Růže Kouzel 2016

3,7 / 5 (81 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Spokojenost“

- cejlonské čaje - vysoké kvality - HYSON, RISTOR, Unitea a další...., - české ovocné čaje - z Náchoda - Golden Garden a Magic Garden, - cukroví a sladké pečivo - služby pro relaxaci ducha i těla - masáže, pedikúra, kosmetika.

Dnes otevřeno: 14:00–19:00 Zobrazit všechny dny

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Nebo se podívejte přímo do kategorií Krása, zdraví a relaxace, Pedikúra

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Růže Kouzel 2016

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Martina

Vrele doporucuji. I kdyz pan pediker skoro vubec nemluvi, pedikuru odvedl precizni. Mohu rici, ze takhle svele odvedenou pedikuru jsem za voucher jeste nikde nedostala.

Vyjádření partnera
Růže Kouzel 2016 Před 6 dny

Děkujeme.

19. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lyly

Pedikuru provadel postarsi muz, coz mi nebylo prijemne. Prostory byly v chladnem sklepe.

Vyjádření partnera
Růže Kouzel 2016 Před 6 dny

Dobrý den, dovolujeme si upozornit, že nikde neuvádíme, že pedikúru provádí pouze žena(y). Prostory jsou v průměrných hodnotách 21-22.stupňů Celsia, což hodně klientů (klientek) - obzvlášť v tomto počasí - hodnotí víc než pozitivně. Teplota je v místnosti měřena digitálním rádiovým přístrojem.

18. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Aneta

Pan pediker mě vzal o 10 minut dříve, než na kdy jsem byla objednaná, takže jsem nemusela čekat. Umístění v příjemné lokalitě Vinohrad je fajn, interiér už horší, ale byly zde fotky, tak by nebylo fér prostředí hanit. Pedikúra průměrná, masáž velmi příjemná.

Kdo by očekával pěkný salón, tento podnik určitě nebude to pravé. Požádala jsem o lakování, což nebyl problém, ale lak mi stekl do kůžicky a výsledek byl hrozný. Musela jsem pána požádat, aby nehty znovu odlakoval a raději jsem se obešla bez této služby. Nelíbilo se mi, že služba probíhá v kancelářskem křesle pokrytém prostěradlem a koupel ve vibrační vaničce, absence pedikerskeho křesla je dost na škodu. Službu bych znovu nezakoupila.

Vyjádření partnera
Růže Kouzel 2016 Před 6 dny

Dovolujeme si upozornit, že nikde se neprezentujeme, jako salón, ale malé rodinné studio. Lakování - je ovlivněno více faktory - i stavem nehtů - služba lakování - byla volitelná ne pevná součást. Křeslo - je dočasné - podařilo se dodavateli - dodat křeslo, které je v současné době v reklamaci a vaničku - tuto aktuálně používáme úmyslně - neboť klientky si žádaly masážní - perlivou vaničku a perlivé vložky do vaničky nevykazují stejnou kvalitu. Kdo vyhledává individuální, rodinnou péči - ten nás vyhledává opakovaně - máte zjevně jiné požadavky a přestavy. Bohužel - člověk se nemůže zavděčit všech - což je nám líto.

15. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hana

nic

nekvalitní služba – zcela odbytá pedikúra, masáž jen tak náznakově, celá procedura měla trvat 50 – 55 minut, byla hotova již za 35 minut, což svědčí o jejím nekvalitním provedení

voucher využil manžel, který z Vaší nabídky využil již několik jiných firem poskytujících pedikuru a masáž nohou, toto bylo jednoznačně nejhorší, absolutně odbyté, žádný z úkonů nedělán pořádně, místo masáže bylo poskytnuto jakési „šolíchání“ nohou, to vše za 35 minut místo slibovaných 50 – 55 minut.
Absolutní nespokojenost z naší strany, žádnému zákazníkovi tohoto pedikéra nedoporučujeme.
Žádáme kompenzaci za nekvalitní službu!!!

15. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Svatka

jen vypočítavost – okradla mě

Vyjádření partnera
Růže Kouzel 2016 Před 15 dny

No dovolte? Vy jste se nedostavila!!!Kdo vás okradl!! Na poslední chvíli jste žádala ošetření - mimo termíny, které byly deklarovány k ošetření klientů SLEVOMATU a ještě jsem vám říkala, jestli skutečně ten termín chcete a že doufám, že když vám vyhovíme, že toho snad nebudu litovat a těsně při termínu příchodu jste nám napsala - že termín nestíháte - který jste sama chtěla - tak kdo vás okradl? Proč lžete!!!!!!

9. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (39)