopovídá také cesta. Vzdálenosti zatím neumíme zkrátit :).

Nicméně nás moc těší, že si odnášíte spoustu zážitků, které tento nádherný smaragdový ostrov nabízí.

team CK WISNAR

5. 7. 2018
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.