Hodnocení podniku all4mobiles

4,4/5 (1 356 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Alena

Adaptér vůbec nefunguje, vyhozené peníze.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 3 dny

Dobrý den, prosím nejprve nás vždy kontaktujte, rádi Vám poradíme, jak adaptér správně použít (je třeba někdy výjimečně nainstalovat doplňkový software) a pokud by opravdu nefungoval, rádi Vám zašleme nový. Děkujeme za pochopení.

20. 2. 2018
Danuše

Ochranne sklo nesedelo na iPhone 5/5S, ale na iPhone 4, pouzdro sedelo. Byly to castecne vyhozene penize, slo mi hlavne o skleneny kryt displeje :-(

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 13 dny

Dobrý den, to nám je velice líto, může být špatně označeno.., ale PROSÍM stačí nás kontaktovat na náš email a sklo Vám bezplatně vyměníme. Děkujeme za pochopení.

9. 2. 2018
Tms

Nabíječka nefunguje.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 13 dny

Dobrý den, to nás mrzí, ale pokud k tomuto náhodou dojde, PROSÍME vždy o kontaktování na náš email, abychom mohli nabíječku bezplatně vyměnit za bezvadný kus! Děkujeme za pochopení.

6. 2. 2018
Michal

po prvnim pouziti se odlepil z okna a po padu se ulomila bocnice, drzak je na vyhozeni

18. 11. 2017
Robert

Doba dodání, tvrzené sklo maximálne špatné, nesedí, roh byl ulomenej, proste šlo hned do koše.škoda penez, akor když jsem našel sklo v lepší kvalite na aukru za 40 korun

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 4 měsíci

Dobrý den, to nás moc mrzí, pokud byste napsal na náš email, sklo bychom Vám samozřejmě bezplatně vyměnili za správné a bezvadné.

31. 10. 2017
Iveta

Tvrzené sklo výřezem neodpovídá modelu Lenovo Vibe X2

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 5 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, zřejmě muselo dojít k chybě v identifikaci modelu nebo ze skladu, stačí nám vždy napsat na náš email a samozřejmě situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Hezký den.

9. 10. 2017
Pavel

Obdržel jsem jiné zboží. Výměna přislíbena, ale neprovedená. Jednalo se o dárek, který jsem potřeboval předat včas.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 5 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, ale pokud dojde k záměně zboží, vždy posíláme po kontaktování z Vaší strany správný kus, opravdu Vám zboží ještě nepřišlo? Pokud ne, napište na náš email a vyřešíme obratem. Děkujeme za pochopení.

28. 9. 2017
Marcel

Nic nevydrží!!!! Je to naprostá tragédie. Zmetek a nic víc!!! Mobil mi jemně spadnul na display a byl rozbitý i display, fakt super. Pouzdro hodnotit nebudu jelikož mobil je KO…

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 5 měsíci

Dobrý den, to nás velmi mrzí, ale my všichni naše sklíčka používáme a již mnohokrát nám zachránila displej...měl jste sklo opravdu správně nalepené?

27. 9. 2017
Simona

Zakoupeno na typ Honor 6X, který vlastním. Sklo je o 0,5 cm menší na každé straně.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 5 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí a psal jste na náš email? Řešil jste s námi? My vždy vyřešíme, pokud je nějaký problém s rozměrem sklíčka, tak aby jste byl spokojený. Děkujeme za pochopení.

27. 9. 2017
Honza

zboží přišlo rozbité a s porušenym obalem.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 5 měsíci

Dobrý den, to nás moc mrzí, ale všude v diskuzích se můžete dočíst, že stačí zaslat fotografii rozbitého skla a my Vám samozřejmě zašleme nový kus, odpovědnost jde za námi a pro nás je samozřejmě nejdůležitější, abyste byli spokojení. Děkujeme za pochopení.

26. 9. 2017
Andrea

Sklo nekvalitní, první pád nevydrželo. Rozbité sklo i displej 😕.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 5 měsíci

Dobrý den, to nás moc mrzí, ovšem sklo slouží k ochranně displeje a při pádu se samozřejmě rozbije, ovšem displej rozhodně nikoliv, pokud bylo sklo nainstalováno správně dle návodu na našem webu.

26. 9. 2017
Jarka

nefunkční

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 6 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, kontaktoval/a jste nás prosím na náš email, abychom mohli poradit s instalací nebo případně zboží vyměnit? Děkujeme za pochopení.

10. 9. 2017
Michal

Vůbec to nepasovalo nekupovat

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 6 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí a psal/a jste na náš email, telefonoval/a jste nám? Pokud něco nepasuje samozřejmě bez problémů automaticky vyměníme a nebo vrátíme peníze. Často se stává, že si zákazník objedná ochranu na jiný typ telefonu než skutečně má, nemůže to být i Váš případ? Prosíme příště o kontaktování na náš email, abychom mohli vyřešit k Vaší spokojenosti. Uzavření obchodu negativním hodnocením bohužel nikomu ke spokojenosti nepomůže. Děkujeme za pochopení.

28. 8. 2017
Valentyna

Zaslalí první nabiječku – nepracuje: (Zavolalá jsem prodávajícímu – poslal další nabiječku … také nefunguje: (Více přaní nebylo kontaktovat prodávajícího

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 6 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, bohužel druhou nabíječku posíláme vždy předem odzkoušenou a tudíž se 100% jedná o nekompatibilitu Vašeho mobilního telefonu, ten musí podporovat QI technologii, což je uvedeno i v naší akci:-( Nabíječky jste již zaslala zpět a byly Vám vráceny peníze. Hezký den.

27. 8. 2017
Karel

Kryt neodpovídá velikosti ani tvarem. Není vhodný na telefon Huawei P9 Lite 2017

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 7 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, ovšem v takovém případě nás prosím vždy kontaktujte na náš email a my zboží samozřejmě bez problémů vyměníme za správný kus, ať už byla chyba u Vás v objednávce či u nás na skladě. Prosíme vždy o kontaktování před uložením negativního hodnocení, které bohužel nic nevyřeší. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

10. 8. 2017
Anička

Zboží mi vůbec nebylo doručeno.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 7 měsíci

Dobrý den, prosím o kontaktování na náš email, zboží se pravděpodobně muselo někde "zaseknout" při přepravě, na zaplacené zboží máte pochopitelně 100% nárok a my se vždy postaráme o to, abyste Vaše zboží obdržel/a, to je pro nás samozřejmost. Děkujeme za pochopení.

10. 8. 2017
Radovan

Rychlost dodání

Objenané zboží nesedí na deklarovaný telefon. Zadní kryt z PVC je vetší, padá a neodpovídají výřezy pro tlačítka a sluchátka. Sklo ve velké a částečně zakrývá i přední foťák.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 7 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, ovšem v takovém případě nás prosím vždy kontaktujte na náš email a my zboží samozřejmě bez problémů vyměníme za správný kus, ať už byla chyba u Vás v objednávce či u nás na skladě. Prosíme vždy o kontaktování před uložením negativního hodnocení, které nic nevyřeší a nikomu bohužel neprospěje. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

7. 8. 2017
Pavlína

Zadní kryt v pořádku.

Tvrzené sklo přišlo prasklé i když bylo opravdu dobře zabaleno. Skoro mám dojem že již bylo prasklé zabaleno protože jinak má balíčku nebyli známky špatného zacházení.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 7 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, avšak muselo k tomu dojít při přepravě a v takovém případě nás neváhejte kontaktovat, řešíme automaticky výměnou za nové sklo. Hezký den.

21. 7. 2017
David

Chybí doklad k nákupu.
Chybí český návod.
Nikde jsem se nedozvěděl, jak moc je pouzdro vodotěsné.
Působí velice lacině a zřejmě nevydrží častější používání.
Dát v pouzdru telefon pod vodu bych se bál.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 10 měsíci

Dobrý den, je nám velice líto, že nejste se zbožím spokojen, protože většina našich zákazníků ano. Pouzdro 100% odpovída popisu i fotografiím. Návod je umístěn na našich internetových stránkách a daňový doklad Vám rádi kdykoliv zašleme. Pokud nejste se zbožím spokojen lze ho samozřejmě kdykoliv vrátit a budou Vám obratem vráceny peníze. Přejeme Vám hezký den.

12. 5. 2017
Petra

Nevím, kde se stala chyba, objednala jsem 1 obal na Huawei Y3 a 1 obal na Huawei Y 6, ovšem nesedí ani jeden :-(

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 10 měsíci

Dobrý den, to nám je líto, ovšem my máme Y3-II a Y6-II, opravdu máte tento typ telefonů? Nemohla jste se omylem splést? V každém případě jste nás měla prosím kontaktovat na náš email, vše bychom samozřejmě vyřešili k Vaší spokojenosti výměnou či vrácením zboží a peněz.

9. 5. 2017
Markéta

Dodán špatný typ skla.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 11 měsíci

Dobrý den, prosíme, pokud Vám bylo doručeno omylem špatné sklo či jste si ho omylem špatně objednala, obraťte se na náš email a sklo zašleme správné, to je samozřejmost. Děkujeme za pochopení.

8. 4. 2017
Josef

Koupil jsem si již 2. sklo na Sony Xperia Z3, opět se jednalo o tentýž problém. Na skle jsou bublinky (spíše čáry), podle mého se jedná o vadný produkt, který má vzduchové kapsy mezi jednotlivými vrstvami.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 11 měsíci

Dobrý den, vždyť jsme spolu mluvili a byli jsme domluvení, že zašlete fotografii na náš email a já Vám zašlu obratem nový bezvadný kus. Prosím proč jste fotografii nezaslal? Pokud zboží není bezvadné, vždy zasíláme automaticky nový kus. Děkujeme za pochopení.

17. 3. 2017
Kamila

Nefunguje ani s aplikaci. Nemam silu to dal resit.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 12 měsíci

Dobrý den, to nás mrzí, že jste se na nás neobrátil, protože my máme sílu to vyřešit vždy a to ve Váš prospěch, ať už výměnou nebo vrácením peněz v případě, že je problém v kompatibilitě atd..:-(

11. 3. 2017
Stana Schmidt

Nefunguje

Vyjádření partnera
all4mobiles Před rokem

Dobrý den, prosím, pokud se stane, že Vám zboží nefunguje, vždy nás ihned kontaktujte na náš email, může se jednat o problém v kompatibilitě či vadný kus, v každém případě vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme.

11. 1. 2017
Iveta

Tvrzené sklo dorazilo bohužel prasklé :-(

Vyjádření partnera
all4mobiles Před rokem

Dobrý den, v takovém případě stačí příště napsat na náš email a zaslat fotografii a zasíláme automaticky nový kus! Děkujeme za pochopení.

18. 12. 2016
Štěpánka

nápad dobrý

objednala jsem tři kusy a dva z nich nefungují. Budu reklamovat

Vyjádření partnera
all4mobiles Před rokem

Dobrý den, nestává se, že by 2 adaptéry ze 3 nefungovaly, spíše bych viděl problém někde v kompatibilitě, ale pokud ano, tak je samozřejmě vyměníme, stačí nás kontaktovat na náš email. Děkujeme za pochopení.

16. 12. 2016
Veronika

– doufám, že bude alespoň funkční
- rychlé doručení

– zbytečně drahá pošta, posílají obyčejně
- adaptér je jen hozen v bublinkové obálce – není v žádném originálním obalu nebo alespoň krabičce dělané konkrétně k adaptéru → mám věc jako dárek a takhle mi to zase připadá, že se jedná o přeprodej z ebay

15. 12. 2016
Ivana

Dobrá věc, ale mě nefunguje na samsung .

Vyjádření partnera
all4mobiles Před rokem

Dobrý den, prosím pokud Vám nefunguje adaptér kvůli kompatibilitě starého telefonu nebo z jiného důvodu, kontaktujte nás vždy na náš email a vyřešíme vše k Vaší spokojenosti. Negativní hodnocení bohužel nepomůže ani Vám, ani nám:-(. Děkujeme za pochopení.

26. 11. 2016
Masáže

Vůbec na displeji nedrželo. Vyhozený peníze.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před rokem

Dobrý den, prosím postupovala jste dle návodu na lepení skla? V případě, že Vám nedrželo, měla jste nás neprodleně kontaktovat na náš email, abychom mohli poradit při instalaci nebo v případě vadného kusu zaslat obratem nový. Děkujeme za pochopení.

10. 11. 2016
Jan

Nefunguje

Vyjádření partnera
all4mobiles Před rokem

Dobrý den, prosíme v případě, že se stane, že by Vám zboží nefungovalo, napište nám vždy nejdříve na náš email a obratem vyřešíme zasláním nového kusu zboží. Máte samozřejmě nárok na plně funkční zboží, za které jste zaplatili! Negativní komentář z tohoto důvodu bohužel nic nevyřeší:-(
Děkujeme za pochopení.

8. 11. 2016
Jan

Po rozbalení a prohlídnutí jsem objevil vadu viz foto. Za ty peníze to mohlo být aspoň bez vady, když je to výrobek z Číny (dnes je vše z Číny)

Vyjádření partnera
all4mobiles Před rokem

Dobrý den, v případě problému se zbožím nás prosím kontaktujte na náš email a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti, v případě vadného kusu okamžitou výměnou zboží. Negativní komentář z tohoto důvodu bohužel nikomu nepomůže:-(z fotografie žádná vada poznat není). Nabíječka je kvalitní a funguje bez problémů, já osobně ji používám již 6 měsíců bez sebemenších závad. Děkujeme za pochopení.

24. 10. 2016
Hanka

Napřed mi psali, že můžou poslatjen bílou, že černou už vyprodali, a když zboží konečně došlo tak je nefunkční a jde vidět že i to zpracování je laciné, v zásuvce se samovolně pootáčí. Takže po dlouhém čekání mám nefunkční zboží,

Vyjádření partnera
all4mobiles Před rokem

Dobrý den, moc nás mrzí tento komentář, jelikož jsme Vám nabídli výměnu zboží, dokonce bez nutnosti vrácení zboží zpět, ale tu jste odmítla kvůli přepravci české poště a tak Vám byly vráceny peníze zpět. Z naší strany jsme udělali maximum.

24. 10. 2016
Kateřina

Dobrý den, s objednávkou jsem velmi nespokojena. Kryt přišel jiný než jsem si objednala i když na obalu byl napsán Samsung S6 edge. Nevím zda víte že edge je zakulacen. Kryt mi přišel tak na třetinu displeje. Další věc je ta, že když jsem použila hadříky na displej, abych mohla kryt nandat, tak po otevření ochranného skla jsem za A tedy zjistila že sklo je jiné a hlavně prasklé. Sklo jsem si již objednávala od jiného dodavatele a přišlo naprosto v pořádku a to bylo akorát v bublinkové fólii. Ráda bych reklamovala zboží.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 2 roky

Paní bylo vysvětleno, že strojově nelze zahnuté sklo vyrobit, k poškození došlo vinou přepravce, paní vráceny peníze s tím, že nemusela ani zasílat zboží zpět. Více už udělat opravdu za naší strany nelze, přesto s tímto komentářem již nelze nic dělat:-((

25. 7. 2016
Lenka

Docela rychlé doručení

Přišlo mi úplně jiné sklo. Platila jsem poštovné 39,– a přišla mi obálka, kde je cena 17,–. Budu muset vrátit.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 2 roky

Pokud se někdy stane, že zašleme omylem jiné sklo, kontaktujte nás nejprve prosím do emailu než udělíte negativní komentář, sklo samozřejmě vyměníme. Jsme jen lidé a můžeme chybovat. Cena 39 v sobě zahrnuje také balné a jiné náklady. Ve srovnání s konkurencí je to nejnižší cena!

2. 5. 2016
Radek

Zboží nedorazilo :-(

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 2 roky

Dobrý den,kontaktujte nás na mail prosím.

18. 4. 2016
Zed

Špatné.. Přestal fungovat senzor přiblížení, výkroj pro repro zcela špatně.

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 2 roky

Dobrý den,kontaktujte nás na mail a zkusíme najít rešení vaší situace.

10. 4. 2016
Martin

Přišlo jiné zboží

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 2 roky

Dobrý den, v případě reklamce nás kontaktujte na mail.

7. 4. 2016
Jan

Nic

Poškozené zboží které musím reklamovat .

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 2 roky

K poškození zboží vinou přepravce během přepravy bohužel může dojít. Všem zákazníkům v takovém případě zasíláme obratem nové zboží, stejně tak i Vám. Přesto nás potrestáte negativním komentářem:-(

30. 3. 2016
Radek

Prislo mi jine sklo nez jsem si objednal :(

Vyjádření partnera
all4mobiles Před 2 roky

Dobrý den, pokud Vám přišlo jiné sklo, stačilo napsat do emailu a provedli bychom nápravu, nejsme neomylní. Okamžitý negativní komentář nikomu nepomůže:-(

15. 3. 2016
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.