Hodnocení podniku Salon Devět životů

4,7/5 (83 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Markéta

čisté prostředí

Přestože na voucheru je uvedeno, že 1. procedura trvá 45 minut a další 40minut tak po necelých 20 minutách jsem byla venku (včetně podepisování a pročítání zrdavotního dotazníku)… tak nevím kde se tala chyba. Jestli uvedl chybně zadavatel = „Salon 9 životů“, nebo se spletli ve „Svevomatu“, každopádně je to klam na zákazníka :-( Těch cca 45 minut má být asi celkem za obě procedury. Jinak to bylo slabé. Zaplatíte plnou částku a dostanete sotva polovinu, tak s tím prosím počítejte.

Vyjádření partnera
Salon Devět životů Před 4 měsíci

Díky tomuto hodnocení se zaměřím na ještě větší informovanost klientů. U procedury manuální lymfodrenáž obličeje musím počítat i s tím, že někteří klienti jdou poprvé a nic o lymfodrenáži nevědí. Tito klienti potom před procedurou mají spoustu dotazů. Při lymfodrenáži klienti v 95% usnou, a pak odpočívají na lehátku, protahují se, pijí vodu nebo čaj, opatrně vstávají, mají doplňující dotazy atd., zkrátka někteří potřebují relaxovat déle, jiní naopak o relax nemají zájem. Klienty také prosím, aby mi sdělili jakýkoliv diskomfort, abych to mohla ihned na místě řešit. Lymfodrenáž, jak uvádím na stránkách www.9-zivotu.cz doopravdy není masáž, a nezasvěceným se může jevit jako „slabá“. Této klientce jsem nabídla vrácení peněz.
Takže milí klienti stávající i budoucí. Přijďte, rozhodně se vám budu na 100% věnovat. Těším se na Vaši návštěvuDagmar Šenková, lymfoterapeut

9. 8. 2018
Gabriela

Nelíbil se mi přístup, komunikace a celkově celá masáž. Paní masérka byla i nepříjemná. Určitě už k ní nikdy nezavítám.

Vyjádření partnera
Salon Devět životů Před 9 měsíci

Dobrý den, dovolím si popsat situaci i ze svého úhlu pohledu.
Klientům před manuální lymfodrenáží posílám informativní mail, kde přesně popisuji rozdíl mezi MASÁŽÍ a MANUÁLNÍ LYMFODRENÁŽÍ, indikace a kontraindikace. Zároveň v mailu prosím klienty, aby mi dali vědět, kdyby nemohli z jakéhokoliv důvodu přijít. Na dveřích provozovny mám cedulku s prosbou, aby klienti neklepali a nerušili soukromí předešlého klienta.
Paní, hodnotící službu a můj přístup, manuální lymfodrenáž nepodstoupila. Viděly jsme se maximálně 20 vteřin. Dostavila se dříve, ihned zabouchala na dveře, a když jsem po chvilce vyšla, oznámila mi, že místo sebe přivedla dceru (dospělou a svéprávnou). Jevila se rozmrzelá z roho, že jsem se jim okamžitě nemohla nevěnovat a hlavně - nebrala ohledy na klientku, kterou jsem právě ošetřovala, což se mi nelíbilo. Slíbila jsem, že dceru ošetřím, přestože to pro mě znamená další administrativu navíc. Slečnu jsem poučila o proceduře, a ta po ní odcházela se slovy - že „děkuje a byla spokojená“. Za touto odvedenou prací si na 100% stojím.
Pokud tedy došlo k pochybení z mé strany, že jsem řekla nebo udělala cokoliv, co se jí při proceduře mohlo dotknout, tak mě to upřímně mrzí. Chci, aby se u mě klienti cítili pohodlně a dopřáli si na procedurách odpočinek, relaxaci, psychické uvolnění.
Hodnocení na Slevomatu mě překvapilo a majitelce voucheru jsem telefonovala, abych zjistila, co konkrétně nebylo v pořádku. Specifikovala jeden můj neobratný slovní obrat, který se ošetření netýkal a odmítla se mnou komunikovat.
Vážení klienti, pokud si tedy chcete přijít odpočinou, zrelaxovat, omladit obličej, dát sbohem chloupkům a pupínkům nebo se zbavit otoků pomocí manuální lymfodrenáže, přijďte :-)
Ráda se vám budu plně věnovat.
Dagmar Šenková, lymfoterapeutka, IPL terapeutka

26. 2. 2018
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.