Hodnocení podniku Květiny Iris

4,0/5 (545 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Václav

Ze společnosti Florea objednávám pravidelně a občas přes zde zakoupený poukaz, vždy jsem byl spokojen, avšak nyní kytice 55 růží začala hned druhý den vadnout (žloutly a usychaly okvětní lístky), kytice tak nevydržela ani 5 dní.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 měsíci

Tak to bude nějaký omyl...
Já jsem Vám doručovala 25 holandských tulipánů a přeposílám Vaší objednávku níže.Asi jste si mne spletl ze společností Florea.

Dobrý den,
rád bych si u Vás objednal kytici 25 holandských tulipánů s doručením zdarma na Praze 1.
S pozdravem

Václav Krumphanzl

12. 12. 2018
Pavel
29. 6. 2018
Jitka

Nikomu nedoporučuji koupit si cokoli v tomto květinářství. Bohužel jsem si pozdě přečetla recenze. Všechny týkající se nekvalitního zboží jsou pravdivé. Objednala jsem dceři k 25 narozeninám rudé růže které jí měly být doručeny. Kytice nebyla předána dceři ale zanechána u kolegů i přes to, že dcera v práci byla. Kvalita kytice – otřesná, do 40 cm chybělo minimálně 10 cm. V každém supermarketu koupíte podobnou kytku za pár korun. Hned první den, bylo pár růží uvadlých i přes veškerou péči ktrou jsme se snažili věnovat květům, seřezávání, výživa, čerstvé voda a chladná místnost po třech dnech dopadla kytice jak je na fotce. Na včerejší email o nekvalitním zboží majitelka květinářství již nereaguje. Čtěte recenze a opravdu nespoléhejte, že zrovna u Vás bude vše v pořádku, reakce paní majitelky tady vše obhájit jsou po mé zkušenosti zcestné.

Hodnocená nabídka: Nádherný pugét z růží
5. 6. 2018
Rosťa

Při osobním vyzvednutí 35 rudých růží chyběla nejen kartička na vzkaz, ale i prášek s výživou (v ceně voucheru). Na můj dotaz mi paní majitelka vzkázala (kytici předával zástup, majitelka nebyla přítomna), že toto zapoměla koupit. Největší zklamání ale přišlo hned následující den, kdy kytka, i když ve váze s vodou, kompletně uvadla. Kvalita velmi špatná, příště rozhodně jinam…

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 9 měsíci

Dobrý den, pánovi jsem nabídla jako kompenzaci za zvadlé růže 15 x ekvádorské růže v hodnotě 50,- Kč za kus, nebo 35 x holandských růží jako náhradu a když obě varianty odmítl, s tím že nechce, nabídla jsem mu květiny v květináči ( palmu) a také nebyl spokojen.
Květiny mi chodí 3 x v týdnu a reklamaci jsem schopna vyřešit do 24 hodin po převzetí, tak jak mají v Holandsku v podmínkách. Pán se mi ozval po čtyřech dnech a udělala jsem výjimku a snažila jsem se vyhovět.
Irena

18. 5. 2018
David

Týž den již při převozu v chladu úplně opadaly dvě růže a druhý den ač jsem měl růže ve vodě a zkrácené opadaly další 4. Tak špatné květiny jsem snad nikdy neměl.

29. 4. 2018
Říkejte Mi

Opravdu znechucen, kytku jsem měl pro přitelkyni k Valentýnu, mělo to být překvápko do práce…místo toho je z toho debakl, kytku přivezli pozdě a ona odešla domu(přestože tam byla celý den) trapný, už nikdy víc…

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před rokem

Dobrý den pane Kalousku,přítelkyně podle Vaších slov měla být v práci do 17:00 hodin.....Bohužel v 16:30 již v zaměstnání nebyla a kolegyně sdělila, že odešla o půl hodiny dřív. A to už není náš problém!
P.S. Nechtějte abych jsem kopírovala vaší
vulgární SMS...

Irena

14. 2. 2018
Bohumil

Polovina růží měla polámané listy. Chtěl jsem růží potěšit kolegyně v práci, musel jsem však letět koupit 4 růže nové.

28. 11. 2017
tomas

špatná kvalita květin

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Kvalita květin čerstvá!!

8. 6. 2017
Veronika

Objednano s předstihem a i tak bylo šotolině se domluvit. Rozvoz nemohl byt uskutečněn. Vyzvednout jsem si je musela sama abych je mela v terminu který chci. To by tak nevadilo. Ale to že kytky byly už v dezolátním stavu to ano.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Rozvoz nebyl uskutečněn, jelikož paní odmítla zaplatit dopravu na Prahu 10...!!!
Květiny byly naprosto čerstvé a v pořádku!

9. 5. 2017
Irena

předání zboží na ulici před domem, růže nebyly čerstvé a neodpovídaly popisu

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Růže byly v pořádku a odpovídaly popisu!

17. 4. 2017
Jaroslav

Předražené tulipány. Stejné koupíte v Lidlu – 7ks za 50,–Kč.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Nevím jaké tulipány mají v Lidlu, já tam nechodím a nevím....Ale naprosto přesně vím, že pan Janík, který hodnocení dal, byl od začátku velice negativní a nespokojený a už během objednávky přes e-mail a aniž by květiny viděl, věděl, že budou špatné! Já objednávám jedině v Holandsku a kde Lidl, to skutečně netuším.

22. 2. 2017
Tomáš

komunikace cez e-mail

nákup valentínskej kytice bol pre mňa sklamaním. Cez e-mail som dohodol osobné prevzatie na adrese, táto časť bola v poriadku. Po zazvonení na adrese ma pán nechal čakať bez slova vonku pred vchodom, napriek zime. Chápem, že to nie je obchod, ale pustiť aspoň do vchodu aby človek nemrzol vonku keď má čakať niekoľko minút mi príde základná slušnosť. Aj to by však človek prekusol, skutočným sklamaním boli až kvety. Ak očakávate že pri výbere valentínskej kytice dostanete to je propagované pri výbere varianty na obrázku, budete sklamaní, ako ja. Namiesto kytice krásnych veľkých červených ruží dostanete stredne veľké biele ruže, ktoré vyzerajú, že to najlepšie už majú za sebou. Na námietku, že v ponuke boli vyobrazené červené ruže – a tie aj chcem – dostanete odpoveď, že toto už hovorili viacerí a „co ja s tím nadělám“ – inými slovami pána to nezaujíma, voucher je uplatnený, ruže má biele a vy máte smolu, aj keď nie ste zďaleka sám, kto čakal červené ruže. Tento prístup ma veľmi zarazil a sklamal. Áno, v ponuke je napísané „ruže a tulipány dle denní nabídky“, ale naivne som si myslel, že to znamená, že si človek bude môcť z nabídky vybrať rôzne farby, nie, že má smolu a musí brať čo mu dávajú. Taktiež je v ponuke napísané, že je ku kytici kartička na vzkaz – žiadna však nebola. Najväčšia sranda je, keď po návšteve tejto adresy skočíte niečo dokúpiť do lidlu, ktorý je vedľa, a má krajšie, väčšie a čerstvejšie vyzerajúce ruže v červenej farbe a za nižšiu cenu :) nabudúce určite nenakúpim a neodporúčam.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Tak pane Tomáši, příště rovnou do Lidlu, tam Vám květiny určitě uvážou...

15. 2. 2017
Petr

Komunikace ok

Dle obrázků v nabídce je barva růží červená, kytice byla však z bílých. V popisu je sice „růže a tulipány dle denní nabídky“ ale o barvě ani slovo… Takže pozor na klasické finty obchodníků s obrázky a formulkami. Navíc chyběla kartička se vzkazem

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Dobrý den, děkuji za upozornění. Předpokládala jsem, že z popisu "dle denní nabídky" je zcela zřejmé, že se jedná i o barvu....
Nejednalo se o "fintu obchodníků".....
jak píše pán....Květiny byly naprosto čerstvé, nebyly bílé, ale růžové.

14. 2. 2017
Pavla

Velice nekvalitní provedení, věnec nebyl shora celý pokrytý větvičkami, již při zběžném pohledu prosvítala velká holá místa slaměného podkladu. Zdobení neodpovídalo fotce, namísto malých skleněných baněk byly přilepené polystyrenové ozdoby a celý věnec byl znečištěný vlákny z tavné pistole. Vydržel pouze 5 dní a opadal, musela jsem ho vyhodit a koupit si jiný.

27. 12. 2016
Lukáš

Rychlé jednání

1/3 růží druhý den byla zvadlá a mrtvá. Do 3 dnů byly uschlé všechny.
Celá kytice smrděla od nevyměněné vody (jako od rybiny).
Nebyly vůbec ozdobené trávou, jak se psalo ve voucheru.
Mám podezření, že se vůbec nejedná o holandské růže.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Zajímavé.....U nás v Čechách se v zimě pěstují růže? A ve vodě s ryby...

22. 12. 2016
Maskovah

Věnec, dá-li se mu tak říkat, byl naprosto příšerný. V žádném případě si již adventní věnec prostřednictvím této firmy neobjednám. Možná by šel umístit na hrob, alespoň bych se nebála, že ho někdo ukradne. Celý jsem jej byla nucena předělat a nyní je téměř opadaný. Už nikdy více!!!

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Tak proč si paní Mašková věnec převzala a reaguje skoro tři týdny po převzetí?

13. 12. 2016
Filip

Bezproblémové doručení

Věnec nebyl dozdoben až dolů, skoro ze všech stran byl viditelný korpus. Spodní vrstva není jedle!!! Takže se z toho sype brutálně jehličí. Po týdnu zahazuji a jdu si koupit někam jiný…

4. 12. 2016
Alexandra

cena

- představovala jsem si, že dostanu kytici jako na obrázku. Dostala jsem 9 na sobě naskládaných růží převázaných obyčejnou stužkou, kterou se balí dárky. Květiny nebyly nijak poskládané do kytice. Nedostala jsem ani výživu, ani kartičku pro napsání věnování.
– pokud chcete věnovat květiny a tím „mít odškrtnuto“, je to dobrá volba. Pokud ale chcete květinami udělat radost a aby se líbily, nedoporučuji. Květiny jsem si musela nechat převázat v jiném květinářství, protože jsem chtěla kytici a toto kytice nebyla. Na druhou stranu, paní z konkurenčního květinářství říkala, že je to nejspíš tím, že jsou za opravdu dobré peníze, že u nich bych zaplatila o 200 více. V podstatě tedy koupíte „holé“ neupravené růže, které je potřeba nějak dozdobit. S přízdobou jsem se dostala na cenu obvyklou kdekoliv jinde, takže tady už nenakoupím.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Proč paní květiny převzala, když se jí nelíbily.....Mohla se vyjádřit na místě a ne do hodnocení...Květiny byly v pořádku a předány mimo otevírací dobu a to ve státní svátek!

30. 10. 2016
František

Kytice 50 cm oproti deklarovaným 60 cm (tj. rozdíl 20 %). Po přinesení domů (30 minut) jsem zařízl konce. Přesto druhý den už bylo vidět, že dost vadne. Čtvrtý den už šla do koše. To bych u kytky, která je dovezena z Holandska nečekal. Ponaučení do příště. Vybrat si osobně květinu. Výživa nebyla dodána.

27. 9. 2016
Jan

růže druhý den po vyzvednutí naprosto ohnuté, rozhodně tedy nebyly čerstvé. Už nikdy více tento podnik.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Květiny jsou vždy čerstvé!!

12. 9. 2016
Petr

Při dodání vypadaly růže pěkně

Nebylo dodáno slíbené hnojení v sáčku, růže po dvou dnech i po seříznutí stonků začaly velmi rychle usychat. Můj pocit je, že zbyly z předešlého týdne.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 2 roky

Květiny jsou vždy čerstvé!

25. 8. 2016
Lendovka

Květiny v hodnotě max 500 Kč. Už nikdy více.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 3 roky

Paní jsem přivezla květiny domů bez poplatku na Prahu 4 a při převzetí děkovala. Mohla svou nespokojenost řešit na místě...Nemohla jsem se nemohla dozvonit, jelikož mi bylo řečeno, že nemají funkční zvonky!

2. 6. 2016
Swimmpower

Kvetiny nevydrzely anido vecera

30. 4. 2016
Vojtech

Kytice povadlé, nevydržely ani den. Škoda peněz.

21. 4. 2016
Martina

Při obdržení růží bylo znát, že nejsou čerstvé, hlavičky byly měkké. Druhý den byly již zvadlé a nehezké. Velké zklamání.

Vyjádření partnera
Květiny Iris Před 3 roky

Dobrý den, tak na toto doručení si velice dobře vzpomínám...Paní, které měly být květiny doručeny, nebyla přítomná v kanceláři...
Její kolegyně, která jí květiny měla předat, položila květiny na stůl a to aniž by je dala do vody....Nemohu soudit, jak dlouho na stole ležely bez vody. Potom není divu, že byly měkké a zvadlé.Květiny byly přivezeny ráno z Holandska a byly naprosto čerstvé a nikdo jiný neměl problém.

19. 2. 2016
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.