- ocenili jsme závěrečnou úlohu abychom získali heslo k safu
– zajímavý koncept, bohužel z daleka nevyužitý (viz negativní komentáře)
– fakt jsem se občas od srdce zasmál, kvůli různým absurditám
– podíval jsem se na místa, na kterých jsem už dlouhou dobu nebyl, či nebyl vůbec
V žádném případě tady nechci kydat nějakou špínu, ani jsem nechtěl hodnotit tak špatně, ale částečně mě k tomu donutil tým a v budoucnu bych si hru podobného typu rád zopakoval (klidně i od společnosti racefortrip), ale musela by se vyladit.. Takže berte to jako zpětnou vazbu popř. napíšu i to jak bych daný problém řešil (resp. jak by to řešil můj tým, z větší části přikládám připomínky mého týmu), chápu že to třeba nebude uskutečnitelné ale tak kdo ví.. Předem se omlouvám za delší zprávu..
– Příšerně slabý příběh, kterýmu prostě nešlo uvěřit ani když se člověk snažil. Příšerně slabý příběh ještě doplňovali faktické nedostatky (prezident CIA, virus který odpálí atomovky, trest smrti – hlavně elektrickým křeslem! na území ČR, parodie na hackování banky a mě osobně pobavilo že (nejspíše) česká prokurátorka, měla jméno Alex Foxová, takové typické české jméno). A můj návrh na zlepšení: zbytečně bych nekomplikoval příběh, jak se říká v jednoduchosti je krása, takže klidně být agent CIA, ale místo hledání nějakého viru by mě přišlo vhodnější třeba vyšetřování vraždy atd.. Minimálně by to chtělo téma o kterých tvůrci her skutečně něco vědí, bude to působit lépe..
– Zbytečně dlouhé, většinu času člověk strávil cestováním různými dopravními prostředky (většinou přeplněnými autobusy), ty trasy byly skutečně šílené (za mě teda cesta z Proseku na Hostivař, a poté z Hostivaře na Anděl). Hlavně udělat podobnou hru v neděli, kdy jsou spoje nejslabší taky nebylo zcela rozumný. Můj návrh: udržet to řekněme v dojezdové vzdálenosti maximálně 10 minut, v centru Prahy to problém není, vzhledem k obrovskému výskytu různých resturací, rozhodně by bylo sympatičtější historické centrum Prahy.
– Nevyužitý koncept, prostě celá hra byla postavená na tom doprav se z bodu A do bodu B, kde ti bude řeknuto kde je bod C, bylo nám řečeno, že si máme vymyslet otázky, na co se budeme svědků ptát, ale prakticky jediná otázka byla kde je další informátor, jediné nějaké „vzrušení"bylo na konci, když jsme měli nějak „zneužít“ číslo účtu, ale i tohle zneužití bylo příšerně směšné. můj návrh:Držel bych se „podúkolů“ ve stylu poradím ti, až pro mě něco uděláš. Rozhodně bych do toho zakomponoval více hádanek, takže informace by nebyly zadarmo, ale musel by člověk nejprve vyřešit nějaký problém (např jednoduchou hádanku), něco dovést atd.. Rozhodně by byla zajímavá i myšlenka, že informátor nedá přesné místo, ale dá týmu nějakou hádanku, jejíž odpověď bude další lokace, prostě přiblížit to více tradiční únikové hře a ne jenom bezduchému ježdění odněkud někam.
– Neschopnost informátorů, opravdu jejich znuděnost z nich přímo vyzařovala, fakt částečně i tohle totálně pohřbilo ten příběh.
– Hromadění lidí u informátorů, většinou jsme museli čekat fronty. Řešení: Vypouštět lidi třeba po 10 minutách?
Tak se omlouvám za dlouhý post, třeba to k něčemu bude.
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den,
musíme uznat, že úplně ve všem máte samozřejmě pravdu. Po ukončení hry jsme celou hru hodnotili a shodli jsme se úplně na stejném řešení, jako je vaší reakci i na stejném názoru na hru. Touto první venkovní hrou jsme byli stejně zklamáni jako vy, kvůli Vámi popsaným nedostatkům, ale zároveň jsme se poučili. Příští rok bychom chtěli naplánovat venkovní hru s maximálním vylepšením.