Hodnocení podniku  Masáže Brno-Bohunice - Taťána Novotná

4,8/5 (289 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Kateřina
7. 9. 2019
3/5

Špinavá toaleta, všude je cítit starý olej

Vyjádření partnera
Masáže Brno-Bohunice - Taťána Novotná Před 3 roky

Dobrý den
vaše hodnocení mně mrzí, zvláště, když jste si masáž chválila, že dorazíte znovu.
Proč jste měla pocit, že cítíte starý olej netuším, možná protože používám kokosový, nebo neutrální.
Ale určitě ne starý, maximálně po vaší masáží, před úklidem.

Po celotělové masáží, kdy je použito vždy více oleje putuje celé prádlo do koše a je nahrazeno novým vypraným...

Pěkný den Novotná

Ivonavlkova
10. 11. 2018
3/5

Nestihla jsem si prostředí prohlédnout, doběhli jsme na poslední chvíli, čekali jsme jestli se dcera stihne vrátit ze zahraničí, což se nepovedlo, proto jsem poukaz neplánovaně využila za ni. Masáž proběhla jako běžná masáž, moc jsem si jí bohužel neužila, nebyla jsem na ni „naladěná“.

Poukaz jsem koupila pro dceru a jejího přítele k narozeninám. Bohužel volných vhodných termínů bylo na výběr velmi málo z důvodu velkého zájmu. Dcera pobývá nepravidelně pracovně mimo ČR, dohodnutý termín se nestihla vrátit (o 1/2h), aby poukaz nepropadl jsem na masáž šla s jejím přítelem já. Zkoušeli jsme dopředu požádat o využití poukazu po daném termínu, ale bohužel nám bylo sděleno, že toto Slevomat nepovoluje. Takže příště už nebudu žádný dárek tohoto typu kupovat, raději věnuji peníze.

Vyjádření partnera
Masáže Brno-Bohunice - Taťána Novotná Před 4 roky

Dobrý den,
je mi líto, za vaše hodnocení, kdy chyba není na naší straně.

Rezervaci jste k nám zadávali pouze pár dní před koncem platnosti, a to již mnoho termínů k nabídce opravdu není.

I tak každému klientovi zasílám několik návrhů, dopoledních i odpoledních.

Nemáme jak voucher prodloužit, bohužel to opravdu není možné.

Pokud dárek obdržíte na poslední chvíli a není termín, je vždy možné se zkusit obrátit přímo na Slevomat a klientům, co vím, vždy vyšli vstříc.

Třeba vám tyto informace pomohou do nákupu dalšího.

Pěkný den

Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.