Hodnocení podniku Mediciální pedikúra v Nails centrum

4,0/5 (488 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zdena

10 v 1? Bohuzel, prumerna kosmetika bez jakekoliv dalsi pridane hodnoty

9. 4. 2018
Veronika

velmi velmi špatná domluva

Vyjádření partnera
Mediciální pedikúra v Nails centrum Před 9 měsíci

Dobrý den.kdyz můžete jen po pracovní době nebo o víkendu kdy salon nepracuje ...A chtělo by to trochu slušnější jednání , nemůže recepční za to že jste časově omezená.

15. 11. 2017
Šárka

Strašně milá a ochotná paní pedikérka, nicméně…

Nechtěla jsem se původně k otřesnému zážitku v tomto podniku jakkoliv vyjadřovat, ale vzhledem k neochotě to jakkoliv napravit…
Rezervovala jsem si termín na pedikůru a gel lak. O gel laku tam nikdo nic nevěděl, přitom mi bylo vše potvrzeno a ukazovala jsem tam potvrzující zprávu. I přes to, že se velmi ochotná paní pedikérka snažila přemluvit kolegyni, že mám gel lak objednaný, kolegyně mi ho odmítla udělat. Mezi tím neproškolená paní pedikérka se jala toho, mi starý gel lak sundavat, nicméně celkem neúspěšně, protože nevěděla jak. Po té co jí kolegyně vysvětlila, jak gel lak sundat, se tedy vítězoslavně povedlo. Starý gel lak jsem měla tedy dole, ale nový stále a pořád nikdo udělat nechtěl a u toho i zůstalo. Je opravdu velmi „příjemné“ tam poslouchat, jak je někomu u zadku, co vy máte objednáno, že žádnej gel lak prostě dělat nebude. Mezitím tím vším paní pedikérka stihla pořezat mě i sebe a mě uřízla beze srandy kus paty! Zarážející však je, že jediné, co v tomto salonu na ošetření mají, je jen nějaká dezinfekce a náplast, která samozřejmě na takhle velké krvácení absolutně nestačila. Neochotná kolegyně mi nalakovala nehty obyčejným lakem, mezi tím jsem jí stihla přes náplast zakrvácet kalhoty i podlahu, což jí bylo úplně jedno a vyslala mě svižně do světa. Než jsem odešla, tak sliby, jak zadarmo pedikůra, zadarmo manikůra, nechte nám tu číslo, jen co přijde šéfová s termínama, hned se vám ozvem…je to měsíc a nikdo se neozval. Ze salonu jsem se dobelhala za roh do nejbližší lékárny, kde mě s hrůzou a nevěřícným výrazem i ošetřili a jelikož to stále hodně krvácelo, tak jsem si musela vzít domů taxi. Takže suma sumárum pedikůra 300,– lékarna 300,– taxi domů 500,– a k tomu dva dny neschopenky, protože jsem na patu samozřejmě nemohla ani došlápnout…celkem drahá sranda co??? Takže opravdu NEDOPORUČUJU!!!

13. 7. 2017
vroni

Diky duplicitni rezervaci jsem sluzbu v objednanem terminu nemohla vyuzit a pristup personalu byl velmi neochotny

Vyjádření partnera
Mediciální pedikúra v Nails centrum Před rokem

Zrušení rezervace nejpozději 24 hodin předem, jinak voucher propadá.
když zmeškáte i druhý termín....

9. 7. 2017
petr

zklamání

dokonce i lehké pořezání a dlouho jsme o této návštěvě „věděl při chůzi“
Mám ještě jeden voucher a budu vracet.
Sem určitě už ne!

Vyjádření partnera
Mediciální pedikúra v Nails centrum Před rokem

Dobrý den
Říznutí nebo škrábnutí do bradavice může způsobit krvácení.Máte to lečit!!!A ne roznášet po salonech!!!

29. 6. 2017
PAVEL

Pedikura nebyla provedena dle mych predstav. Pani pospichala. Lak, ktery jsem si vybrala a zaplatila mi pani nedala z duvodu, ze pry dlouho schne. Z pedikury jsem odchazela s tvrdou kuzi na patach , ktera byla popraskana a minimalne osetrena. Nedoporucuji tenhle salon dal.

26. 6. 2017
Dagmar

Milý, vstřícný přístup.

Paní byla asi nová, ale bohužel vůbec nevěděla, co má dělat, čím začít, nic.. Nakonec si mě střídali s kolegyní.. nikdy víc.

29. 5. 2017
Regina

Nic

Bohuzel jedna z nabidek, ktera nema rozsirit klientelu, ale poze vydelat penize. Velmi jednodusse zarizene studio, zahranicni personal. Pani rekla za celou dobu 3 vety – Dobry den, pockejte si- Mate suchou kuzi- To je vsechno, nashledanou. To neni tak podstatne, jde o kvalitu sluzby. Protoze dodelavala manikuru jine klientce, dostala jsem se na radu po 15' od objednaneho casu. Lazen mi po pul minute vytekla, dalsich 5 minut jsem cekala, nez bude mit pani cas mi napustit novou. Nasledovalo 10' maceni v 5 cm vody. Uprava nehtu trvala vseho vsudy 20'. Odbyta prace, bud standard nebo bylo potreba dohnat zpozdeni. Upozorneni na bolestive zarustajici nehty nebylo brano v potaz. Pilnikovani plosek pripominalo rasplovani dreva. Kuze na patach osetrena pouze zespoda, nikov ze stran. Nehty ustrizene nakrivo, vycisteni okoli nedokonale. Celkove to povazuji za vyhozenych 300 Kc, doporucuji voucher nechat propadnout a refundovat!

25. 5. 2017
Jiří

Nic

Po několika odložených termínech ze strany poskytovatele služeb (údajná nemoc, obsazenost apod. – možno doložit i SMSkami), bylo mé matce řečeno. že voucher již propadnul. :-(
Tragédie

20. 2. 2017
Hana

pedikérka se snažila

pedikura je prováděna v místnosti, kde je též manikura, není zajištěno soukromí, manžel musel dýchat aceton z laků atd. Je naprosto nevhodné dávat do jedné místnosti dámy na manikúře a pány na pedikůře !!!

Vyjádření partnera
Mediciální pedikúra v Nails centrum Před 2 roky

:)

3. 1. 2017
Ilona

Řasy vypadaly hezky.

Pominu-li prostředí a to, že se během aplikace dozvíte sexuální zážitky a jiné informace některých zákaznic… :-), musím říci, že komunikace s paní je velice špatná. Obdržela jsem při první návštěvě informaci, že mám chodit 1× za měsíc. Ihned mě ale paní objednat nemohla (na termín za 4 týdny) se slibem, že termín bude. Řekla jsem si vyhovující datum/týden včetně času (odpoledne po práci, jelikož pracuji). Po dobu 5 týdnů mi paní ani jednou nezvedla telefon, komunikoval pouze přes sms, chodily mi hromadné a pro mě nesmyslné nabídky termínů a vždy s odpovědí, že v mém požadovaném termínu jistě někdo odpadne. Bohužel nesedím doma a nečekám, až někdo odpadne…jsem normální člověk, co chodí do zaměstnání a svůj čas si plánuje. Nikdo samozřejmě neodpadl, pouze postupně odpadaly téměř všechny řasy. Ve finále jsem se musela objednat jinde a když jsem paní napsala svůj názor, že její přístup je velice neprofesionální…dočkala jsem se sprosté odpovědi…bez omluvy samozřejmě :-). Opravdu nedoporučuji…platíme si za službu a servis, což si paní evidentně nemyslí. Krásný den všem :-).

Vyjádření partnera
Mediciální pedikúra v Nails centrum Před 2 roky

Dobrý den,sluzba vam byla provedena a vzit vas jeste jednou nas Slevomat uz nutit nemuze.Duvod musite vedet,nebudu to tady psat
Ellen

3. 1. 2017
Klarinak

Velmi slozita domluva terminu. Termin domluven – zrusili ho. nasledne jsme si musela nehty udelat jinde, jelikoz nemohu byt se shellakem mesic. Vyprsel tim voucher a neochota dalsiho objednavani byla velika. Navic pri planovani je obrovska prodleva v odpovedich + neustale chyby v rezervacnim systemu. Radeji nekde, kde je to drazsi nez takto komplikovane!

13. 12. 2016
Jiří

Opozdil jsem se asi o 25 minut, upozornil jsem na možné zpoždění jednak asi 30 minut před nástupem, dále i asi 15 minut po termínu nástupu včetně omluvy. Vzhledem k zpoždění větším než 20 minut jsem byl odmítnut. Bylo mi poté SMS sděleno, že v případě zpoždění větším než 20 minut již nelze službu využít a ani nelze dát náhradní termín, že tedy služba propadá bez náhrady. Následovalo několik urážlich SMS s tím, že např. , , ted stahnu kamerovy zaznam a odeslu ho na Slevomat...... na kamere zpozdeni 31 minut, zadna omluva a jednani teda sila". Na mou další SMS ve které jsem se opět omluvil a žádal i o omluvu recepce, která mi posílala tyto SMS s tím, že v další SMS ukončuji s recepcí SMS komunikaci a zda má vůbec povolení na kamerový systém následovala další SMS od recepce: , , To uvidite az budete v televizi…bohuzel takove neslusne lidi ktere maji zpozdeni pul hodiny kupuji viuchery a vyhrozuji.. Vyhrozovat bude doma manzelce".
Myslím, že není třeba další komentář, uznávám zpoždění i to, že jsem byl odmítnut, ale takové jednání mi zkazilo mi nejen celý advent ale i chuť dále využívat služeb Slevomatu.
Nehodlám se tím již dále zabývat, ale Slevomat by si měl dát větší pozor, jaké podniky a služby doporučuje.

11. 12. 2016
Jana

Usměvavá manikérka
Lokalita

Úprava nehtů – křivé, nemají stejný tvar, ostřejší hrany
Nedezinfikují se nástroje
Neprofesionální přístup – zatlačení/odtržení kůžičky lůžka nehtu

25. 11. 2016
hrdinova.michaela@at

Voucher jsem neměla možnost uplatnit, paní manikérka mi 2× zrušila termín (jednou byla na smrtelné posteli, po druhé ji stihla velká bouračka cestou do práce). Termíny rušila 15 minut před, když já už jsem byla dávno na cestě. Požadují vrácení peněz a už nikdy s touto paní nechci mít nic společného. Katastrofická úroveň přístupu, všeho. Rozhodně nedoporučuji!!

21. 10. 2016
Jiří

nic

rusky hovořící skoro manikérka, kerá asi vyškolená manikérka rozhodně není, celý proce velmi odbyla, už aby to bylo brzo hotové, nehty nejsou stejně zapilované, byly na nich otřejší hroty, o lesku P-shine nemůže být řeč, možná, že kdyby to dělala paní, která odešla před začátekem a zřejmě to byla ta, o které jsou kladná hodnocení, a nepostrčila k manikůře cca 20-letou slečnu s pramalými (nebo žádnými) zkušenostmi) , dopadlo by to lépe, pořád se ptala, zda je vše v pořáku, což snad musí vědět i ona, zakoupení voucheru byla chyba a cena neodpovídala službě ani po slevě, rozhodně nedoporučuji

21. 9. 2016
Jana

Bezproblémové objednání.

Vodní lázeň s bělícím účinkem ani zábal se nekonal. Olejíček nakonec byl krém na ruce. Neodborná práce, několikrát mě slečna poranila (i mě třeba píchla nůžkami a to do jiného prstu než na jakém zrovna pracovala). Po upozornění, že to bolí pokračovala beze změny. Nakonec si vyžádala 50Kč za odstranění 1 vrstvy obyčejného regeneračního laku z lékárny. Nikdy více!

15. 9. 2016
Jitka

očekávala jsem víc – nehty nebyly upraveny (zapilovány) do stejného tvaru a keratinový lak nenechala slečna dostatečně zaschnout (v čekárně už byla další zákaznice), takže na některých nehtech se setřel už při odchodu ze salonu. Jedná se o salon s rusky hovořící obsluhou.

Vyjádření partnera
Mediciální pedikúra v Nails centrum Před 2 roky

Dobrý den
keratin schne 4 -6 sekund

17. 8. 2016
Pavlapreslickova

Slečna byla sice příjemná, ale manikúru dělala na sucho, vůbec ruce nenamáčela tak, jak bylo ve voucheru udáno, a závěrečné namazání rukou bylo sice příjemné, ale zábal, který byl ve voucheru také uveden, jaksi chyběl. Bohužel musím konstatovat, že mi procedura přišla odbytá.

18. 7. 2016
alena

– komunikace při objednání
- voucher je ve stavu „uplatněn“ s dřívějším datem, než jsem byla na manikúru objednána

24. 6. 2016
Beata

Nic

Manikerka najprv splietla moj termin. Snazila sa ma presvedcit ze je to moja chyba ale ako jednoznacny dokaz som jej ukazala sms, kde termin potvrdila. Tak som musela cakat 15 min kym skoncila predosla zakaznicka.
Za najvacsie faux pas vsak povazujem to, ze mi po nej nevymenila rucniky! Ako to potom svedci o celkovej hygiene?
Priestory su nedostatočne oznacene, budete bludit kym ich najdete. Jedna sa o cerstvo zrekonstruovany byt, velmi striedmo zariadeny.
Čerešničkou na torte bol záverečný „zabal ruk“ ktory pozostaval z toho, ze som na ruky dostala „body milk“ a rukavice.
Dakujem, nikdy viac ma tam neuvidia.

13. 6. 2016
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.