Růže Kouzel 2016

3,9 / 5 (55 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Pečlivý pedikér, dobrá cena.“

- cejlonské čaje - vysoké kvality - HYSON, RISTOR, Unitea a další...., - české ovocné čaje - z Náchoda - Golden Garden a Magic Garden, - cukroví a sladké pečivo - služby pro relaxaci ducha i těla - masáže, pedikúra, kosmetika.

Dnes otevřeno: 14:00–19:00 Zobrazit všechny dny

Dnešní nabídky Růže Kouzel 2016

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Růže Kouzel 2016

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
David

Když opomenu příšerné prostředí, celého „salonu“ ve kterém pedikúra probíhá a osobnost nekomunikativního pedikéra, byla samotná pedikúra velmi špatná. Chodím na pedikúru cca 15 let a toto byla rozhodně nejhorší zkušenost.

ČAS
Na voucheru je uvedena délka 50–55 minut…v mém případě bylo hotovo za 32 minut

NEHTY
Nehty byly na některých místech ostříhány křivě, na některých prstech málo, ale na palcích naopak až moc, takže to nyní cítím velmi nepříjemně při chůzi. Na obroušení byl použit jen hrubý pilník, takže na některých místech nedokonale, zatrhávala se mi ponožka a musel jsem si tedy vše upravit sám.

Nehtová lůžka byla ošetřena jen minimálně, kolem nehtů zůstala neodstraněná zrohovatělá kůže (ve stejném stavu jako před pedikúrou).

OŠETŘENÍ KŮŽE
Pan pedikér použil jen skalpel, odstranění kůže je provedeno nerovnoměrně, např. na patách jsou cítit hrbolky. Na konci nepoužil pilník k obroušení a vyrovnání nerovností, takže je kůže na některých místech hrubá.

Vhledem k tomu, že kůže i nehty jsou po koupeli ve vodě měkké a navíc hebké a mastné po masáži, nešlo nic z uvedeného poznat hned na místě, ale až po úplném oschnutí nohou a vstřebání masážní emulze. Jinak bych reklamaci uplatnil hned na místě.

Vyjádření partnera
Růže Kouzel 2016 Před 21 hodinami

Dobrý den, velmi zvláštní, stovky klientů sem chodí - včetně mužů a všichni odchází spokojení - je velmi specifické jestli stav vašich nohou - po mokré lázni - umožňovali všechny uvedené úkony. Délka provedení je specifikována - potřebami jednotlivých klientů.
NEJSME SALÓN - to všude uvádíme, ale malé rodinné studio - tudíž představy si může o prostředí, v které je ošetření prováděno - udělat již na našich stránkách a není nutné - být zklamaný prostředím studia - ano - nejsme luxusní "Salón", který jste jako klient - očekával, ale nic takového - není ani patrné na našich stránkách. A každý člověk provádějící služby - reaguje komunikativně či ne podle toho, jestli příchozí klient má zájem o komunikaci - komunikuje - či nikoliv. Délka provedení je sledována na rádiově řízených hodinách a dle vašeho příchodu do odchodu jsme u nás byl 48.minut. Příchod je míněn od namočení nohou do lázně - odchod - opuštění prostoru provádění služby - ne studia. Reklamace, např. jako zatrhávání ponožky - pokud se tak dělo - promiňte - muselo být poznat již namístě - bez ohledu na zhebčenou pokožku lázní či emulzí. Nic jsme do odchodu, ale bohužel nevyjádřil - dalo se vyřešit na místě - nikoliv pouze na místě tomto.

Včera
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Filip

– prostředí i pan masér-pedikér byli lehce zvláštní
- ale nejvíce mi vadilo, že mi obě nohy na některých místech na patě „okrájel“ příliš a asi dva dny byla tato místa při chůzi bolestivá, to by se profesionálovi prostě nemělo stát

Vyjádření partnera
Růže Kouzel 2016 Před 21 hodinami

Dobrý den, pokud jste nežádala úplně odstranit zrohovatělou kůži - stačilo tento požadavek vyjádřit na místě. Ano - jsou mnozí jednotlivý lidé, kteří mají po odstranění zrohovatelé kůže - velmi citlivou pokožku, která se nachází pod zrohovatělou pokožkou a tato reakce může dojít - "podráždění nervových zakončení v těchto místech" - obzvlášť při vyšší vrstvě zrohovatělé kůže, která je na místech nohy - delší dobu a tak chrání citlivá nervová zakončení pod touto zrohovatělou pokožkou. Pan pedikér ano je současně i masér (masérem je podstatně kratší dobu) a komunikuje s klienty - pokud klienti mají o tuto komunikaci zájem - komunikaci navážou. Preferuji sama, aby se spíš zabýval řádných provedením jednotlivých úkonů, než rozhovoru i mimo činnost, kterou provádí. Pokud klient(ka) projeví zájem - například dotazy k pedikúře, ke stavu nohou apod. velice rád o této problematice komunikuje a já ho v tom podporuji. Děkuji za pochopení.

22. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Monika

Oba majitelé jsou velice milí.

Prostředí salónu je zvláštní.

21. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lenka

příjemné pohodové prostředí. profesní přístup a s dcerou jsme si to moc užily. Nožky zase jako nové :-)

Vyjádření partnera
Růže Kouzel 2016 Před 3 dny

Děkujeme a rádi vás uvítáme znovu.

20. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Marie

ač neobjednána jsem byla nemluvným, ale ochotným pánem přijata, milé prostředí

Vyjádření partnera
Růže Kouzel 2016 Před 14 dny

Děkujeme.

10. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (24)