Studio Monys

Praha, Sokolovská 748/270

„milá slečna kadeřnice, spokojenost“ — Petr, Před 2 roky

„milá slečna kadeřnice, spokojenost“ — Petr, Před 2 roky

O nás

Poskytování kadeřnických služeb
-Profesionální stříhání a styling od vyškolených kadeřnic, které milují svojí práci.

Studio Monys nabízí širokou škálu služeb:

Permanentní make-up
Kosmetika
Kadeřnictví, Prodlužovaní vlasů
Manikúra/pedikúra
Tetování
Permanentní prodlužováni řas
Kosmetické a estetické služby

Studio Monys
Sokolovská 748/270, Praha (zobrazit na mapě)

Studio Monys – Dufková

Sokolovská 748/270, Praha

Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Petr

milá slečna kadeřnice, spokojenost

Pavlína

Slečna kadeřnice byla velmi profesionální, navrhla mi nový střih, který dopadl na jedničku! Příště opět jen tam. Díky moc, P.

Zuza

Úžasná slečna kadeřnice, která si s Vámi nejen s úsměvem popovídá, uvaří čaj i kávu, ale hlavně Vás ostříhá a udělá účes ve kterém člověk vypadá o deset let mladší. Moc Vám děkuji za příjemné chvíle prožité ve Vašem salonu, relax a krásný pocit z nového účesu.

Hodnocení podniku Studio Monys

Hodnocení podniku Studio Monys

4,4/5 (44 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Petr

milá slečna kadeřnice, spokojenost

11. 5. 2016
Pavlína

Slečna kadeřnice byla velmi profesionální, navrhla mi nový střih, který dopadl na jedničku! Příště opět jen tam. Díky moc, P.

30. 4. 2016
Zuza

Úžasná slečna kadeřnice, která si s Vámi nejen s úsměvem popovídá, uvaří čaj i kávu, ale hlavně Vás ostříhá a udělá účes ve kterém člověk vypadá o deset let mladší. Moc Vám děkuji za příjemné chvíle prožité ve Vašem salonu, relax a krásný pocit z nového účesu.

26. 4. 2016
Tereza

Ze začátku to vypadalo, že s mými zničenými milionkrát barvenými vlasy se nic dělat nedá, ale nakonec slečna kadeřnice vykouzlila úžasný účes, vlasy skvěle prostříhala a zkrátila, plus červený melír. Jsem nadšená já i přítel, přestože nechtěl, abych vlasy vůbec zkracovala. Myslím, že se ze mě stala stálá zákaznice.

Kadeřnice je hodně vytížená, tudíž je obtížné se dovolat a objednat se, takže radím trpělivost, ale vyplatí se.

23. 4. 2016
Adéla

Moc příjemná komunikativní paní, doporučuji. Vyslechne si vaše přání, u mě velká spokojenost s výsledkem přesně podle mých představ, melír i střih. Navíc mi paní poradila s péči o mé poškozené vlasy. Děkuji moc.

9. 4. 2016
F

Přístup kadeřnice, poradila se strihem

8. 4. 2016
Astrejckova

Pani kadernice je opravdu profik. Moc se mi libilo ze k memu ucesu pristoupila originalne a z jineho uhlu nez vsechny jine kadernice pred ni. Do budoucna uz si afilacni nusky nestrihnou :-) Dekuju za krasny melir, strih a rady. Alena

7. 4. 2016
Šárka

Paní kadeřnice byla moc příjemná a šikovná, dobře poradila a výsledek byl perfektní. Rozhodně doporučuji!

5. 4. 2016
Anonym

Příjemná kadeřnice, naslouchá klientům a výborný výsledek, který naprosto respektoval mé přání. Nabídla čaj, milý přístup.

Pozdní příchod ohlásila formou sms, takže jsem na něj byla připravená.

1. 4. 2016
marie

paní kadeřnice byla velmi milá

19. 2. 2016
Petra

Sikovna slecna kadernice a celkove vesely kolektiv :-)

18. 2. 2016
Hana

Kadeřnice byla velmi příjemná, je vidět, že rozumí své práci. Skvěle mi poradila a nový účes měl úspěch nejen u mě. Vřele doporučuji kadeřnici i salon. Velké plus je také dobrá dopravní dostupnost.

Nemám co vytknout. Snad jen lehký problém s objednáním a dovoláním, doporučuji trpělivost.

12. 2. 2016
Silvie

Paní kadeřnice je moc šikovná, poradila mi, se střihem i melíry jsem spokojená a chválí i okolí. Ráda se vrátím i bez voucheru.

Vyjádření partnera
Studio Monys Před 2 roky

Krásný den přeji,

děkuji, děkuji a ještě jednou děkuji za krásné hodnocení.
Velmi si toho cením. Jsem moc ráda, když jsou klientky spokojené.
A ještě když je pochválí okolí....:-))

Budu se těšit:-)

5. 2. 2016
Szentandrássi

Ano, odfláknutá práce.

Vyjádření partnera
Studio Monys Před 2 roky

Dobrý den,

mrzí mě že jste nebyla spokojená.
Avšak si nejsem vědoma toho,že bych někoho jak píšete ,,odfláknula,,.
A hlavně vždy se ptámlm , zda je klientka
spokojená (zda-li je vše v pořádku) . Nechápu, proč jste mi svůj názor neřekla.
Přeji hezký den
K.d.

2. 2. 2016
Andrea

Moc příjemná a šikovná kadeřnice. Určitě se k ní ráda vrátím.

Vyjádření partnera
Studio Monys Před 2 roky

Dobrý den,

mnohokrát děkuji za krásnou recenzi.
Jsem strašně ráda, že jste byla spokojená :)
Těším se

27. 1. 2016
Ivana

Slečna kadeřnice milá, ale ostříhání i melír jsou velmi průměrné. Za sníženou cenu je to přijatelné, ale kdybych platila cenu plnou, pak nejsem úplně spokojená.

21. 1. 2016
Ivana

Měsíc předem jsem byla objednaná na určitou hodinu, stejně jsem musela čekat, nabízené poradenství se nekonalo – můj celkový dojem – o zákaznice s voucherem není zájem

Vyjádření partnera
Studio Monys Před 2 roky

Dobrý den,

je bezvýznamné nijaké obhajování sama sebe, avšak na vaše hodnocení bych touto cestou ráda reagovala...

a) skluz...

Ano, skluz to skutečně byl a samozřejmě jsem se Vám ne jednou omlouvala. Velice mě mrzí,že jste musela čekat. Já sama tyto situace nemám ráda. A nestávají se mi často. Bohužel, stane se. Stačí, aby klient přišel pozdě. Stačí, aby např.barva musela mít delší dobu působení. Stačí,abych nečekaně stříhala dlouhé vlásky na krátký střih... Jestliže mám být upřímná 15 -17 min není až takový hřích , i když samozřejmě chápu že pro Vás čekání dlouhé bylo , kor když jste přišla zhruba o dvacet minutek dříve ... Bylo to na Vás dlouhé a ještě jednou se Vám za toto omlouvám...

b) poradenství se nekonalo ...

Toto je velice zvláštní připomínka, načež je velmi spekulativní :-)
V první řadě se vždy ptám, zda máte nějakou představu,jak si to přejete nebo prostě a jednoduše jak to nosíváte. Ovšem pokud je zřejmé,že klientka nebude měnit styl česání s ohledem na nový styl -
( př. z jedné strany na druhou,nebo z česání do zadu na pěšinku ) není možné jí ostříhat tak, jak to vidím já .Neboť střih, by následně neměl hlavu a patu.
Při příchodu jste mě však ohlásila,že si přejete na melír 8% nebo 9% oxidant / takové předchozí kadeřnice na Vás údajně používala. Já reagovala tak, že doporučuji 6%oxidant, protože i tím lze dojít vysokého zesvětlení aniž by agresivně narušoval vlasy.. Vzhledem k tomu že 8% oxidant zde neexistuje a 9% přeskakuje fáze odbarvování )
Poradenství následně spočívá v vzájemné
komunikaci např. co Vás zajímá, péče , regenerace či problémy.... )

c) o zákaznice s voucherem není zájem ...

Tak toto mě také zaujalo. Když se nad tím zamyslím a zavzpomínám, neustále jsem se Vás ptala...Ostatně každé ženy či slečny sedící v mém křesle, se neustále ptám zda-li netahám,zda-li je vše v pořádku, zda-li něco nepotřebuje, zda-li jí něco nepálí. Nabízím kávu,čaj,pití čtení. Neustále se ptám ohledně střihu, nebo sušení ( na jaký tvar je zvyklá ) Ale to vše je taky o klientce. Zda komunikaci opětuje.. :-)
Navíc .... Akce bych jednou za čas absolutně nedávala, kdyby nebyl zájem o nové klientky ;-)...
Tudíž mi to nedává smysl.
Můj postoj ke klientkám na voucher - tak ke svým stálým je stejný. Avšak pokud je nová klientka spíše uzavřenější - je samozřejmé,že nebudu tak extrovertní jako ke stálé klientce.

Tudíž tím chci říci, že Vám děkuji za názor.
Určitě jsem se nad ním zamyslela a ještě zamyslím. Ale opravdu jde také o úhel pohledu.
Ať to trochu jak se říká - úsměvně povznesu - : ,,nejsem Bůh a nemohu 100% každému padnout do not. I když bych neskutečně ráda a snažím se o to.. :-))) "


Ještě jednou se omlouvám za zpoždění které jsem měla.

Přeji Vám tímto hezký den
a již bez žádných strastí

s pozdravem k.d.

18. 1. 2016
Lucie

Kadeřnice Katka byla výborná. Přesně vystihla co jsem požadovala, příjemné bylo i prostředí a atmosféra. Již jsem konečně po dlouhé době odpovídajicí kadeřnici :-) Do budoucna vím, kam se vracet.

Vyjádření partnera
Studio Monys Před 2 roky

Lucinko,

udělala mi neskutečnou radost jednak soukromá zpráva od Vás a jednak Vaše recenze. Nesmírně bych Vam tímto chtěla poděkovat.
Mam opravdu radost, když jsou klientky se špatnými zkušenostmi u mne zcela poprvé - a následně jsou spokojené a cítí se dobře! To je požitek.
Ovšem důležitá je samozřejmě komunikace a odhad co opravdu chcete:) což u Vas nebyl žádný problém:)
Moc mě těšilo a přeji hlavně zdravíčko miminku tak krásné a blond nastávající mamince :)🍀🍀🍀


přeji krásný víkend
K.D

14. 1. 2016
Ivanabo

byla jsem spokojená

Vyjádření partnera
Studio Monys Před 2 roky

Dobrý den preji,

neskutečně mě těší, že jste byla spokojená!! To je na té práci to nejhezčí:-)
Děkuji za recenzi a přeji krásný víkend
K.D

7. 1. 2016
Miluška

příjemná a milá slečna, která mě úplně omládla, moc děkuji.

Vyjádření partnera
Studio Monys Před 2 roky

Dobrý den preji,

Jsem nesmírně ráda, ze se cítite po službě dobře. To je ta nejhezčí odměna. To ja Vám tímto děkuji za recenzi a ať vlásky co nejdéle drží:-)

přeji krásný víkend
K.D

6. 1. 2016