Hodnocení podniku Restaurace Savoy

4,4/5 (1 066 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Hana

prostředí kavárny

- profesionalita personálu nulová -absence pravidel stolování (- museli jsme si říct o příbory… ) a obsluhy
– prezentované menu neodpovídalo skutečnosti – předkrm- chléb z mikrovlnky.., polévka byla naředěná a neozdobená – chuťově žádná sláva, hlavní menu byla asi dětská porce v lepším případě spíše porce rozdělená na dvě až tři části- hovězí líčka byla značně připálená, dezert – na talířku položené kousky těsta- 8 malých kousků, vedle nich trocha naředěných povidel. Menu neodpovídalo prezentaci na webu. Při servírování dezertu mi přinesli vidličku a odnesli talířek s ubrouskem..
Jídlo bylo vlažné, odpovídalo by ohřátí v mikrovlnné troubě. Dlouhá čekací doba – podnik byl přitom prázdný.
Degustační menu jsme měli naštěstí 1×, manžel si objednal z jídleního lístku žebra. V okamžiku, kdy jsem dostala na stůl polévku, dostal na stůl porci 600g žeber(???) mírně ohřátých v mikrovlnce, kvalita odpovídala prezentovanému degustačnímu menu
Celkově lze hodnotit toto menu jako katastrofu- jakékoliv polední menu za 70,– Kč by bylo lepší. Žádný šéfkuchař by se za toto degustační menu nepostavil.
Bohužel lituji, že jsem si tuto slevu zakoupila, jinde za stejné peníze bez slevy by jsem dostala nesrovnatelnou kvalitu s tímto menu.
Ponaučení – podnik již více nenavštívíme a všem našim známým nedoporučíme jeho návštěvu.
Ps. V nápojovém a jídelním lístku není uvedena kompletní nabídka a rezervace termínu nebyla potvrzena – dle slov personálu jim web nefunguje..

26. 11. 2017
Viera

V první řadě ve Vašem dotazníku nelze zatrhnou ne, u doporučení přátelům! Naprostý nezájem personálu a jídlo připálené, ne, ne všem, kteří by měli o zmíněnou restauraci zájem

18. 11. 2017
Denisa

Obsluha a ani limonáda a pohár neodpovídal tomu, že je hotel tak vyhlášený.

27. 9. 2017
Dáša

Personál naprostá katastrofa, když přijdete na voucher, jako by jste tam ani nebyli, pohár byl roztečený a ne moc chutný. Určitě tak už nepůjdu.

5. 7. 2017
Jana

původní nabídka pizzy se mi líbila a znám krásné prostředí kavárny

- při příchodu jsme dostali informaci, že pizza v nabídce ten den není kvůli technickým problémům a že některé rezervace obvolávali – nás ale ne
– dostali jsme možnost si tedy vybrat jen z denního menu, na které jsme čekali téměř 3/4 hodiny a jídlo celkově nebylo chutné, maso bylo navíc tuhé, mělo nepříjemnou chuť, nedalo se jíst.
– měli jsme ještě jednu vodu a jedno espresso, které jsem žádala zaplatit ihned, protože jsme spěchali. Účet nám ale během jídla ani po jídle nepřinesli, takže jsem musela jít zaplatit k pokladně. Navíc voda zde je předražená, takže se nám voucher vůbec nezdál být výhodným

29. 6. 2017
Martina

Skořápky od oříšků ve zmrzlině

29. 5. 2017
Kuba

Otřesný zážitek na narozeninové oslavě. Rozhodli jsme se pro narozeninovou večeři v Savoy, vzhledem k tomu, jak vyhlášený podnik to je. Tatínek je alergický na drůbeží maso, tudíž výběr z jídelního lístku byl velmi omezený. On i přítel si vybrali si řízečky z vepřové panenky. Protože jsme měli velký hlad, do jídla jsme se všichni rychle pustili. Ovšem po chvíli se u tatínka projevila alergická reakce. Řízečky z vepřové panenky totiž byly kuřecí. Obsluha se sice snažila situaci zachránit, nabízela léky na alergii a omlouvala se, nicméně narozeninová oslava se tímto zážitkem zcela zkazila. Výměna vepřové panenky za kuřecí byla jistě vědomá, protože kuřecí měli oba dva. Jako omluvu nám jedno jídlo nebylo zaúčtováno, nicméně to druhé nám bylo účtováno jako řízečky z vepřové panenky. Vzhledem k situaci jsme to už neřešili, a byli rádi, že jsme šli domů.

26. 4. 2017
Kuba

S touto vyhlášenou restauraci máme bohužel již druhou velmi špatnou zkušenost. Tentokrát nám po objednání byla na stůl donesena jiná pizza, než kterou jsme si objednali. Reklamovali jsme ji obsluze a čekali jsme na správnou pizzu. Když nám ji donesli, byla z poloviny spálená zcela do černa a zřejmě zcela cíleně, protože ten, kdo někdy dělal pizzu, tak se vždy podívá naspod, zdali není připálená. Znova jsme se reklamovat neodvážili a snědli jsme pouze půlku, zbytek jsme otočili, aby si obsluha všimla. Obsluha si všimla, ale naprosto ignorovala. Není se čemu divit, že ani v pátek večer sem nechodí moc lidí.

26. 4. 2017
Monika

hm

Bohužel poprvé co jsem nebyla s nákupem přes slevomat spokojená. Měli jsme rezervaci na 17:00, došli jsme asi tři minuty po. Pak jsme čekali, že k nám někdo dojde a zeptá se nás co chceme k pití. No 17:25 se nás slečna přišla zeptat, jestli máme objednaný. Říkáme, že ne. Tak jsme si říkali, že teda nebudeme dělat zle a necháme to být. Ale na pití jsme čekali až do 17:40, než nám ji milostivě donesli. S tím, že pizzu donesli 17:45. Takovýhle jednání mě teda dost zarazilo, zvlášt když je to známý a pěkný podnik, čekat třičtvrtě hodiny na pití… Pizza samotná nic moc, strašně mastná. No byla jsem tu poprvé a naposled, bohužel :(

24. 4. 2017
Marie

Vafle nedobré, tuhé – polotovar? :-( Příště už určitě ne. :-(

25. 3. 2017
Michal

nebylo nutné rezervovat dlouho dopředu (stačil telefonát cca 30 minut předem)

- strašné prostředí
– otravní číšníci (co 5 minut se chodí ptát jestli je vše v pořádku)
– dlouhé čekání na pizzu
– pizza gumová, téměř studená (jako kdyby ji odněkud dováželi)

21. 2. 2017
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.