- čistota
– nové vybavení
OBSLUHA
Slečna, kterou evidentně se*e, že musí skoro celý den stát za pultíkem, cokoliv po ní chcete, tak je problém, protivná, nepříjemná, říct alespoň „dobrý den“, to se za tři dny snad nestalo ani jednou, když si sednete do kavárny s tím, že si dáte kávu, tak nejdřív čekáte půl hodiny, než se za vámi slečna uráčí přijít, aby vás tedy obsloužila a během následujících minut vás z kavárny vyhodila, protože odchází domů a „nebude tu kvůli nám do půlnoci“. Naproti tomu musím do nebe vyzdvihnout personál, který byl přítomen během snídaní. Obě dámy byly příjemné, nabízely co jen mohly.
TEPLOTA
Ono to tak nějak asi navazuje na to, co je napsané výše. Přišli jsme na recepci s požadavkem, zdali by bylo možné zapnout na pokoji topení, jelikož je tam opravdu hodně velká zima. Odseknutou odpovědí se nám dostalo, že teda jo. Čekáme, čekáme, topení pořád naprosto studená. Proto se tedy zeptám podruhé, kdy mi slečna otráveně řekne, že už to řeší. No, když se nic nestalo ani asi po čtyřech hodinách, chtěl jsem teda problém opět urgovat, to už se ale v penzionu nikdo z personálu nenacházel, takže jsme oblékli kalhoty a mikiny a šli si spořádaně lehnout.
PROSTŘEDÍ A PENZION
Kolem dokola není prakticky nic k vidění, kromě zámku v Bojnici. Nejhorší na celém pobytu vlastně bylo, že člověk má neomezený přístup do bazénu (pravda, toto je naše chyba, nevšimli jsme si), ale na voucheru je drobným písmem napsáno, že přístup rozhodně není neomezený, ale pouze tuším od 16 do 20 hodin. Což je, vzhledem k tomu, že v samotném penzionu není absolutně žádné vyžití doba, kdy je člověk pryč. Ve 20:00 se taktéž balí obsluha kavárny a člověk je vlastně odkázán na dívání se na televizi na pokoji. Co se vodních zážitků týče – rozhodně penzion nelze nazávat jako wellnes. Jeden bazének a vířvka. Plus teda sauna. U té se ale musíte doprošovat u nepříjemné obsluhy, aby vám ji zapnula, což opravdu na dovolené není nic pro mě. Voda ve vířivce opravdu velmi nechutně zapáchala, a to jsme byli ubytovaní skoro sami. Jo, málem bych zapomněl. Na každém rohu je kamera, takže si člověk připadá jak v nějaké realityshow. Chápu to, ale obecně je to velmi nepříjemné.
Celkově je největší mínus „otevírací doba“, respektive doba, kdy se dostanete do bazánu a kdy vás někdo obslouží; dál nabízený sortiment a absence kuchyně (všiml jsem si, že už někdo z vedení reagoval na podobné recenze se slovy, že najíst se dá v restauraci, která je poblíž, tak ano, dá, a dokonce se tam dá i ubytovat, tak bacha na to ;-¨))
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý večer,
veľmi nás mrzí, že ste boli nespokojní počas pobytu v našom penzióne. Radi by sme sa Vám ospravedlnili za kolegyňu na recepcii a za vzniknutú situáciu s kúrením. Po oznámení Vašej požiadavky na zvýšenie teploty na izbách ,sme zvýšili teplotu na termostatoch z 22st. na 24st.v celom penzióne ešte v ten istý deň. Po našej kontrole v ostaných izbách, kúrenie zareagovalo okamžite v priebehu večera. Na základe Vašej recenzie sme urobili dohovor s kolegyňou. K otváracej dobe by sme si dovolili len malú opravu, wellness v penzióne bol pre Vás k dispozícií od 13:00-20:00 neobmedzene. Bojnice sa nachádzajú vo veľmi peknom regióne, kde nájdete veľmi veľa atrakcií: od Bojnického zámku, Zoologickej záhrady, Sokoliari Aquila, Múzeum praveku, Vyhliadková veža Čajka v oblakoch, Mysterium, Prepošská jaskyňa, Múzeum praveku...za zmienku stojí aj krásne okolie a príroda ktorá ponúka veľmi veľa možností na turistiku.
Kamerový systém v podniku zabezpečuje bezpečie a ochranu pre našich klientov, ktorý sa nachádza na spoločných priestoroch mimo ubytovacej časti. Nie je to nič výnimočné, štandardné vybavenie v podobných ubytovacích zariadeniach. Stravovanie v penzióne je vo forme raňajok, nedisponujeme kapacitou pre poskytovanie plnej penzie alebo pol penzie. Vieme v prípade záujmu odporučiť mnoho výborných reštaurácií, ktoré dovezú stravu podľa výberu priamo do penziónu, kde máte k dispozícií kaviareň ako aj jedálenský kútik v izbách. Poprípade v rámci obce priamo sa nachádza niekoľko reštaurácií ,ktoré odporúčame našim klientom. Väčšina našich zákazníkov nepožaduje polpenziu, alebo radi využijú aj túto možnosť stravovania. Ak by sa táto požiadavka vyskytovala častejšie, budeme určite uvažovať o rozširovaní nášho podniku a našich služieb týmto smerom. Mrzí nás vzniknutá situácia. Prajeme Vám všetko dobré. S pozdravom Aqua Vital